Mitä tein väärin?

Anonyymi-ap

Ollaan pidetty jo kuukauden ajan yhteyksiä lähes päivittäin erään miehen kanssa. Mies on fiksun oloinen ja tullaan hyvin juttuun. Mies on itse kertonut, että hän uskoo tulevansa hyvin juttuun kanssani. Tutustumisen alkuvaiheessa mies olisi kovasti halunnut tavata, mutta minulle ei käynyt silloin muiden pakollisten menojen vuoksi. Nyt miehellä alkoi loma ja hänellä oli kiireinen vaihe töissä ennen sitä. Laitoin miehelle pari päivää sitten viestin, hän ei ole ollenkaan vastannut tähän. Ilmeisesti tämä juttu lopahti ennen kuin ehti alkaakaan. Harmi, kun pitkästä aikaa oli kiinnostavan oloinen mies. En voi ymmärtää miten pitkähkön ja lämpimän yhteydenpidon jälkeen katotaan mitään ilmoittamatta. Tämä mies vaikutti sen verran fiksulta, että luulisi ilmoittavan, jos tilanne muuttuu jotenkin. Riittäisi vaikka, että nyt on kiirettä, että palataan myöhemmin tai että tilanne muuttui hyvää jatkoa.

Välillä oli aiemmin muutaman kerran tilanne, ettei miehestä hetkeen kuulunut. Kerran kysyin häneltä, että haittaako, jos laitan hänelle viestiä. Mies vastasi, ettei hänelle tule yhtään tunne, että liikaa pitäisin yhteyksiä tms. Nyt kun miehestä ei pariin päivään kuulunut laitoin miehelle kivan viestin, kyselin kuulumisia, mutta laitoin taas, etten ole halunnut häntä häiritä viesteillä.. Olenko antanut itsestäni liian epävarman kuvan ja mies lähti karkuun..

Mies myös tietää, että olen opetusalalla. Kerroin hänelle jokin aika sitten, että teen kesätöitä ihan muulta alalta. Voisiko tämä olla syy miehen katoamiseen. Kesätyöni ei ole läheskään niin hyvä kuin muu työni. Ei vastaa läheskään koulutustani, mutta itse kuitenkin viihdyn työssä.

10

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oiskohan ukko joku pervo, ellei ukkomies. Kilttiä kesäseuraa sulle vaikka s.treffeillä nimim . Jasu-57 . Tosin jo yli 6kymppinen nuoriherra.

    • Anonyymi

      Et tehnyt mitään väärin. Mies vain kohtasi jonkun kiinnostavamman. Ehkä jonkun joka asuu lähempänä tms.

    • Anonyymi

      Ihan asiallisesti olet toiminut. Nykyisin deittailu on tuollaista, etenkin miehet vain katoavat.

      On töykeää ja huonoa köytöstä kadota selittämättä, jos ollaan kuukausi viestitelty joka päivä.

      Itselläni mennyt täysin luotto deittisovellusten/ sivujen kautta löytyneisiin miehiin. Valtaosa on varattuja/ polyja tmv. Loput joko tunnevammaisia, tai noita jotka vain katoavat selittämättä mitään.

      Aina voi sen verran kirjoittaa, että nyt on kiire, palataan myöhemmin. Tai että mietin tässä vielä, kannattasko tutustumista jatkaa.

    • Anonyymi

      Jos mallimiehille ei luvata seksiä, niin eivät lähde tapaamaan naista.

      Vain seksiä lupaamalla voi päästä treffeille komean mallimiehen kanssa. Osa naisista on tämän jo hoksannut.

      • Anonyymi

        Ehei, kuule ne on juuri ätmit ja palstaprinssit jotka olettavat pääsevänsä treffeillä pukille. Mallimiehet lähtevät mielellään sellaisille treffeille joilla vain jutellaan. Jos ätmille sanoo etukäteen että treffeillä ei kosketa toisiamme, ätmi loukkaantuu ja peruu treffit. Te palstaprinssit voisitte lopultakin lopettaa tuon tavan että arvioitte muuta miehiä itsenne mukaan. Te olette seksinkipeitä paskapäitä, kaikki miehet eivät ole,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, kuule ne on juuri ätmit ja palstaprinssit jotka olettavat pääsevänsä treffeillä pukille. Mallimiehet lähtevät mielellään sellaisille treffeille joilla vain jutellaan. Jos ätmille sanoo etukäteen että treffeillä ei kosketa toisiamme, ätmi loukkaantuu ja peruu treffit. Te palstaprinssit voisitte lopultakin lopettaa tuon tavan että arvioitte muuta miehiä itsenne mukaan. Te olette seksinkipeitä paskapäitä, kaikki miehet eivät ole,

        Juuri näin on. Komeat ja suositut miehet jaksavat kyllä odottaa, koska he eivät elä epätoivoisessa puutteessa. Heillä on hyvä itsetunto ja vientiä.

        Toisin kuin palstaulit väittävät, pahimmat ilkeimmät ja ovelimmat naisten kaltoonkohtelijat/ pelurit löytyvät aivan tavallisten harmaiden hiirulaisten joukosta. Kun he saavat naisen, he kostavat tälle menneisyyden huonot kokemukset. Moni nainen ajattelee, että tällainen ei niin komea mies olisi kiltti ja arvostaisi naisia, mutta juuri siihen perustuukin näiden miesten taito kusettaa ja käyttää hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin on. Komeat ja suositut miehet jaksavat kyllä odottaa, koska he eivät elä epätoivoisessa puutteessa. Heillä on hyvä itsetunto ja vientiä.

        Toisin kuin palstaulit väittävät, pahimmat ilkeimmät ja ovelimmat naisten kaltoonkohtelijat/ pelurit löytyvät aivan tavallisten harmaiden hiirulaisten joukosta. Kun he saavat naisen, he kostavat tälle menneisyyden huonot kokemukset. Moni nainen ajattelee, että tällainen ei niin komea mies olisi kiltti ja arvostaisi naisia, mutta juuri siihen perustuukin näiden miesten taito kusettaa ja käyttää hyväksi.

        Täsmälleen näin! Tuo on myös minun kokemukseni.

        Kun naisenpuutteen katkeroittama ”kiltti kunnollinen tavis” löytää naisen, hän kostaa tälle kaikki traumansa ja turhautumisensa. Nainen saa heti kättelyssä ryöpyn niskaansa: te naiset olette sitä ja tätä, vali vali vali.

        Myöhemmin suhteen aikana alkaa kaltoinkohtelu, haukkuminen. , riitely, valitus kaikesta, passuuttaminen, seksin vaatiminen ja alituinen moitiskelu, loputtomat vaatimukset, kontrollointi ja kyttääminen, toisten naisten tuijottelu. Kovasti se ”kiltti kunnollinen tavis” yrittää pettää ja sitten kun saa pakit, alkaa valitus ja itsekehu.

        Omasta mielestään hän on hyvä mies kun ei ole lyönyt naista eikä pettänyt - toisin pettämättömyys johtuu vain siitä ettei kukaan nainen lähde hänen kansssaan.

        Jos nainen luulee että ”kiltti kunnon tavis” on oikeasti kiltti ja kunnollinen, niin totuus paljastuu nopeasti. Varsinkin kaunis ja viehättävä nainen joutuu kaltoinkohdelluksi taviksen taholta. Tavis kostaa naiselle sen että nainen on kauniimpi kuin tavis.

        Palstaprinssit ovat pohjasakkaa!

        Parasta kohtelua olen saanut komealta mieheltä. Ja tähänhän joku palstaprinssi vastaa että se komea mies petti sinua. Palstaprinssithän sen tietää. Palstaprinssi itse pettäisi jos olisi parisuhteessa ja pettämiseen olisi mahdollisuus, joten sehän todistaa että kaikki miehet pettävät jos on mahdolllisuus.

        Sitä paitsi pettäminen ei ole pahinta mitä voi toiselle tehdä. Pahinta on ilkeä ja huono kohtelu. Sitä saa kiltiltä kunnon tavikselta, juuri siltä joka ojentaa Tinder-kuvassa kukkakimppuja.


    • Anonyymi

      Vastaushan löytyy tuosta sinun aloitusviestistäsi. "Tutustumisen alkuvaiheessa mies olisi kovasti halunnut tavata, mutta minulle ei käynyt".

      • Anonyymi

        Tarkkaan ottaen: ”mutta minulle ei käynyt silloin muiden pakollisten menojen vuoksi.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaan ottaen: ”mutta minulle ei käynyt silloin muiden pakollisten menojen vuoksi.”

        Vuosia sitten yksi nettimies oli innokas tutustumaan ja tapaamaan ja soitteli ja viestitteli ahkerasti. Mutta kun hän ehdotti tapaamista tiettynä vkl:na ja juuri se ajankohta ei sopinut minulle koska juuri silloin luokseni oli tulossa sukulaisia (minkä selitin hänelle), kiinnostus hänen puoleltaan lopahti. Soitot harvenivat. Ehdotin muita aikoja ja vastaus oli aina ei. Pyysin häntä ehdottamaan aikoja eikä ehdotuksia tullut. Lopulta kysyin, onko hän ylipäänsä haluton tapaamaan. Hän vastasi että ”itsehän sinä olet alusta asti ollut haluton tapaamaan ja kun sinua ei kiinnosta niin miksi minä väkisin tuputan seuraani. Eiköhän tämä ollut tässä.”


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe