Jos ikäväsi kohteella on 6 lehtolasta eri naisten kanssa.
Haittaako nainen mitenkään?
36
390
Vastaukset
- Anonyymi
No mitäpä luulet, jos nainen on täysijärkinen?
- Anonyymi
Lehtolapsia onko niitäkin vielä? Kaikki lapset tervetulleita maailmaan. Sehän on usein käytäntö mitä niistä suhteista ja avioliitoista. Ihmisen perimmäinen tarkoitushan on lisääntyä? Joillain on 12 vaimoa se vois kyllä jo häiritä.
- Anonyymi
Haittaako mies mitenkään, että naisella on 10 lasta eri kansallisuuksien kanssa?
- Anonyymi
Tai omamies, etämies, erämies, lomamies, rakastaja ja nuori poikamies sitten on vielä muutama hyvä homomiesystävä ja ystävä joka minua huomattavasti nuorempi mies? Ei kait haittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai omamies, etämies, erämies, lomamies, rakastaja ja nuori poikamies sitten on vielä muutama hyvä homomiesystävä ja ystävä joka minua huomattavasti nuorempi mies? Ei kait haittaa?
Sori! Luolamies unohtui vielä listalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luolamies joutaa kiertoon ei saa kunnon otetta mistään. Näinollen yksi paikka vapautumassa. Eihän Mies haittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tosiaan, ei nyt tuommoiset haittaa! Tietenkään.
Sen verran lojaali ja joviaali pitää olla näissä jutuissa. Pikkuruiset kupat ja tippurit, kuka niistä välittää. En minä ainakaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin tosiaan, ei nyt tuommoiset haittaa! Tietenkään.
Sen verran lojaali ja joviaali pitää olla näissä jutuissa. Pikkuruiset kupat ja tippurit, kuka niistä välittää. En minä ainakaan.Niin ajattelin olet lojaali hyväkäytöksinen ja suvaitseva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ajattelin olet lojaali hyväkäytöksinen ja suvaitseva.
Hyvä, hyvä, pienet provokaatiot… tunteita pitää olla.
- Anonyymi
Ei haittaa mutta en etsi sen tyyppistä miestä.
- Anonyymi
Kyllä vähän pistää haittaamaan tommonen persehedelmien kylväminen ympäriinsä. Yhteiskunta joutuu heistä kuitenki huolehtimaan. Kannattaa laittaa piuhat poikki, jos on epäkelpo vanhempi.
- Anonyymi
Eikö mitä hyvät geenit maailma pelastuu.
- Anonyymi
Eipä sitä aina kaikki mieheltä edes kysy haluaako tämä isäksi itse en toki ole koskaan kieltäytyny isän roolista kunhan saan jotenkin kuulua lapseni elämään
- Anonyymi
Onko sulla alemmuuskompleksi. Ei itseä saa nostettua haukkumalla muiden elettyä elämää.
- Anonyymi
Liian vähän. Eihän noista saa kunnon joukkueita ees tehtyä.
- Anonyymi
Lisää tulee helposti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisää tulee helposti.
Nii. Tilaisuuden tullen tehään joka kerta yks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii. Tilaisuuden tullen tehään joka kerta yks.
Kerta vuoteen naisella helposti mahdollista parhaas tapauksessa yhden vuoden aikana kerkee synnyttään kahdesti lasten määrä taas riippuu siitä kuinka montaa odottaa kerralla
- Anonyymi
Ois oma hyvä kööri koossa ainaki.
- Anonyymi
Tietysti haittaa. Kuulostaahan tuollainen tosi vastuuttomalta käytökseltä. Tietenkin syillä ja yksityiskohdilla on väliä, mutta rehellisesti sanoen ei mua oikeastaan edes kiinnostaisi tietää. Kuusi on ihan liian monta "vahinkoa".
- Anonyymi
Kuinka monta kertaa vahinko voi käydä ensimmäisellä kerralla no tokikin vain kerran kun ensimmäinen kertakin on vain kerran
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta kertaa vahinko voi käydä ensimmäisellä kerralla no tokikin vain kerran kun ensimmäinen kertakin on vain kerran
Sama vahinko voi käydä tasan kerran. Sen jälkeen ei oikein enää voi puhua vahingista, vaan tarkoituksellisesta riskinotosta. Ainakin, jollei kyse ole jotenkin älyllisesti vajaavaisesta yksilöstä.
- Anonyymi
Mitäs jos niitä on huomattavasti enemmän
Kuusi lasta, kaikki eri naisen kanssa? kertoo miehestä ainakin sen, että ei ilmeisesti kykene vakiintumaan ja ottamaan vastuuta. Kuulostaa melko holtittomalta mieheltä? eli haittaa.
- Anonyymi
Kiirettä piisannut👍
- Anonyymi
Ei haittaa se että on niitä lapsia,
kunhan niitä ei lisää tule jos ollaan yhdessä.
Kaikilla on oma menneisyytensä,
ja sitä ei voi poistaa eikä tarvitsekaan.
Ainut mikä merkitsee....
... nyt, tässä ja tuleva sekä rehellisyys. - Anonyymi
Hänen kaikki rahat siis menee elareihin. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Jotku maksaa jotkut ei :DDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotku maksaa jotkut ei :DDD
No sekin on 🚩 jos ei omista lapsistaan huolehdi. Eli ei siltikään jatkoon.
- Anonyymi
Huh huh. Tuohon katraaseen meneekin aikalailla miehen kaikki aika ja hyvin iso osa rahoista, jos hänellä on sellaiset keskimääräiset tulot. En mä jaksaisi sellaista elämää, että koko ajan olisi joku lapsi tulossa tai menossa. Liian levotonta olisi mulle tuollainen ja liikaa säätämistä, jos kuuden naisen kanssa aikatauluja pitää sovitella.
- Anonyymi
Kukahan tuoki on , joka näin.kirjoitti.
Miks te ette tuo mitään julki ikinä muuten itestänne?
Kuka tuo nyt olikin.
Vaivaa, että naisten pitäisi aina antaa esimerkkikin
Kaikkeen, ja sitten ihmetellään, miks mies ei tee mitään.
Julmaa tämä.elämä on, ei sitä mun mielestä ole helpoksi tarkoitettukaan.
Aikuisen elämä on.
Ja minulla on siihen Elämän valmiuteen""
Ollut kyllä jo valmiudet lapsenakin.
Hyvät eväät ja kaikki.
Ja minä en ees ymmärrä.mikä on "lehtolapsi"'
Ei minulle yhtään järkeenkäypää tuokaan.
Mutta, minullapa on elämäni miehet jo muutenkin nähty.
Ja vielä (vasta) elinikäkin .
Molemmilla meillä.
Mutta tästä tuommousenkaan kirjoittaja tuskin ymmärtää sitten mitään.
Ei tarvitsekkaan.
"" - Anonyymi
Se on muuten niin kova mies juoksemaan, että hyvä, kun on sentään 6 kertaa ehtinyt pysähtymään
- Anonyymi
Ei koska itselläni on viisi lasta eri miesten kanssa
- Anonyymi
Onko kaikki muijat ollu ihan skitsoja, eikä hän ymmärrä miksei lapsia saa tavata?
- Anonyymi
Sanaa lehtolapsi ei tunneta kuin noin 70-vuotiaitten suunnalla joten en usko että siinä porukassa on kuuminta hottia oikein kenellekään
- Anonyymi
Haittaisi se. Ei hänellä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 922039
- 581203
Nainen, huomasitko kun muutin sinua?
Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/971095Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä
Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html2241088- 101036
Tämä kesä ei ollut vielä meidän
Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos64971IS Viikonloppu 12.-13.7.2025
Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko56929Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit
Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.87895Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan
Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.175878Teet tämän niin
Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸42810