Kun yleensä mediassa puhutaan, että nuoret käytännössä ryöstää ja tappaa toisiaan. Niin Hesarin jutussa kerrottiin, että pitää myös huolta toisistaan. Niin me vanhat voitas ottaa tosta vähän oppia ja mekin huomioida vähän toisiamme. Ja aloittaa vaikka täältä, kun me suomi24 ollaan vähän sellanen mikroyhteiskunta. En tiedä onks toi verkkoversiossa, mutta lukekaa vaikka kirjastossa.
Päivä hesarissa huomioimisesta
3
149
Vastaukset
- Anonyymi
Luin sen jutun, aika vaikuttava.
Olen ollut tänään huomaavainen ainakin Uuvatille ja Disselle. Tiedä sitten olinko avuksi. Kaikki eivät ole niin vastaanottavaisia, vaikka apua huutelevatkin 😌
xLinerOli vaikuttava ja mä ainakin vielä luotan Hesariin, osaa katsoo yhteiskuntaa myös kriittisesti toisin kuin yle. Mutta kiva kun huomioit. Mulla ainakin jos joku on pois täältä, niin mä jään miettiin, että mitenköhän menee, vaikka voi se olla hyväkin merkki tietenkin. Aina kun ei tiedä.
Tossa on se linkki, tosin maksumuurin takana
https://www.hs.fi/feature/art-2000010464830.html
Mutta ainakin tuntus siltä, että se vika on enemmän meissä vanhoissa, ei niinkään nuorissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529