Suurin uhka naisille

Anonyymi-ap

Se on Suomalainen persujuntti, joka tykkää persujen suosimasta homopedofiliasta.

42

489

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole, vaan peesaava hymistelijä, joka löytää järkeä ja sosiopaattista empatian tunnetta

      • Anonyymi

        Tai omanarvontunnotom pick me säestämässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai omanarvontunnotom pick me säestämässä

        Pisteitä keräävä kana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pisteitä keräävä kana

        Vihaan näitä luuskia jopa enemmän kun odottaisi lievästi sanoen enemmän


      • Anonyymi

        Toinen nainen on naisen pahin uhka!


    • Anonyymi

      Suurin uhka naisille, lapsille ja ylipäätään ihmisille on vihervassukoiden syöttämä trans-ideologia. Sen edessä kaikkien tulee kumartaa!

      • Anonyymi

        Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
        Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."

        Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?

        Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.


      • Anonyymi

        Suurin uhka on ääripersut puukkoineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
        Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."

        Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?

        Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.

        Oisitkertonut asiallisesti. Niin tämä mummo olisi tehnyt.onhan Stubbkin sellainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
        Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."

        Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?

        Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.

        Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä.

        No voe pirhana, mä olin varma että olin kirjautunut! Eli tämä on siis mun näppikseltä:

        "Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
        Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."

        Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?

        Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.

        Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.

        Kaikki kolmevuotiaat huutelevat jo homoa, joten ihan hyvä että tietävät mistä puhuvat.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.

        Kaikki kolmevuotiaat huutelevat jo homoa, joten ihan hyvä että tietävät mistä puhuvat.

        xLiner

        Juu, hyvä että ymmärtää edes sanojen merkityksen mitä käyttävät. Olishan se noloa, jos olis yhtä tyhmiä kun monen vanhemmat, eivöt tiedä yhtään mitään mitä sana meinaa, mutta jatkuvasti sitä käyttävät. Antaa tollon vaikutelman.


      • Anonyymi

        Sekö se hengen vie ym?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin uhka on ääripersut puukkoineen.

        Jep. Muukalaisvihan ja naisvihan höystämiä pellejä joista on harvoin kohtaamaan kokoisiaan


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        No voe pirhana, mä olin varma että olin kirjautunut! Eli tämä on siis mun näppikseltä:

        "Mielestäni ei kyllä kuulu vielä 6-vuotiaiden oppituntien teemaan eri seksuaalisuudet. Mielestäni niitä olisi hyvä käsitellä koulussa vasta yläasteella, aikana jolloin useimpien oppilaiden oma seksuaalisuus ja kiinnostus aihetta kohtaan alkaa heräillä."

        Mutta eiks perinteisesti nää asiat oo käsitelty viidennellä luokalla. Mä en muutenkaan usko näihin asteisiin. Mä oon ollu kouluissa töissä ja katos ja seiska luokkalaisella saattaa siis olla ikäeroa vain yksi päivä. Ja iha rehellisesti sanottuna en pystyis erottaa, kummalla luokalla lapsi on. Meillä on kasvatussosiologiassa käsitelty, krituikkiä tosta tiukasta liukuhinamaisuudesta koululaitoksessa, kun kaikki on jaettu tiukkaan luokka asteiden ja oppiaineiden kesken. Samaten taan kasvatuspsykologian puolella, että tiettyjä ongelmia kasaantuu syys puolen lapsille, vaikka ei tietenkään kaikille, kun yksilöitä ollaan.


      • JeroP kirjoitti:

        Mutta eiks perinteisesti nää asiat oo käsitelty viidennellä luokalla. Mä en muutenkaan usko näihin asteisiin. Mä oon ollu kouluissa töissä ja katos ja seiska luokkalaisella saattaa siis olla ikäeroa vain yksi päivä. Ja iha rehellisesti sanottuna en pystyis erottaa, kummalla luokalla lapsi on. Meillä on kasvatussosiologiassa käsitelty, krituikkiä tosta tiukasta liukuhinamaisuudesta koululaitoksessa, kun kaikki on jaettu tiukkaan luokka asteiden ja oppiaineiden kesken. Samaten taan kasvatuspsykologian puolella, että tiettyjä ongelmia kasaantuu syys puolen lapsille, vaikka ei tietenkään kaikille, kun yksilöitä ollaan.

        Siis kutos ja seiska. Ennakoiva tekstisyöttö korjas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veljenpoika (6v) tuli koulusta.
        Hän kysyi: "Mummu! Tiedätkö sä mikä on biseksuaali?" Mummu kysyi, että mistä sä tuollaisen sanan opit? Poika vastasi: "Koulusta."

        Okay. Mutta onko 6-vuotiaan lapsen ihan välttämätöntä oppia tämä tuon ikäisenä?

        Sitten joku vielä ihmettelee Ukrainan sotaa. Venäjä ei halua Ukrainan länsimaalaistuvan, ettei siellä ole pian tälläistä.

        Totuus ei tullut varmaankaan 6- vuotiaan suusta tällä kertaa? Olisi voinut yhtä hyvin sanoa toiselta koululaiselta? Tämä on sitä rivien välistä lukua, ei väärin ymmärtämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei tullut varmaankaan 6- vuotiaan suusta tällä kertaa? Olisi voinut yhtä hyvin sanoa toiselta koululaiselta? Tämä on sitä rivien välistä lukua, ei väärin ymmärtämistä?

        Näin, helppoa on syyllistää koululaitosta, koska ehkä jäänyt itselle trauma asiasta nuorempana? Jota ei ole läpikäynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harva pääsee kouluun kuusivuotiaana.

        Kaikki kolmevuotiaat huutelevat jo homoa, joten ihan hyvä että tietävät mistä puhuvat.

        xLiner

        Veljenpoika on esikoulussa.
        Ei tuo edes mennyt toiveiden mukaan.
        Kauhea, pilkkaava naurunremakka, ja youtubessa nauraminen kavereiden kanssa 16v vanhasta biisistä: "Seppo on biseksuaali". Jos joku väittää, että 6-vuotiaan pitää tietää bi-seksuaalisuuden merkitys, niin on päästään vialla. Äärioikeisto on hyvin voimakkaasti noussut Euroopassa. Vastaisku tälle hulluudelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin, helppoa on syyllistää koululaitosta, koska ehkä jäänyt itselle trauma asiasta nuorempana? Jota ei ole läpikäynyt?

        Wokehörhö. Hyi. Maalittamassa ja häpäisemässä. Ei ole jäänyt kenellekään mitään traumaa. 6-vuotiaan lapsen ei tarvitse tietää, mikä on bi-seksuaali.


    • Anonyymi

      Persut kiljuu paniikissa. Kannatuskin on alle 8%
      Täysiä mölöttäviä juntteja nuo pellepersut. Sitten kävelevät eripariraajoillaan ihan pellenä.
      Varsinkin se Satakunnan junttipelle-persu.

      Miten persut voikin olla kansan tyhmimpiä? No joo, Urpo sopii kokomustan joukkonsa kanssa samaan kategoriaan.

      • Anonyymi

        Suomessa ei ole mitään laitaoikeistoa, paitsi nyt ehkä oli ääriajattelua takana t lapanen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa ei ole mitään laitaoikeistoa, paitsi nyt ehkä oli ääriajattelua takana t lapanen

        Persut ja nykykokoomus juurikin ovat äärioikeistoa ja inhoavat kansaa ja maatamme.


      • Anonyymi

        Persuksi tullaan kun järki ei riitä muuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuksi tullaan kun järki ei riitä muuhun.

        Tosi hyvin sanottu ja totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persuksi tullaan kun järki ei riitä muuhun.

        Muista, että aina kun nettiin kirjoittaa sanan "persu", niin tulee kaksi persua lisää.
        (hups, taas tuli neljä)


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Muista, että aina kun nettiin kirjoittaa sanan "persu", niin tulee kaksi persua lisää.
        (hups, taas tuli neljä)

        Ja kyrsät viä perään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut ja nykykokoomus juurikin ovat äärioikeistoa ja inhoavat kansaa ja maatamme.

        Ei ole näin tyst meillä on hyvinvointiyhteiskunta t petsku


    • Anonyymi

      moom eo pöe ,oeöesty'mo lpvom marsosdtomem yao seööasomem ,isoolloöpgp kpdsda ,omnoha,e4omem ytyttöä tasvbarara,,erllom'-- lpslas ejl' vpo pööa -- tytöäillekin haudkas juttu sinänsdä.

    • Suurin uhka naisille on Päivi Räsänen.

    • Anonyymi

      suurin uhka naiselle on toinen naisystävä.

      • Ei sellaset ole ystäviä, jotka uhkaksi käyvät. Kannattaa valita ystävät harkitummin.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei sellaset ole ystäviä, jotka uhkaksi käyvät. Kannattaa valita ystävät harkitummin.

        Aina menee käsirysyksi meillä naisilla- eikö tämä olekaan aivan normaalia? Hohoijaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina menee käsirysyksi meillä naisilla- eikö tämä olekaan aivan normaalia? Hohoijaa

        Ei mulla ole mennyt käsirysyksi kuin paristi, yleensä jätän vaikeanlaiset naiset vaan huomiotta ja kihisemään yksinään. En jaksa lähteä draamaan mukaan. Niitäkin naisia kyllä on, joiden koko elämä on draamaa ja valitusta alusta loppuun asti. Ne on järkevää kiertää kaukaa.

        Niillä ei ole pää ihan balansessa.


    • Eikö se ookkaan asteroidi avaruuvesta?! Ih!

    • Anonyymi

      Suosikki pillerisi, minulla on ytuo keltain c-vitamiini, voi syödääö kuin karkkinakin noita, kirpeä maku

    • Anonyymi

      Googlatkaa Caitlin Clark ja teille selviää aika nopeasti mikä on nykynaisen suurin uhka. Edelleen.

    • Anonyymi

      Mitä suurempi tissi, sitä huonompi seksi.

      Oravatr kyllä huvittavat itseäni kun ne mwnwvät missä milloinkin vaarana jäädä autojen allekin , mutta nopeita.

    • Anonyymi

      jos hassdua joku c-vitamiini pilleri maistuu kirpeälle kuin karkki ei kä ole vaarallinen kuin joku karaMElli :D

      • Anonyymi

        Vitamiiniyliannostus voi olla vaarallinen jos syö kuin karkkia. C-Vitamiinin yliannostus aiheuttaa ainakin ripulin.


    • Anonyymi

      C-vitamiinihan ei säily kuin vuorokauden... muttya tiedä kannattaako niitä ahmia kuin karkkeja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe