Tenox sano lenox

Anonyymi-ap

Hei! Te jotka ootte syöneet tenoxia pitkiä aikoja oletteko huomanneet kun teho (kai?) huononee niin tulee ihme sivuoireita. Jännitystä selittämätöntä sellaista. Ei niinkään ahdistusta kauheasti. Vai johtuisiko kun olen syönyt vahvempia xanor siis kauan niin toi ilmeisesti reagoi jotenkin eri tavalla emt? Kuulema mieto ja verrattavissa opamoxiin. Monet haukkuu huonoksi. Vai onko just oireita mitä yrittää poistaa eli käänteiset vaikutukset. Nää huomasin nopeasti.

8

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eiks toi tenox väsytä sua kun sitä määräätään myös unettomuuteen. Itellä oli määrätty unettomuuteen aikoinaan. Teho hävis.

      • Anonyymi

        Ei väsytä. Tota selvennän että olen ahdistukseen ostanut vaan ja muitakin. Toivottoman tapauksen ihmisen taustan takia ei irtoa mitään. Panacodit ollut ja muita. No omasta mielestä kuitenkin oikeat annokset jo tuottaneet heti melkein tenox illat ihan paradoksiset jutut mun kohdalla. No ei mä haluan kaikesta irti muutenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei väsytä. Tota selvennän että olen ahdistukseen ostanut vaan ja muitakin. Toivottoman tapauksen ihmisen taustan takia ei irtoa mitään. Panacodit ollut ja muita. No omasta mielestä kuitenkin oikeat annokset jo tuottaneet heti melkein tenox illat ihan paradoksiset jutut mun kohdalla. No ei mä haluan kaikesta irti muutenkin...

        Tenox illat? Olipas hauska siis Tenox ihan* tarkoitin.


    • Anonyymi

      imovane on parempaa kuin tenox

      • Anonyymi

        Niin on ei tuu noita oireita sitä saanut kaverilta ja syönyt päivällä oireisiini. Ei Tenoxin käänteisvaikutuksia. Ap


    • Anonyymi

      Tenox on bentsodiatsepiini ja bentsoihin kuuluu toleranssi-ilmiö. Se tarkoittaa sitä että ajan saatossa lääkkeen teho laskee ja voi tarvita isompaa annosta saadakseen saman tehon. Jotkut kuvaavat myös erilaisten haittaoireiden pahentumista, kun lääketoleranssi kasvaa. Bentsot voivat toisinaan aiheuttaa myös paradoksaalisia oireita esim rauhoittumisen sijaan tuleekin levottomuutta jne.

      • Anonyymi

        Ja tietysti järkeväähän ei ole toleranssin myötä kokoajan hilata vain lääkeannosta ylös. Se on haitallinen tie.


    • Anonyymi

      Jopa perussärkylääkkeet heikentävät ja lyhentävät jälellä olevia vuosia kun niitä joutuu käyttämään runsaasti pitempiä aikoja.

      Tapauksessani vyöruusun aiheuttama polte. Kun menee pötköttään, kipu alkaa siitä.
      Onko niin, ettei mokomaan vaivaan ole keksitty parannuskeinoa?

      Tästä olen usein kirjoittanut; kun laitan kämmenen ihottuman päälle, kipu puolittuu.
      Voi olla ettei muun lämpöö luovuttavan esineen energia sitä tekisi.

      Keinoo kannattaa kokeilla mihin tahansa kehon kipuvammaan.
      .tkl.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      521
      5558
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1921
    3. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      80
      1712
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1699
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1537
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      57
      1510
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1255
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1164
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      65
      994
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      975
    Aihe