Hei! Te jotka ootte syöneet tenoxia pitkiä aikoja oletteko huomanneet kun teho (kai?) huononee niin tulee ihme sivuoireita. Jännitystä selittämätöntä sellaista. Ei niinkään ahdistusta kauheasti. Vai johtuisiko kun olen syönyt vahvempia xanor siis kauan niin toi ilmeisesti reagoi jotenkin eri tavalla emt? Kuulema mieto ja verrattavissa opamoxiin. Monet haukkuu huonoksi. Vai onko just oireita mitä yrittää poistaa eli käänteiset vaikutukset. Nää huomasin nopeasti.
Tenox sano lenox
8
314
Vastaukset
- Anonyymi
Eiks toi tenox väsytä sua kun sitä määräätään myös unettomuuteen. Itellä oli määrätty unettomuuteen aikoinaan. Teho hävis.
- Anonyymi
Ei väsytä. Tota selvennän että olen ahdistukseen ostanut vaan ja muitakin. Toivottoman tapauksen ihmisen taustan takia ei irtoa mitään. Panacodit ollut ja muita. No omasta mielestä kuitenkin oikeat annokset jo tuottaneet heti melkein tenox illat ihan paradoksiset jutut mun kohdalla. No ei mä haluan kaikesta irti muutenkin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei väsytä. Tota selvennän että olen ahdistukseen ostanut vaan ja muitakin. Toivottoman tapauksen ihmisen taustan takia ei irtoa mitään. Panacodit ollut ja muita. No omasta mielestä kuitenkin oikeat annokset jo tuottaneet heti melkein tenox illat ihan paradoksiset jutut mun kohdalla. No ei mä haluan kaikesta irti muutenkin...
Tenox illat? Olipas hauska siis Tenox ihan* tarkoitin.
- Anonyymi
imovane on parempaa kuin tenox
- Anonyymi
Niin on ei tuu noita oireita sitä saanut kaverilta ja syönyt päivällä oireisiini. Ei Tenoxin käänteisvaikutuksia. Ap
- Anonyymi
Tenox on bentsodiatsepiini ja bentsoihin kuuluu toleranssi-ilmiö. Se tarkoittaa sitä että ajan saatossa lääkkeen teho laskee ja voi tarvita isompaa annosta saadakseen saman tehon. Jotkut kuvaavat myös erilaisten haittaoireiden pahentumista, kun lääketoleranssi kasvaa. Bentsot voivat toisinaan aiheuttaa myös paradoksaalisia oireita esim rauhoittumisen sijaan tuleekin levottomuutta jne.
- Anonyymi
Ja tietysti järkeväähän ei ole toleranssin myötä kokoajan hilata vain lääkeannosta ylös. Se on haitallinen tie.
- Anonyymi
Jopa perussärkylääkkeet heikentävät ja lyhentävät jälellä olevia vuosia kun niitä joutuu käyttämään runsaasti pitempiä aikoja.
Tapauksessani vyöruusun aiheuttama polte. Kun menee pötköttään, kipu alkaa siitä.
Onko niin, ettei mokomaan vaivaan ole keksitty parannuskeinoa?
Tästä olen usein kirjoittanut; kun laitan kämmenen ihottuman päälle, kipu puolittuu.
Voi olla ettei muun lämpöö luovuttavan esineen energia sitä tekisi.
Keinoo kannattaa kokeilla mihin tahansa kehon kipuvammaan.
.tkl.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458720Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472529- 402330
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282327Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1931802- 971797
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221660Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091177Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä281112Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61106