Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼
Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻

142

1227

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos samoin teille. 😊

      • Mitäs Susi puuhailee juhannuksena? 😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Mitäs Susi puuhailee juhannuksena? 😊

        Mä en vielä tiedä varmaksi... Oli eräältä kaverilta aiemmin kauan sitten kutsu mökille jussina, vaan en tiedä onko suunnitelma jo muuttunut.
        Ehkä menen vaan vanhempien luo grillaamaan taas, kuten niin monena vuotena tässä aiemminkin. Ei sen ihmeempiä siis. Naiset loistaa poissaolollaan ja kaikki muukin riehakas hauska. 🙄🙂
        Mitäs sulla on suunnitelmissa? 😊


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä en vielä tiedä varmaksi... Oli eräältä kaverilta aiemmin kauan sitten kutsu mökille jussina, vaan en tiedä onko suunnitelma jo muuttunut.
        Ehkä menen vaan vanhempien luo grillaamaan taas, kuten niin monena vuotena tässä aiemminkin. Ei sen ihmeempiä siis. Naiset loistaa poissaolollaan ja kaikki muukin riehakas hauska. 🙄🙂
        Mitäs sulla on suunnitelmissa? 😊

        Kysy siltä kaveriltasi, onko mökkikutsu vielä voimassa.
        Saunomista ja grillaamista vanhempien kanssa mulla.
        Nyt sattuukin olemaan Juhannus vapaa töistä😊


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Kysy siltä kaveriltasi, onko mökkikutsu vielä voimassa.
        Saunomista ja grillaamista vanhempien kanssa mulla.
        Nyt sattuukin olemaan Juhannus vapaa töistä😊

        Minäkin pyysin sen vapaaksi. Olis varmaan lykätty muuten töihin... Täytyy varmaan kerätä rohkeutta kysellä. Ärsyttää vähän, kun on tuossa ghostannut mua jo useamman viikon. Ei tiedä mikä on meneillää? On vähän mysteeri hänen elämä mulle muutenkin...


      • mustasusi kirjoitti:

        Minäkin pyysin sen vapaaksi. Olis varmaan lykätty muuten töihin... Täytyy varmaan kerätä rohkeutta kysellä. Ärsyttää vähän, kun on tuossa ghostannut mua jo useamman viikon. Ei tiedä mikä on meneillää? On vähän mysteeri hänen elämä mulle muutenkin...

        Voithan tiedustella vähän mitä kuuluu ja sitten kysyä tuota. Jos ei vastaa, niin mökkijuhannus on varmaan peruttu?🤷🏼‍♀️


      • Prinsessasi kirjoitti:

        Voithan tiedustella vähän mitä kuuluu ja sitten kysyä tuota. Jos ei vastaa, niin mökkijuhannus on varmaan peruttu?🤷🏼‍♀️

        Niin, se on kyl totta. Laitankin sen viestin nyt heti. 😊


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minäkin pyysin sen vapaaksi. Olis varmaan lykätty muuten töihin... Täytyy varmaan kerätä rohkeutta kysellä. Ärsyttää vähän, kun on tuossa ghostannut mua jo useamman viikon. Ei tiedä mikä on meneillää? On vähän mysteeri hänen elämä mulle muutenkin...

        Siis sulla on ystäviä nyt ja samalla ei ole.Kai sä nyt vittu tiiät onko sulla ystäviä. Vai ootko noin tyhmä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin, se on kyl totta. Laitankin sen viestin nyt heti. 😊

        eikö 51 v mies osaa käyttää aivoja vaan muiden pitää neuvoa aikuista miestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eikö 51 v mies osaa käyttää aivoja vaan muiden pitää neuvoa aikuista miestä

        On teillä pinttyneet kuvitelmat siitä, että ihmisen ikä jotenkin liittyy siihen tarviiko apua jossai vai ei... Ikä on vain numeroita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis sulla on ystäviä nyt ja samalla ei ole.Kai sä nyt vittu tiiät onko sulla ystäviä. Vai ootko noin tyhmä

        Ne on sellaisia on off ystäviä. Ku pitävät yhteyttä sillon ku sattuvat muistamaan...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ne on sellaisia on off ystäviä. Ku pitävät yhteyttä sillon ku sattuvat muistamaan...

        Jahas. No onko tollaset ihmiset sitten ystäviä jos eivät pidä yhteyttä. Ihme ystäviä olet löytänyt itsellesi. Ystävät kyllä muistavat ystävänsä. Jos sun ystävillä ei ole muistisairautta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. No onko tollaset ihmiset sitten ystäviä jos eivät pidä yhteyttä. Ihme ystäviä olet löytänyt itsellesi. Ystävät kyllä muistavat ystävänsä. Jos sun ystävillä ei ole muistisairautta.

        Kai se on tälläsen autistin kohtalo, saada vaan kummallisia kavereita.


      • En halua tungetella. Viimeksi vastaus viestiin oli vaan, että nähty.... Se kertoo jotain.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kai se on tälläsen autistin kohtalo, saada vaan kummallisia kavereita.

        ota yhteyttä autismiliittoon. Sitä kautta saat vertaistukea ja voit osallistua heidän toimintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ota yhteyttä autismiliittoon. Sitä kautta saat vertaistukea ja voit osallistua heidän toimintaan.

        Ei ole diagnosia eikä kiinnosta tippaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei ole diagnosia eikä kiinnosta tippaakaan.

        Miksi sä sitten kutsut itseäsi autistiksi jos et ole saanut diagnoosia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jahas. No onko tollaset ihmiset sitten ystäviä jos eivät pidä yhteyttä. Ihme ystäviä olet löytänyt itsellesi. Ystävät kyllä muistavat ystävänsä. Jos sun ystävillä ei ole muistisairautta.

        Tunnut itse olevan melkoinen vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnut itse olevan melkoinen vajakki.

        Mä vaan koitan ymmärtää miten ei voi tietää onko itsellään ystäviä. Itselläni on ystäviä.Ihmettelen vaan että janin ystävät eivät pidä janiin eli ystäväänsä yhteyttä. Kyllä minä pidän omiin ja ystäväni muhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vaan koitan ymmärtää miten ei voi tietää onko itsellään ystäviä. Itselläni on ystäviä.Ihmettelen vaan että janin ystävät eivät pidä janiin eli ystäväänsä yhteyttä. Kyllä minä pidän omiin ja ystäväni muhun.

        En usko sulla olevan yhtään ystävää. Sen verran olet ilkeä tyyppi. Olet jatkuvasti närkkimässä sutta.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Minäkin pyysin sen vapaaksi. Olis varmaan lykätty muuten töihin... Täytyy varmaan kerätä rohkeutta kysellä. Ärsyttää vähän, kun on tuossa ghostannut mua jo useamman viikon. Ei tiedä mikä on meneillää? On vähän mysteeri hänen elämä mulle muutenkin...

        Saatko yksinkirjoitteleva multinikkimies tästä sellaista boostia, että sinulla on sosiaalinen elämä?


      • UUSI

        Niissä onki jotain jahtaamista, toisin kuin viiskymppisissä läskeissä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko sulla olevan yhtään ystävää. Sen verran olet ilkeä tyyppi. Olet jatkuvasti närkkimässä sutta.

        no ei ole mun ongelma jos et usko. Luuletko että olen tällänen netin ulkopuolella.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei ole mun ongelma jos et usko. Luuletko että olen tällänen netin ulkopuolella.

        Miksi olet tällainen täällä? Etkö osaa käyttäytyä? Sun ongelma se just on.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        no ei ole mun ongelma jos et usko. Luuletko että olen tällänen netin ulkopuolella.

        Millainen sitten olet netin ulkopuolella ja miksi olet täällä erilainen??


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Miksi olet tällainen täällä? Etkö osaa käyttäytyä? Sun ongelma se just on.

        Koska mä en tajuu miksi juttelit viime vuonna 11 vuotiaan tytön kanssa ja sitten kaipaat 32 vuotta nuorempaa tyttöä jolla on poikaystävä, Sä et osaa mennä elämässä eteenpäin vaan roikut kiinni nuorissa tytöissä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska mä en tajuu miksi juttelit viime vuonna 11 vuotiaan tytön kanssa ja sitten kaipaat 32 vuotta nuorempaa tyttöä jolla on poikaystävä, Sä et osaa mennä elämässä eteenpäin vaan roikut kiinni nuorissa tytöissä

        Se on kyllä sulle iso ongelma näköjään. Et tule sitä ikinä tajuamaan...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se on kyllä sulle iso ongelma näköjään. Et tule sitä ikinä tajuamaan...

        ei ole ongelma. Sullehan se netta on ongelma kun kaipailet häntä vaikka hän tuskin miettii sua.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ei ole ongelma. Sullehan se netta on ongelma kun kaipailet häntä vaikka hän tuskin miettii sua.

        Ai ei saa ketään kaipailla silloin? Ja sä siitä olet ongelman tehnyt, kun mulle joka ikinen päivä siitä valitat.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Ai ei saa ketään kaipailla silloin? Ja sä siitä olet ongelman tehnyt, kun mulle joka ikinen päivä siitä valitat.

        Totta kai saa kaipailla tyttö jota ei tunne ja joka ei halua sua elämäänsä millään tavalla. Jos sä olet onnellinen kaipailun takia niin hieno homma.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saa kaipailla tyttö jota ei tunne ja joka ei halua sua elämäänsä millään tavalla. Jos sä olet onnellinen kaipailun takia niin hieno homma.

        Se ei kuulu sulle silti yhtään...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Se ei kuulu sulle silti yhtään...

        ai mikä. se että sä kaipailet ja odotat netan yhteydenottoa


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Niissä onki jotain jahtaamista, toisin kuin viiskymppisissä läskeissä.

        Oho oho. Haukut vanhempia naisia ja lihavia. Sä olet kyllä sairas. Ja sitten itket vielä miksi sinua kiusataan.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        ai mikä. se että sä kaipailet ja odotat netan yhteydenottoa

        En mä mitään odota. Kyllä tiedän ettei mitään tule ikinä tapahtumaan. Tää mun elämä oli tässä.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        En mä mitään odota. Kyllä tiedän ettei mitään tule ikinä tapahtumaan. Tää mun elämä oli tässä.

        No kyllä odotat . Et sä muuten kaipailis nettaa. Ai sun elämässä ei ole muuta kuin netan kaipailu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho oho. Haukut vanhempia naisia ja lihavia. Sä olet kyllä sairas. Ja sitten itket vielä miksi sinua kiusataan.

        Huono itsetunto täytyy kiusaajilla olla.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä odotat . Et sä muuten kaipailis nettaa. Ai sun elämässä ei ole muuta kuin netan kaipailu.

        Mä en enää vastaa tässä ketjussa...


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Huono itsetunto täytyy kiusaajilla olla.

        eli sulla itellä on koska haukut yli 40 vuotiaita naisia mummoiksi.


      • Anonyymi
        UUSI
        mustasusi kirjoitti:

        Mä en enää vastaa tässä ketjussa...

        No katotaan taas missä ketjussa sä kaipailet Nettaa ja kerrot mitä ihanaa netassa on


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No katotaan taas missä ketjussa sä kaipailet Nettaa ja kerrot mitä ihanaa netassa on

        Paree kun ei kaipaile. Tuli jo mieleen kun uutisissa kerrottiin heiltä päin löydetyn miehen murhattuna, jotta nytkö sillä tytön poikakaverilla hirtti kiinni. Ihan piti tulla vilkaisemaan vieläkö tuo kirjottelee.


    • Anonyymi

      Hyvää juhannusviikkoa 🥰🐇🤗

      • Hihii hei Pupunen🤗😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihii hei Pupunen🤗😘

        Hihii 🤗🤗


    • Anonyymi

      Hyvää jussii Myös sulle ☀️

    • Anonyymi

      Juhannuksen jälkeen alkaa syksy ja talvi. Samalla myös 68tuntia vuorokaudessa kestävä pimeys ja kuolleet nousee haudoistaan.

      Myös muita kummituksia on runsaasti. Ainakin minä ryhdyn kummittelemaan.
      Vainoan sitä lääkäriaikojen antajaa neljänteen sukupolveen.

      >simiti<

    • Anonyymi

      tuo0lllasinen josd joddsin logossas on poyötrimässä joku mini-ham4einen ytyttyttö 3D :F

    • Anonyymi

      Iöeylp lolleöotäm liom Tee,i---

      Katspom ,oy' oh,ett' kptaom össer,ottailsoas kptaosm


      Kikkelitön ku9n jTeemu--jeerer

    • Anonyymi

      kikkelitön kuin t

      munbat5on kuin Osmo.

    • Keitin iltakahvit☕️

      • Anonyymi

        🐰 joi kans äsken 😇


      • Anonyymi kirjoitti:

        🐰 joi kans äsken 😇

        Oli pullaa kanssa tälläkertaa😊


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oli pullaa kanssa tälläkertaa😊

        Namm 😋 Mitä pullaa? ☺️



      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei 😋😋 kyllä näyttää herkulle kuten sinäkin Prinsessainen 🥰

        Herkkua se olikin, mutta ei niin herkullista kuin Pupun suudelma😘🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Herkkua se olikin, mutta ei niin herkullista kuin Pupun suudelma😘🤭

        Pus pus 😘😘 sinunkin suudelma on herkullinen. Arvaa mitä? Näin jotain hassua unta missä olit ja kun aamulla heräsin niin vitsakin oli pompankut pystyyn 🫢🫢


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pus pus 😘😘 sinunkin suudelma on herkullinen. Arvaa mitä? Näin jotain hassua unta missä olit ja kun aamulla heräsin niin vitsakin oli pompankut pystyyn 🫢🫢

        Oho😯🤭 minkälainen uni se oli? minäkin silloin toivoin näkeväni sinut unessa, mutta mä harvoin muistan näkeväni mitään unia😔 jaa tykkäsikö vitsakin unesta? 🤭


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Oho😯🤭 minkälainen uni se oli? minäkin silloin toivoin näkeväni sinut unessa, mutta mä harvoin muistan näkeväni mitään unia😔 jaa tykkäsikö vitsakin unesta? 🤭

        Kyllä se tykkäsi selkeesti 😊 Se oli uni siitä piknikistä! 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se tykkäsi selkeesti 😊 Se oli uni siitä piknikistä! 🥰

        Voi ihanaa🥹🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Voi ihanaa🥹🤗

        Nukuin siinä Prinsessan vieressä sikeesti ni en mäkään hyvin muista unta mut vitsa tykkäsi selkeesti unesta 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pus pus 😘😘 sinunkin suudelma on herkullinen. Arvaa mitä? Näin jotain hassua unta missä olit ja kun aamulla heräsin niin vitsakin oli pompankut pystyyn 🫢🫢

        Ei se välttämättä siitä unesta johdu, kertoo vain että testosteronitasosi ovat kohdallaan kun aamulla seisoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nukuin siinä Prinsessan vieressä sikeesti ni en mäkään hyvin muista unta mut vitsa tykkäsi selkeesti unesta 🥰

        Hihii🤭 kiva kun tykkäsi 😉


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihii🤭 kiva kun tykkäsi 😉

        Mitä oot puuhannut? 🥰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oot puuhannut? 🥰

        En oikeen mitään, no vähän oon pessyt pyykkiä ja laitoin tiskit äsken. Mulla on kesäflunssa🤧


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä oot puuhannut? 🥰

        Miten on sinun päiväsi kulunut? 🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        En oikeen mitään, no vähän oon pessyt pyykkiä ja laitoin tiskit äsken. Mulla on kesäflunssa🤧

        Voi ei, Pupunen hoivaa. Tarviitko jotain? 🐰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Miten on sinun päiväsi kulunut? 🥰

        Ihan mukavasti, täällä on sadellut vähän. Oon ottanut ihan iisisti vaan 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, Pupunen hoivaa. Tarviitko jotain? 🐰

        Kiitos kun hoivaat🤗 tarviin halin🥺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mukavasti, täällä on sadellut vähän. Oon ottanut ihan iisisti vaan 🤗

        Se on hyvä🤗


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos kun hoivaat🤗 tarviin halin🥺

        Saat niin monta halia kun tarviit, Pupun halivarasto sinulle kultainen on ääretön 🤗🤗🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat niin monta halia kun tarviit, Pupun halivarasto sinulle kultainen on ääretön 🤗🤗🤗

        Kiitos❤️ ne lämmittävät valtavasti, kehoa ja mieltä. Puhutkin niin kauniisti että Prinsessa pakahtuu🥺


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos❤️ ne lämmittävät valtavasti, kehoa ja mieltä. Puhutkin niin kauniisti että Prinsessa pakahtuu🥺

        Mukava jos se auttaisi edes vähä edes flunssaan 🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukava jos se auttaisi edes vähä edes flunssaan 🤗

        Takuulla auttaa🥰


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Takuulla auttaa🥰

        Vaikka ootkin kipeä ni voisitko vähän hieroa pupun selkälihasta. Se on tosi jumissa ja kipee 😬


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ootkin kipeä ni voisitko vähän hieroa pupun selkälihasta. Se on tosi jumissa ja kipee 😬

        Tietenkin voin! 😊 teen sellaista pyörivää liikettä kämmenillä ja peukuilla🤲🏻


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tietenkin voin! 😊 teen sellaista pyörivää liikettä kämmenillä ja peukuilla🤲🏻

        Kiitos🥺 se auttaa 🥰 jään hieronnan velkaa joten kun sitten mennään nukkumaan saat hieronnan valitsemallesi kohteelle 😍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos🥺 se auttaa 🥰 jään hieronnan velkaa joten kun sitten mennään nukkumaan saat hieronnan valitsemallesi kohteelle 😍

        Hihhih…🤭🤭 mikä vain kohde käy!


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihhih…🤭🤭 mikä vain kohde käy!

        Jos vähä kaikkialta sitte 😉😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos vähä kaikkialta sitte 😉😉

        Sellainenkin sopii🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos vähä kaikkialta sitte 😉😉

        Mutta nyt, hyvää yötä ja kauniita unia🤗😘


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mutta nyt, hyvää yötä ja kauniita unia🤗😘

        Joo, hyvää yötä 😇🤗


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, hyvää yötä 😇🤗

        Huomenta sinulle ihanaan uuteen päivään☺️☀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka ootkin kipeä ni voisitko vähän hieroa pupun selkälihasta. Se on tosi jumissa ja kipee 😬

        Millainen äijä kutsuu itseään pupuksi kun kirjoittelee virtuaalisen kuvitteellisen ystävänsä kanssa itsekseen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta sinulle ihanaan uuteen päivään☺️☀️

        Samoin sinulle ihanaa uutta päivää ☺️


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Huomenta sinulle ihanaan uuteen päivään☺️☀️

        Onko flunssaa yhtään helpottanut? 🤕


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen äijä kutsuu itseään pupuksi kun kirjoittelee virtuaalisen kuvitteellisen ystävänsä kanssa itsekseen?

        Minkälainen "äijä" käyttää aikansa kiusaten ihmisiä keskustelupalstalla? Taidat olla vähä kateellinen?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko flunssaa yhtään helpottanut? 🤕

        Ei se oikeen😐 tosin kurkku ei enää ole kipee, mutta nenu vuotaa ja aivastuttaa🤧


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei se oikeen😐 tosin kurkku ei enää ole kipee, mutta nenu vuotaa ja aivastuttaa🤧

        No voi eii 😔 ootko koittanut sinkkisuihketta?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi eii 😔 ootko koittanut sinkkisuihketta?

        En oo sellasta käyttänyt koskaan🤔


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        En oo sellasta käyttänyt koskaan🤔

        Se auttaa flunssaan


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Se auttaa flunssaan

        Tai ainakin mulla se helpotti 🐇


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi eii 😔 ootko koittanut sinkkisuihketta?

        Kuin tyhmä oot kun et nää et Prinsessa vaan leikkii sulla?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin mulla se helpotti 🐇

        Okei, pitääpä kokeilla joskus😊


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuin tyhmä oot kun et nää et Prinsessa vaan leikkii sulla?

        No en todellakaan leiki yhtään kellään. Mistä tämmöinen?


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Okei, pitääpä kokeilla joskus😊

        Juu. Toivon pikaista paranemista 🤗 Tarviitko lämmän huovan?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu. Toivon pikaista paranemista 🤗 Tarviitko lämmän huovan?

        Söpöä kun sanot lämmä🤭 luulen etten tarvitse, on aika viileää nyt, mutta kiitos kovasti kuitenkin🥰


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Söpöä kun sanot lämmä🤭 luulen etten tarvitse, on aika viileää nyt, mutta kiitos kovasti kuitenkin🥰

        Pupu käyttää sitä sanaa 😇 Lämmää juomaa ainakin keitän 🤗


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupu käyttää sitä sanaa 😇 Lämmää juomaa ainakin keitän 🤗

        Hihii😊 kiitos paljon jos keität, hunajatee tekisi varmasti hyvää🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihii😊 kiitos paljon jos keität, hunajatee tekisi varmasti hyvää🤗

        No ilman muuta keitän 😊


      • UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Söpöä kun sanot lämmä🤭 luulen etten tarvitse, on aika viileää nyt, mutta kiitos kovasti kuitenkin🥰

        Hups siis tässä tarkoitin että on aika lämmin, ettei tarvitse huopaa. Sanoin viileää😁🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hups siis tässä tarkoitin että on aika lämmin, ettei tarvitse huopaa. Sanoin viileää😁🤷🏼‍♀️

        Juu mut arvelin et sitä tarkotit 😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hups siis tässä tarkoitin että on aika lämmin, ettei tarvitse huopaa. Sanoin viileää😁🤷🏼‍♀️

        Mietin et palaakohan Aaron muisti viel 😅


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin et palaakohan Aaron muisti viel 😅

        Niimpä🙄 oon joskus ajatellut kans että palaakohan se entiselleen, kun se on välillä reagoinut johonkin tosi voimakkaasti suuttuessaan yms.


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niimpä🙄 oon joskus ajatellut kans että palaakohan se entiselleen, kun se on välillä reagoinut johonkin tosi voimakkaasti suuttuessaan yms.

        Jep! Kyl se varmasti viel palautuu.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep! Kyl se varmasti viel palautuu.

        Mikäs on Pupun lempi juhannusherkku tai grilliherkku? 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Mikäs on Pupun lempi juhannusherkku tai grilliherkku? 😊

        No varmaan puhutaan ruuista niin sua ei lasketa 😊 jotkut kanavartaat ehkä. Grillitassut on myös hyviä.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan puhutaan ruuista niin sua ei lasketa 😊 jotkut kanavartaat ehkä. Grillitassut on myös hyviä.

        Joo ruuasta puhe😊 muuten mun lempi juhannusherkku on tietenkin Pupu. Mutta ruuista nuo vartaat on kyllä hyviä😋


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo ruuasta puhe😊 muuten mun lempi juhannusherkku on tietenkin Pupu. Mutta ruuista nuo vartaat on kyllä hyviä😋

        🥰🥰 makkarakin on ihan hyvä 😋 mut ei sitä liikaa jaksa syödä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo ruuasta puhe😊 muuten mun lempi juhannusherkku on tietenkin Pupu. Mutta ruuista nuo vartaat on kyllä hyviä😋

        Tykkäätkö perunoista?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        🥰🥰 makkarakin on ihan hyvä 😋 mut ei sitä liikaa jaksa syödä.

        On makkarat ja pihvit hyviä myös😋 meillä yleensä on tapana tehdä sellasia täytettyjä herkkusieniä. Sinne laitetaan tuorejuustoo ja ympärille pekonia. Ihan hyviä nekin on😋


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        On makkarat ja pihvit hyviä myös😋 meillä yleensä on tapana tehdä sellasia täytettyjä herkkusieniä. Sinne laitetaan tuorejuustoo ja ympärille pekonia. Ihan hyviä nekin on😋

        Ooo wau 😋 Kuulostaa tosi herkulliselta! Oispa kiva maistaa itsekin sellasta.


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäätkö perunoista?

        Tykkään🥔


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooo wau 😋 Kuulostaa tosi herkulliselta! Oispa kiva maistaa itsekin sellasta.

        Kannattaa kokeilla joskus😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Tykkään🥔

        Joo 😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla joskus😊

        Saatanpa kokeilla jo ihan nyt juhannuksena 😍😋 koska sinun mikroleivätkii oli niin herkullisii 🥰


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatanpa kokeilla jo ihan nyt juhannuksena 😍😋 koska sinun mikroleivätkii oli niin herkullisii 🥰

        Hihihi🥰🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hihihi🥰🤗

        Mäkii aivastelen nyt 🤧


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mäkii aivastelen nyt 🤧

        Juuri aivastin ennenkuin kuin viestisi😅 ätsiuh🫢
        oonkohan tartuttanut sut? 🙄


      • UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Juuri aivastin ennenkuin kuin viestisi😅 ätsiuh🫢
        oonkohan tartuttanut sut? 🙄

        Siis ennenkuin luin viestisi😊


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Juuri aivastin ennenkuin kuin viestisi😅 ätsiuh🫢
        oonkohan tartuttanut sut? 🙄

        En mä usko, pärskin siitepölystä 🤧 auttaisiko niskahieronta oloosi?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        En mä usko, pärskin siitepölystä 🤧 auttaisiko niskahieronta oloosi?

        Niskahieronta tekee hyvää aina😇


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Niskahieronta tekee hyvää aina😇

        Pupun lämpimät käpälät tekee pyörivää liikettä hartioillesi 🐰 🤗 ne tuntuvatkin vähän kireille 😇


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupun lämpimät käpälät tekee pyörivää liikettä hartioillesi 🐰 🤗 ne tuntuvatkin vähän kireille 😇

        Oi se tuntuu niin hyvältä ja rentouttavalta🥰 ne ovatkin kireet😬


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Pupun lämpimät käpälät tekee pyörivää liikettä hartioillesi 🐰 🤗 ne tuntuvatkin vähän kireille 😇

        Hyvää yötä ja nukutaan hyvin😊🫶🏻


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Hyvää yötä ja nukutaan hyvin😊🫶🏻

        Hyvää yötä 🥰 saakos Pupunen olla vieressä? 🥺


    • M184

      Onnellista juhannusviikkoa siihen suuntaan.

      Itsellä selkeät juhannussuunnitelmat sillä aatona on iltavuoro ja juhannuspäivänä ja sunnuntaina sitten yövuorot. Sen jälkeen vapaat joiden perään alkaa kesäloma.

      Ensi viikolla alkaa päiväkin lyhetä eli kesä alkaa olla ohi ja voi ruveta miettimään uusien jouluverhojen ostoa.

      • Kiitos, samoin. No mulla on tuo perjantai ja lauantai välinen yövuoro, eli ei nyt ihan täysin vapaata ole juhannus, mutta periaatteessa joo. Onhan siitä perjantai, lauantai ja sunnuntai aamusta iltaan vapaata.

        Onhan tätä kesää nyt jäljellä vielä sen pari kuukautta, päivien lyhenemisestä huolimatta… mutta on kyllä ankeeta miettii, että pitkä talvi on taas edessäpäin. Tuntuu, ettei siitä ole kun pieni hetki vain, kun lumet suli viimeisen kerran tältä erää.


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Kiitos, samoin. No mulla on tuo perjantai ja lauantai välinen yövuoro, eli ei nyt ihan täysin vapaata ole juhannus, mutta periaatteessa joo. Onhan siitä perjantai, lauantai ja sunnuntai aamusta iltaan vapaata.

        Onhan tätä kesää nyt jäljellä vielä sen pari kuukautta, päivien lyhenemisestä huolimatta… mutta on kyllä ankeeta miettii, että pitkä talvi on taas edessäpäin. Tuntuu, ettei siitä ole kun pieni hetki vain, kun lumet suli viimeisen kerran tältä erää.

        Oliko tämä mies nyt se fantasia, että olet hoitsu hento valkoinen ikää n 25,5 vuotta yms?


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä mies nyt se fantasia, että olet hoitsu hento valkoinen ikää n 25,5 vuotta yms?

        Tuo ikä heitti ihan hitusen.


    • Kiitos samoin. Hyvää Juhannusviikkoa. 😊🌸

    • Anonyymi

      Aivan turhaa vouhotusta yhdestä juhannusesta, siihen päättyy kesä ja syksy alkaa.
      Hirveällä kiireellä odotetaan, tuuuuu juhannus sieltä äkkiä, että päästään sitä viettämään.
      Eikö nautita ajasta ennen juhannusta,
      Juhannus on yksi viikonloppu muiden joukossa, hirvee stressaaminen, että on juhannus herkkuja pöydöt kukkuroillaan.
      Minä en juhannusta vietä, istun kuin TATTI tietokoneen ja pelikonsolin ääressä ja pelaan pelimaailmaan olen syventynyt, ei kiinnosta juhannus, eikä naiset.
      Jos pyöräretkellä kävisi, sellainen itsensä kidutus pyöräretki 5-6 tuntia pyöräilyä ja yli 100 km matkaa.
      Tai antaa olla, istun tietokoneen ja pelikonsolin äärellä koko juhannuksen.

      • Joo, ymmärrän pointtisi. Juhannus on mielestäni yksi turhimmista juhlapyhistä, josta ei mitään kauheen suurta numeroa tarvii tehdä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo, ymmärrän pointtisi. Juhannus on mielestäni yksi turhimmista juhlapyhistä, josta ei mitään kauheen suurta numeroa tarvii tehdä.

        Mä tykkään juhannuksesta siinä mieles et sillon grillataan ja kokoonnutaan perheen kanssa. Juhlapyhänähän se on tosiaan vähä turha 🐰


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään juhannuksesta siinä mieles et sillon grillataan ja kokoonnutaan perheen kanssa. Juhlapyhänähän se on tosiaan vähä turha 🐰

        Joo☺️ mukavaahan se on grillata ja saunoa silloin ja muuta, mutta on se tavallaan yksi kesäviikonloppu muiden joukossa🤷🏼‍♀️


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo☺️ mukavaahan se on grillata ja saunoa silloin ja muuta, mutta on se tavallaan yksi kesäviikonloppu muiden joukossa🤷🏼‍♀️

        Se on juu. On vain päätetty juhlaksi 😅


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo☺️ mukavaahan se on grillata ja saunoa silloin ja muuta, mutta on se tavallaan yksi kesäviikonloppu muiden joukossa🤷🏼‍♀️

        Onko sinulla naisena esiintyvä mies kunnon pöhötin missä lenkit käristellä?


      • Anonyymi
        UUSI
        Prinsessasi kirjoitti:

        Joo, ymmärrän pointtisi. Juhannus on mielestäni yksi turhimmista juhlapyhistä, josta ei mitään kauheen suurta numeroa tarvii tehdä.

        Juhannus on enemmänkin perheiden keskikesän juhla ja niiden, joilla on kumppani.
        Yksinäistä tällainen juhla enemmänkin ahdistaa varsinkin jos muistutetaan, että kai sääkin juhannusta juhlit ja vietät ja tällaisen muistutuksen tekijä itse ei ole yksinäinen, vaan perheensä kanssa viettää juhannusta mökillä, ei yhtään ajattele sitä, että se kelle noin sanoo on yksinäinen ja sanoja sen tietää, varmaan piruuksillaan noin sanoo.
        Jos oikeasti tarkoittaisi mitä sanoo, niin silloin sanois myös, että voit tulla piipahtamaan mökillämme juhannuksena, mutta eihän sellaista sano, koska ei haluaisi meikäläistä mökileen pilamaan heidän juhannusta.
        Taittaa suurin osa juhannusta mökillään vietävistä haluta viettää ihan oman perheensä kanssa omissa oloissa.


    • UUSI

      Samoin sinne, täällä kyllä sataa kun estun peestä. Ihanasta kaukana sää. Mutta vihertää hyvin tuo piha ja metsä vieressä. Ne näyttää kauniille näin sateella ja heti jälkeen sateen. Maaseudun plussaa tuo runsas luonto ilman hökkeleitä näkökentässä. 💚

      https://youtu.be/xi2VbrXZp_A?si=cF2Gi04D4BrLvxR-

    • Anonyymi
      UUSI

      voin laitta lambot eli lamborghinit mitä näyttä at the moment_:22.6, 18.4 sisä ja ulko lamborrghinit eli lämmöt,

    • Anonyymi
      UUSI

      Lomalla aina str34essi alkaa.

      hmh kun katson tuota naisten uintikilpailujakin, joku supe3ruimari-nainen voisi pelastaa hukkumastakin jos vaikka tipahtaisi veneesrä.

    • Anonyymi
      UUSI

      Mutta jooh, en muista voi olla vuosi kun viimeksi käynyt apteekissa... c-vitamiini-tabletit keltaiset kuin karkkeja soeri päällä ja sisällä kitpeää askorbiinihappoa sitä..

      • UUSI

        Oon kahtena päivänä ottanut c-vitamiinia, jos sillä saisi käännytettyä flunssan pois…☕️


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      67
      4961
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      72
      3536
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      104
      3132
    4. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      2831
    5. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      173
      2665
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      114
      1885
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      618
      1778
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      150
      1600
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1324
    10. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      142
      1227
    Aihe