Muistaa juhannuksena juoda viinaa.

Anonyymi-ap

Ja tavata naisia festareilla tai terasseilla. Vain viinaa juomalla tapaa naisia. Ei kannata yksin jäädä sinkkuilemaan sinkut palstalle.

T: viinamies

32

355

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko sun strategiana, että kun nainen näkee sut, niin se ajattelee: miten se on tommonen - ai sehän onkin ihaän räkä-kännissä!

      • Anonyymi

        Useimmin ihmettelevät 'eksää juo mitää'


    • Kyllä nuorten kannattais mennä sosialisoitumaan jonnekin, missä on muitaki ihmisiä. Tämmöset vanhat joutaa olemaan kotonaan sohvalla. Elämä on jo takanapäin.

    • Anonyymi

      Kannattaa olla palstalla ja jäädä sinkuksi. Suomalaiset ei halua seurustella toisten kanssa.

    • Kannattaa viettää juhannus selvin päin. Eikä lisätä hukkumiskuolemien tilastoa.

      Itse vietän juhannusta rentoutumisen ja hemmottelun merkeissä. Lasisa vissyä.

      • Anonyymi

        Boooring


      • Anonyymi kirjoitti:

        Boooring

        Noup!


      • Tutkitusti itse päihtymys ei ole suurin syy kuolemiin, vaan se, että mennään seisaaltaan pissimään veteen. Eli muistetaan pissiä kuivalla maalla, oltiin päihteessä tahi ei 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Tutkitusti itse päihtymys ei ole suurin syy kuolemiin, vaan se, että mennään seisaaltaan pissimään veteen. Eli muistetaan pissiä kuivalla maalla, oltiin päihteessä tahi ei 😁

        Tuohon tarkoitukseen on olemassa myös puuceet ja wc:t. Vaikka elukat tekevät tarpeensa luontoon, ei ihmisen tarvitse ympäriinsä kuseskella. Tässä asiassa evoluutio on jäänyt huomattavasti jälkeen (ainakin suomalaisten miesoletettujen kohdalla).
        Kännikalat eivät kykene oivaltamaan tätä. 😂

        Miten voit? Olen laittanut merkille vähentyneen palstanäkyvyytesi. Toki, palstatauko on välillä paikallaan. Harrastan niitä itsekin. ☺️


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tuohon tarkoitukseen on olemassa myös puuceet ja wc:t. Vaikka elukat tekevät tarpeensa luontoon, ei ihmisen tarvitse ympäriinsä kuseskella. Tässä asiassa evoluutio on jäänyt huomattavasti jälkeen (ainakin suomalaisten miesoletettujen kohdalla).
        Kännikalat eivät kykene oivaltamaan tätä. 😂

        Miten voit? Olen laittanut merkille vähentyneen palstanäkyvyytesi. Toki, palstatauko on välillä paikallaan. Harrastan niitä itsekin. ☺️

        Se onkin kovin suhteellista, pieni liraus mökin kukkapuskaan aina silloin tällöin on miltei parasta lannoitetta, sitä ei kannata väheksyä. Siksi on hyvä, että suomi-miehen kohdalla evoluutio unohti kertoa, että suomi-nainen toivoisi suomi-miehen käyttävän puuceetä. Tai no, totta puhuen kyllä evoluutio sen kertoi, me vaan päätettiin ettei me kuultu sitä 😂

        Kiitos kysymästä, kyllä voin, paljonkin. Eli siis ihan ok, parempiakin aikoja on ollut, mutta ollut myös huomattavasti huonompiakin. yt on vain paljon työhäsmäkkää, niin palstailu muistuttaa katkokävelyä, ei vaan hotsita, eikä meno palstalla erityisesti suurempaan ajankäyttöön edes kannustakaan. Toki se on omakin vika, sisältöä ja hölinää ei synny odottelemalla, vaan tekemällä ja jos muut eivät tee riittävästi... 😂

        Olen myös huomannut, että sinäkin olet ollut hieman vähemmän äänessä palstalla. Kaikki riittävän ok?


      • randombypasser kirjoitti:

        Se onkin kovin suhteellista, pieni liraus mökin kukkapuskaan aina silloin tällöin on miltei parasta lannoitetta, sitä ei kannata väheksyä. Siksi on hyvä, että suomi-miehen kohdalla evoluutio unohti kertoa, että suomi-nainen toivoisi suomi-miehen käyttävän puuceetä. Tai no, totta puhuen kyllä evoluutio sen kertoi, me vaan päätettiin ettei me kuultu sitä 😂

        Kiitos kysymästä, kyllä voin, paljonkin. Eli siis ihan ok, parempiakin aikoja on ollut, mutta ollut myös huomattavasti huonompiakin. yt on vain paljon työhäsmäkkää, niin palstailu muistuttaa katkokävelyä, ei vaan hotsita, eikä meno palstalla erityisesti suurempaan ajankäyttöön edes kannustakaan. Toki se on omakin vika, sisältöä ja hölinää ei synny odottelemalla, vaan tekemällä ja jos muut eivät tee riittävästi... 😂

        Olen myös huomannut, että sinäkin olet ollut hieman vähemmän äänessä palstalla. Kaikki riittävän ok?

        Oma palsta-äänekkyyteni on säänöllisen epäsäännöllistä. Jos minulla ei ole mitään sanottavaa, on parasta olla hiljaa. Välillä on motivatiot alhaalla. Ei tämä ole sen kummempaa. Joskus iskee puheripuli ja höpisen enemmän, toisinaan vähemmän. Aaltoliikettä.

        Kiitos kysymästä. Muuten kaikki on hyvin, mutta äidilläni on ollut hieman terveysongelmia. Olen huolehtinut asioista ja vietän mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Äiti on saanut hoitoa.
        Vanhemmista on huolehdittava ja hankittava heille apua, silloin kun sen aika tulee.
        Tässä ei ole mitään suurta draamaa. Normaalia elämän kiertokulkua vaan, johon olen sitoutunut auttamaan kaikessa, missä vain voin.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Oma palsta-äänekkyyteni on säänöllisen epäsäännöllistä. Jos minulla ei ole mitään sanottavaa, on parasta olla hiljaa. Välillä on motivatiot alhaalla. Ei tämä ole sen kummempaa. Joskus iskee puheripuli ja höpisen enemmän, toisinaan vähemmän. Aaltoliikettä.

        Kiitos kysymästä. Muuten kaikki on hyvin, mutta äidilläni on ollut hieman terveysongelmia. Olen huolehtinut asioista ja vietän mahdollisimman paljon aikaa hänen kanssaan. Äiti on saanut hoitoa.
        Vanhemmista on huolehdittava ja hankittava heille apua, silloin kun sen aika tulee.
        Tässä ei ole mitään suurta draamaa. Normaalia elämän kiertokulkua vaan, johon olen sitoutunut auttamaan kaikessa, missä vain voin.

        Pitkälti sama täällä, välillä jaksaa palstailla ja toisinaan sitten taas ei.

        Hiukan samaa täälläkin noiden vanhusten kanssa ollut, mutta vielä ei ole isommin apua tarvittu kuin etäpalveluna ja lääkäri on hoitanut muut asiat reilaan 😂


    • Anonyymi

      Viinaa en juo, mutta ostan 2,5 desin punaviinipullon ja siitä puolet aattona ja puolet seuraavana päivänä.

    • Voipi olla, että jussina tulee yksi jääkylmä draikkasnapsi yötöntä yötä ihastellessa otettuakin. siinä lievässä hämäryydessä yöperhosten, hyttysten ja lepakoiden lomassa luontoa ihastellessa. Naisia ei kyllä kuvaan kuulu, ennakkotietojen mukaan, mutta ei se mitään haittaa, pelkkä viilenevä hämäryys, ympäröivä rikas luonto ja muistot menneistä, eloisemmista jusseista riittävät

    • Anonyymi

      juurikaan juhannuksena ei eikä jouluna, omalla ajalla vain juo.
      koska jos voi häitritä toisia.

      Iyseäni oikeasti huvittavat oravat kun nuo voivat mennä kiipeilewmäänkin minne tahansda sitten.

    • Anonyymi

      Joulu, uusivuosi, pääsiäinen, vappu ja juhannus. Ne on harrastelijoiden juhlia.
      Minä olen silloin selvin päin.
      Kiva kattella, kun amatöörit heiluu kännissä.

    • Viinan juonti ei sovi minulle.

      Ikääntymisen tuoma itsekontrolli on nykyään niin kova, ettei mitään jännittävää tapahdu, vaikka kuinka joisin.

      • Pitää olla impulsiivinen luonne, jotta kännissä tutustuisi uusiin ihmisiin, esimerkiksi poliiseihin.
        Nuo poliisin vanhat tutut ovat melkoisia seikkailijoita.


      • Anonyymi

        Viina on viisasten juoma.
        Viisaat miehet pysyvät kaukana uusista nais- ja poliisisuhteista.


    • Anonyymi

      Muistan kun 8 v sitten juhannuksena tapasin naisen ja nykyään asutaan yhdessä. Ryyppäsin leirintäalueen terassilla silloin ja tyttöystäväni tuli samaan pöytään. Siitä alkoi meidän suhde.

    • Anonyymi

      Menen mökille YKSIN ja juon kaljaa YKSIN, NIIH!

      • Anonyymi

        Yksin mökillä pää täyteen.
        Parasta mahdollista elämää.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksin mökillä pää täyteen.
        Parasta mahdollista elämää.
        .

        No ei nyt parasta .mahdollista mutta minkäs teet näillä korteilla 🤔


    • Anonyymi

      Mene yksinäs ja kaltaistesi kanssa. Kukaan ei estele. Hyvää matkaa.💩

    • Anonyymi

      Taidat pelätä naisia, kun ensin pitää pää puuduttaa.

    • Anonyymi

      Viinamiehet eivät kiinnosta. Viinimehet kiinnostavat.
      T: viininainen

    • Anonyymi

      Täyttä totta.

    • Anonyymi

      Ei housuunkuseva 4 seinän sisässä istuja uskalla mihinkään lähteä.

    • Anonyymi

      Älkää läträtkö viinalla ihmiset.

    • Juu ja muistaa löhteä järvelle ja uimaan kaatokännissä, muistakaa polttaa sauna ja oma iho kiukaaseen, muistakaa joutua kännissä tappelemaan.

      Ehkä juhannuksen jälkeen on muutama tyhmä taas vähemmän. Kiitos. 😊👍

    • Anonyymi

      Muistan juoda mutta olen kylläkin mökillä oman naiseni kanssa.

    • Vieläkin tuo sama virsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe