Sinulla on kaikki taito voittaa se.
Älä pelkää pimeyttäsi.
19
339
Vastaukset
- Anonyymi
Taivuttaa se tahtosi alle.
- Anonyymi
Ei ihminen pimeyttä hallitse. Tarvitaan Korkeampia voimia.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tällä tarkoitetaan varmaan sisäistä pimeyttä.
Miten sulla naisena esiintyvä mies on balanssissa nämä hommat?
Anonyymi kirjoitti:
Miten sulla naisena esiintyvä mies on balanssissa nämä hommat?
En sanoisi olevan balanssissa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En sanoisi olevan balanssissa.
Eikö ole miehelle fiktiiviset hahmot vielä prinsessaksi muuttunut?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole miehelle fiktiiviset hahmot vielä prinsessaksi muuttunut?
Voitko lopettaa jo?
- Anonyymi
Jaa-a enpä osaa nyt sanoa. Aika näyttää
- Anonyymi
Toisaalta jos niin sanot, niin onhan se uskottava🙂
- Anonyymi
Sanoi hönö toiselle torilla
- Anonyymi
Shit i have to pass by one day
- Anonyymi
You can always wear the sunclasses on a grey day
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You can always wear the sunclasses on a grey day
No regrets-ish
- Anonyymi
Mitä jos pelkäänkin.💩
- Anonyymi
Ja mitä se pimeys minun kohdallani on? Alkoholiako silloin tällöin? Mielestäni maailmassa on kyllä paljon pahempaakin pimeyttä. Ihme jeesustelioita kun tahtoo toisen omaan itsekkääseen verkkoonsa vangita. Vangitsis niitä,jotka todellisesti pahaa ovat. Ja tahtovat. Näetkö minussa sellaista? Vastaa toki,jos rahkeet riittää. 💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitä se pimeys minun kohdallani on? Alkoholiako silloin tällöin? Mielestäni maailmassa on kyllä paljon pahempaakin pimeyttä. Ihme jeesustelioita kun tahtoo toisen omaan itsekkääseen verkkoonsa vangita. Vangitsis niitä,jotka todellisesti pahaa ovat. Ja tahtovat. Näetkö minussa sellaista? Vastaa toki,jos rahkeet riittää. 💩
Ei riittänyt. En ole nuori enään. Näen vanhenemisen merkit itsessäni. On se tavallaan pysäyttävää. Mutta jokainen me,vanhat sielut ollaan jo triljoonia miljoonia kertoja vanhennuttu. Nuoret sielut leikkelee itseään,koittaa kaikintavoin päästä vanhenemisen ja kuolemisen pälkähästä. No pääseekö? Ei tietenkään. Vanhenemisessa ennen täydellisen kauniitkin laitetaan polvilleen. Tärkeä oppikoulu. Erittäin tärkeä.💩
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs501364- 1631183
- 611037
- 8912
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200899- 12832
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä52785- 347765
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti91752