Onko miehiä maisemissa. Toivon asillisia vastauksia jos vain majdollista. Myös te toisten tylyttämisillä herkuttelujat,koittakaa nyt kerrankin vastata asiallisesti.
Eli minua kummastuttaa puolison käytös. Hän osaa olla muille naisille empaattinen mutta minulle ei.
Miksi?
Kylmä puoliso
11
404
Vastaukset
- Anonyymi
Johtusko sinusta, jos kerran erotat että eroa on muiden naisten ja sinun kohtelun välillä?
- Anonyymi
Se pitää sua itsestään selvyytenä ja omaisuutenaan, ja on kyllästynyt sinuun.
- Anonyymi
Miehesi on narsisti ja paska luonteinen siinä se. On meitä ystävällisiä miehiä jotka on kaikille ystävällisiä.
- Anonyymi
Kuka väittää itseään ystävälliseksi harviin sitä on. Enemmänkin valehteleva narsku
- Anonyymi
Piilovihaa? Suhteenne ei ole kunnossa.
- Anonyymi
Voi että kun kurjaa.
- Anonyymi
Moni asia avioliitossa on selvitettävissä, vaikkapa paripsykoterapiassa. Moni asia ei sielläkään; jos rakkaus on kadonnut, sitä ei takaisin saa. Kannattaa pyytää miestäsi reflektoimaan tilannetta kanssasi ja miettimään vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Katso peiliin.
- Anonyymi
Ehkä kannattais kysyä ukoltas miksi moinen käytös ja jos ei lopu niin ala kattella lämpimämpiä miehiä.
- Anonyymi
Empä taida. Ajattelen että ei se parisuhde tee onnelliseksi mutta onnettomaksi voi tehdä. Onnellisuuden pitäisi löytyä ihan muista kuvioista eli ilman parisuhdettakin ihminen voi olla onnellinen.
- Anonyymi
Tuo on inhottavaaa käyttäytymistä.
Kysyt miksi. MIes arvostaa muita naisia muttei sinua. Päättele itse mitä kannattaisi tehdä. Asiahan ei miksikään muutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä5211792Sanna Marin vetänyt leukoja 11 kertaa
Tästähän oli joskus polemiikkia, kun muistaakseni lupasi kymmenen tai jotain vedellä. No nyt niin on, ainakin omien san374737Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie2542865Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1502654- 1151772
Farmi Suomi: Kokeeko Frederik, 81, saman kohtalon kuin ikämies Danny?
Danny, musiikkineuvos Ilkka Lipsanen, nähtiin mukana Farmi Suomi -realityssä v. 2024. Danny teki yllätysratkaisun ja tuo19115840 vuotta töitä paiskinut ja 3 vuotta työttömänä mamuna Suomessa, sama eläke
Jokin mättää. Eläkettä ei pidä maksaa lainkaan mamuille jos työhistoriaa ei ole vähintään 10 vuotta takana.210917- 78866
- 82860
En luota sinuun
en edelleenkään yhtään tiedä oletko lintu vai kala vai kalavale. Ja ilmeisesti haluat pitää sen niin, syitä voi vain arv66821