Ei meistä kukaan kelpaa kelle vaan

Anonyymi-ap

Vaikka Juha Tapio niin laulaakin.

23

285

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No ei tietenkään. Jotkut meistä ei kelpaa oikein kellekkään. Ja jos kelpaa, niin ei loppuelämäksi kuitenkaan.

      • Ja sellainen hetken läyhääminen, niin eihän sellassen takia kannata edes vaivautua. Hirvee työ ja vaivannäkö ja minkä takia? Että joku kurja voi hetken sulle lässyttää ja leperrellä, sitten alkaakin jo pitkästyttää kohta pian. Mitä oman ajan haaskausta!


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ja sellainen hetken läyhääminen, niin eihän sellassen takia kannata edes vaivautua. Hirvee työ ja vaivannäkö ja minkä takia? Että joku kurja voi hetken sulle lässyttää ja leperrellä, sitten alkaakin jo pitkästyttää kohta pian. Mitä oman ajan haaskausta!

        Minä kelpaan jollekin/joillakin, vaikka joku muuta väittää. En tosin voi olla kuin yhden kanssa yhdessä kerralla niin kuin ei kukaan muukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä kelpaan jollekin/joillakin, vaikka joku muuta väittää. En tosin voi olla kuin yhden kanssa yhdessä kerralla niin kuin ei kukaan muukaan.

        Unohdit polyamoria ihmiset? Heitä voi olla monta silliä suolassa, eiku suhteessa.

        Cool. Minäkin oon kelvannut toisinaan joillekin, mutta eipä ne ole yleensä kovin hyviä ja kantavia suhteita suurin osa ollut. Luulen, että oon ollut usein miten se joku vaan, joka on oltava, että ei ole yksin. Paremman puutteessa siis kelvannut.

        Ymmärrän kyllä, etten ole enemmistön makuun miltään osin ihmisenä ja nekin harvat, jotka pitää ihmisenä minusta eivät pidä minusta kumppanina. Mulle se on oikeinkin ok, sillä en minäkään tykkää oikein helposti kestään.


      • Näin on... Se on tullut huomattua. Mutta kun se on biologiaa se. Jos sattuu olemaan muotopuoli, tai muutenkin poikkeava yksilö, niin sellaista vaan kartellaan. Se on valitettavaa, mutta ei luontoa vastaan voi paljon taistella. Ikävää on syntyä sellaisena tänne ja kärsiä siitä koko elämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Näin on... Se on tullut huomattua. Mutta kun se on biologiaa se. Jos sattuu olemaan muotopuoli, tai muutenkin poikkeava yksilö, niin sellaista vaan kartellaan. Se on valitettavaa, mutta ei luontoa vastaan voi paljon taistella. Ikävää on syntyä sellaisena tänne ja kärsiä siitä koko elämä.

        Really? Pidän sua todella komeana (mitä oletkin), järjettömän lahjakkaana, fiksuna, hyvänä ystävänä jne. En ymmärrärrä, että miksi ajattelet noin. -Maria-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Really? Pidän sua todella komeana (mitä oletkin), järjettömän lahjakkaana, fiksuna, hyvänä ystävänä jne. En ymmärrärrä, että miksi ajattelet noin. -Maria-

        Sori. Välillä iskee huono hetki. Oon ollu 13 vuotta kokonaan yksin ja pettynyt rakkaudessa monta kertaa, niin kyllä se ottaa itsetunnolle... Kiitos sulle sanoistasi. ☺️


      • mustasusi kirjoitti:

        Näin on... Se on tullut huomattua. Mutta kun se on biologiaa se. Jos sattuu olemaan muotopuoli, tai muutenkin poikkeava yksilö, niin sellaista vaan kartellaan. Se on valitettavaa, mutta ei luontoa vastaan voi paljon taistella. Ikävää on syntyä sellaisena tänne ja kärsiä siitä koko elämä.

        Hmm, itse en usko ulkonäön merkkaavan niin paljon, kun mitä ihmiset yleensä uskoo ja puhuu. Kyllä syyt on enemmän aina psyykkiset kaikilla osatekijöillä miksi jotkut onnistuu ja toiset ei.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hmm, itse en usko ulkonäön merkkaavan niin paljon, kun mitä ihmiset yleensä uskoo ja puhuu. Kyllä syyt on enemmän aina psyykkiset kaikilla osatekijöillä miksi jotkut onnistuu ja toiset ei.

        Tottakai myös se vaikuttaa. Miten osaa itseään tuoda julki, vai vetäytyykö kuoreensa...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sori. Välillä iskee huono hetki. Oon ollu 13 vuotta kokonaan yksin ja pettynyt rakkaudessa monta kertaa, niin kyllä se ottaa itsetunnolle... Kiitos sulle sanoistasi. ☺️

        Älä suutu.. :) Ei kai tämä ole kolhu sun yksinäisen suden imagolle.. :) Olet vaan niin hiton kiva -ja miljoonia muita asioita, että tälläinen vähättely.. No no... Olet ihan supertyyppi kulissien takana!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä suutu.. :) Ei kai tämä ole kolhu sun yksinäisen suden imagolle.. :) Olet vaan niin hiton kiva -ja miljoonia muita asioita, että tälläinen vähättely.. No no... Olet ihan supertyyppi kulissien takana!

        En todellakaan suutu. Oli kiva kuulla sulta lohduttavia sanoja. :)
        Hei, et itsekään ole hassumpi tyyppi. Lahjakas ja fiksu :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Tottakai myös se vaikuttaa. Miten osaa itseään tuoda julki, vai vetäytyykö kuoreensa...

        Sekin, mutta myös vastapuolen empatia kyky vaikuttaa osaako tulkita toista julki tuomisen vaikeuksista huolimatta. Moni ujo, vaikeasti avautuva ihminen kuitenkin pariutuu, kun kohtaa ihmisen joka kykenee kohtaamaan ja ymmärtämään.

        Silti yhä vaan moni jahtaa niitä jotka vitut viis veisaa empatiseerata tai edes vaivautua ajattelemaan toista mielenkiintoisena jollei heti ajelehdi syliin kuin joku elokuva sankari.

        Kyllä se on kiinni kohtaajista ja kohdattavista, aina. Miten he psyykkaa hommaa ja muita ihmisiä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Sekin, mutta myös vastapuolen empatia kyky vaikuttaa osaako tulkita toista julki tuomisen vaikeuksista huolimatta. Moni ujo, vaikeasti avautuva ihminen kuitenkin pariutuu, kun kohtaa ihmisen joka kykenee kohtaamaan ja ymmärtämään.

        Silti yhä vaan moni jahtaa niitä jotka vitut viis veisaa empatiseerata tai edes vaivautua ajattelemaan toista mielenkiintoisena jollei heti ajelehdi syliin kuin joku elokuva sankari.

        Kyllä se on kiinni kohtaajista ja kohdattavista, aina. Miten he psyykkaa hommaa ja muita ihmisiä.

        Mä sanoisin, että ne helmet ei oo ne jotka silmään päälle päin loistaa, ne on ne joiden inhimillisyys toimii. Joilla on halu pysähtyä kohtaamaan, eikä pikana pläräämään.


      • Anonyymi

        Äiti ei ole kenenkään mahdollisuus enkä minä ole ätmi, usko jo!


      • Anonyymi

        Tarkoitatko itseäsi?


      • Anonyymi

        Anna olla viimeinen kerta kun haukut mua ätmiksi!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sori. Välillä iskee huono hetki. Oon ollu 13 vuotta kokonaan yksin ja pettynyt rakkaudessa monta kertaa, niin kyllä se ottaa itsetunnolle... Kiitos sulle sanoistasi. ☺️

        Älä nyt.. Olet niin mielenkiintoinen ja komea, että saisit leikiten 10v nuoremman, kauniin ja hoikan naisen, jos tosissasi yrittäisit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt.. Olet niin mielenkiintoinen ja komea, että saisit leikiten 10v nuoremman, kauniin ja hoikan naisen, jos tosissasi yrittäisit.

        Sellaiset eivät juuri liiku vapaana, eivätkä näe minua sillä tavalla mielenkiintoisena. Pitäisi myös itsekin kiinnostua ja ihastua.


    • Anonyymi

      Minäkään en kelpaa, en kellekään, oon yksinäinen rinsessa 👸

      • Et voi olla tosissasi 😅


    • Anonyymi

      Hyvää yötä, ätmit ja ei ätmit myös.

    • Anonyymi

      No kyllä, jos röyhkeesti elää, ajaa luxusautoilla. Ja on muutoinkii pinkka kunnossa. Ni ei ulkonäöl oo mitää väliä, saati et korvienväli olis kunnossa.

    • Anonyymi

      Älä usko lauluihin...

      Noin lauletaan yhdessä laulussa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe