Thai hieronta riihimäki

Anonyymi-ap

onko kukaan käynyt riihimäellä torikatu 1 olevassa hieronta paikassa minkälaisia vosuja siellä on ja saako panna vai kädelläkö hoitelee

17

1869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itte en ole mut kuullut saa naida kunnolla.

• Anonyymi

Nauti ja hanki tauti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauti ja hanki tauti

Ihan perhe tyttöä panin siellä paljaalla eikä tauteja tullu ,annoin 50€ sille oltiin molemmat tyytyväisiä

• Anonyymi

Aika vanhoja naisia huono hieronta ja kallista

• Anonyymi

Onko Riihimäellä thai hieronta paikoissa HIV positiivisia ollut töissä, olen kuullut vähän huhua tämmöisestä. Jos olet käynyt käy ihmeessä testeissä.

• Anonyymi

Pitää paikkansa

• Anonyymi

Ekalla kerralla hieronta ja käsihoidossa laukesin, juteltiin juotiin kahvit, lähtiessä sovittiin seuraavalla kerralla täys hoito. Eka kerta 50e toisella kerralla 120e yhdyntä ilman kumia kesti tunnin. Suuhoitoa molemmin päin, tosi raikas pillu imin ja nuolin kunnolla. Yllätyin tyttö täysillä mukana kun laukesi äänteli kunnolla vaikka toinenkin asiakas samaan aikaan hoidossa. M. Fossasta

• Anonyymi

Ootko Forssan äijä käynyt Forssan hieronta paikoissa? Turuntiellä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko Forssan äijä käynyt Forssan hieronta paikoissa? Turuntiellä?

En käy samalla paikkakunnalla varoilta ajelen kauemmas. Maksan mielellään kun panna saan kunnolla, yleensä vähän lisää tuohta paljaalla pääsee nauttii. Päässyt myös suoraan liukkaille kun sopinut etu käteen, nähnyt odottaessa kaverin joka paljaalla juuri pannut. Tyttö kyllä ennestään tuttu kun sopinut asiasta silloin hän käy pesulla pääsen suoraan naidun pimpin kimpuun. M. Forssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En käy samalla paikkakunnalla varoilta ajelen kauemmas. Maksan mielellään kun panna saan kunnolla, yleensä vähän lisää tuohta paljaalla pääsee nauttii. Päässyt myös suoraan liukkaille kun sopinut etu käteen, nähnyt odottaessa kaverin joka paljaalla juuri pannut. Tyttö kyllä ennestään tuttu kun sopinut asiasta silloin hän käy pesulla pääsen suoraan naidun pimpin kimpuun. M. Forssa

Hän ei käy pesulla. Tuli virhe..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän ei käy pesulla. Tuli virhe..

Löylykauhan perseestä pesee

• Anonyymi

Kummassa puolen kävit vasemmalla vai oikealla? minkä näköinen muija siellä oli?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummassa puolen kävit vasemmalla vai oikealla? minkä näköinen muija siellä oli?

Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

• Anonyymi

paljollako antaa panna perseeseen ilman kumii tautinen lutka taitaa olla kyllä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      119
      5204
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2869
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2812
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      31
      2561
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1939
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      11
      1687
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1425
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1388
    Aihe