Voisi vapaa-ajalle kehitellä jotain muuta

Anonyymi-ap

Kuin Suomi24:ssä notkumista.

15

156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No esim opiskelua, mutta jossain ne tiedot kannattaa jakaa, auttaa muita ja pistää oppimaansa eteenpäin. Me ihmiset ei olla yksin maailmassa, ollaan yhteiskunta, monet aivot on enemmän kuin yhdet. Jos syvällisesti ajattelet, yhteiskunta on hieno järjestelmä. Ainoo ongelma on kieroutuneet ihmiset, narsistit ja psykopaatit ja se, että juuri he pääsee johtoasemiin, ei aja yhteistä hyvää ja sitä kautta pilaa koko järjestelmän.

    • Muuta maalle, ellet jo ole. On pihatöitä, on kotitöitä, jos on lapsua niin hekin kaipaa huomiota ja pitää mennä ja touhuta vaikka mitä ja minne. Sitten hommaat eläimiä kuten mulla liki 30, joiden ylläpitohoito ja terveydenhoito, paijailu, virikkeellistäminen ottaa aikaa. Marsuillakin sitä kakkaa tulee ja pissaa tolkuttomasti, joten puhtaanapito on jatkuvaa ja päivittäin. Monta kertaa päivässä sisätiloissa, jos on tekstiilialuset käytössä.

      Tai minä en ainakaan tykkää, että mun marsut tai muutkaan eläinjäsenet kahlaa paskassa tai joutuu nukkuu kusissaan. Niinpä siivoan enemmän kun kerran vrk kaikki alueet missä liikkuu ja pienimmiltä pissanurkat puruista.

      • Anonyymi

        Lasketko nossen eläinkuntaan kun se on mies?


      • Miten sitä nyt niin paljoo tulee. Mulla oli kisu hoidossa, ei sitä nyt hirveesti tullu. Ainoo, että kisu oli niin tarkka, että se hiekkalaatikko piti puhdistaa heti, kun sinne oli kakattu tai pisuloitu. Vaikka keskellä yötä. Ja pihatöistä, niin niitä on kerros talossakin. Vaahteroita väkisinkin kasvaa noita koristepensaita, saa olla jatkuvasti leikkaamassa, onneks noi kukkahommat sentäs hoitaa muu. Isoja puitakin saa kaataa ja niittää noi minne ei rattori pääse, onneks uudella kiinteistöfirmallla vähän pitempi varsi niittokoneessa, ei mulle niin hirveesti jää.


      • JeroP kirjoitti:

        Miten sitä nyt niin paljoo tulee. Mulla oli kisu hoidossa, ei sitä nyt hirveesti tullu. Ainoo, että kisu oli niin tarkka, että se hiekkalaatikko piti puhdistaa heti, kun sinne oli kakattu tai pisuloitu. Vaikka keskellä yötä. Ja pihatöistä, niin niitä on kerros talossakin. Vaahteroita väkisinkin kasvaa noita koristepensaita, saa olla jatkuvasti leikkaamassa, onneks noi kukkahommat sentäs hoitaa muu. Isoja puitakin saa kaataa ja niittää noi minne ei rattori pääse, onneks uudella kiinteistöfirmallla vähän pitempi varsi niittokoneessa, ei mulle niin hirveesti jää.

        Tulee, kun on 9 lasiterraa purut pitää vaihtaa kaikkiin ja pestäkin välillä ne ja tavarat, mun pienin terra on 81,7 x 36,9 x 43,1 cm yhdellä hiirellä, mieti mitä muut on paljon suurempia.

        Sitte 7 marsua ja 1,5 huonetta lattialaa, plus 4 häkkiä käytössä. Onhan ne siivottava säännöllisesti. Kissa on helpompi, ollu niitäkin 13.🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tulee, kun on 9 lasiterraa purut pitää vaihtaa kaikkiin ja pestäkin välillä ne ja tavarat, mun pienin terra on 81,7 x 36,9 x 43,1 cm yhdellä hiirellä, mieti mitä muut on paljon suurempia.

        Sitte 7 marsua ja 1,5 huonetta lattialaa, plus 4 häkkiä käytössä. Onhan ne siivottava säännöllisesti. Kissa on helpompi, ollu niitäkin 13.🙂

        Ja 1800 neliön tontti puutarhoineen. Ei riitä että asuu, pitää hoitaa myös. Samoin ok-talokin. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tulee, kun on 9 lasiterraa purut pitää vaihtaa kaikkiin ja pestäkin välillä ne ja tavarat, mun pienin terra on 81,7 x 36,9 x 43,1 cm yhdellä hiirellä, mieti mitä muut on paljon suurempia.

        Sitte 7 marsua ja 1,5 huonetta lattialaa, plus 4 häkkiä käytössä. Onhan ne siivottava säännöllisesti. Kissa on helpompi, ollu niitäkin 13.🙂

        Siis 10 lasiterraa, unohtu toi syrkin melki 600 litran kämppä. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lasketko nossen eläinkuntaan kun se on mies?

        En, mutta pesen senkin kaikki pyykit, kaikki. Ja siivoan sen talon, ylläpidän sen talon puhtaana minä kun en sikolätissä halua asua, vaikka on pikku possujakin. Täällä on silti siistiä, mutta se vaatii jonkun työpanosta, MINUN.

        5 huonetta, keittiö, kodinhoitohuone, 2 wc ja pesutila, 2 eteistä ja vielä harrastetilat autotallin jatkona.


      • EivorCreed kirjoitti:

        En, mutta pesen senkin kaikki pyykit, kaikki. Ja siivoan sen talon, ylläpidän sen talon puhtaana minä kun en sikolätissä halua asua, vaikka on pikku possujakin. Täällä on silti siistiä, mutta se vaatii jonkun työpanosta, MINUN.

        5 huonetta, keittiö, kodinhoitohuone, 2 wc ja pesutila, 2 eteistä ja vielä harrastetilat autotallin jatkona.

        Mutta nyt meen tekee 2 yöpöydästä 1 istuttavan penkin, oikee urotyönä. Sahaan sopivan palan pöytälevyä ja ruuvaan kiinni, sitten päällystän ja pehmustan, verhoilen. Voilaa!


    • Anonyymi

      Päivystä sinäkin koko päivä toisten selaimissa pakkomielteisenä porskeissa ilmeisesti hyvää terapiaa samalla kun seuraa miten kaikki valuu viemäristä

      • Anonyymi

        Aina voi dyyksta ikkunasta jos ei kestä sitä, että omille ufojutuille ei löydy niin juridisesti kuin tälli oman elämän nomadina katetta ja varsinkaan jälkimmäisellä metodilla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina voi dyyksta ikkunasta jos ei kestä sitä, että omille ufojutuille ei löydy niin juridisesti kuin tälli oman elämän nomadina katetta ja varsinkaan jälkimmäisellä metodilla

        Ehkä voi ajatella hallitsevansa maailmaa, siinä missä lihakset kasvatetaan purkin avulla?


    • Anonyymi

      Ei kannata. Palsta on turvallinen tila kaikille. Ja sitä paitsi täällä on koko Suomen älymystö.

    • Anonyymi

      Kertoisit jollekin lääkärille kaikkia näitä juttuja, mitä täällä pistelet, niin saat taatusti jotain muuta hommaa...

      Ota itseäsi niskasta kiinni ja pelasta mridät ja itsesi...ei hyvälle näytä.

      • Anonyymi

        Ätmi hiljaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe