IAhme mies Mäkkaiveri

Anonyymi-ap

Mies tekee paljon töitä tosin rahhasta tiukkaa. Nakittaa sitten mulle töitä koska on niin väsynyt töistään. Teen jo nytkin kaikki taloustyöt ja lapset hoidan melkeimpä yksin. Pitkään valittanut etten tee remonttia ja pidä taloa kunnossa vaikka hän käy töissä pitkät päivät. Leikkaan myös ruohon ja trimmaan. Pyykkään,tiskaan teen ruuat,käyn kaupassa, hoidan lasten asiat, lenkitän koiran, aukaisen viemärit,maalaan ja tapetoin välillä,vaihdan polttimot, pesen ikkunat , katsastutan autot,,pesen ja hakkaan matot,imuroin,luutuan,haravoin pihan jne jne. Mies huollattaa autot,maksaa laskuista puolet.

Nyt pitäisi minun kuulemma pihalaatat oikaista kun painuneet,hioa ja öljytä terassi. En kuulemma tee mittää vaan hänen täytyy tehdä kaikki!!! Koko ajan valittaa,on tyly ja kiukkuinen. Minun työpanokseni ei oo mittää vaan HÄN tekee KAIKEN. Hän ja hän ja hän. Kukkaa muu ei oo mittää vaan HÄN ossaa ja tekkee ja pystyy kun toiset vaan laiskottellee. Yönsä nukkuu hyvin silti omatunto on kevyt höyhrn ainoa raskauttava tekijä on me muut laiskat jotka olemme kaiken pahan alku ja juuri sekä hidaste ja riesa hänen elämässään kuultu tuo jo sata kertaa.
Harrastaa ja käyttää rahansa itseensä etupäässä ja me törsätään vaikka elämme hyvin niukasti ja taloudellisesti.
Ei oo koskaan pihahommiin koskenut.
Haistakoon pitkä paska. Ja tämä on TOSI. Sivulliset luulevat että siinä on työteliäs tosi mies. Paskan marjat,kotona ei tee muuta kuin haukkuu lapset pystyyn ja makkaa. Terrorisoi ja rähisee kaikesta ja suurimman osan ajasta tai vastaa asti nukkuu.
Kukkaa muu ei oo mittää. Minä ja lapsetkaan ei olla yhtään mittää ilman häntä. Hän kuulemma elättää, tuosta muistuttaa jatkuvasti huudon kera. Ka jatkuvasti muistaa mainita kuinka tyhmiä ollaan ja laiskoja.
Pikku hiljaa alkaa mitta täyttymään.

3

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mene töihin

      • Anonyymi

        Luitko tekstin? Mies maksaa puolet menoista ja minä toisen puolen eli enköhän saa palkkaa maksaakseni osuuteni?


    • Anonyymi

      Töiden jakamiseen kaatuu monen arki. Sitten kun muuttaa erilleen tulee kahden talouden kulut. Rahat vielä enemmän loppu. Mutta ai että ei tartte kattoa kun peiliin jos on jokin tekemättä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe