IAhme mies Mäkkaiveri

Anonyymi-ap

Mies tekee paljon töitä tosin rahhasta tiukkaa. Nakittaa sitten mulle töitä koska on niin väsynyt töistään. Teen jo nytkin kaikki taloustyöt ja lapset hoidan melkeimpä yksin. Pitkään valittanut etten tee remonttia ja pidä taloa kunnossa vaikka hän käy töissä pitkät päivät. Leikkaan myös ruohon ja trimmaan. Pyykkään,tiskaan teen ruuat,käyn kaupassa, hoidan lasten asiat, lenkitän koiran, aukaisen viemärit,maalaan ja tapetoin välillä,vaihdan polttimot, pesen ikkunat , katsastutan autot,,pesen ja hakkaan matot,imuroin,luutuan,haravoin pihan jne jne. Mies huollattaa autot,maksaa laskuista puolet.

Nyt pitäisi minun kuulemma pihalaatat oikaista kun painuneet,hioa ja öljytä terassi. En kuulemma tee mittää vaan hänen täytyy tehdä kaikki!!! Koko ajan valittaa,on tyly ja kiukkuinen. Minun työpanokseni ei oo mittää vaan HÄN tekee KAIKEN. Hän ja hän ja hän. Kukkaa muu ei oo mittää vaan HÄN ossaa ja tekkee ja pystyy kun toiset vaan laiskottellee. Yönsä nukkuu hyvin silti omatunto on kevyt höyhrn ainoa raskauttava tekijä on me muut laiskat jotka olemme kaiken pahan alku ja juuri sekä hidaste ja riesa hänen elämässään kuultu tuo jo sata kertaa.
Harrastaa ja käyttää rahansa itseensä etupäässä ja me törsätään vaikka elämme hyvin niukasti ja taloudellisesti.
Ei oo koskaan pihahommiin koskenut.
Haistakoon pitkä paska. Ja tämä on TOSI. Sivulliset luulevat että siinä on työteliäs tosi mies. Paskan marjat,kotona ei tee muuta kuin haukkuu lapset pystyyn ja makkaa. Terrorisoi ja rähisee kaikesta ja suurimman osan ajasta tai vastaa asti nukkuu.
Kukkaa muu ei oo mittää. Minä ja lapsetkaan ei olla yhtään mittää ilman häntä. Hän kuulemma elättää, tuosta muistuttaa jatkuvasti huudon kera. Ka jatkuvasti muistaa mainita kuinka tyhmiä ollaan ja laiskoja.
Pikku hiljaa alkaa mitta täyttymään.

3

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene töihin

• Anonyymi

Luitko tekstin? Mies maksaa puolet menoista ja minä toisen puolen eli enköhän saa palkkaa maksaakseni osuuteni?

• Anonyymi

Töiden jakamiseen kaatuu monen arki. Sitten kun muuttaa erilleen tulee kahden talouden kulut. Rahat vielä enemmän loppu. Mutta ai että ei tartte kattoa kun peiliin jos on jokin tekemättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      189
      12588
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      51
      6636
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      132
      4907
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      85
      4634
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4592
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      59
      4130
    7. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4082
    8. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3852
    9. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      3821
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      86
      3544
    Aihe