Toivon sinulle mukavaa juhannusta!

Anonyymi-ap

Ehkä en ole sinun mielessäsi, mutta sinä olet minun....

♥️

22

1080

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiitos sulle myös kivaa 🤙🏻

• Anonyymi

Kyllä olet mielessäni❤️

Hyvää juhannusta sinullekin!

• Anonyymi

Samoin hyvät jussit sullekin ihanainen.

• Anonyymi

Kiitos 😌 -ap

• Anonyymi

Samoin sinä rakas m eikun n nainen 😘

• Anonyymi

Yksi söpö sairaanhoitaja on mielessäni. Muistan vieläkin sen suloisen hymyn vaikka on jo viikkoja vierähtänyt kun sieltä vaihdoin työpaikkaa.

• Anonyymi

Hyvä tietää. Aloittaja on mies, söpö, nooo. Mutta en sairaanhoitaja. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä tietää. Aloittaja on mies, söpö, nooo. Mutta en sairaanhoitaja. -ap

En sanonutkaan että sä olet mun mielessä. Totesin yhden ihmisen plevan mielessäni.

Oletko narsku ja kuvittelet kaikkien puhuvan sinusta kaiken aikaa. Ja ei, se ei ollut kysymys. Älä siis vaivaudu vastaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En sanonutkaan että sä olet mun mielessä. Totesin yhden ihmisen plevan mielessäni.

Oletko narsku ja kuvittelet kaikkien puhuvan sinusta kaiken aikaa. Ja ei, se ei ollut kysymys. Älä siis vaivaudu vastaamaan.

Ei pitäisi... Mutta, minulleko se asia piti kertoa? Älä hermostu hyvä ihminen, valoa sinulle! -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pitäisi... Mutta, minulleko se asia piti kertoa? Älä hermostu hyvä ihminen, valoa sinulle! -ap

Vastasit kuitenkin. Selvä narsku: yhy yhy, minä minä

• Anonyymi

Armeijas pääsee narsissi sissikompaniaan

• Anonyymi

.... olet mielessäni joka hetki kun ehdin ajatella. Edes lintujen laulu ei saa sinua pois. Odotan että näe sinut joku päivä. Hyppään syliin jos sallit. Mennään vaikka kalaan. 🙂

• Anonyymi

Kiitos, eiköhän nähdä joku päivä. Mistähän arvelit että tykkään kalastaa 🤔. Olen valmis hyppyäsi varten 🙂-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, eiköhän nähdä joku päivä. Mistähän arvelit että tykkään kalastaa 🤔. Olen valmis hyppyäsi varten 🙂-ap

Arvelin että tykkäät samoista asioista kuin minä, ei olla siitä puhuttu kuitenkaan. 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvelin että tykkäät samoista asioista kuin minä, ei olla siitä puhuttu kuitenkaan. 😊

Okei 🙂. Mielenkiintoista....-ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei 🙂. Mielenkiintoista....-ap

Mutta turhaan sitä tänne kirjoittelee kun ei jaeta enää työpaikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta turhaan sitä tänne kirjoittelee kun ei jaeta enää työpaikkaa.

Okei, ei haittaa. Mulla on aina unelmat. -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, ei haittaa. Mulla on aina unelmat. -ap

Jaa saman paikan vielä hänen kanssaan vai et?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa saman paikan vielä hänen kanssaan vai et?

Enpä ymmärrä kysymystä? Kyllä hän siellä on taas maanantaina. Niin lähellä, mutta niin helvetin kaukana -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Enpä ymmärrä kysymystä? Kyllä hän siellä on taas maanantaina. Niin lähellä, mutta niin helvetin kaukana -ap

Tai tiistaina 🙂 -ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tiistaina 🙂 -ap

Taas autocorrect kirjoittelee omiaan. Kivaa juhannusta toivottavasti näät hänet ja hurmaat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas autocorrect kirjoittelee omiaan. Kivaa juhannusta toivottavasti näät hänet ja hurmaat.

Kiitos, samoin sinulle 🙂 Toivotaan. -ap

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      104
      3627
    2. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      116
      2277
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      19
      2252
    4. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      6
      2173
    5. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      8
      1894
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      36
      1566
    7. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      58
      1026
    8. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      36
      950
    9. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      71
      909
    10. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      47
      860
    Aihe