Kurvit kunnossa?

Anonyymi-ap

Joitain kertoja oon netin keskustelupalstalla lukenu naisista stadiski joita ei miehet (edes maahanmuuttajat) ahdistele.

Heräsi kysymys: kuinka aistillisesti te pukeudutte? Näkyykö kurvit vai pukeudutteko epänaisellisesti väljiin vaatteisiin?

11

165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ite pukeudun naisellisesti (esim tänään läpikuultava naapurintyttömäinen kesämekko) niin luulen et se on syy miks kaikki miehet huomaa mut. En vaan osaa alkaa pukeutuu mieheks, se siis nyt pohdinnas et voisiko vaihtaa vaatetyyliä. Tyyli on kuitenkin kaikista tärkeintä ulkonäössä (sen lisäks et pitää vyötärönympäryksen kapeana ja kasvot ja pitkät hiukset hyväkuntoisina)

    • Ei ne tuu lähelle, vaikka pukis mitä kun on näin nätti naama. 🤣

      Kai niillä ahdistelijoillakin joku maku ja tyylitaju sitten on?. 😛

      • Anonyymi

        Mäku oon luullu et nätti naama on se viimenen magneetti mikä tekee niistä pakkomielteisiä ku aluks vaatteet herättäny kiinnostuksen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mäku oon luullu et nätti naama on se viimenen magneetti mikä tekee niistä pakkomielteisiä ku aluks vaatteet herättäny kiinnostuksen.

        Nätti joo, muttei tälleen nätti. 😉


    • Anonyymi

      Pukeudun yleensä tavalliseen t paitaan ja farkkuihin. Lenkkaritkin. Miksi miehet tykkää? Maahanmuuttajat myös? Kerroppas se

      • Anonyymi

        Onko lyhyt väritön tukka?


    • Anonyymi

      Ei kuule vaikuta tollaset "aistilliset pukeutumiset" yhtään mihinkään. Pahimmillaan äijät nostelee pitkän villatakkini helmoja, että perse näkyis. Sanoisin, että ennemmin pitää olla tarpeeksi äkäsen olonen, jotta sais olla rauhassa. Se ei auta mitään, vaikka näyttäis petolinnun peräpeililtä.

    • Anonyymi

      Minunkin kokemuksen mukaan riippuu täysin olemuksesta ja siitä miten "pehmeen" kuvan antaa itestään, eikä liity mitenkään ulkoseen habitukseen. Itse saan aina kulkea ja oleilla täysin ruhassa, jos olen liikkeellä tiukassa ja minissä tai erityisen naisellisesti/aistillisesti pukeutuneena. Sen sijaan ahdistelua olen kokenut löysissä "säkeissä", kulahtaneissa verkkareissa, tai näyttäen lähes variksenpelätiltä ymv. Syynä se, että laittautumattomana ja omasta mielestääni täysin mitäänsanomattoman näköisenä en osaa olla samalla tavalla varuillaan ja tarkkana. Sen sijaan, jos kuljen vaatetuksessa, jossa jo osaan varautua siihen, että joku voisi yrittää tulla käpälöimään, niin olen aina varautunut ja en niin lähestyttävän oloinen ja olemukseltani selkeästi tarkempi omasta tilastani.

      • Anonyymi

        Mikähän siinä onkin että just pahimman näköisenä joku järkyn hyvän näköinen heppu tulee kyselemään ja virnistelemään. Just sillon ku ei ole meikkiä. Olet kuumeessa hakemassa kaupassa maitoa tyyliin aamutakki päällä ja tukka ylhäällä ilman meikkiä. Posket punoittaa ja otta o valkone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän siinä onkin että just pahimman näköisenä joku järkyn hyvän näköinen heppu tulee kyselemään ja virnistelemään. Just sillon ku ei ole meikkiä. Olet kuumeessa hakemassa kaupassa maitoa tyyliin aamutakki päällä ja tukka ylhäällä ilman meikkiä. Posket punoittaa ja otta o valkone

        Mitä rumempi sen useampi uskaltaa lähestyä. Oon tehny ihan empiiristä tutkimusta mikä vaikutus meikittömyydellä.


      • Anonyymi

        Mulla on aina resting bitch face naamalla mut silti pyydetään jatkuvasti treffeille mikä on tosi epäkorrektiakin ku mua ei tunne lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe