Onpa ihmeellistä?

Anonyymi-ap

Eniten islamia kritisoivat ne laitauskovat joiden uskonopeilla on enemmän yhteistä islamin kanssa kun valtavirran kristillisyyden kanssa. Eikös olekin kummallista?

14

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kristinusko on keksitty uskonto eli täysin sepitteelinen

    • Anonyymi

      Valtavirran kristillisyys ei ole uskollinen Raamatun opetuksille.

    • Anonyymi

      kuka lähtee ristiretkelle 🤣

    • "Eniten islamia kritisoivat ne laitauskovat joiden uskonopeilla on enemmän yhteistä islamin kanssa kun valtavirran kristillisyyden kanssa."

      No tavallaan näinkin voi sanoa. Ei sentään ihan noin suoraviivaisesti.

      • Anonyymi

        Mitä yhteistä on Jeesuksella ja Allahilla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä yhteistä on Jeesuksella ja Allahilla?

        Tarkoitat varmaan mitä yhteistä on islamilaisilla ja kristityillä fundamentalisteilla? :D


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan mitä yhteistä on islamilaisilla ja kristityillä fundamentalisteilla? :D

        Onhan se erikoista, että vihervasemmistolaiset tukevat kaikkein voimakkaimmin palestiinalaisten muslimien tavoitteita saada oma valtio, ja kun se joskus tapahtuu, niin siellä ei ole alkeellisiakaan tietoja demokratiasta, ihmisoikeuksista, naisten oikeuksista tai seksuaalivähemmistöjen oikeuksista.
        Iranissa hirtettiin pari viikkoa sitten kaksi homomiestä, jotka tavattiin itse teossa.

        Viha Israelia kohtaan on suurempi kuin poliittinen agenda tai ideologia.
        Mummonmuorikin yrittää sotkea joka asiaan kristilliset fundamentalistit.


      • Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

        Tarkoitat varmaan mitä yhteistä on islamilaisilla ja kristityillä fundamentalisteilla? :D

        Kyllä minä tiedän mitä minä tarkoitan. Voitko sinä nyt vastata siihen mitä minä sinulta kysyin.
        Mitä yhteistä on Jeesuksella ja Allahilla?


    • Anonyymi

      kun sinun etusi viedään toisen edun saajalla niin luonnollistahan tuo on

    • Anonyymi

      Palstavirtaukset on pahimpia ja siksikään palstavirtalaisen ei pidä yhdistyä heivattuihin.

    • Anonyymi

      Onko kummallista, kun näissä islamin maissa ympärileikataan naisia (vailla uskonnollista perustetta), miehet raiskaavat ja pahoinpitelevät naisia ja LAPSIA, osassa maita nainen ei saa liikkua yksin? Burkhia kuuluu pitää ja tämä on itseasiassa tullut islamiin myöhemmin..aika siis tuoreeltaan ja ilman uskonnollista perustetta ilmeisesti. Ihan nämä ovat syitä miksi ko.uskonto/kulttuuri on järjetön. Kasvot päin mekkaa vaan ja rätti päähän. Yallah👏😃!

      • Anonyymi

        Mummonmuori ei hyväksy tuollaista islamin arvostelemista. Hän sulkee silmänsä muslimien väkivallalle ja arvostelee vain kristittyjä.


    • Anonyymi

      Mitä yhteistä heillä on?

      • Anonyymi

        Islamilla ja mummonmuorillako?

        Molemmat halveksivat Jeesukseen uskovia ja vaikenevat islamin synkästä puolesta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      60
      4325
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      175
      2679
    3. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      159
      2468
    4. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      218
      2431
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      435
      1669
    6. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      169
      1537
    7. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1534
    8. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      101
      1338
    9. 79
      1291
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      59
      1249
    Aihe