Tapahtui muutamia vuosia sitten. Olen mies ja jossain vaiheessa alapääni alkoi haista voimakkaasti jopa niin että työkaveri ihmettele mikä haisee. Mua hävetti tosi paljon. Lisäksi jouduin käymään vessassa usein, koska kokoajan tuntui tulevan hätä. Sanoin myös kavereilleni, että en voi pyytää ketään kaveria lenkille, kun pitää pysähtyä pissalle joka välissä. Juoksin metsäreittejä, että voin hoitaa asiani.
Käyn joka aamu suihkussa ja toisen kerran vielä lenkin tai kuntosalin jälkeen, että haju ei voi johtua huonosta hygieniasta.
Epäilen nyt jälkeen päin vaimoni pettäneen minua, meillä loppui myös hetkeksi huono seksi mitä silloin oli.
Onko arveluja mitä minulla on voinut olla?
Kuvittelin pitkään että ongelma johtuisi vain minusta.
Alapään haju
4
629
Vastaukset
Lääkäri tuohon osais paremmin vastata. Voi olla sieni-infektio nivusissa? Kassit homeessa? Miten usein vahdat alkkarit?
- Anonyymi
Vaihdan alushousut uusiin suihkun ja lenkin jälkeen eli 1-2 kertaa päivässä. Ei tätä ongelmaa enää ole.
Vaiva oli todellinen, kun jouduin suunnittelemaan kaikki menot niin että pääsen vessaan nopeasti uudestaan. En tiennyt että hajun haistoi muutkin. Haju vaivasi minua ja mutta kun työkaveri rupesi haistelemaan, tilanne oli nöyryyttävää. En päässyt hajusta eroon pesemällä vaan se yltyi päivän mittaan. Kun työkaveri oli huomannut hajun, yritin vältellä muitakin ihmisiä ja paikkoja, joissa ihmisiä on lähellä.
- Anonyymi
Voisin kertpoa mut en saa siitä palkkaa😅
- Anonyymi
https://www.euroclinix.net/fi/miksi-penis-haisee Tääältä voi löytyä syitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338586Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5368824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601194Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17836Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57742Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647