Hei kalorien laskijat! Mulle tuo laskeminen on ihan hepreaa, niin paljonko noin tulee kaloreita tästä: 1 ruispalan puolikas jossa on margariinia, jääsalaattia, jokin lihasiivu ja tomaattia. Sitten airfryerisdä kaks lohkoperunaa ja epämääräinen pala (aika pieni) gouteria, salaattia (kurkkua, tomaattia, sipulia ja katkarapuja vähän) ja lasi kevytmaitoa. Vesimelonijogurtti. Rahkaa (rasvaa 0.1 tai 0.2%), jossa yksi banaani sekä vähän mysliä. Ja 4 mukillista kahvia mustana eli ilman maitoa ja sokeria. Tuossa siis päivän ruokailut. Miten tosta tulee kaloria yhteensä?
Kaloria sopivasti vai ei
9
201
Vastaukset
- Anonyymi
Laske itse Finelin ruokapäiväkirjalla. Se löytyy osoitteesta https://fineli.fi/fineli/fi/ruokapaivakirja .
- Anonyymi
Miten banaani sopii vähähiilihydraattiseen dieettiin?
- Anonyymi
Kyllä jotkut on niin laiskoja ja aloitekyvyttömiä että oikein ihmetyttää.... 😳
- Anonyymi
vähän vaikee laskea kun et kerro tarkkoja määriä
- Anonyymi
Mahtaa olla kauhea olo kun proteiini puuttuu kokonaan.
- Anonyymi
Kaloreista en tiedä, mutta jos tuo on joka päivä kaikki, mitä syöt, et ainakaan liho.
- Anonyymi
Karkeasti arvioimalla noin 1700 kal,eli pitäisi laihtua.
- Anonyymi
Etsi sopiva app, johon voit syöttää tiedot.
Silloin ei tarvitse osata itse laskea tai etsiä tuotepakkauksen kyljestä tuotetietoja.
Avauksesi voi toki olla myös pila, mutta koskaan ei voi tietää. Etsi se app.- Anonyymi
Sinun tarvii ehkä neuvoa mikä se appi on ja mistä niitä saa. Sitten pitää neuvoa miten elintarvikkeita merkitään. Sitten kuitenkin täytyy tietää minkä verran on mitäkin syönyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112282- 981374
- 1701197
- 531165
- 681111
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49849
- 115783
- 67776