Ja kaverisi ette siirry jonnekin henkklökohtaiseen jaarittelemaan. Kukaan jaksa lukea teitä ja palsta kuoIee pois.
Miksi te originalpska
60
494
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko sinä lomalla nyt?
- Anonyymi
Mene sä etsimään joku senssipalsta mistä voit yrittää bongata sitä kaipaamaasi vaakamamboseuraa. Tämä on keskustelupalsta, avoin kaikille, mutta toimii huonosti seuranhakuun.
- Anonyymi
En, se ei kuulu tapoihini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En, se ei kuulu tapoihini.
Ei ole tarvetta kun olet niin tyrmäävän kaunis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂 helvetti sentään. Juu ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kas, tosta katosi näköjään viesti välistä, joku kysyi että olenko mustis, ja siihen vastasin että ei kuulu tapoihin..
Miksi hlvetissä mä en saisi olla täällä?
- Anonyymi
Ei voi tietää, joku ihmeen paviaani täällä nyt riehuu..
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi tietää, joku ihmeen paviaani täällä nyt riehuu..
Tuo on ihan ite säätänyt kaikissa väleissä sekottamassa jo viime vuonna asioita.
Mutta olipa hienoo saada uus nimi jälleen kerran.- Anonyymi
No oletko? Onko aloitus sivulta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko? Onko aloitus sivulta?
Ei ole minulta aloitus.
-Pitkä mies - Anonyymi
Okei.. kuka naikkonen?
Anonyymi kirjoitti:
Okei.. kuka naikkonen?
Taidat keskustella sen kans jossain...
Mä en jaksa tällästä säätöä nyt.
Miljoona aloitusta ja sekottajia vissii montakin.
Ja sit mä olen pska enkä saa ees olla palstalla 😠- Anonyymi
Oot...
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot...
SivustaOkei. Millä perusteella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minulta aloitus.
-Pitkä miesEtkä ole aloittaja pitkä mies, lyhee oot ja vähän leveeki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei.. kuka naikkonen?
Pätkä original mies, jpka esiintyy naisena!
- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Taidat keskustella sen kans jossain...
Mä en jaksa tällästä säätöä nyt.
Miljoona aloitusta ja sekottajia vissii montakin.
Ja sit mä olen pska enkä saa ees olla palstalla 😠Itte sekoitatte ja teette lähes kaikki aloitukset!
Anonyymi kirjoitti:
Itte sekoitatte ja teette lähes kaikki aloitukset!
Mä en kylläkään sekoita tarkoituksella
yhtään mitään enkä myöskään tee läheskään kaikkia aloituksia.
Kuinkahan monta aloitusta oon sun mielestäsi tehnyt sanotaan nytte vaikka 2 viikon aikana??- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätkä original mies, jpka esiintyy naisena!
Juu kuka koomapotilas näihin dialogeihin uskoisikaan
- Anonyymi
Iski ushma.
Pakko kyllä kommentoida että aika törkeetä ja julmaa syyttä mua siitä että palsta kuolee.
- Anonyymi
No siis, sehän on ilmeisen järjetön ja kohtuuton syytös, kertoo vain aloittajan henkisestä sekaannuksesta. 🤗
Anonyymi kirjoitti:
No siis, sehän on ilmeisen järjetön ja kohtuuton syytös, kertoo vain aloittajan henkisestä sekaannuksesta. 🤗
🤗 henkinen sekaannus mullakin kohta näissä kommenteissa...
Varsinkin hymyissä ja haleissa ...- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikuinen mies tappelee yöt palstalla joko itsensä tai parin ikiteinin kanssa jee jee
Älä välitä! Joku on harmissaan siitä, kun täällä on rekattuja nimimerkkejä, jotka erottuvat anonyymeistä. Munkin aloituksissa joku ahkerasti kommentoi🤡💩 merkeillä, vaikka olettaisi että ihminen olisi senverran fiksu ettei lue sellaista mikä ei kiinnosta. Toisaalta myös tuo kommentoija voisi näyttää oat taitonsa ja tehdä sellaisia aloituksia, jotka ovat hänen mielestään hyviä.
lounas.ajatus kirjoitti:
Älä välitä! Joku on harmissaan siitä, kun täällä on rekattuja nimimerkkejä, jotka erottuvat anonyymeistä. Munkin aloituksissa joku ahkerasti kommentoi🤡💩 merkeillä, vaikka olettaisi että ihminen olisi senverran fiksu ettei lue sellaista mikä ei kiinnosta. Toisaalta myös tuo kommentoija voisi näyttää oat taitonsa ja tehdä sellaisia aloituksia, jotka ovat hänen mielestään hyviä.
Hei taas!!
Eipä taida olla vaan jotain harmistuksissaan kirjoitettuja täällä nää...
Mutta ei se mitään...
Nää tälläset ei saa mua oikeesti lannistumaan esimerkiks tää aloitus ja pskaks sanominen
taikka mun horottelu toisessa...
Ennemminkin päinvastoin 😉
Melkein jo olisin poistunut kohta täältä
ilman tätä et käskytetään poistumaan...
Enhän mä missään nimessä poistu kun tää tuli.
Mutta siis tälläset on pikkupikku juttuja,
ja sanomisia...
Toisin kun esimerkiksi muutamasti tulleet:
Ihan oikein että oot r*iskattu ja hakattu
Harmi ettei pahemmin hakattu
Ansaitset sen että sut ra*skattiin
T*pa ittes
t*pa ittes ennenku joku muu tekee sen
jne muut yhtä mukavat jutut...
Aurinkoista päivää sulle 🌞
Ja kaikille muillekin palstalaisille...
Sekä erityisesti aloittajalle samalla ❤- Anonyymi
Hei taas!!
Eipä taida olla vaan jotain harmistuksissaan kirjoitettuja täällä nää...
Mutta ei se mitään...
Nää tälläset ei saa mua oikeesti lannistumaan esimerkiks tää aloitus ja pskaks sanominen
taikka mun horottelu toisessa...
Ennemminkin päinvastoin 😉
Melkein jo olisin poistunut kohta täältä
ilman tätä et käskytetään poistumaan...
Enhän mä missään nimessä poistu kun tää tuli.
Mutta siis tälläset on pikkupikku juttuja,
ja sanomisia...
Toisin kun esimerkiksi muutamasti tulleet:
Ihan oikein että oot r*iskattu ja hakattu
Harmi ettei pahemmin hakattu
Ansaitset sen että sut ra*skattiin
T*pa ittes
t*pa ittes ennenku joku muu tekee sen
jne muut yhtä mukavat jutut...
Aurinkoista päivää sulle 🌞
Ja kaikille muillekin palstalaisille...
Sekä erityisesti aloittajalle samalla ❤Joku dingdong joka purkaa pahaa oloaan muihin. Tällä kertaa se olet sä.
Oletko sä joskus tehnyt aloituksen miksi yh ei kelpaa x:lle? Anonyymi kirjoitti:
Joku dingdong joka purkaa pahaa oloaan muihin. Tällä kertaa se olet sä.
Oletko sä joskus tehnyt aloituksen miksi yh ei kelpaa x:lle?Miksi ihmeessä mä olisin tehnyt sellaisen aloituksen???
Kuka sit onkaan se joku X ...Anonyymi kirjoitti:
Joku dingdong joka purkaa pahaa oloaan muihin. Tällä kertaa se olet sä.
Oletko sä joskus tehnyt aloituksen miksi yh ei kelpaa x:lle?Toi on aika huvittavaa että tällä kertaa se jäteästia oon mä...
Mähän se olen koko aika ollut...
Koko hemmetin reilu 10kk..
- Anonyymi
Aika erikoinen tulkinta taas kerran, 20-30 vakiotolloa palstaa tappaa houreineen. Ainut ikävä puolella esiintyvä nikillinen nainen on sitten sopiva kohde näille nuhjakkeille, säälittävää
- Anonyymi
Tämä nikillinen tyyppi ei todellakaan ole nainen olet aika moukka mikäli et tätä sisäistä
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei ole ainut, kyllä minäkin olen nainen.
Susitrolliäijä sä oot ⚠️ Samoin kuin originellinainenkin 🤣
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ja sudella ei ole mitään yhteistä toistemme kanssa. Olemme eri sukupuolta ja asumme eri paikoissa. Originellikin on originelli eikä mikää susi. Sulle ei näytä muuta pyörivän päässä kuin susi. Olet yhtä pakkomielteinen trolli kuin mieheksiluuija.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei ole ainut, kyllä minäkin olen nainen.
anteeksi etten huomioinut, kaksi siis , muita?
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla ja sudella ei ole mitään yhteistä toistemme kanssa. Olemme eri sukupuolta ja asumme eri paikoissa. Originellikin on originelli eikä mikää susi. Sulle ei näytä muuta pyörivän päässä kuin susi. Olet yhtä pakkomielteinen trolli kuin mieheksiluuija.
näin sivusta katsoen kyse on jostain pahemmasta kuin pelkästä pakkomielteestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä nikillinen tyyppi ei todellakaan ole nainen olet aika moukka mikäli et tätä sisäistä
mieluummin moukka kuin antennien säätöä kaipaava rajatapaus
Anonyymi kirjoitti:
On noissa jotai muutakin kun vaan pakkomielle...
Joo en oo susi, tai kukaan muukaan.
Eikä oo muita nikkejäkään mulla..Anonyymi kirjoitti:
Kun sä niin satavarmana tota jaksat
jankuttaa nii pikku hiljaa voisit alkaa
perustelee ja todistelee väitöksiäs..
Mä pystyn kyllä todistamaan olevani nainen,
Jos vaan uskaltautuu tulee suoraan sitä pyytämään.Säälittävää,
noh miten sen nyt ottaisi..
Ennemminkin tää kaikki on surullista
ton väittäjän/ki*saajan kannalta.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tämä aivan päivänselvä asia on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kerroppa miksi joillain päästään pehmeillä on tarve selostaa jotain iha uberia näistä miehen yksinpuheluista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mieluummin moukka kuin antennien säätöä kaipaava rajatapaus
Eli tykkäät nähdä vastakkaista sukupuolta esim tällaisessa alentavassa valossa ja ihmettelet kun suksi ei luista?
- Anonyymi
Kun sä niin satavarmana tota jaksat
jankuttaa nii pikku hiljaa voisit alkaa
perustelee ja todistelee väitöksiäs..
Mä pystyn kyllä todistamaan olevani nainen,
Jos vaan uskaltautuu tulee suoraan sitä pyytämään.” Mä pystyn kyllä todistamaan olevani nainen,
Jos vaan uskaltautuu tulee suoraan sitä pyytämään.” Niin voithan sinä gubbe tänne ties kenen kuvia ladata Anonyymi kirjoitti:
” Mä pystyn kyllä todistamaan olevani nainen,
Jos vaan uskaltautuu tulee suoraan sitä pyytämään.” Niin voithan sinä gubbe tänne ties kenen kuvia ladataEn kai mä tänne lataa mitään kuvia...
Ja jos niin ei tarttis muiden kuvia..
Esimerkiks toi profiilissa oleva kuva,
Sama on ollut myös esim Facebookissa ja muuallakin..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tykkäät nähdä vastakkaista sukupuolta esim tällaisessa alentavassa valossa ja ihmettelet kun suksi ei luista?
Onko käynyt mielessä että siinä sun omassa valaistuksessasi saattaa olla jotain vikaa?
- Anonyymi
Säälittävää,
noh miten sen nyt ottaisi..
Ennemminkin tää kaikki on surullista
ton väittäjän/ki*saajan kannalta.Jossain määrin säälittävääkin, mutta sitten kun ottaa huomioon että jutuilla on luultavasti tarkoitus tuottaa mielipahaa niin myötätuntoisuus ottaa ja lähtee kävelemään siinä vaiheessa johonkin ihan muuhun suuntaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän tämä aivan päivänselvä asia on
Sen lisäksi ettet erota sukupuolia enää toisistaan niin päivän ja yönkin erottelukin näyttää tuottavan vaikeuksia
Anonyymi kirjoitti:
Jossain määrin säälittävääkin, mutta sitten kun ottaa huomioon että jutuilla on luultavasti tarkoitus tuottaa mielipahaa niin myötätuntoisuus ottaa ja lähtee kävelemään siinä vaiheessa johonkin ihan muuhun suuntaan
Pääsiskin vaan "erisuuntaan" ja kauas noista...
Tai joo,
jättämällä palstan pääsisin osittain ainakin...
Mut miksi mun pitäisi poistua... ???
Mul ei kyl kovin kauan enää myötätuntoa, ymmärrystä eikä ystävällisyyttä riitä...
Ovat nyt ihan tarpeeks paljon tai no liikaakin
jo saaneet rikottua ja sotkettua asioita...
Eikä pelkästään mun asioita...
- Anonyymi
Onko pakko lukee?En minäkään ole lukenut kun satunnaiset 10krt.
- Anonyymi
Eiköhän nämä nyt rauhoitu kun se jätkä sai sen naisen mitä haluskin.Sekä provoillaan erään toisen henkilön käräjille.
- Anonyymi
Ei mene noin
Mitä sä selität oikein voisitko kertoa??
Miten liittyy muhun jos joku saikin jonkun
naisen taikka jonkun käräjille??- Anonyymi
Mitä sä selität oikein voisitko kertoa??
Miten liittyy muhun jos joku saikin jonkun
naisen taikka jonkun käräjille??No se oli varmaan joku myötähäislahja eri klaanien välillä
Anonyymi kirjoitti:
No se oli varmaan joku myötähäislahja eri klaanien välillä
Mitä hlvattua sä sekoilet??
Miten muhun liittyy edes tuollainen jos jotain tuollaista jollain on??- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se oli varmaan joku myötähäislahja eri klaanien välillä
😂 no voi jeesus sentään
- Anonyymi
Meinaatko sä trolliäijä jatkaa tätä höpötystäsi oikein koko vuorokauden?
- Anonyymi
Mitäs, meinaatko sä kiusata tota mukavan oloista naista kuinka pitkään vielä? V-ttu sä oot pelkkä säälittävä raukka ja sulla on joka päivä päällä sama s-atanan laulu, joka ketjussa. Olisko pieni itsetutkiskelun ja ehkä avun hankkimisen paikka, kun alkaa tuntumaan siltä, että kaikki ovat jotain muuta, kuin he sanovat olevansa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs, meinaatko sä kiusata tota mukavan oloista naista kuinka pitkään vielä? V-ttu sä oot pelkkä säälittävä raukka ja sulla on joka päivä päällä sama s-atanan laulu, joka ketjussa. Olisko pieni itsetutkiskelun ja ehkä avun hankkimisen paikka, kun alkaa tuntumaan siltä, että kaikki ovat jotain muuta, kuin he sanovat olevansa?
-ai niin, ja mä en muuten tunne, enkä luule tuntevani tätä kiusaamaasi naista muutoin, kuin mitä olen hänen kirjoituksiaan täältä lukenut.
Mukavalta ja sydämelliseltä naiselta hän vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4881825Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781557Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641358Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H171340- 100925
- 51899
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19886Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15751Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65746Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7732