DNA-johtaja, äkillinen sairaskohtaus. R.I.P.

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010518114.html
"DNA-johtaja menehtyi äkillisesti 58-vuotiaana
DNA:n hallituksen puheenjohtaja kuoli äkillisesti viime lauantaina."

----------------
Rokotteiden pitkäaikaiset haittavaikutukset ovat osoittautumassa maineensa veroisiksi.

Jos tämä ylikuolleisuus on jonkun mielestä normaalia, niin todistakaa toki, koska viimeksi on ollut näin suuri kuolleisuus?

125

967

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sai pysyvän suoja, eikä tauti uusi. Korona selätetty... Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Tämä tapaus osoittaa että rokote toimii, koska ei kuollut koronaan , 100% suoja oli loppuun asti


      • Anonyymi

        Mistä tiedätte onko rokotettu?Ennenkin sairauskohtaukseen sairastuttu.Vastuuta myös tuntemattomista kertomiseen,siksi sanotaan mitä toivot itselesi näe samaa itsessäsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedätte onko rokotettu?Ennenkin sairauskohtaukseen sairastuttu.Vastuuta myös tuntemattomista kertomiseen,siksi sanotaan mitä toivot itselesi näe samaa itsessäsi...

        Tosta ikäryhmästä 90% haki rokotteen


    • Anonyymi

      Mieki otin vesikauhuroketteen vuos sitten . Nyte pelkään hulluna vettä . Naapuri paskat valittaa , jotta mää muka haisen .

      • Anonyymi

        Ruikkupää mikä ruikkupää... Mistä johtuu, että näiden rokotekannattajien taso on ihan alinta mutasarjaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruikkupää mikä ruikkupää... Mistä johtuu, että näiden rokotekannattajien taso on ihan alinta mutasarjaa...

        https://suursavo.fi/news/toimitusjohtaja-heikki-hamalainen-on-kuollut/
        Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtaja, kauppaneuvos Heikki Hämäläinen on kuollut. Hän kuoli lauantai-iltana 7. elokuuta äkilliseen sairauskohtaukseen kotonaan Mikkelissä. Hämäläinen oli 55-vuotias ja toimi Osuuskauppa Suur-Savon toimitusjohtajana heinäkuusta 2007 alkaen.


    • Anonyymi

      https://yle.fi/a/74-20095955
      "Valokuvataiteilija Vertti Teräsvuori on kuollut. Teräsvuori kuoli viime torstaina äkilliseen sairauskohtaukseen. Hän oli kuollessaan 57-vuotias. "

      --------------------
      Noissa piikeissä taitaa olla jotain ihan pikkuista häikkää...

      • Anonyymi

        Myös EMEA on joutunut myöntämään osan haitoista. Se ei silti myönnä kaikkia haittoja kuten esim keuhkoveritulppa , maksatulehdus, sepsis


    • Anonyymi

      Voe voe, kun kaikki kuolemat päätyykin juuri rokotuspalstoille....

      • Anonyymi

        niitä kuolemia ei ole ollut koskaan näin paljon, kuin nyt parhaalla rokotekaudella ja niiden vaikutusajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niitä kuolemia ei ole ollut koskaan näin paljon, kuin nyt parhaalla rokotekaudella ja niiden vaikutusajalla.

        Vanhuksiakaan ei ole tainnut olla näin paljon kuin nykyään on.
        Ihmisen ikääntyessä kuoleman todennäköisyys kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksiakaan ei ole tainnut olla näin paljon kuin nykyään on.
        Ihmisen ikääntyessä kuoleman todennäköisyys kasvaa.

        Kuolemien alku voidaan osoittaa vuoden 2021 kevääseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksiakaan ei ole tainnut olla näin paljon kuin nykyään on.
        Ihmisen ikääntyessä kuoleman todennäköisyys kasvaa.

        entäs koronarokotteet? suurin osa niistä on poistettu markkinoilta... ei ole merkki luotettavuudesta, jos niitä pitää vetää pois käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolemien alku voidaan osoittaa vuoden 2021 kevääseen

        Ai että sitä ennen ei ole koskaan kukaan kuollut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entäs koronarokotteet? suurin osa niistä on poistettu markkinoilta... ei ole merkki luotettavuudesta, jos niitä pitää vetää pois käytöstä.

        No nythän voi sitten jo rauhoittua ku rokotteetkin on vedetty pois....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolemien alku voidaan osoittaa vuoden 2021 kevääseen

        Ei kuolemilla ole alkua eikä loppua!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhuksiakaan ei ole tainnut olla näin paljon kuin nykyään on.
        Ihmisen ikääntyessä kuoleman todennäköisyys kasvaa.

        Ei nämä vanhuksia ole nämä uutisoidut ennen aikojaan menneet, ja paljonko sitten onkaan kadunmiehiä ja naisia kelle kellot soi.


    • Anonyymi

      Kaaaauuuuheeeetaaaaa. Ihminen elääää ja sitten kuuuuooollleeee!!11

      • Anonyymi

        Kuoli rokotteen jälkeen
        https://t.me/ploetzlich_und_unerwartet/26006


    • Anonyymi

      Mikä rokotteista olikaan turvallinen?kun taitaa joka koronapiikillä olla joko osittainen tai täyskielto päällä? ihan vaan sillä että haluaisin tutkitun ja turvallisen version tulevalle syksylle.

      • Anonyymi

        Nyt on tulossa uusi tutkittu ja turvallinen rokote.
        Voit ottaa sen huoletta


    • Anonyymi

      Yksi minun esimiehistäni menehtyi alle 40-vuotiaana. Terve mies. Eikä koronarokotetta ollut vielä edes keksitty

      • Anonyymi

        miten se liittyy rokotehaittoihin; sydänlihastulehduksiin, verenhyytymiin, narkolepsiaan jne... ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten se liittyy rokotehaittoihin; sydänlihastulehduksiin, verenhyytymiin, narkolepsiaan jne... ?

        Sydänlihastulehdus, verenhyytymät, ja paljon muutakin voi tulla ihan ilman rokotteitakin.
        Elämä on riskialtista hommaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydänlihastulehdus, verenhyytymät, ja paljon muutakin voi tulla ihan ilman rokotteitakin.
        Elämä on riskialtista hommaa.

        no sulla on rento meininki... historian suurin ylikuolleisuus piikityskaudella, ja ei huolen häivää.

        mitä jos rokottamattomia koronapotilaita kuolisi yhtä paljon. Olisiko asia yhtä harmiton myös silloin.?

        rokotetehtaat ovat jo itsekkin vetään myrkkyjään pois markkinoilta. Useita merkkejä vedetty pois käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sulla on rento meininki... historian suurin ylikuolleisuus piikityskaudella, ja ei huolen häivää.

        mitä jos rokottamattomia koronapotilaita kuolisi yhtä paljon. Olisiko asia yhtä harmiton myös silloin.?

        rokotetehtaat ovat jo itsekkin vetään myrkkyjään pois markkinoilta. Useita merkkejä vedetty pois käytöstä.

        Joka ikinen kuolema on harmillinen, mutta ei minulla ole henkilökohtaisesti huolen häivää joka ikisestä ihmisestä, heidän elämästään tai kuolemastaan.
        Johan minulle tulisi ahdistusta ja todella hankalaksi varmaankin elämäni menisi, jos jokaista maailman ihmistä alkaisin suremaan.
        Kun en itse voi vaikuttaa muiden, etenkään tuntemattomien, elämään ja kuolemaan, niin en anna heidän elämiänsä ja kuolemansa vaikuttaa myöskään minun elämääni.
        Ja toistan vielä, että yksikään kuolema ei ole hyvä juttu, mutta meidän jokaisen elämä siihen kuitenkin aikanaan päättyy, sille emme voi mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka ikinen kuolema on harmillinen, mutta ei minulla ole henkilökohtaisesti huolen häivää joka ikisestä ihmisestä, heidän elämästään tai kuolemastaan.
        Johan minulle tulisi ahdistusta ja todella hankalaksi varmaankin elämäni menisi, jos jokaista maailman ihmistä alkaisin suremaan.
        Kun en itse voi vaikuttaa muiden, etenkään tuntemattomien, elämään ja kuolemaan, niin en anna heidän elämiänsä ja kuolemansa vaikuttaa myöskään minun elämääni.
        Ja toistan vielä, että yksikään kuolema ei ole hyvä juttu, mutta meidän jokaisen elämä siihen kuitenkin aikanaan päättyy, sille emme voi mitään.

        On tarkoitus käsitellä rokotehaittoja rokotehaittoina. Tieteellisesti todistettu, mm. yhteys veritulppiin, kuukautisongelmiin, sydänlihastulehduksiin, vyöruusuun, vernhyytymiin, laskimotukskiin, narkolepsiaan jne.

        Kun käsitellään rokotteiden haittavaikutuksia, niin ratkaisu ei ole "kaikki kuolee joskus"... Eikö ole omastakin mielestäsi erittäin lapsellinen ja autistinen ratkaisuesitys?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tarkoitus käsitellä rokotehaittoja rokotehaittoina. Tieteellisesti todistettu, mm. yhteys veritulppiin, kuukautisongelmiin, sydänlihastulehduksiin, vyöruusuun, vernhyytymiin, laskimotukskiin, narkolepsiaan jne.

        Kun käsitellään rokotteiden haittavaikutuksia, niin ratkaisu ei ole "kaikki kuolee joskus"... Eikö ole omastakin mielestäsi erittäin lapsellinen ja autistinen ratkaisuesitys?

        Ihan miten vaan, mutta onneksi ei ole minun tehtävä ratkaista näitä asioita.
        Ja tottahan sekin on, että kaikki kuolee joskus, syystä tai toisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan miten vaan, mutta onneksi ei ole minun tehtävä ratkaista näitä asioita.
        Ja tottahan sekin on, että kaikki kuolee joskus, syystä tai toisesta.

        "Ja tottahan sekin on, että kaikki kuolee joskus, syystä tai toisesta."

        -----------
        Se ei tee rokotehaittoja tekemättömäksi. Eikä liity rokotehaittojen käsittelyyn lieventävästi.

        Kun rokotteen todetaan aiheuttavan vaarallista verihyytymää tai sydänlihastulehdusta... Niin silloin se aiheuttaa sitä... Asia ei muutu muuksi vaikka "jokainen kuoleekin joskus".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tottahan sekin on, että kaikki kuolee joskus, syystä tai toisesta."

        -----------
        Se ei tee rokotehaittoja tekemättömäksi. Eikä liity rokotehaittojen käsittelyyn lieventävästi.

        Kun rokotteen todetaan aiheuttavan vaarallista verihyytymää tai sydänlihastulehdusta... Niin silloin se aiheuttaa sitä... Asia ei muutu muuksi vaikka "jokainen kuoleekin joskus".

        Se ei ole " se aiheuttaa ", vaan se saattaa aiheuttaa, eli se voi altistaa saamaan jonkin sairauden herkemmin.
        On sitten rokote mikä vaan, tai mikä tahansa lääke, niin kaikilla on riskinsä, että saattavat lisätä riskiä sairastua johonkin.
        Elintarvikkeet, saasteet, kosmetiikka, jne. jne.. ihan kaikki voi altistaa jollekin ongelmalle.
        Ei se tarkoita, että jokaiselle varmuudella tulee jotain, vaan saattaa tulla.
        Ja se todetaan aiheuttavan tarkoittaa myös, että todetaan jonkin saattavan aiheuttaa jotain, varmuuttahan asiaan ei ole.
        Joku saa jostain jotakin haittaa, kun taas jotkut eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole " se aiheuttaa ", vaan se saattaa aiheuttaa, eli se voi altistaa saamaan jonkin sairauden herkemmin.
        On sitten rokote mikä vaan, tai mikä tahansa lääke, niin kaikilla on riskinsä, että saattavat lisätä riskiä sairastua johonkin.
        Elintarvikkeet, saasteet, kosmetiikka, jne. jne.. ihan kaikki voi altistaa jollekin ongelmalle.
        Ei se tarkoita, että jokaiselle varmuudella tulee jotain, vaan saattaa tulla.
        Ja se todetaan aiheuttavan tarkoittaa myös, että todetaan jonkin saattavan aiheuttaa jotain, varmuuttahan asiaan ei ole.
        Joku saa jostain jotakin haittaa, kun taas jotkut eivät.

        Mielipide se on tuokin...

        Poliorokote halvaannutti 51 lasta ja 5 kuoli. Rokote keskeytettiin välittömästi ja rokote pystyttiin todistamaan syylliseksi näihin asioihin. Asia nimettiin historian suurimpina lääkevirheenä. Jo vuonna 1955 toimittiin paremmin, koska rokote sentään edes keskeytettiin ja todistettiin syylliseksi.

        Jos sama tapahtuisi 2024... Sinun mielestä asian voisi varmaan sivuutta sillä, että... "kosmetiikka ja kemikaalikin voi olla vaarallinen"...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no sulla on rento meininki... historian suurin ylikuolleisuus piikityskaudella, ja ei huolen häivää.

        mitä jos rokottamattomia koronapotilaita kuolisi yhtä paljon. Olisiko asia yhtä harmiton myös silloin.?

        rokotetehtaat ovat jo itsekkin vetään myrkkyjään pois markkinoilta. Useita merkkejä vedetty pois käytöstä.

        Oisko masennus, yksinäisyys, liikkumattomuus, sydänsurut, tupakka, huono ruokavalio?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko masennus, yksinäisyys, liikkumattomuus, sydänsurut, tupakka, huono ruokavalio?

        tai sitten 3-5 piikkiä kokeellista koronarokotetta, jota THL:n suurin asiantuntija vertaa keskeneräiseen lentokoneeseen... Valmistaja vapautettu turvallisuusvastuusta...

        ... muistakaa kiinnittää vyöt tiukalle... jos niitä ylipäätään edes on... 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide se on tuokin...

        Poliorokote halvaannutti 51 lasta ja 5 kuoli. Rokote keskeytettiin välittömästi ja rokote pystyttiin todistamaan syylliseksi näihin asioihin. Asia nimettiin historian suurimpina lääkevirheenä. Jo vuonna 1955 toimittiin paremmin, koska rokote sentään edes keskeytettiin ja todistettiin syylliseksi.

        Jos sama tapahtuisi 2024... Sinun mielestä asian voisi varmaan sivuutta sillä, että... "kosmetiikka ja kemikaalikin voi olla vaarallinen"...

        Siis yhteensä 56.....
        Kuinkakohan monta ihmistä sitä poliota vastaan rokotettiin ?
        Kyllä olikin suuri virhe...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tai sitten 3-5 piikkiä kokeellista koronarokotetta, jota THL:n suurin asiantuntija vertaa keskeneräiseen lentokoneeseen... Valmistaja vapautettu turvallisuusvastuusta...

        ... muistakaa kiinnittää vyöt tiukalle... jos niitä ylipäätään edes on... 🤣

        Mielenkiintoista.
        Lähtisitkö lennolle ?
        Itse menisin ehkä ihan uteliaisuudesta, ja saisihan sitä elämään vähän jännitystä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis yhteensä 56.....
        Kuinkakohan monta ihmistä sitä poliota vastaan rokotettiin ?
        Kyllä olikin suuri virhe...

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/historian-karmein-rokotemoka-5-lasta-kuoli-ja-51-halvaantui-yhdysvalloissa-kun-poliorokote-sisalsi-vahingossa-elavia-viruksia/7821826#gs.bf9j10

        "Tietoa halvaantuneista lapsista alkoi tihkua heti rokotusten jälkeisinä päivinä. Kuukauden kuluttua rokotusten aloittamisesta rokotukset keskeytettiin.

        Viallinen rokote ehti tartuttaa 40 000 lapselle polion. Lapsista 51 halvaantui ja 5 kuoli."

        --------
        Pitäisi tehdä tieteellinen tutkimus, kuinka tyhmä ihminen voi olla vielä 2024. Tietäisin pari erittäin hyvää ehdokasta koekaniiniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/historian-karmein-rokotemoka-5-lasta-kuoli-ja-51-halvaantui-yhdysvalloissa-kun-poliorokote-sisalsi-vahingossa-elavia-viruksia/7821826#gs.bf9j10

        "Tietoa halvaantuneista lapsista alkoi tihkua heti rokotusten jälkeisinä päivinä. Kuukauden kuluttua rokotusten aloittamisesta rokotukset keskeytettiin.

        Viallinen rokote ehti tartuttaa 40 000 lapselle polion. Lapsista 51 halvaantui ja 5 kuoli."

        --------
        Pitäisi tehdä tieteellinen tutkimus, kuinka tyhmä ihminen voi olla vielä 2024. Tietäisin pari erittäin hyvää ehdokasta koekaniiniksi.

        Onneksi tutkimuksiin osallistuminen on vapaaehtoista...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tutkimuksiin osallistuminen on vapaaehtoista...

        Ai niin, hitsi, tuo oli kai aika tyhmästi sanottu...


    • Anonyymi

      Rokote aiheuttaa erilaisia haittoja

      Https://t.me/ploetzlich_und_unerwartet/25840

    • Anonyymi

      voi, voi, kaikki joskus kuolee

    • Anonyymi

      Olen Riina Metso ja ammatiltani lähihoitaja ja tekstiiliartesaani. Olen töissä ohjaajana maatilalla. Työni on asumisen ohjausta ja päiväaikaisen toiminnan ohjausta. Pidän todella paljon työstäni, se on aivan minun näköiseni työpaikka. Vapaa-ajallani harrastan monipuolisesti liikuntaa, lempilaji on kuitenkin nykyisin polkujuoksu.

      Olen aikoinaan pelannut ringetteä kahdeksan vuotta aluesarjassa ja kouluaikoina ollut mukana koulujenvälisissä hiihtokilpailuissa. Liikunta on aina ollut tärkeä osa elämää. Harrastuksiini kuuluu myös sienestys, marjastus, villiyrtit ja puutarha, ja siihen liittyen hyvä, terveellinen ja mahdollisimman puhdas ruoka. Teen myös monenlaisia käsitöitä ja värjään kasveilla ja sienillä.

      Asun omakotitalossa, joten puuhaan paljon pihalla, remontoin ja löydän aina jotain rakenneltavaa sisällä ja ulkona, kun talo on vanha. Se sopii minulle, pidän sellaisista hommista. Kaiken kaikkiaan elämä on mallillaan, ja se sisältää minulle merkityksellisiä asioita. Minulla on mieleinen työ, ehdin sopivasti tavata ystäviä ja harrastaa.

      Sitten tulee korona
      Sosiaali- ja terveysalan työntekijöitä aletaan rokottaa ensimmäisten joukossa. Rokotetta vaaditaan, että saa tehdä omaa työtään. Sinnittelen viimeiseen asti, kunnes yhteiskunnan paine, työnantajan kyselyt ja työyhteisön odotukset saavat minut taipumaan.


      Ensimmäisen Moderna rokotteen saan työpaikalla 31.3.2021. Haitta ilmaantuu tasan viikon kuluttua. Aamulla huomaan pistokohdassa 10–15 sentin kokoisen punaisen alueen. Se on kuuma ja tuntuu kovalta ja paksulta. Samana iltana saunassa ihmettelen kaulallani tuikkivaa pistelyä. Saunan jälkeen huomaan, että koko olkavarsi, rintakehä ja kaulan alue ovat punaiset.

      Teen tässä kohtaa virhearvion, kun otan allergialääkkeen ja menen nukkumaan, sillä kello on jo paljon. Jälkikäteen on harmittanut, etten mennyt tuolloin päivystykseen näyttämään iho-oireita. Oireet menevät ohi allergialääkkeellä.

      Allergiaoireet jatkuvat
      Kesällä 2021 minulla on useita kertoja silmäluomet turvoksissa, ja kerran silmäluomeeni tulee verenpurkauma. Olen yhtäkkiä allerginen itikanpuremille, mitä en ole koskaan aikaisemmin ollut. Kun puremat tulehtuvat, myös ääneni käheytyy.

      Kesän aikana työpaikallani aletaan odottaa jo toista rokotetta. Selvittelen, onko minun järkevä sitä ottaa, kun sain voimakkaan reaktion ensimmäisestä. Toivon jonkun sanovan, ettei minun tarvitse ottaa toista rokotetta. Niin ei kuitenkaan käy ja venytän taas ottamista.

      Toisen Modernan rokotteen otan terveyskeskuksessa 13.8.2021.

      Oireet eivät ala heti, mutta kolmantena päivänä huomaan voivani huonosti, kun ajan iltavuoroon, ja päässäni huimaa. Olen töissä pari tuntia, mutta joudun lähtemään kotiin koronatestin kautta. Testejä minulta otettu yhteensä yhdeksän tai kymmenen ja kaikki ovat olleet negatiivisia.


      Rajut oireet alkavat
      Oireita alkaa tulla yksi toisensa perään. Ensin tulee huimaus ja pahoinvointi. Sitten alkaa ääni käheytyä ja puhuminen hengästyttää, kuin en jaksaisi hengittää. Myös vapina alkaa tuolloin. Ajattelen sen liittyvän hengenahdistuksen tunteeseen ja pelottaviin olotiloihin.

      Yritän kuitenkin palata pian työhön. En enää tarkkaan muista montako työvuoroa pystyn tekemään. Voimat menevät tosi vähiin ja huimaus vain pahenee, joka on niin vaikea välillä, että liikun kotona kontaten ja seinistä kiinni pidellen. Ääneni on käheä ja minulla on hengenahdistusta, minkä vuoksi lääkärin vastaanotoille minua ei mielellään korona-aikana oteta

      Toistuville sairauslomille
      Syyskuussa kaksi eri lääkäriä kirjoittaa minulle rokotehaittadiagnoosin Y59. Jossain vaiheessa se jää taka-alalle ja oireitani tutkitaan astman pahenemisvaiheena. Olen tuolloin ollut niin sekava ja huonovointinen, että löydän diagnoosin Y59 OmaKannasta vasta sen jälkeen, kun saan diagnoosin uudestaan yksityiseltä neurologilta.

      Pelottavien oireiden kanssa menee koko syksy, jouluun asti. Joulun aikaan olen mielestäni paremmassa kunnossa ja palaan töihin. Kykenen sinnittelemään töissä 3–4 viikkoa. Joulun vapaat pidentävät työkykyisyysaikaani.

      Tammikuun 4. päivä 2022 hengitykseni on taas työlästä. Heräilen yöllä tunteeseen, etten pysty hengittämään – todella pelottavaa. Sydän hakkaa levossakin, ja poika on armeijassa, joten olen yksin. Lomilla ollessaan poika kuljettaa minua yötä myöten akuuttiin, kun leposykkeet nousevat yli sadan.
      HUSin long covid -klinikka perustettiin 2021 kesäkuussa koronarokotusten alettua. Vuosi sitten keväällä Helsingin yliopistollisen sairaalan johtama konsortio sai 6,55 miljoonaa EU-rahoitusta long covidin eli pitkäkestoisen koronataudin tutkimiseen. Missä viipyy rahoitus koronarokotehaittojen tutkimiseen?

      Long covid vaikuttaa osittain poliittiselta sairaudelta, jonka oirekuvaan on kirjattu monia tyypillisiä rokotehaittaoireita. Jokaisen LC-diagnoosin saaneen kannattaa siksi tutustua myös koronarokotehaittojen hoitoon.

      • Anonyymi

        Kiitos kun jaoit kokemuksesi,kaltaisiasi on paljon mutta harva uskaltaa avoimesti kertoa rokote haitoistaan.Ovat saaneet jo terveyden huollon toimesta riittävästi vihaa ja vähättelyä niskaansa.


      • Anonyymi

        Hienoa kun kerroit tämän.. Näitä on LUKUISIA, mutta jostain ihmeen syystä THL ja rokotetehtaat eivät ole itse kovin innokkaita näitä julkistamaan.

        Mun lähipiirissä 3-5 kertaa rokotetut alkaa lahoamaan käsiin... vain "ajallinen yhteensattumako"?

        THL on myös tuomittu potilaslain rikkomisesta, ja syrjinnästä. Koska pakottivat vanhukset ottamaan vaaralliseksi todetun AstraZeneca -rokotteen. Tästäkään asiasta THL ei ole itse tehnyt omaa tiedotettaan.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008146586.html

        Tällä hetkellä Fimean haittaosasto on niin tukossa, että eivät suostu puhelimessa keskustelemaan. Pyydetään "sähköinen haittailmoitus", joka todennäköisesti dumpataan "mappiin Ö".


      • Anonyymi

        Kirjoituksen aikamuodon sijoittaminen tähän hetkeen ja aikaan vähän hämmentää.
        Miksei ole kirjoitettu menneessä muodossa, koska asiat ovat jo tapahtuneet ?
        Siksi tuli mieleen, että onko täysin totta, toki voi ollakin, en sitä mene kieltämäänkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksen aikamuodon sijoittaminen tähän hetkeen ja aikaan vähän hämmentää.
        Miksei ole kirjoitettu menneessä muodossa, koska asiat ovat jo tapahtuneet ?
        Siksi tuli mieleen, että onko täysin totta, toki voi ollakin, en sitä mene kieltämäänkään.

        Tyypillinen lammas. Tyhmä kuin saapas... tai vielä tyhmempi...

        Kirjoitusmuotoko tässä on se pahin ongelma sulle? Onko salaliittokortti jo käytetty? Pitikö keksiä jokun muu yhtä hyvä selitys tilalle...

        Tuo kertomus on niin tarkka ja yksityiskohtainen, että sitä ei kiistä kukaan...

        Te, jotka vähättelette toisten sairaskertomuksia... Painukaa hevon kuuseen!! Menkää vetämään Astra Zenecan rokote, koska olette todella sen arvoisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillinen lammas. Tyhmä kuin saapas... tai vielä tyhmempi...

        Kirjoitusmuotoko tässä on se pahin ongelma sulle? Onko salaliittokortti jo käytetty? Pitikö keksiä jokun muu yhtä hyvä selitys tilalle...

        Tuo kertomus on niin tarkka ja yksityiskohtainen, että sitä ei kiistä kukaan...

        Te, jotka vähättelette toisten sairaskertomuksia... Painukaa hevon kuuseen!! Menkää vetämään Astra Zenecan rokote, koska olette todella sen arvoisia!

        Voi kauhiaa, anteeksi jos juuri sinua vahingossa loukkasin, eipä ollut tarkoitus.
        Kerropa kuitenkin se, mikä minusta jonkun lampaan tekee ? Sekö kun en ole ottanut ainuttakaan rokotetta ?
        Ja yksi juttu, en usko salaliittoihin, enkä myöskään tainnut vähätellä yhtään mitään.
        Sille en voi mitään, jos kuvittelit asian toisin. Kaikkia kun ei millään voi miellyttää, eikä tosin tarvitsekaan.
        Niin sanottuna lampaana pysyy hermotkin paremmin kurissa, eikä joka asiassa rupea.... ( sopivan sanan voi keksiä itse )
        Aurinkoista kesäpäivää !


      • Anonyymi

        Minullakin oli tuo huimaus, mutta ei se rokotteesta johtunut. Epäilen, että ostamassani alkoholipullossa oli jotain tai joku kävi omin avaimin kotonani laittamassa ruokaan/juomaan jotakin. Virallisesti diagnosoitiin anemiaksi, mutta en usko siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kun jaoit kokemuksesi,kaltaisiasi on paljon mutta harva uskaltaa avoimesti kertoa rokote haitoistaan.Ovat saaneet jo terveyden huollon toimesta riittävästi vihaa ja vähättelyä niskaansa.

        Kirjoitushan on suoraan kopioitu huuhaasivulta. Sinäkö siis kopioit sen tuohon? Miten olet todennut, ettei koko juttu ole keksittyä diibatuubaa? Uskotko sinä ihan kaiken, mikä sopii ajatusmaailmaasi? Sillä harhalla on oma nimikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitushan on suoraan kopioitu huuhaasivulta. Sinäkö siis kopioit sen tuohon? Miten olet todennut, ettei koko juttu ole keksittyä diibatuubaa? Uskotko sinä ihan kaiken, mikä sopii ajatusmaailmaasi? Sillä harhalla on oma nimikin.

        Valtataistelu... kuka nyt olikaan oikeassa...aplodeja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtataistelu... kuka nyt olikaan oikeassa...aplodeja...

        Oliko tämä vastaus kysymyksiini vai oletko aineissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tämä vastaus kysymyksiini vai oletko aineissa?

        En ole aineissa, mutta jotenkin huvittaa, kun ihmiset ovat niin täysin eri mieltä asioista, ja kuinka " sivistyneesti " sitten keskustellaankaan, kun jokainen on itse aina oikeassa.
        Toki saa olla omaa mieltä, mutta olisi ihan fiksua antaa muidenkin olla sitä mieltä mitä haluavat.
        Jos joku on vaikkapa harhainen, niin sitten hän on, mitä siitä turhia mainitsemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole aineissa, mutta jotenkin huvittaa, kun ihmiset ovat niin täysin eri mieltä asioista, ja kuinka " sivistyneesti " sitten keskustellaankaan, kun jokainen on itse aina oikeassa.
        Toki saa olla omaa mieltä, mutta olisi ihan fiksua antaa muidenkin olla sitä mieltä mitä haluavat.
        Jos joku on vaikkapa harhainen, niin sitten hän on, mitä siitä turhia mainitsemaan.

        Luulin sinua kirjoituksen kopioijaksi, my bad. Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa. Minua ei vain huvita se, että joku tai jotkut täällä esittävät rokotteista väitteitä, jotka eivät perustu vertaisarvioituun tutkimusnäyttöön vaan aivan johonkin hatusta vedettyyn salaliittoteoriaan yms. Syitä tähän toisia ihmisiä mahdollisesti vahingoittavaan toimintaan olen kysellyt, vastauksia en ole saanut. Kaikki mielipiteet eivät ole samanarvoisia. Harva menee parturiin kyselemään syytä autosta kuuluvaan outoon ääneen tai autohuollosta ohjeita selkävaivoihin.
        Jos näitä lukee ihminen, joka on muutenkin helposti somen ja huuhaan vietävissä, eikä osaa/voi/halua ottaa itse asioista selvää, on vaarana, että hän jättää lääkkeen ottamatta tai menettää rahansa tms. ja kärsii sitten seuraukset. En siis ole sitä mieltä, että "tyhmä joutaakin menettää rahansa". Netissä on osuva kuva asiasta "Tunnista luotettava kirjoitus" - löytyy kuvahaulla. Yhdeksänkohtaisessa polussa lähes jokainen täällä omia mielipiteitään esittävä kompastuu jo ensimmäiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulin sinua kirjoituksen kopioijaksi, my bad. Jokainen saa toki olla mitä mieltä haluaa. Minua ei vain huvita se, että joku tai jotkut täällä esittävät rokotteista väitteitä, jotka eivät perustu vertaisarvioituun tutkimusnäyttöön vaan aivan johonkin hatusta vedettyyn salaliittoteoriaan yms. Syitä tähän toisia ihmisiä mahdollisesti vahingoittavaan toimintaan olen kysellyt, vastauksia en ole saanut. Kaikki mielipiteet eivät ole samanarvoisia. Harva menee parturiin kyselemään syytä autosta kuuluvaan outoon ääneen tai autohuollosta ohjeita selkävaivoihin.
        Jos näitä lukee ihminen, joka on muutenkin helposti somen ja huuhaan vietävissä, eikä osaa/voi/halua ottaa itse asioista selvää, on vaarana, että hän jättää lääkkeen ottamatta tai menettää rahansa tms. ja kärsii sitten seuraukset. En siis ole sitä mieltä, että "tyhmä joutaakin menettää rahansa". Netissä on osuva kuva asiasta "Tunnista luotettava kirjoitus" - löytyy kuvahaulla. Yhdeksänkohtaisessa polussa lähes jokainen täällä omia mielipiteitään esittävä kompastuu jo ensimmäiseen.

        Nykyään ihmiset uskovat vaikka mihin, tai niin kai on ollut aina.
        Nykyaikana se on vaan helpompaa, kun on somet ym.
        Myöskin luetun ymmärtäminen on nykyihmisillä vajavaisempaa kuin ennen.
        Uskokoon ken uskoo mihin haluaa, sehän on pääasia, että itse osaa päätellä asioita, ja jos ei osaa, niin kuuntelee tietävämpää.
        Kaikesta ei todellakaan tarvitse olla muiden kanssa samaa mieltä. Ja kiistelykin on aivan turhaa, etenkin jos se menee haukkumiseksi tms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään ihmiset uskovat vaikka mihin, tai niin kai on ollut aina.
        Nykyaikana se on vaan helpompaa, kun on somet ym.
        Myöskin luetun ymmärtäminen on nykyihmisillä vajavaisempaa kuin ennen.
        Uskokoon ken uskoo mihin haluaa, sehän on pääasia, että itse osaa päätellä asioita, ja jos ei osaa, niin kuuntelee tietävämpää.
        Kaikesta ei todellakaan tarvitse olla muiden kanssa samaa mieltä. Ja kiistelykin on aivan turhaa, etenkin jos se menee haukkumiseksi tms.

        " sehän on pääasia, että itse osaa päätellä asioita, ja jos ei osaa, niin kuuntelee tietävämpää."

        Nimenomaan tuo oman tietämyksen loppumisen tunnistaminen/tunnustaminen on tosi monelle mahdotonta. Dunning-Kruger elää ja voi hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " sehän on pääasia, että itse osaa päätellä asioita, ja jos ei osaa, niin kuuntelee tietävämpää."

        Nimenomaan tuo oman tietämyksen loppumisen tunnistaminen/tunnustaminen on tosi monelle mahdotonta. Dunning-Kruger elää ja voi hyvin.

        Ei ole helppoa myöntää " anteeksi olin väärässä ", mutta sekin on opeteltavissa oleva ominaisuus.
        Mistäkö tiedän ? Itse opettelin myöntämään, jos olen ollut väärässä.
        Jos itsellä ei ole varmaa tietoa, niin turhaahan se on inttää ja inttää jotakin.


    • Anonyymi

      Minut on rokotettu kolmesti covidia vastaan ja sain vyöruusun. On todettu, että sekä korona että rokote voi laukaista vyöruusun.

      Vyöruusu ainakin aiheuttaa mm. verenpaineen heittelyä, sydänkohtauksia ja aivoinfarkteja. Luulisi, että toimitusjohtajat seuraa paineitaan kaikenlaisilla älylaitteilla.

      Nyt täytyy saada vyöruusurokote kaikista haavoittuvimmille. Tämä on loputon suo. Maailmankaikkeus nostaa viruksia pintaan covid, vesirokko, hiv...

      https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC10448515/

      • Anonyymi

        negatiivinen ja oireeton korona harvemmin laukaisee vyöruusua...

        Joten jäljelle jää...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        negatiivinen ja oireeton korona harvemmin laukaisee vyöruusua...

        Joten jäljelle jää...?

        Niin, vyöruusu voi tulla jostain muustakin syystä.
        Jo pelkkä vesirokkovirus, jos on lapsena sairastanut vesirokon, se jää elimistöön, ja se voi myöhemmin laukaista vyöruusun.


      • Anonyymi

        Elämä on loputon suo, me elolliset joudumme sen läpi tarpomaan, tavalla tai toisella, riskeineen kaikkineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämä on loputon suo, me elolliset joudumme sen läpi tarpomaan, tavalla tai toisella, riskeineen kaikkineen.

        Ei liity rokoteongelmiin, eikä tee tekemättömäksi rokotteiden vakavia haittavaikutuksia. Älkää täyttäkö ketjua näin turhilla viesteillä. Tärkemmät viestit jää niiden alle.


    • Anonyymi

      mikä tuo nyt on. eräs pomoni menehtyi äkillisesti alle 40-vuotiaana. terve mies

    • Anonyymi

      Eräs nais-pomoni kuoli yllättäen, nuorehko, eikä koronaa vielä ollutkaan

      • Anonyymi

        Älkää täyttyäkö ketjua näillä turhilla viesteillä... Tämä ketju käsittelee vakavia rokoteongelmia, ja ne jää peittoon näiden trolliviestien alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älkää täyttyäkö ketjua näillä turhilla viesteillä... Tämä ketju käsittelee vakavia rokoteongelmia, ja ne jää peittoon näiden trolliviestien alle.

        Miksi ei molemmin päin ?
        Siis kun jotkut väittää rokotteita kovin vaarallisiksi, niin miksei jotkut muut saisi väittää päinvastoin ? Sekin on rokotekeskustelua.
        Ihan sama....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei molemmin päin ?
        Siis kun jotkut väittää rokotteita kovin vaarallisiksi, niin miksei jotkut muut saisi väittää päinvastoin ? Sekin on rokotekeskustelua.
        Ihan sama....

        Nyt voit mennä vetämään Astra Zenecan rokotteen hyvällä omalla tunnolla - olet sen arvoinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt voit mennä vetämään Astra Zenecan rokotteen hyvällä omalla tunnolla - olet sen arvoinen!

        Ei kiitos, yhtään en ole tähänkään mennessä ottanut.
        Kiitos kuitenkin arvostuksesta.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kiitos, yhtään en ole tähänkään mennessä ottanut.
        Kiitos kuitenkin arvostuksesta.....

        no hyvä jos ei rokote maistu... joo, on mullakin pari-kolme tuttua, jotka on kuollut jo nuorempana (ennen rokotuksia)... Se ei ole millään tavalla rinnastettavissa historian suurimpaan ylikuolleisuuteen... Tai siihen, että kuolemantapauksia on yhtä-äkkiä huomattavasti paljon enemmän kuin aiemmin.

        Et kai oikeasti ole aivan noin tyhmä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no hyvä jos ei rokote maistu... joo, on mullakin pari-kolme tuttua, jotka on kuollut jo nuorempana (ennen rokotuksia)... Se ei ole millään tavalla rinnastettavissa historian suurimpaan ylikuolleisuuteen... Tai siihen, että kuolemantapauksia on yhtä-äkkiä huomattavasti paljon enemmän kuin aiemmin.

        Et kai oikeasti ole aivan noin tyhmä?

        En alkaisi itsekään rinnastamaan tuttujen kuolemia millään tavalla mihinkään ylikuolleisuuteen, ihan eri asia.
        Vaikka vuosien varrella tuttuja on edesmennyt jo useampi kymmen.


    • Anonyymi

      jotkut kautta aikojen ovat kuolleet, kuka ennemmin, kuka myöhemmin

      • Anonyymi

        kautta aikojen ihmisiä on kuollut normaalirajoissa, mutta vuodesta 2022 alkoi historiallisen suuri ylikuolleisuus..


    • Anonyymi

      Tiedä mikä se on kun iho kutiaa kauttaaltaan ja väsyttää ihan perkeleesti. Maksakirroosi? Joku syöpä?

      • Anonyymi

        Hellekin voi aiheuttaa ihon kutinaa ja väsymystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellekin voi aiheuttaa ihon kutinaa ja väsymystä.

        älä viitti olla aivan noin tyhmä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä viitti olla aivan noin tyhmä...

        En olekaan.
        Kirjoitin, että hellekin voi aiheuttaa noita ( eli myös helle ), en kieltänyt sitä, että kutina ja väsymys voi johtua paljon muustakin.


      • Anonyymi

        Itikoilla voi olla jotain bakteeria, mitä Suomessa ei ennen ole ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itikoilla voi olla jotain bakteeria, mitä Suomessa ei ennen ole ollut.

        Ehkä virusta ennemminkin kuin bakteeria.


    • Anonyymi

      Kautta aikojen nuoria, terveitä ihmisiä on kuollut johonkin yllattävään. Eikä ole huudettu: Kooooroooonaaa piiikkkkiiiiiiiii!

    • Anonyymi

      Voi, voi, aina on ihmisiä kuollut, mikä nuorempana, mikä vanhempana

      • Anonyymi

        ainahan sitä on ihmisiä kuollut

        he heh hee heh


    • Anonyymi

      Tunnen monia, jotka suht nuorina yht äkkiä menehtyivät

      • Anonyymi

        Et edes oikeasti tunne yhtäkään nuorena menehtynyttä. Kerroppa sitten tarkat syntymäajat ja kuolinpäivät. Hah, eikö tulekkaan mieleen...

        Teidän rokotelampaiden tarkoitus on vain täyttää ketju turhilla, "hauki on kala" -tasoisilla viesteillä. Todelliset rokotehaitat ja haittakertomukset jää niiden alle peittoon... Surullista. Menkää kaikki lukemaan useita viestejä ylöspäin, josta löytyy tarkka rokotehaittakertomus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes oikeasti tunne yhtäkään nuorena menehtynyttä. Kerroppa sitten tarkat syntymäajat ja kuolinpäivät. Hah, eikö tulekkaan mieleen...

        Teidän rokotelampaiden tarkoitus on vain täyttää ketju turhilla, "hauki on kala" -tasoisilla viesteillä. Todelliset rokotehaitat ja haittakertomukset jää niiden alle peittoon... Surullista. Menkää kaikki lukemaan useita viestejä ylöspäin, josta löytyy tarkka rokotehaittakertomus.

        Mitä sitten pidetään nuorena ?
        Eikö 30-40-vuotiaatkin ole aika nuoria kuolemaan ?
        Itse olen tuntenut monia, jotka ovat kuolleet välillä 30-50 ikävuotta. On se aika nuori ikä, jolloin ei vielä pitäisi kenenkään kuolla.

        En tosin ole tuo sama kommentoija, joka kertoi tunteneensa nuorena menehtyneitä.
        Itse en pystyisi kertomaan edesmenneiden syntymä- ja kuolinpäiviä kertomaan, en edes aikoinaan monienkaan tarkkoja syntymäaikoja tiennyt, vuodet yleensä kylläkin. kavereilta usein kysytään minkä ikäinen hän on.
        Mutta ihan liikaa heitä on kaiken kaikkiaan edesmennyt, jo kauan ennen näitä koronapiikkejäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten pidetään nuorena ?
        Eikö 30-40-vuotiaatkin ole aika nuoria kuolemaan ?
        Itse olen tuntenut monia, jotka ovat kuolleet välillä 30-50 ikävuotta. On se aika nuori ikä, jolloin ei vielä pitäisi kenenkään kuolla.

        En tosin ole tuo sama kommentoija, joka kertoi tunteneensa nuorena menehtyneitä.
        Itse en pystyisi kertomaan edesmenneiden syntymä- ja kuolinpäiviä kertomaan, en edes aikoinaan monienkaan tarkkoja syntymäaikoja tiennyt, vuodet yleensä kylläkin. kavereilta usein kysytään minkä ikäinen hän on.
        Mutta ihan liikaa heitä on kaiken kaikkiaan edesmennyt, jo kauan ennen näitä koronapiikkejäkään.

        Nyt käsitellään rokotehaittoja rokotehaittoina. Tieteellisesti todistettu seuraavia: halvaantuminen, hermovauriot, veritulppa, silmän sokeutuminen, aivolaskimotukokset, verihyytymä, sydänlihastulehdus, nerkolepsia, kuukautiset sekoaa, syövän aktivointi. jne...

        Rokotehaittojen arvioinnin periaate ei ole se, että "minä tunnen muutamia nuorena kuolleita"... Eikö olekkin omastakin mielestäsi erittäin lapsellinen ja turha argumentti?

        Kun käsitellään rokotehaittoja rokotehaittoina... Ongelmia, jotka johtuu piikistä... Ratkaisu ei ole se, että "kaikki kuolee joskus"...

        Pitäisikö jokainen epäselvä liikenneonnettomuus, tulipalo, ryöstö, lentoturmakin jättää käsittelelemättä ja tutkimatta... koska... "kaikki kuolee joskus".

        Älä viitsi olla aivan noin tyhmä ihminen vielä vuonna 2024.

        (en tarkista mahdollisia kirjoitusvirheitä)


      • Anonyymi

        ei tee rokotehaittoja tekemättömiksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes oikeasti tunne yhtäkään nuorena menehtynyttä. Kerroppa sitten tarkat syntymäajat ja kuolinpäivät. Hah, eikö tulekkaan mieleen...

        Teidän rokotelampaiden tarkoitus on vain täyttää ketju turhilla, "hauki on kala" -tasoisilla viesteillä. Todelliset rokotehaitat ja haittakertomukset jää niiden alle peittoon... Surullista. Menkää kaikki lukemaan useita viestejä ylöspäin, josta löytyy tarkka rokotehaittakertomus.

        Miten voit väittää, ettei joku " oikeasti tunne ", kun et itsekään tunne tuota, joka kirjoitti tuntevansa ?
        Rokotteetkin kuuluvat lääketieteeseen, niin aina on parempi, että tiedeihmiset niitä pohtivat ja toteavat sitten mitä toteavat.
        On kuitenkin paljon ihmisiä, jotka lukevat ahmimalla kaikki tutkimukset ja tulokset, ja valitettavasti alkavat pelkäämään ylenpalttisesti, kenties tuleeko itselle ehkä jotain haittaa, ja miten käy/kävisi.
        Pelko herättää yleensä hyvinkin ristiriitaisia tunteita, ja sen seurauksena voidaan alkaa väittelemään asioista ristiin rastiin, eikä välttämättä hyväksytä muiden väittämiä lainkaan.
        Tämä on aika yleistä monissa muissakin yhteyksissä kuin vain tässä rokoteasiassa.
        Älköön kukaan nyt tätä ottako henkilökohtaisesti, en tarkoita sitä, vaan ihan yleisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voit väittää, ettei joku " oikeasti tunne ", kun et itsekään tunne tuota, joka kirjoitti tuntevansa ?
        Rokotteetkin kuuluvat lääketieteeseen, niin aina on parempi, että tiedeihmiset niitä pohtivat ja toteavat sitten mitä toteavat.
        On kuitenkin paljon ihmisiä, jotka lukevat ahmimalla kaikki tutkimukset ja tulokset, ja valitettavasti alkavat pelkäämään ylenpalttisesti, kenties tuleeko itselle ehkä jotain haittaa, ja miten käy/kävisi.
        Pelko herättää yleensä hyvinkin ristiriitaisia tunteita, ja sen seurauksena voidaan alkaa väittelemään asioista ristiin rastiin, eikä välttämättä hyväksytä muiden väittämiä lainkaan.
        Tämä on aika yleistä monissa muissakin yhteyksissä kuin vain tässä rokoteasiassa.
        Älköön kukaan nyt tätä ottako henkilökohtaisesti, en tarkoita sitä, vaan ihan yleisesti.

        "Tosi hyvä kirjoitus"... En lukenut.


    • Anonyymi

      no,voi,voi. koronan saa jo unohtaa. se on vanha juttu jo.

      • Anonyymi

        Sanos muuta, elämä jatkuu.


      • Anonyymi

        mutta rokotehaitat tulee vaikuttamaan vielä pitkään ja on ajankohtainen asia... Nythän ne vastaa alkaa paljastumaan - rokotteiden pitkäaikaiset haittavaikutukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mutta rokotehaitat tulee vaikuttamaan vielä pitkään ja on ajankohtainen asia... Nythän ne vastaa alkaa paljastumaan - rokotteiden pitkäaikaiset haittavaikutukset.

        Pitkäikäinen elämäkin alkaa jossain vaiheessa tuottamaan haittoja.
        Kamala haloo noussut yhdestä rokotteesta, kun voisi ihan kaikkea muutakin väittää haitalliseksi.
        Muistaakseni ne sikapiikit ja niistä seuranneet narkolepsiatkaan eivät saaneet näin suurta haloota aikaiseksi.
        Toki asia kerrallaan, sekin on ymmärrettävää. Kun taas tulee jotain muuta, niin unohtuu tämä korona ja piikit jo taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkäikäinen elämäkin alkaa jossain vaiheessa tuottamaan haittoja.
        Kamala haloo noussut yhdestä rokotteesta, kun voisi ihan kaikkea muutakin väittää haitalliseksi.
        Muistaakseni ne sikapiikit ja niistä seuranneet narkolepsiatkaan eivät saaneet näin suurta haloota aikaiseksi.
        Toki asia kerrallaan, sekin on ymmärrettävää. Kun taas tulee jotain muuta, niin unohtuu tämä korona ja piikit jo taas.

        Toisaalta hyvä, että todistat omaa tyhmyyttäsi julkisesti lisää...

        "Muistaakseni ne sikapiikit ja niistä seuranneet narkolepsiatkaan eivät saaneet näin suurta haloota aikaiseksi."
        --------------------------
        -Sikapiikkien jakelu lopetettiin heti kun narkolepsiaa alkoi ilmaantumaan..
        -Koronarokotuksia vaan lisätään, sitä mukaan, mitä enemmän rokotehaittoja ja ylikuolleisuutta ilmaantui..

        Tajuatko eron? (tarviiko edes kysyä).

        -Sikapiikkien ongelmista on käyty korvaustaistelua ja oikeudenkäyntiä näihin päiviin asti.

        -Vielä 2019 aikoina uutisoitiin tapaus lehdessä, että nuori rokotettu sairastui narkolepsiaan ja vaipui ikuiseen uneen. Oli nukkunut siihen mennessä vuosia putkeen, eikä herää enään koskaan.. On unessa koko loppuelmänsä.
        ----------------------------------------

        Pitäisikö tehdä tieteellinen tutkmus, kuinka tyhmä ihminen voi olla vielä 2024? Vai riittääkö tämä edellisen viestin kirjoittanut "neropatti" todisteeksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta hyvä, että todistat omaa tyhmyyttäsi julkisesti lisää...

        "Muistaakseni ne sikapiikit ja niistä seuranneet narkolepsiatkaan eivät saaneet näin suurta haloota aikaiseksi."
        --------------------------
        -Sikapiikkien jakelu lopetettiin heti kun narkolepsiaa alkoi ilmaantumaan..
        -Koronarokotuksia vaan lisätään, sitä mukaan, mitä enemmän rokotehaittoja ja ylikuolleisuutta ilmaantui..

        Tajuatko eron? (tarviiko edes kysyä).

        -Sikapiikkien ongelmista on käyty korvaustaistelua ja oikeudenkäyntiä näihin päiviin asti.

        -Vielä 2019 aikoina uutisoitiin tapaus lehdessä, että nuori rokotettu sairastui narkolepsiaan ja vaipui ikuiseen uneen. Oli nukkunut siihen mennessä vuosia putkeen, eikä herää enään koskaan.. On unessa koko loppuelmänsä.
        ----------------------------------------

        Pitäisikö tehdä tieteellinen tutkmus, kuinka tyhmä ihminen voi olla vielä 2024? Vai riittääkö tämä edellisen viestin kirjoittanut "neropatti" todisteeksi?

        Tajuan toki eron.
        Niitä koronapiikkejäkään ei ole enää mikään pakko ottaa.
        Eikös ne nyt jo haeta ihan vapaaehtoisesti, jos joku niin haluaa tehdä ?
        Ja kiitos, en ole niin fiksu, että kukaan olisi vielä neropatiksi sanonut...
        No joo, mutta helpottaa kun itsekin tiedän, etten ole mikään neropatti.
        Jos se on jollekin ongelma, etten minä ole neropatti, niin aivan sama, ei minua haittaa.


    • Anonyymi

      koronan saa jo unohtaa. se on ollut ja mennyt. terveydenhoitohenkilöstö teki kaikkensa, kunnes se selätettiin. keskittäkää nyt vaahtoamisenne johonkin muuhun

      • Anonyymi

        rokotehaitat tulee jatkumaan vielä pitkään...


      • Anonyymi

        Eihän ne voi, kun on niin kivaa olla ahdistunut kaikesta mikä tuottaa itselle pahaa oloa.
        On niin kiva lukea kaikki haitat kaikesta mistä niitä voi tulla, ettei koskaan tarvitse voida henkisesti hyvin ja keskittyä enemmän mukaviin asioihin.
        On kiva jumittua yhteen asiaan, ettei mitään muuta ymmärräkään..., kuinka paljon hyvääkin on edelleen olemassa. Se jää huomaamatta kun pyörittelee ikäviä juttuja.


    • Anonyymi

      lopettakaa jo

    • Anonyymi

      LOPETA JO!

    • Anonyymi

      LOPETA JO. KORONA ON JO OHI MENNYT

      • Anonyymi

        Koko koronaa ei edes ollut... Uutisissa uutisoitiin aluksi kaikki lievät ja harmittomat tartunnat, joilla saatiin illuusio suuresta taudista. Tauti hävisi samalla kun lievien tatuntojen uutisointi loppui.

        Rokotehaitat nousi suureksi ongelmaksi ja rokotekauden historiallisen suuri ylikuolleisuus. Viimeksi sotavuosina vastaavaa. Rokotehaitat tulee jatkumaan vielä pitkään. Astra Zenecan rokote ehditiin jakaa 3 miljardille, ennen kun tajuttiin keskeyttää.


    • Anonyymi

      Ylikuolleisuus tutkimus vuosista 2020- 2022. Peräänkuuluttavat syiden setvintää.

      ---Kaikkien syiden kuolleisuusraportit otettiin maista, joissa käytettiin "Our World in Data" -tietokantaa. Ylimääräistä kuolleisuutta arvioidaan poikkeamana maassa ilmoitetun kuolleiden määrän välillä tietyn viikon tai kuukauden aikana vuosina 2020–2022 ja maassa normaalioloissa kyseisellä ajanjaksolla odotettavissa olevien kuolemien lukumäärän välillä.---

      ---Ylimääräisten kuolemien kokonaismäärä 47 läntisen maailman maassa oli 3 098 456 1.1.2020–31.12.2022.

      Ylimääräinen kuolleisuus dokumentoitiin 41 maassa (87 %) vuonna 2020, 42 maassa (89 %) vuonna 2021 ja 43 maata (91 %) vuonna 2022.

      Vuonna 2020, COVID-19-pandemian puhkeamisen ja torjuntatoimenpiteiden täytäntöönpanon vuonna, tietueet esittävät 1 033 122 ylimääräistä kuolemantapausta (P-piste 11,4 %).

      Vuonna 2021, jolloin viruksen leviämisen ja tartunnan torjumiseen käytettiin sekä eristämistoimenpiteitä että COVID-19-rokotteita, ilmoitettiin eniten ylimääräisiä kuolemia: 1 256 942 ylimääräistä kuolemaa (P-pistemäärä 13,8 %).

      Vuonna 2022, jolloin suurin osa eristämistoimenpiteistä poistettiin ja COVID-19-rokotteita jatkettiin, alustavien tietojen mukaan kuolemia oli 808 392 (P-pistemäärä 8,8 %).

      https://bmjpublichealth.bmj.com/content/2/1/e000282

      • Anonyymi

        Myös rokotteisiin viittaavat yhtenä vaikuttavana tekijänä tälle ylikuolleisuudelle.


        ---Vaikka COVID-19-eristystoimenpiteet ja COVID-19-rokotteet otettiin siten käyttöön kansalaisten suojelemiseksi COVID-19-viruksen aiheuttamalta sairastumiselta ja kuolleisuudelta, niillä voi olla haitallisia vaikutuksia, jotka aiheuttavat myös huonompia tuloksia. ---


      • Anonyymi

        Ja vielä tästä tuoreesta selvityksestä....

        ---Vaikka COVID-19-rokotteet toimitettiin suojelemaan siviilejä COVID-19-viruksen aiheuttamilta sairastuvilta ja kuolleilta, myös epäillyt haittatapahtumat on dokumentoitu.

        15 Plasebokontrolloitujen, vaiheen III satunnaistettujen kliinisten mRNA COVID-19 -rokotteiden toissijainen analyysi osoitti, että Pfizer-tutkimuksessa oli 36 % suurempi vakavien haittatapahtumien riski rokoteryhmässä. Riskiero oli 18,0 per 10 000 rokotettua (95 % CI 1,2 - 34,9), ja riskisuhde oli 1,36 (95 % CI 1,02 - 1,83). Moderna-tutkimuksessa vakavien haittatapahtumien riski rokotteen saajien keskuudessa oli 6 % suurempi. Riskiero oli 7,1/10 000 rokotettua (95 % CI -23,2 - 37,4), ja riskisuhde oli 1,06 (95 % CI 0,84 - 1,33). 39 Määritelmän mukaan nämä vakavat haittatapahtumat johtavat joko kuolemaan, ovat hengenvaarallisia, vaativat sairaalahoitoa (pitkäaikaista) sairaalahoitoa, aiheuttavat pysyvän/merkittävän vamman/työkyvyttömyyden, liittyvät synnynnäiseen poikkeamaan/sikiövaurioon tai sisältävät lääketieteellisesti tärkeän tapahtuman lääketieteen mukaan. tuomio. 39–41

        Toissijaisen analyysin kirjoittajat huomauttavat, että useimmat näistä vakavista haittatapahtumista koskevat yleisiä kliinisiä sairauksia, kuten iskeeminen aivohalvaus, akuutti sepelvaltimotauti ja aivoverenvuoto. Tämä yleisyys estää kliinisen epäilyn ja siten sen havaitsemisen rokotteen haittavaikutuksina.


      • Anonyymi

        Vielä samasta.

        ---Aiemmat tutkimukset vahvistivat rokotuksen jälkeisten haittatapahtumien, mukaan lukien kuolemantapausten, vakavan aliraportoinnin. 83 84

        Lääkäriyhteisöstä puuttuu myös yksimielisyys siitä, että mRNA-rokotteet saattavat aiheuttaa enemmän haittaa kuin alun perin ennustettiin. 85 ranskalaista tutkimusta viittaa siihen, että COVID-19-mRNA-rokotteet ovat geeniterapiatuotteita, jotka edellyttävät pitkäaikaista tiukkaa haittatapahtumien seurantaa. 85 86

        Vaikka haluttu immunisaatio rokottamalla tapahtuu immuunisoluissa, jotkin tutkimukset raportoivat mRNA:n laajasta biologisesta jakautumisesta ja pysyvyydestä monissa elimissä viikkoja. 85 87–90

        Eräriippuvaista heterogeenisuutta mRNA-rokotteiden toksisuudessa havaittiin Tanskassa. 48

        Liiallisen kuolleisuuden ja COVID-19-rokotusten samanaikainen alkaminen Saksassa on turvallisuussignaali, joka vaatii lisätutkimuksia. 91

        Näistä huolenaiheista huolimatta näiden yhteyksien lisätutkimukseen tarvittavia kliinisiä tutkimuksia koskevia tietoja ei jaeta yleisölle. 92

        Ruumiinavauksia todellisten kuolinsyiden vahvistamiseksi tehdään harvoin. 58 60 90 93–95
        Hallitukset eivät ehkä pysty julkaisemaan kuolintietojaan yksityiskohtaisesti syyn mukaan, vaikka nämä tiedot voivat auttaa osoittamaan, onko taustalla COVID-19-infektio, eristystoimenpiteiden epäsuorat vaikutukset, COVID-19-rokotteet tai muut huomiotta jääneet tekijät. rooli. 1 8–14 20–25 39–60 68 90 ---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä samasta.

        ---Aiemmat tutkimukset vahvistivat rokotuksen jälkeisten haittatapahtumien, mukaan lukien kuolemantapausten, vakavan aliraportoinnin. 83 84

        Lääkäriyhteisöstä puuttuu myös yksimielisyys siitä, että mRNA-rokotteet saattavat aiheuttaa enemmän haittaa kuin alun perin ennustettiin. 85 ranskalaista tutkimusta viittaa siihen, että COVID-19-mRNA-rokotteet ovat geeniterapiatuotteita, jotka edellyttävät pitkäaikaista tiukkaa haittatapahtumien seurantaa. 85 86

        Vaikka haluttu immunisaatio rokottamalla tapahtuu immuunisoluissa, jotkin tutkimukset raportoivat mRNA:n laajasta biologisesta jakautumisesta ja pysyvyydestä monissa elimissä viikkoja. 85 87–90

        Eräriippuvaista heterogeenisuutta mRNA-rokotteiden toksisuudessa havaittiin Tanskassa. 48

        Liiallisen kuolleisuuden ja COVID-19-rokotusten samanaikainen alkaminen Saksassa on turvallisuussignaali, joka vaatii lisätutkimuksia. 91

        Näistä huolenaiheista huolimatta näiden yhteyksien lisätutkimukseen tarvittavia kliinisiä tutkimuksia koskevia tietoja ei jaeta yleisölle. 92

        Ruumiinavauksia todellisten kuolinsyiden vahvistamiseksi tehdään harvoin. 58 60 90 93–95
        Hallitukset eivät ehkä pysty julkaisemaan kuolintietojaan yksityiskohtaisesti syyn mukaan, vaikka nämä tiedot voivat auttaa osoittamaan, onko taustalla COVID-19-infektio, eristystoimenpiteiden epäsuorat vaikutukset, COVID-19-rokotteet tai muut huomiotta jääneet tekijät. rooli. 1 8–14 20–25 39–60 68 90 ---

        Laitetaan nyt vielä tämä näiden huolikin näkyviin. Kun tuntuu että vallan tahdotaan jo maton alle lakaista.

        ---Yhteenvetona voidaan todeta, että liiallinen kuolleisuus on pysynyt korkeana länsimaissa kolmena peräkkäisenä vuotena huolimatta COVID-19-eristystoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden käyttöönotosta.

        Tämä on ennennäkemätöntä ja herättää vakavaa huolta.

        Pandemian aikana poliitikot ja tiedotusvälineet painottivat päivittäin, että jokainen COVID-19-kuolema on tärkeä ja jokainen elämä ansaitsee suojan eristämistoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden avulla. Pandemian jälkimainingeissa pitäisi noudattaa samaa moraalia. Jokainen kuolema on tunnustettava ja otettava huomioon sen alkuperästä riippumatta. Avoimuus mahdollisia tappavia kuljettajia kohtaan on perusteltua.

        Syykohtaiset kuolleisuustiedot on siksi asetettava saataville, jotta voidaan tehdä yksityiskohtaisempia, suoria ja tarkempia analyyseja taustalla olevien tekijöiden määrittämiseksi. Kuolemanjälkeisiä tutkimuksia on helpotettava, jotta voidaan selvittää tarkka kuolinsyy. Hallituksen johtajien ja päättäjien on tutkittava perusteellisesti jatkuvan liiallisen kuolleisuuden taustalla olevia syitä ja arvioitava terveyskriisipolitiikkaansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan nyt vielä tämä näiden huolikin näkyviin. Kun tuntuu että vallan tahdotaan jo maton alle lakaista.

        ---Yhteenvetona voidaan todeta, että liiallinen kuolleisuus on pysynyt korkeana länsimaissa kolmena peräkkäisenä vuotena huolimatta COVID-19-eristystoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden käyttöönotosta.

        Tämä on ennennäkemätöntä ja herättää vakavaa huolta.

        Pandemian aikana poliitikot ja tiedotusvälineet painottivat päivittäin, että jokainen COVID-19-kuolema on tärkeä ja jokainen elämä ansaitsee suojan eristämistoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden avulla. Pandemian jälkimainingeissa pitäisi noudattaa samaa moraalia. Jokainen kuolema on tunnustettava ja otettava huomioon sen alkuperästä riippumatta. Avoimuus mahdollisia tappavia kuljettajia kohtaan on perusteltua.

        Syykohtaiset kuolleisuustiedot on siksi asetettava saataville, jotta voidaan tehdä yksityiskohtaisempia, suoria ja tarkempia analyyseja taustalla olevien tekijöiden määrittämiseksi. Kuolemanjälkeisiä tutkimuksia on helpotettava, jotta voidaan selvittää tarkka kuolinsyy. Hallituksen johtajien ja päättäjien on tutkittava perusteellisesti jatkuvan liiallisen kuolleisuuden taustalla olevia syitä ja arvioitava terveyskriisipolitiikkaansa.

        Pitkään on tätäkin haudottu....


        Julkaisuhistoria
        Close accordion
        Vastaanotettu : 9.6.2023
        Hyväksytty : 20.3.2024
        Ensimmäinen julkaisu : 3.6.2024


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan nyt vielä tämä näiden huolikin näkyviin. Kun tuntuu että vallan tahdotaan jo maton alle lakaista.

        ---Yhteenvetona voidaan todeta, että liiallinen kuolleisuus on pysynyt korkeana länsimaissa kolmena peräkkäisenä vuotena huolimatta COVID-19-eristystoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden käyttöönotosta.

        Tämä on ennennäkemätöntä ja herättää vakavaa huolta.

        Pandemian aikana poliitikot ja tiedotusvälineet painottivat päivittäin, että jokainen COVID-19-kuolema on tärkeä ja jokainen elämä ansaitsee suojan eristämistoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden avulla. Pandemian jälkimainingeissa pitäisi noudattaa samaa moraalia. Jokainen kuolema on tunnustettava ja otettava huomioon sen alkuperästä riippumatta. Avoimuus mahdollisia tappavia kuljettajia kohtaan on perusteltua.

        Syykohtaiset kuolleisuustiedot on siksi asetettava saataville, jotta voidaan tehdä yksityiskohtaisempia, suoria ja tarkempia analyyseja taustalla olevien tekijöiden määrittämiseksi. Kuolemanjälkeisiä tutkimuksia on helpotettava, jotta voidaan selvittää tarkka kuolinsyy. Hallituksen johtajien ja päättäjien on tutkittava perusteellisesti jatkuvan liiallisen kuolleisuuden taustalla olevia syitä ja arvioitava terveyskriisipolitiikkaansa.

        Nyt onkin mielenkiintoista seurata syksyn koronakuolleisuustilannetta.
        Viime vuoden loppupuolella kuoli paljon ihmisiä koronaan ja sanottiin, että piikitykset aloitettiin liian myöhään.
        Nyt aloitetaan syksyn piikitykset heti piikkien saapuessa maahan vanhuksille ja riskiryhmille.
        Niitä on tilattu yli miljoona annosta, mutta uutisten mukaan sosiaali-ja terveydenhuoltohenkilöstöä ei velvoiteta ottamaan piikkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laitetaan nyt vielä tämä näiden huolikin näkyviin. Kun tuntuu että vallan tahdotaan jo maton alle lakaista.

        ---Yhteenvetona voidaan todeta, että liiallinen kuolleisuus on pysynyt korkeana länsimaissa kolmena peräkkäisenä vuotena huolimatta COVID-19-eristystoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden käyttöönotosta.

        Tämä on ennennäkemätöntä ja herättää vakavaa huolta.

        Pandemian aikana poliitikot ja tiedotusvälineet painottivat päivittäin, että jokainen COVID-19-kuolema on tärkeä ja jokainen elämä ansaitsee suojan eristämistoimenpiteiden ja COVID-19-rokotteiden avulla. Pandemian jälkimainingeissa pitäisi noudattaa samaa moraalia. Jokainen kuolema on tunnustettava ja otettava huomioon sen alkuperästä riippumatta. Avoimuus mahdollisia tappavia kuljettajia kohtaan on perusteltua.

        Syykohtaiset kuolleisuustiedot on siksi asetettava saataville, jotta voidaan tehdä yksityiskohtaisempia, suoria ja tarkempia analyyseja taustalla olevien tekijöiden määrittämiseksi. Kuolemanjälkeisiä tutkimuksia on helpotettava, jotta voidaan selvittää tarkka kuolinsyy. Hallituksen johtajien ja päättäjien on tutkittava perusteellisesti jatkuvan liiallisen kuolleisuuden taustalla olevia syitä ja arvioitava terveyskriisipolitiikkaansa.

        Voi voi kun taas reppanapipolta unohtui jotain. Mikset ottanut esille tätä korjausta jonka näkee BMJ:stä otsallakin?

        "The integrity team and editors are investigating issues raised regarding the quality and messaging of this work. The Princess Máxima Centre, which is listed as the affiliation of three of the four authors, is also investigating the scientific quality of this study.1 The integrity team has contacted the institution regarding their investigation.

        Readers should also be alerted to misreporting and misunderstanding of the work. It has been claimed that the work implies a direct causal link between COVID-19 vaccination and mortality. This study does not establish any such link. The researchers looked only at trends in excess mortality over time, not its causes. The research does not support the claim that vaccines are a major contributory factor to excess deaths since the start of the pandemic. Vaccines have, in fact, been instrumental in reducing the severe illness and death associated with COVID-19 infection."

        Käytä gkääntäjää jos et saa selvää.
        Jos minä rahoittaisin valehteluasi, olisit saanut kenkää jo ajat sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi voi kun taas reppanapipolta unohtui jotain. Mikset ottanut esille tätä korjausta jonka näkee BMJ:stä otsallakin?

        "The integrity team and editors are investigating issues raised regarding the quality and messaging of this work. The Princess Máxima Centre, which is listed as the affiliation of three of the four authors, is also investigating the scientific quality of this study.1 The integrity team has contacted the institution regarding their investigation.

        Readers should also be alerted to misreporting and misunderstanding of the work. It has been claimed that the work implies a direct causal link between COVID-19 vaccination and mortality. This study does not establish any such link. The researchers looked only at trends in excess mortality over time, not its causes. The research does not support the claim that vaccines are a major contributory factor to excess deaths since the start of the pandemic. Vaccines have, in fact, been instrumental in reducing the severe illness and death associated with COVID-19 infection."

        Käytä gkääntäjää jos et saa selvää.
        Jos minä rahoittaisin valehteluasi, olisit saanut kenkää jo ajat sitten.

        No bmj lehti on tätä nimenomaista artikkelia hautonut vuoden ja päättänyt julkaista, miten se nyt noin jälkikäteen tuntuu noinkin hataralta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No bmj lehti on tätä nimenomaista artikkelia hautonut vuoden ja päättänyt julkaista, miten se nyt noin jälkikäteen tuntuu noinkin hataralta...

        Raha on puhunut.


    • Anonyymi

      Täälläkin kiistelevät ihmiset ovat kaikesta päätellen edelleen hengissä, oli rokotettuja tai ei.
      Eikös se ole pääasia ?
      Tulevaisuus voi aina olla myös pelottavaa joillekin. Ja sitähän media ym. kaikki tutkimukset, tulokset jne. hyödyntävät, saavat ihmiset hysteerisiksi aina jostain, mikä asia milloinkin nousee otsikoihin.

      • Anonyymi

        Suurien rokoteongelmien vähättely ja peittely ei palvele ketään.

        THL ei ole tiedottanu käytännössä juuri mitään vakavista rokotehaitoista (sokeutuminen, halvaantuminen, liikuntakyvyn tuhoutuminen, sydänlihastulehdus, verihyytymät, aivoveritukos+kuolemat jne).

        Nyt kun historiallista ylikuolleisuutta edustaa rokotetut ja nuoret ihmiset... niin asia on huoleton ja vilpitön. Siihen ei liity mitään ongelmaa tai poikkeavuutta.

        Mitä, jos ylikuolleisuutta edustaisi rokottamattomat koronapotilaat? Asia olisi maailman suurin uutinen ja valtava syyllistäminen rokotekieltäytymisestä.

        Vuosikausiin ei ole uutisoitu yhtäkään rokottamattoman koronapotilaan kuolemaa... Eikä rokottamattomien ylikuolleisuutta. Heillä taitaa mennä "ihan pikkuisen" paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurien rokoteongelmien vähättely ja peittely ei palvele ketään.

        THL ei ole tiedottanu käytännössä juuri mitään vakavista rokotehaitoista (sokeutuminen, halvaantuminen, liikuntakyvyn tuhoutuminen, sydänlihastulehdus, verihyytymät, aivoveritukos kuolemat jne).

        Nyt kun historiallista ylikuolleisuutta edustaa rokotetut ja nuoret ihmiset... niin asia on huoleton ja vilpitön. Siihen ei liity mitään ongelmaa tai poikkeavuutta.

        Mitä, jos ylikuolleisuutta edustaisi rokottamattomat koronapotilaat? Asia olisi maailman suurin uutinen ja valtava syyllistäminen rokotekieltäytymisestä.

        Vuosikausiin ei ole uutisoitu yhtäkään rokottamattoman koronapotilaan kuolemaa... Eikä rokottamattomien ylikuolleisuutta. Heillä taitaa mennä "ihan pikkuisen" paremmin.

        " Ihan pikkuisen paremmin "
        Jos/kun ihminen haluaa, että menee edes pikkuisen paremmin, voi itse valita, mihin elämässään keskittyy.
        Käyttääkö aikansa kenties ahdistaviin uutisiin, eikä voi niin hyvin, vai tekeekö asioita, jotka tuottavat hyvää oloa, positiivista mieltä, jne.
        Tutkijat ja asiantuntijat kai ovat parhaita pähkäilemään noita korona- ja rokoteasioita, suotakoon heille se mahdollinen stressi, jos sellaista siitä saavat ( tuskin sellaisessa mittakaavassa kuin " tavikset " ).
        Lääketieteestä tietämättömien onkin " hyvä tietää pikkuisen paremmin " , kuin joku toinen tietää, esim. rokotejutuista.
        Voi sitten kiistellä ja julkaista sitä ja tätä tutkimustulosta, joita niitäkin on aivan laidasta laitaan. Mikä sitten totta, mikä ei.
        Ai niin, ja nyt on tulossa taas uusi rokote, jiihaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " Ihan pikkuisen paremmin "
        Jos/kun ihminen haluaa, että menee edes pikkuisen paremmin, voi itse valita, mihin elämässään keskittyy.
        Käyttääkö aikansa kenties ahdistaviin uutisiin, eikä voi niin hyvin, vai tekeekö asioita, jotka tuottavat hyvää oloa, positiivista mieltä, jne.
        Tutkijat ja asiantuntijat kai ovat parhaita pähkäilemään noita korona- ja rokoteasioita, suotakoon heille se mahdollinen stressi, jos sellaista siitä saavat ( tuskin sellaisessa mittakaavassa kuin " tavikset " ).
        Lääketieteestä tietämättömien onkin " hyvä tietää pikkuisen paremmin " , kuin joku toinen tietää, esim. rokotejutuista.
        Voi sitten kiistellä ja julkaista sitä ja tätä tutkimustulosta, joita niitäkin on aivan laidasta laitaan. Mikä sitten totta, mikä ei.
        Ai niin, ja nyt on tulossa taas uusi rokote, jiihaa...

        Tosi "hyvä" kirjoitus... En lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurien rokoteongelmien vähättely ja peittely ei palvele ketään.

        THL ei ole tiedottanu käytännössä juuri mitään vakavista rokotehaitoista (sokeutuminen, halvaantuminen, liikuntakyvyn tuhoutuminen, sydänlihastulehdus, verihyytymät, aivoveritukos kuolemat jne).

        Nyt kun historiallista ylikuolleisuutta edustaa rokotetut ja nuoret ihmiset... niin asia on huoleton ja vilpitön. Siihen ei liity mitään ongelmaa tai poikkeavuutta.

        Mitä, jos ylikuolleisuutta edustaisi rokottamattomat koronapotilaat? Asia olisi maailman suurin uutinen ja valtava syyllistäminen rokotekieltäytymisestä.

        Vuosikausiin ei ole uutisoitu yhtäkään rokottamattoman koronapotilaan kuolemaa... Eikä rokottamattomien ylikuolleisuutta. Heillä taitaa mennä "ihan pikkuisen" paremmin.

        Kun vahvistusharhainen (haluaa ehdottomasti) muodostaa maailmankuvansa lehtiotsikoiden perusteella, tulos on jokaisen nähtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurien rokoteongelmien vähättely ja peittely ei palvele ketään.

        THL ei ole tiedottanu käytännössä juuri mitään vakavista rokotehaitoista (sokeutuminen, halvaantuminen, liikuntakyvyn tuhoutuminen, sydänlihastulehdus, verihyytymät, aivoveritukos kuolemat jne).

        Nyt kun historiallista ylikuolleisuutta edustaa rokotetut ja nuoret ihmiset... niin asia on huoleton ja vilpitön. Siihen ei liity mitään ongelmaa tai poikkeavuutta.

        Mitä, jos ylikuolleisuutta edustaisi rokottamattomat koronapotilaat? Asia olisi maailman suurin uutinen ja valtava syyllistäminen rokotekieltäytymisestä.

        Vuosikausiin ei ole uutisoitu yhtäkään rokottamattoman koronapotilaan kuolemaa... Eikä rokottamattomien ylikuolleisuutta. Heillä taitaa mennä "ihan pikkuisen" paremmin.

        Vuonna 2020 alkutalvesta Suomen ykkösuutinen oli yli 90-vuotiaan monisairaan henkilön koronakuolema!
        Piikitykset aloitettiin kyseisen vuoden lopulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vahvistusharhainen (haluaa ehdottomasti) muodostaa maailmankuvansa lehtiotsikoiden perusteella, tulos on jokaisen nähtävissä.

        Käännä kellosi oikeaan aikaan... Talviaika meni jo...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun vahvistusharhainen (haluaa ehdottomasti) muodostaa maailmankuvansa lehtiotsikoiden perusteella, tulos on jokaisen nähtävissä.

        Tämä taitaa alkaa olemaan aika yleistä nykyaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännä kellosi oikeaan aikaan... Talviaika meni jo...

        Voi hyvänen aika


    • Anonyymi

      En voi edes kuvitella miten paha tämä korona olisi ollut jos minulla ei olisi ollut rokotetta

      https://t.me/ploetzlich_und_unerwartet/26341

      • Anonyymi

        Etkä varmasti ole ainoa, joka on selvinnyt rokotteen ansiosta.


    • Anonyymi

      https://x.com/AriMantyne35946/status/1771973097282834760

      Kirkko halusi että hän ottaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe