Olen sairauslomalla narsistipomon vuoksi. Olen töissä ruokakaupassa ja työpaikan vaihto ei ole helppoa, ainakin jos itse kauppias saisi tietää suunnitelmasta. Töihin paluu pelottaa tosi paljon. Onko vinkkejä?
Narsistipomo
6
423
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole kivaa. Jos vaan yrität ajatella että työ on sitä että olet myynyt rahasta itsesi työhön. Kun sovittu aika päättyy niin saat palkan aina siitä. Jätä muu pois. Teet työtä vain siksi kun siitä on sovittu. Voit erota ja tehdä sopimuksen johonkin muuhun yritykseen. Mutta työpaikka on vain ainoastaan työntekoa. Ei tarvi olla kivaa valitettavasti.
- Anonyymi
Ota loparit ajoissa..mimnl.olin tälläisen pomaon alaisena ja se ajoi lopulta loppuun ja potkut työpaikasta..
Eli ota loparit ajoissa...burn outista toipuminen. Voi kestää kauan ja välttämättä ei ollenkaan.. - Anonyymi
Kannattaa suunnitella poistuminen tuosta työpaikasta.
Työttömyys ja köyhyys on parempi vaihtoehto, kuin mielipuolten armoilla sinnittely. Itse lopulta rtisanouduin epäasiallisen kohtelun takia ja kadun ainoastaan, etten lähtenyt aiemmin. - Anonyymi
Sinuna en palaisikaan tuollaiseen työpaikkaan. Kuten joku jo aiemmin kirjoitti niin ennemmin olen työtön ja köyhä kuin henkisesti pahoinpideltävänä.
- Anonyymi
Miksi näihin kiusaamisiin ei puututa edes kunnallisilla puolilla. Miksi. Suomi luvattu kiusaamisen maa. Tekopyhyyttä ja itsensä nostamista...siinä syyt Miksi tää ei lopu.
- Anonyymi
työpaikan vaihto tuollaisessa tilanteessa yleensä auttaa. Todennäköisesti uudessa työpaikassa kiusaaminen on ainakin vähäisempää. Noin20- 30 % kokee omakohtaista kiusaamista työpaikallansa. Satunnainen huutaminen ja kuittailu on yleistä. Melkein jokainen siihen jossain vaiheessa sortuu kun pinna palaa. Sen sijaan jatkuva kiusaaminen on väärin ja tuomittavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3962230Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882110- 981822
- 4451772
- 71444
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1131360- 2261050
Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9926Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭72881Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41842