Laihduta hyvänen aika
Herätys nyt vittu!
142
2577
Vastaukset
- Anonyymi
Asiahan ei sinulle kuulu kukkuu kukkuu🤣
- Anonyymi
Kellä on yöllä aikaa kirjoitella tämmöstä. 😂 Hyllyillä juopoilla!
- Anonyymi
Hulluilla juopoilla*
- Anonyymi
Ja minä taas lähden töihin. Toisin kuin eräät. (Eli aloittaja)
Päässä niin paljon möhöä, että ei ole työkykyäkään. - Anonyymi
Kesäloma 30++ pimatsulla.Oli viime syksynä just sama lomillaan täällä haukkumassa vanhempia naisia ku sitä ei huoli kukaan muut ku sen veli ja ehkä Isänsä saattaa vetässä sitä persieen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minä taas lähden töihin. Toisin kuin eräät. (Eli aloittaja)
Päässä niin paljon möhöä, että ei ole työkykyäkään.Ja sen kyllä huomaa. Kannattaisi yöllä nukkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa. Kannattaisi yöllä nukkua.
Paraskin puhuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäloma 30 pimatsulla.Oli viime syksynä just sama lomillaan täällä haukkumassa vanhempia naisia ku sitä ei huoli kukaan muut ku sen veli ja ehkä Isänsä saattaa vetässä sitä persieen.
Vaikutat mies siltä, että olet miettinyt oikein loppuun saakka nämä juontamiset aloituksistasi, taidat olla tuhti ”poitsu”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paraskin puhuja
Sinä huutelit taas trollimiehelle sen feikkidialogiin väliin ikäänku tavan vuoksi
- Anonyymi
Ai oon liian lihava sulle? Ok.
- Anonyymi
Niin ei viitsi ketään toista valita, mutta ulisee jollekin toiselle🤣
Eli Provo.
- Anonyymi
Laihduta itte. 👍🏼
- Anonyymi
No voi hemmetti. Ukkos on laiha?
- Anonyymi
Laiha? No ei todellakaan oo. 😂 Kelle tää aloitus on? Kerro. Olen utelias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laiha? No ei todellakaan oo. 😂 Kelle tää aloitus on? Kerro. Olen utelias.
En sitä sano mut yks mies kaupungissa saanut hysterian aikaan.
Bojot miehelle.
Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita + exätkin heränneet arvostaan.
Pusi,pusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bojot miehelle.
Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
Pusi,pusi.*kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bojot miehelle.
Saat liittää kyllä minua tuosta hysteriasta,tasan mun ansiota kun oot saanut vuodessa helvatisti uusia ihailijoita exätkin heränneet arvostaan.
Pusi,pusi.Juu ei todellakaan. 😂
Kuvittelet vaan ja toisten miehiä yrität. Sun sairaus on tehnyt sen että aivosi dementoituu ja on toi yli seksuaalisuus ja vokottelu.huono itsetunto yh äitinä ja lihavana.
Siinähän haaveilet yksin ihmisistä jotka vihaa sun luonnetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bojot miehelle.
Pusi,pusi.Kannattas sanoa tai teen rikosilmoituksen sun kiusaamisestas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bojot miehelle.
Pusi,pusi.En ole asunut puolta vuottakaan.. ja kyse ei ole kaupungista. Joten mene sinä nyt sinne lantakasaan imemään paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei todellakaan. 😂
Kuvittelet vaan ja toisten miehiä yrität. Sun sairaus on tehnyt sen että aivosi dementoituu ja on toi yli seksuaalisuus ja vokottelu.huono itsetunto yh äitinä ja lihavana.
Siinähän haaveilet yksin ihmisistä jotka vihaa sun luonnetta.Mutta mikäli et olekaan yksin häröjä puhuva aloittaja vaa se matami, jonka suusta tulee pelkkää skeidaa, niin mikä körttitausta yms sulle voisi toimia selittävänä tekijänä toisten naisten pakonomaisella ja toksiselle seksualisoimiselle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattas sanoa tai teen rikosilmoituksen sun kiusaamisestas.
Ilman muuta menet sinne kamarille naurattamaan niitä allit hyllyen, siinähän piiloutuvat krookuksen taakse tai vetävät pitkää tikkua kuka joutuu kuuntelemaan sekavaa tätiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilman muuta menet sinne kamarille naurattamaan niitä allit hyllyen, siinähän piiloutuvat krookuksen taakse tai vetävät pitkää tikkua kuka joutuu kuuntelemaan sekavaa tätiä
Kunhan rappuset jaksaa lyllertää ylös, niin se on sillä selvä
- Anonyymi
Mene sinä kallonkutistajalle
- Anonyymi
Kukahan AP on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan AP on?
Markus Muhvero Vammanen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Markus Muhvero Vammanen
Älä nyt! Markus on komea ja lihaksikas😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt! Markus on komea ja lihaksikas😍
Aika yleinen nimi. 🤦🏻♀️ Voi pyhä yksinkertaisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika yleinen nimi. 🤦🏻♀️ Voi pyhä yksinkertaisuus.
Sun pääs on pyhä yksinkertaisuus😄😆😆😆vajakki luukasa
- Anonyymi
Ätmiliini. Oi rakas ätmilöinen. Mussuni. Suukkoja yöhösi sinä ihana aivopöhöseni.
- Anonyymi
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰 ooh palstarakkaus on syntynyt
- Anonyymi
Painu hevon vastuun 14 A
- Anonyymi
*Vattuun ,sieltä mistä tulitkin.
- Anonyymi
Nam nam menen syömään nyt lisää. Röyh nam nam. Örp, purb.
- Anonyymi
Minulla on sairauksia.
- Anonyymi
Ja minä tapan itseni enkä halua nähdä ketään enkä tule näkemään enää. 👍🏼 Enkä kutsu ketään meille.
En toki. Koska olen kuollut. - Anonyymi
Vanha harakka menee nyt kiltisti yksityiselle valittaa jos ei pääse edes vanhuus eläkkeelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha harakka menee nyt kiltisti yksityiselle valittaa jos ei pääse edes vanhuus eläkkeelle.
Katkera,kateellinen Vanha luuska.On valitettavasti paikalliset geenit liian vähän vaihtuneet,näkee lapsistaankin ,osa on saanut samat insesti geenit.Osalla on onneksi muualta tullut .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katkera,kateellinen Vanha luuska.On valitettavasti paikalliset geenit liian vähän vaihtuneet,näkee lapsistaankin ,osa on saanut samat insesti geenit.Osalla on onneksi muualta tullut .
Vaikutat miespuolinen aloittaja todella elämänmuönteiseltä, oikein tekemisen meininki välittyy, vaikka puhe puuroa josta kukaan muu kuin kieroitunut ei saa mitään irti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämmöset lähtee helposti eteenpäin/ sivusta
- Anonyymi
Tapan itseni koska kiusaat. Hyvästi.
- Anonyymi
Lähden nyt tappamaan itseni. Kaikille tiedoksi. Kiitos aloituksen. Se yllytti!
Hyvästi. - Anonyymi
Ei ole minulta tämä orig. En kirjoita tällaisia!
-Pitkä mies joka rökitettiin Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minulta tämä orig. En kirjoita tällaisia!
-Pitkä mies joka rökitettiinJuuuuu....
Eikä oikeastaan ois väliäkään vaik ois..
Eipä tää ois voinu olla mulle edes
kun ei näissä kilois oo laihutettavaa..
Paitsi vttuilu mielessä..
En mä ota mitään paino asioita itteeni!!
En ois ottanut 2vuotta sitte 40kg painavampanakaan..- Anonyymi
originalpieninainen kirjoitti:
Juuuuu....
Eikä oikeastaan ois väliäkään vaik ois..
Eipä tää ois voinu olla mulle edes
kun ei näissä kilois oo laihutettavaa..
Paitsi vttuilu mielessä..
En mä ota mitään paino asioita itteeni!!
En ois ottanut 2vuotta sitte 40kg painavampanakaan..On se jälkeenpäin hyvä sanoa että et ois ottanu 🤣
Anonyymi kirjoitti:
On se jälkeenpäin hyvä sanoa että et ois ottanu 🤣
No en mä ottanut itteeni silloinkaan
kun painoin reilu 80kg...
Ja siis mä kyllä viihdyin itsessäni paremmin
Ja olin itsevarmempi sillon ku oli läskiä....
- Anonyymi
Tapan itseni tapan itseni tapan itseni. Silloin en ole kenenkään tiellä enkä häiritse ketään.
SAITKO VARMASTI SELVÄÄ??? TAPAN ITSENI!!!!!Älä viitsi tehä sitä!!!
🤗☀️❤
Sillä saa kiusaaja vaan voiton
hymyn naamalleen.
Äläkä muunkaan takia viiti..
Ei sun tarvii..
Sä oot hyvä ja täydellinen oma ittes
just sellaisena niinku susta tuntuu hyvälle!!!
- Anonyymi
Syö sinä mäkkipullaa kun ei muuhun ole varaa. Et saa edes parisuhdetta ja uliset yksin täällä vaan. Säälittävä olet.
- Anonyymi
Vanha piika jolla ei ole muuta elämää kuin peilata itseään toisen omassa päässä kokemaansa ihailuun jota puhua muuksi et ole mitään yhyy kyynel ja tällekö ei saisi pistää kampoihin kampaviinerit😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha piika jolla ei ole muuta elämää kuin peilata itseään toisen omassa päässä kokemaansa ihailuun jota puhua muuksi et ole mitään yhyy kyynel ja tällekö ei saisi pistää kampoihin kampaviinerit😂
Cry me a river to dip on tuniviva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jättikkö se mies sut taas😟
- Anonyymi
Miksei tämmösiä poisteta
- Anonyymi
No varmaan tämä miehen pläskifoobia niinku myy tms emt?
- Anonyymi
No on sullaki aika jäätävä läskimaha. Ja niistä muista asioista en viitti ääneen sanoa.
- Anonyymi
Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30++ Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30 Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?
No vastasin samalla mitalla aloittajalle. Eli olet se sinäkin tippunut lapsena päällesi, kun tuollaista sadistia puolustat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanko tänne vaivaudut mainitseen.Katoppa peiliin 30 Isäski on kauniimpi kuin sinä niin ja Äitis myös.Mistähän kärryistä olet tippunut tänne?
Sinäpä oletkin 50+ kurppa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet ylläpitäjä. Kuka tällaista työtä tekee. Maksetaanko tästä suojatyöstä edes mitään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vastasin samalla mitalla aloittajalle. Eli olet se sinäkin tippunut lapsena päällesi, kun tuollaista sadistia puolustat.
Tämä on kylläkin aloittajagubbe itse, fiksumpi näkee ettei oma kehonkuva ole ihan kunnossa ja rikoo olisi päällänsä ruma ns
- Anonyymi
Ei minulla oo tarvetta laihduttaa enään.Oon jo sopiva.
- Anonyymi
Anna noiden kiusaajien olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos,ei minua haittaa nämä itseni puolesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sunkaan on kuvitella, että joku lähtisi tämän miehen juttuihin mukaan, taidat itse aloittajaäijän tapaan suhtautua naisiin koristeina ja itseäsi heikompina, taitaa olla narsistinen illuusio päällä. Tämä mies vastailee itselleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha sunkaan on kuvitella, että joku lähtisi tämän miehen juttuihin mukaan, taidat itse aloittajaäijän tapaan suhtautua naisiin koristeina ja itseäsi heikompina, taitaa olla narsistinen illuusio päällä. Tämä mies vastailee itselleen
Minusta tämä paapominen nimittäin on todella vinoutumutta ja predaattorimaista
- Anonyymi
Jos on synnynnäisesti liahaca eli suuret luutkin niin tukee kalliikimmaksi kaikkien luiden pienennynys-leikkaus, kalliimpi kuin tissien pienennysleikkaus.
- Anonyymi
Herää itte. Oot olevinaan jotain kun treenaillut. Et ole sinäkään aina ollut kovin hereillä 🤣
- Anonyymi
Ei ollut minulta tämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta tämä
No miksei ollut? Kyllä varmaan kannattais jopa sekin enemmän kuin kokea että vuorovaikutusta koko palstan kanssa
- Anonyymi
Ei millään pahalla mutta katoppa omaas
- Anonyymi
Se on yks nuorempi alle 40v.lepakko, katkera ,kateellinen omasta veljestään.Niin ja ihastunut yhteen vanhempaan ruskea silmäseen naiseen .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on yks nuorempi alle 40v.lepakko, katkera ,kateellinen omasta veljestään.Niin ja ihastunut yhteen vanhempaan ruskea silmäseen naiseen .
Kyllä on taas keksittyä legendaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on taas keksittyä legendaa
No niinpä ja mitähän lekentaa se sinä yrität mäistä palstaäijän merkityksettömistä säkeistä keksiä? Ei tervettä tuo
- Anonyymi
Laita herätyskelloksi puhe-elin jossa kovalla tulee aina aamutuimaan palosireenin ääni tai poliisiauton ääni.
- Anonyymi
En asu omakotitalossa.Muuten kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asu omakotitalossa.Muuten kyllä.
Loooseriiiu
- Anonyymi
...niin tai tietokoneen kautta stereoihin ääni tulee 500W ääniteholla poliisiauton hälytysääni aamutuimaan aina.
- Anonyymi
Herää sinä ap.
- Anonyymi
Mieti miten sä puhut. Et tiedä taustoja. Terveyshuolet, unettomuus, lääkitykset. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Lohdun hakeminen jätskistä jos kaikki on kuraa. Hui. Sinä se olet täysin empatiakyvytön. Katsoppa peiliin. Tommonen naamattomana huutelu ei vie sua yhtikäs minnekään.
- Anonyymi
Ei mutta tuohon vihaan olisi hyvä saada hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mutta tuohon vihaan olisi hyvä saada hoitoa.
No eipä ole onneksi yhtään läpinäkyvää että holtiton spinnaaja räkyttää ensin miehen aloituksen perässä ja seuraavaksi hyökkii samaisen äijän muihin kommentteihin ja aloittaa nohevana muka alusta tämän soutamisen ja huopaamisen he hee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä ole onneksi yhtään läpinäkyvää että holtiton spinnaaja räkyttää ensin miehen aloituksen perässä ja seuraavaksi hyökkii samaisen äijän muihin kommentteihin ja aloittaa nohevana muka alusta tämän soutamisen ja huopaamisen he hee
Joo ei oo vaikee olla huomaamatta että se äijä on taas vähän käyttäny tota yh mami 30++ he hee
- Anonyymi
Yritän, mutta kilpirauhashormonit on sekaisin eikä ole lääkitystä vielä ainakaan, joten painoa ei tahdo saada alas millään.
- Anonyymi
Voimia 🙏🏻❤️
- Anonyymi
en minun yhteistyökumppaneita ole pwc, eikä niiden mallit 😀
- Anonyymi
eikä sen Laurin porukka. porukka hajoaa ja ollaan jo löydetty uusia juttuja ja ihmisiä.
- Anonyymi
netlixissä ollut jotain metoo-tyyppisiä juttujakin Mila Kunis oli jossain ja Myley Cyrus oli hassu juyttu missä oli näyttelemässä... Black Mirror -jutuissa oli Myley Cyrys.
- Anonyymi
Nyt on trolli päässy ketjuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on trolli päässy ketjuun
Niin siis mies kirjoittaa pop-tähdistä onko tämä nyt niin käyttistä sitten?
- Anonyymi
kenen tietoisuus tuo on "luuletko vittu että olet sinä joka saahyvön elämän". ei ole välttämättä L nainen, se ratkaisee paljon.
- Anonyymi
enkä minä ole hehku tai ritarinainen tai ritarin nainen.
- Anonyymi
enkä kuulu Sanoman yhteistyökumppaneihin.
- Anonyymi
ikä on herätysliike`? Minkä liikkeen teet ensimmäisenä kun heräät unesta, onko silmien avaaminen vai käden jalan liikauttaminen?
- Anonyymi
eikä kiinnosta auttaa entisiä työkavereita tai alalle haluavia tietoisuuden avulla. omat jutut, ei mitään mitä tarjoatte kiinnosta. ei mitää hyvää tänne.
- Anonyymi
Lapista kiinnostaa ainoastaan luonto ja matkailu pienenä yhteistyönä, lähinnä somejuttuja, itselle hyvää. ei oikeastaan muu. täällä vaan asutaan suurin osa työstä ja suunnitelmista muualle.
- Anonyymi
yhdistetty alustavaan perhebloggaukseen tehty jonkin aikaa, vähän käytetään myös alustavaan asiakashsnkintasn / tutkisteluun, ei niin Lappiin vaan somettajiin ja pien yhtiöihin. ei siis hehku toimintaa.
- Anonyymi
hehku toiminta on erilaista, siinä eletään tiettyä elämän tyyliä annetaan hyvää ja saadaan itse hyvää, mutta se ei ole businesstä. osa haluaa siitä tehdä semmoista, ja porukka on hyvin riitaista. sometus on eri asia, toiset tekee työnä ja elää markkinoimtirahalka, osalla harrastus, itsellä vähän markkinointia, ja yritysten bongausta ja vähän yhteistyötä. lähinnä sivutoimista työtä tukeva edullinen harrastus, josta hyötyä on tullut kotiin ja vapaalle, ja joka välillä näkyy positiivisesti myös työssä. siinä ei siis itsellä anneta mitään tai jaeta mitään pääsääntöisesti.
- Anonyymi
Riistätkö muita? Ei jatkoon.
- Anonyymi
osa jehluidys tekee työnä, mutta myyvät jotain ja ihmiset ostaa, tosin tämäkin on riidan alaista koska näitä jaetaan, eli kauppaa tehdään eri tavoin kuin yleensä ollaan mietitty. äitini on siinä hyvä, on aito, mutta ei ole rikas mutta vähän vaurastunut, mutta tekee muuta työtä ja ei itse sotkeennu muiden elämään. jos nousee siinä touhussa niin yleensä tulee riitaa.
- Anonyymi
se L nainen kävi töissä talousalalla, eli jotain osaa ihan itse. ei kyllä viihtynyt alalla, mutta sivutyönä joskus tehdään yhdessä töitä.
- Anonyymi
se on vaan vaikea aika ja yritysmarkkinointia voi joutua tekemään vuosia. ja sitä hehku toimintaa vielä pidempään että toimii. minulla ei ole vihaa mutta tänne kyllä pongahtaa sitä aina.
- Anonyymi
Tää on jotenki niin surullinen avunhuuto joltain jolla on paha mieli.
Katkeruus, kateus, yksinäisyys, häpeä..
Saat aloittaja apua näihin kyllä. ❤️🙏🏻 Muista hakea. - Anonyymi
Taitaa olla se luuviulu joka just jätettiin monta veljeä
Vihaa vanhempia naisia koska sen mies rakastaa sellaista itse yh moma- Anonyymi
Onko miehellä veljiä?
- Anonyymi
Liian sekavaa settiä nyt. Sori en ymmärrä ollenkaan. Oletko selvinpäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko miehellä veljiä?
Ei vaan sillä yh mami 30++
- Anonyymi
Ethän sinäkään tee mitään itsellesi? Et hae apua noihin pälliongelmiisi.
- Anonyymi
Oot kyllä kipee päästäs.
- Anonyymi
Ehjä tämä palstalaiffi ei pyöri sinun läskikriisin ympärillä eikä tämän iänikuisen spinnaamisen. Anna miehen turnausten olla sillähän siitä särystä pääsee jos ei lenkille jaksa mennä
Voi minun "ystävällinen" viesti täältä poistettiin.
- Anonyymi
Ne poistaa vääriä! Ihan surkea tämä ylläpito. Olisiko vain automatisoitu?
Ei nää poista tätä koko julkaisua vaikka pitäisi!!!!
- Anonyymi
Katoppa peiliin 🐄
- Anonyymi
En sua varten.
- Anonyymi
Trolleja on ja matkii huonosti ihmisiä.
- Anonyymi
Jos haluaa laihtua, on syytä nukkua joka yö kunnon yöunet, eikä velloa palstoilla klo 03.47 yöllä. Näin ollen aloittajan loogisuus on kaukana ja valitettavasti pelkkä itseinhon värittämä tyrskähdys siis.
- Anonyymi
Nukun muina aikoina, minulle on töitä yöllä.
- Anonyymi
Tuo on muuten täysin totta. Rytmi elämässä niin kilotkin karisee.
- Anonyymi
Kiitos ideasta, mutta valo paistaa jo läpitte
- Anonyymi
Minulla on loistava ehdotus sinulle AP! Minä laihdutan vaikka 20 kg heti kun tuot dokumentin jossa psykiatri toteaa sinut edes jollain tavoin yhteiskunta kelpoiseksi! Win win?
- Anonyymi
Kylläpä porukat liipaistui tästä ihan kunnolla. Viitsittekin lähteä mukaan. Niin selvä provo. Olen huolissani teidän älykkyyden tasosta.
- Anonyymi
No mietipä uudelleen olisiko laittamani vastaus voinut myös olla jotain sen suuntaista!?! Idiootti...
- Anonyymi
Jaa, miksi? Mä päästin itseni eron jälkeen pikkuisen repsahtamaan, että saan olla rauhassa. On myös ihana huomata, kun ulkonäkö ei enää määrää mitään. Voin ihan naturellina mennä pitkin kaupunkia nykyään. Ei haittaa, kun kukaan ei viheltele perään tmv. Kaikilla ei ole haku päällä. Ihana elää rauhassa.
- Anonyymi
Juu, niin varmaan
- Anonyymi
Henkilön paino ja pituus voi olla kyllä mielenkiintosia asioita, ei siinä mitään. Sitä mielessään arvuuttelee, paljonkohan jonkun pituus on. Jos kaipauksen kohteesta tuo asia on se, mikä jää mieleen, niin millaista kaipausta se voi olla, en tiedä.
- Anonyymi
Tämä on se kaikkia esittävä mt-ämmä, joka ei saa ketään ja haluaa kenet vaan palstalla. Ei jatkoon!
- Anonyymi
Kuorsaako se noin pahasti?
- Anonyymi
Juu, heti kun nuo juhannusruuat on syöty niin alkaa dieetti, ehkä jopa parin päivän paasto. Heinäkuussa tapahtuu ja pitää näyttää paremmalta! Kiire tuli tänä vuonna.
- Anonyymi
Häät!!!?????
- Anonyymi
Taasko olet stalkkaillut mua jossain piilossa? Tuliko ikävä?
- Anonyymi
Eikun lihottaa aattelin. :)))) Persettä näytän ja sentteriä myöskin. :))) oho sori
- Anonyymi
Jotakin haukuttu lihavaksi täällä?
- Anonyymi
Suru - ahdistus - lääke - nälkä - herkut - lohtu - helpotus
- Anonyymi
En tiijä onko täällä jo päästy pois, mutta kaveri on lihava. Nyt se haluu rintojen pienennykseen, kun on hartiat kipeet. Yhteiskunta tietty kustantaa…
- Anonyymi
Onneks ei ole nöpönuukaa miltä näytän, kun on jo tämän ikänen. Joo, pitäis tosiaan saada painoa pudotettua nytten pikkuhiljaa, kun jalat toimii vähän paremmin leikkauksen jälkeen. Kummasti ulkonäkö ei tunnu tällä hetkellä tärkeimmältä asialta vaan se, ett pystyy ilman isompia kipuja kävelemään, eikä jalat mene alta niinkuin ennen leikkausta. Jospa paino rupeais tippumaan, sitten kun kunto palautuu. Pitäkää huoli kunnostanne, älkääkä rikkoko selkäänne niinkuin mulle kävi.
- Anonyymi
Alotus sopiii käskyksi monelle, joka valittaa ettei saa työtä, ei kumppania jne. Katse kokovartalopeiliin kertoo syyn. Ei auta vaikka minkälaiseen mustaan telttaan piiloutuu.
- Anonyymi
Ei sekään työn- ja kumppaninsaannissa auta, jos päässä on pissiä, vaikka olisi kuinka hoikka.
- Anonyymi
Järjetöntä haukkua toisia ihmisiä tällä tavalla. Nokat vastakkain toisiansa mollaavat anonyymit voisivat olla hyviäkin ystäviä toistensa kanssa.
Kyllä mä yritän, mutta aineenvaihdunta on hidastunut. Tämmöisiä nää on vanhuuden positiiviset puolet sitten. Pitäis vaan hyväksyä se rapistuminen ja lähestyvä kuolema. Kuolema tulee. Kuolema pelastaa.
- Anonyymi
Toki, mutta turha tulla kritisoimaan, jos en näe muissakaan viehättävänä niitä piirteitä ja ominaisuukisa joista mimnua on kritisoitu.
- Anonyymi
joo hän ei vaan tiennyt, ja, mainipuloitte vielä tekemään teille niin sanotusti hommia. eiköhän kärsi itse eniten. toivottavasti ei tapa itseään.
- Anonyymi
Minkä takia?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894220
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332337Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972114Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281907- 321885
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 291538
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881370- 751234