Neljän aikaan. Tulipas raikas olo! Niissä on viilentäviä ja hoitavia aineita, geeleissä.
Ajoin parran keskellä yötä
12
829
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen tätä muillekin. Kesäyön parranajoa.
Yö? Klo4 on aamu. Pitääkin ottaa tavaksi ajaa tuo kamala parta klo 4. Ehkäpä minäkin näytän sitten taas naiselta.
- Anonyymi
Katohan susi kaivo vanhan nikin naftaliinista! 😄
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö meinaat? 😁Kannattaa ottaa pikkuiset lääkitykset noihin harhoihin.
- Anonyymi
EmpressOfTheLight kirjoitti:
Ei se tartte kuulemma lääkitystä. Itse kertonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä näppärä kun tunnistat miehen nikit, sellaisesta monotoniasta ei voi kyllä fiksumpi edes erehtyä, suosittelen😉
- Anonyymi
Joo eihän tämä MIES ole yhtään läpinäkyvää tämä multinikkeily
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa sinä näppärä kun tunnistat miehen nikit, sellaisesta monotoniasta ei voi kyllä fiksumpi edes erehtyä, suosittelen😉
Mutta ku toinen on niin varma itsetäään🤭
Anonyymi kirjoitti:
Joo eihän tämä MIES ole yhtään läpinäkyvää tämä multinikkeily
No sovitaan sitten niin. Voin olla tänään susi. Oletko nyt tyytyväinen? Tosin joskus aikoinaan mun piti olla Randomi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se tartte kuulemma lääkitystä. Itse kertonut.
Siinä on kyllä tuotuuden siemen. Jos ei ole käynyt lääkärissä, niin on terve kunnes toisin todistetaan.
Hahah 😅
- Anonyymi
Mitäs vehkeitä käytät parranajoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894210
Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032373Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?332327Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972104Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281897- 321875
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91577- 281531
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881360- 751214