Miltä se tuntuu olla niin tyhmä että käy töissä

Anonyymi-ap

on aina kiinnostanu tietää

13

159

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanalta. Työ on osa identiteettiäni. Olen rakentanut uraani todella pitkään, ja nyt saan nauttia uurastukseni hedelmistä; kova palkka, etätyö mahdollisuus, työpäivät niin lyhyitä tai pitkiä kuin itse haluaa, voin itse päättää montako päivää viikossa teen. En vaihtaisi.

      • Anonyymi

        "Olen rakentanut uraani todella pitkään"

        Kuullostat naiselta joka on joutunut käyttänyt dildoja vähän liian pitkään! 🤣

        Hanki mies!


    • Anonyymi

      Miksi on niin tyhmä, että hengittää, syö, juo ja nukkuu. Ilmankin pärjää.

    • Anonyymi

      Miksi voi olla vieläkin tyhmempi, niin ettei kelpaa mihinkään.

      • Anonyymi

        Suomessa kaikki kelpaa johonkin esimerkiksi työttömäksi työnhakijaksi ja jos sekään ei natsaa niin sosiaalitoimiston asiakkaaksi.

        Noissa palkka samaa kuin muissakin matalapalkka alan töissä.


    • Anonyymi

      Minä kävin. Sitten tulin järkiini ja jäin eläkkeelle.

    • Anonyymi

      Varmaan samasta kuin sinusta.

    • Anonyymi

      On se järkevämpää tehdä sitä mitä tykkää ja rahastaa siitä, kuin tehdä sitä mistä tykkää harraastuksena ja maksaa siitä.
      Makuasioita ilmeisesti. Ellei sun lempiharrastus ole perseenkaivelu? Siitä ei tietysti kukaan maksa.

    • Anonyymi

      Se on viisautta.

      • Anonyymi

        Ellei ihmiset kävisi töissä, elettäisiin kivikautta ja metsästettäisiin keihäillä hirviä.


    • Anonyymi

      Minäkin osallistun työntekoon. Mene aamuisin portille vilkuttamaan töihin menevälle työväenluokalle.

      Omituinen aate tuo työväenaate, kun se vaatii töitä, mutta jäsenet pyrkivät elämään sosiaalisilla tulonsiirtoilla, joita kapitalistinen yhteiskunta heille maksaa.

      • Anonyymi

        Et vissiin ole käynyt töissä, kun et tiedä että on olemassa sellainen kuin työttömyysvakuutusmaksu, jolla katetaan työttömyyskustannukset.


    • Anonyymi

      Työnteko ei kannata. Ottakaa esimerkkiä Purrasta. Kun ei tee töitä voi päästä valtiovarainministeriksi. Jos ei osaa laskea niin se on lisäsuositus virkaan.

      Purra on repinyt velkaa vuoessa sen mihin Marinin hallituksella meni kaksi vuotta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3866
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3460
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      110
      3124
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2444
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1572
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      28
      1468
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1205
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      22
      1096
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1043
    Aihe