Japani kaipaa miehiä, jotka viihtyvät kotona ja yhtyvät naiseensa. YLE uutisoi.

Anonyymi-ap

Japanilaiset naiset eivät saa tarpeeksi seksiä, kun konservatiivisen maan ukkelin painavat pitkää päivää eivätkä käy kotona kuin nukkumassa. Syntyvyys on alhainen ja maa kriisissä.

Viihtyisitkö sinä kotona, jos sinulla olisi siellä sirpakka, viehkeä japanitar?

15

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      viihtyisin pesässä :)

    • Japsit ovat kyllä todella söpöjä, silloin kun ovat... Kulttuurierot vaan ovat aika suuret. Puhumattakaan kielimuurista.

      • Anonyymi

        Ainakin mitä olen tutustunut japanilaisiin niin ovat jotenkin todella "suomalaisia" ulkomaalaisiksi. Ujous, luonnon arvostaminen jne. on jotain suomalaista. Naiset tosin paljon söpömpiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin mitä olen tutustunut japanilaisiin niin ovat jotenkin todella "suomalaisia" ulkomaalaisiksi. Ujous, luonnon arvostaminen jne. on jotain suomalaista. Naiset tosin paljon söpömpiä.

        Mä olen aina haaveillut, että saisin tutustua japanilaiseen tyttöön... Minusta ne tuntuvat niin tavattoman aroilta ja ujoilta, eikä niihin saaa ulkopuolinen mitään kontaktia. Joitain harvoja kertoja olen lähellä ollut. Ovat ihan ultrasöpöjä. Onhan heilläkin tietysti miesmakunsa. Minä en ole riittävän hyvä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mä olen aina haaveillut, että saisin tutustua japanilaiseen tyttöön... Minusta ne tuntuvat niin tavattoman aroilta ja ujoilta, eikä niihin saaa ulkopuolinen mitään kontaktia. Joitain harvoja kertoja olen lähellä ollut. Ovat ihan ultrasöpöjä. Onhan heilläkin tietysti miesmakunsa. Minä en ole riittävän hyvä.

        Eivät ole kiinnostuneet susta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivät ole kiinnostuneet susta

        Niin. Kyllä minä osaan ihmisiä lukea. Harvaa on kiinnostanut tässä elämän varrella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin. Kyllä minä osaan ihmisiä lukea. Harvaa on kiinnostanut tässä elämän varrella.

        Varmaan tiedät, että ihmiset ovat erilaisia Mistä voit tietää, vaikka joku Japanin tyttö on yksin vain sen takia, että hän tykkää vain sinunlaisesta miehestä? Johdatus voi tuoda hänet tänne Suomeen ja kohtalona tapaatte toisenne.

        Mut älä sitten leiki tai pelleile tytöllä vaan ole valmis oikeaan seurustelusuhteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tiedät, että ihmiset ovat erilaisia Mistä voit tietää, vaikka joku Japanin tyttö on yksin vain sen takia, että hän tykkää vain sinunlaisesta miehestä? Johdatus voi tuoda hänet tänne Suomeen ja kohtalona tapaatte toisenne.

        Mut älä sitten leiki tai pelleile tytöllä vaan ole valmis oikeaan seurustelusuhteeseen.

        Milloin olen leikkinyt ja pelleillyt tytöllä? En kertaakaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Milloin olen leikkinyt ja pelleillyt tytöllä? En kertaakaan.

        Hyvä! 👍 Toivottavasti kohtaatte.

        Japanilaiset ovat kuin kotonaan talven, villapaitojen ja luonnon keskellä. Tietävät vuodenajat.

        Vie hänet metsään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä! 👍 Toivottavasti kohtaatte.

        Japanilaiset ovat kuin kotonaan talven, villapaitojen ja luonnon keskellä. Tietävät vuodenajat.

        Vie hänet metsään.

        No tuskin tulee tapahtumaan. En ole nyt yhteenkään Japsuun rakastunut. En jää odottamaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No tuskin tulee tapahtumaan. En ole nyt yhteenkään Japsuun rakastunut. En jää odottamaan.

        Onko sua koskaan kukaan nainen rakastanut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sua koskaan kukaan nainen rakastanut?

        On, miksi kysyt?


    • Anonyymi
      • Tottakai tuo on sielläkin, kun länsimainen maa on.


    • Anonyymi

      Kaikki japanittaret, jotka itse tunnen, pqinavat myös pitkää päivää (myös he joilla on lapsia). Heidän puheistaan ei todellakaan saa kuvaa, että naisetkaan istuisivat Japanissa kotisalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe