Olemme reilu 50 v pari. Vaimoni pettää minua turkkilaisen muslimin kanssa joka on naimisissa? Eikö heidän kulttuurissa aviorikos ole kuolemantuomion arvoinen?
Vaimo pettää muslimin kanssa
13
624
Vastaukset
- Anonyymi
Jos nainen on se joka pettää suhteessa, häntä todennäköisesti uhkaa kunniamurha. Miehellä vissiin vapaampaa, naisia saa olla vaikka joka sormelle…
- Anonyymi
Näin siis islaminuskossa… korjatkaa toki jos olen väärässä.
- Anonyymi
Ei kai tuossa nyt uskonto ole pääasia vaan Miksi vaimo pettää. Parisuhdekuvioissa molemmilla avioliiton osapuolilla on peiliinkatsomisen paikka.
- Anonyymi
Tosi yleistä on että sitä syytetään joka ei petä. Olen kymmeniä kertoja rc mieheltä kysynyt miksei vaan lähtenyt niiden naisten mukaan. Eronnut ja lähtenyt. Olis päästy helpommalla. Toivoi että muutun. No pettäminen tuskin korjasi tilannetta vaan pahensi kuilua välissä. Kymmenen vuotta riideltiin mutta syy on minun kuulema että petti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi yleistä on että sitä syytetään joka ei petä. Olen kymmeniä kertoja rc mieheltä kysynyt miksei vaan lähtenyt niiden naisten mukaan. Eronnut ja lähtenyt. Olis päästy helpommalla. Toivoi että muutun. No pettäminen tuskin korjasi tilannetta vaan pahensi kuilua välissä. Kymmenen vuotta riideltiin mutta syy on minun kuulema että petti
Parisuhde on kahden kauppa. Parisuhteeseensa täysin tyytyväinen puoliso ei lähde muiden matkaan. Tunnekylmyys, seksin puute, huono seksi, päihteet, ylipaino; tässä muutamia suosituimpia syitä pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parisuhde on kahden kauppa. Parisuhteeseensa täysin tyytyväinen puoliso ei lähde muiden matkaan. Tunnekylmyys, seksin puute, huono seksi, päihteet, ylipaino; tässä muutamia suosituimpia syitä pettää.
no jos se toinen ei miellytä, jos on vaikka liian läski, niin eikös silloin voi vaan lähteä. Noita kaikkia syitä paitsi päihteitä en ole niskaani saanut. Pitäsikö vielä ruveta ryyppäämään niin olisi tuokin synti. Taas jos seksiä kumppani saa jo muualta niin mitäs sitä enää kotona vonkaa ja pääsee vaimo vähemmällä. Eikös tästä kaikesta tule kierre, kun toinen pettää , tulee toisesta tunnekylmä ja seksi loppuu, toinen alkaa syödä suklaata kun elämä on paskaa ja lihoo.. - > eikös se pettäjä juuri aiheuta nuo yllämainitut asiat viimeistään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no jos se toinen ei miellytä, jos on vaikka liian läski, niin eikös silloin voi vaan lähteä. Noita kaikkia syitä paitsi päihteitä en ole niskaani saanut. Pitäsikö vielä ruveta ryyppäämään niin olisi tuokin synti. Taas jos seksiä kumppani saa jo muualta niin mitäs sitä enää kotona vonkaa ja pääsee vaimo vähemmällä. Eikös tästä kaikesta tule kierre, kun toinen pettää , tulee toisesta tunnekylmä ja seksi loppuu, toinen alkaa syödä suklaata kun elämä on paskaa ja lihoo.. - > eikös se pettäjä juuri aiheuta nuo yllämainitut asiat viimeistään.
Kyse on aikuisista ihmisistä. Kierre pitää katkaista, ja kukas muu sen tekee kuin aikuiset itse. Paripsykoterapiaan mars.
- Anonyymi
Suomalaisessa kulttuurissa uskottomuus hyväksytään. Mies elää maassa maan tavalla.
Vaikka kulttuurimme hyväksyy uskottomuuden, voi se yksilölle merkitä syvää kriisiä, josta on vaikeaa selvitä. Terapeutille hakeutumisen yksi yleinen syy.- Anonyymi
Mistä tuollainen käsitys että suomessa uskottomuus hyväksytään ja juuri miesten osalta. Voi mitä paskaa. Eikös suomi ole tasaarvon maa ja näin nainenkin saa pettää siinä mies. Ei se ole vieras sänky yksin miesten yksinoikeus enää.
- Anonyymi
Uskomaton aloitus, mikä on sen mahdollinen pointti ??
- Anonyymi
Maa meni väärin.
Hyvää tarina -olet keksinyt tuo tarina
odottaa sinusta ensi kertaa parempi tarina- Anonyymi
Eihän tässä tämä 'tarina' ole tärkeä, vaan ilmiö; puolet puolisoista pettää jossain vaiheessa. Antakaa nyt sen 'tarinan' jo olla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579