Milloin ne kuolemat alkaa?

Anonyymi-ap

Olen nyt odotellut jo kotvasen niitä kuolemia myrkkypiikin takia. Onko minulla tosiaan mennyt ne joukkokuolemat huomaamatta ohi?

Nythän riskiryhmät ja ammattinsa puolesta jotkut saavat myrkkypiikin lintuinfluenssaan.

Kyllä nyt ihan varmana tulee ruumita. Eikö tulekkin?

Nimim. 4 myrkkypiikkiä saanut

18

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain harva otti 4 rokotetta, joten saatat olla trolli


      https://x.com/VigilantNews/status/1760788589141533182

      Dr. Pierre Kory Asks One Simple Question the FDA and CDC Don’t Want to Answer

      158,000 MORE Americans died in the first 9 months of 2023 than expected.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ole huoleti. Minäkin olen ottanut kaikki piikit. Ainoa, minkä olen huomannut, että edes flunssaa ei ole ollut vuosiin. Tosin nyt eläke-iässä en ole niin paljon ihmisten kanssa ja tungoksissa tekemisissä koko ajan, niin kuin työ-elämässä. Busseissa ja junissa aion käyttää maskia ainakin heti kun sitä suositellaan. Voinpa täysissä busseissa syksyllä flunssa-aikaan käyttää maskia , vaikka ei olisi virallista suositusta.
      Kyllä se niin on, että muutama agressiivinen hysteerikkö, salaliitto-teorian omaava tökittää jatkuvasti valheitaan. Itse ne kai pitää mielipiteitään oikeina. Surullista, joku heikko voi uskoa tuollaista.

      • Anonyymi

        Jostakin syystä menettelyäsi eivät salkkarit hyväksy. Pelkäävät ehkä enemmän väärässä olemista kuin viruksia. Outoa sekin, että jos joku minulle tuntematon ihminen ei ota rokotetta seottuaan salaliittoteorioihin, se ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Mutta täällä joku minulle tuntematon ihminen on huolissaan minun terveydestäni niin paljon, että jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen linkata mis- ja disinfoa ja varoittaa minua pikaisesta kuolemasta piikin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin syystä menettelyäsi eivät salkkarit hyväksy. Pelkäävät ehkä enemmän väärässä olemista kuin viruksia. Outoa sekin, että jos joku minulle tuntematon ihminen ei ota rokotetta seottuaan salaliittoteorioihin, se ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Mutta täällä joku minulle tuntematon ihminen on huolissaan minun terveydestäni niin paljon, että jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen linkata mis- ja disinfoa ja varoittaa minua pikaisesta kuolemasta piikin jälkeen.

        Miljoonat suomalaiset kieltäytyivät tehosteesta juuri salaliitto teorioiden takia

        Mutta he eivät uskalla sanoa sitä


    • Anonyymi

      Hei sinä muhoslainen pöljä. Onko mennyt jotain vähän ohi... Tässä.

      https://stat.fi/julkaisu/cl8jvjt9h8rtp0cvzvoaviukd
      Kuolleisuus kasvoi historiallisesti Suomessa vuonna 2022

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010044567.html
      Tilastokeskus arvioi: Suomessa kuoli viikossa ennätysmäärä ihmisiä

      https://yle.fi/a/74-20068773
      Ruumishuoneet ovat täynnä Tampereella – vainajia on jouduttu säilyttämään jopa lämpimässä salissa

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a02f6c5-5569-4e10-b4ed-6833193cacf3
      STT: Ruumishuoneet eivät enää riitä – Vainajat kylmäkonteissa
      Useilla paikkakunnilla on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin, kun ruumishuoneiden tila ei riitä.

      • Anonyymi

        Keskustelet maksetun trollin kanssa


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      niitä joukkokuolemia ei ole muualla kuin hysteeristen, valheellisten ihmisten päässä.

      • Anonyymi

        niinpä, joka päivän lehdessä julkisten pois meno,


      • Anonyymi

        Ylikuolleisuutta 9000 vuodessa


    • Anonyymi

      Luotettavien lähteiden mukaan ne rokotteista johtuvat joukkokuolemat alkavat samoihin aikoihin kuin Jeesus tulee takaisin. Tuo ajankohta on vähän ennen kuin piikkikammoinen tulee järkiinsä.

      Nimim. 5 myrkkypiikkiä saanut.

      • Anonyymi

        Joukkokuolemat alkoivat keväällä 2021


    • Anonyymi

      Ei yhtään koronarokotetta perheelläni 5 henkilöä
      Korona pahimmillaan oli lievän flunssan kaltainen.

      Epäilin suuresti uudentyypistä mrna rokotetta
      Joihin lääketehtaat vaativat täyden vastuuvapauden
      Mahdollisiin haittoihin.
      Mielestäni tein oikean päätöksen korona sairastettiin
      Lähes huomaamattomasti osalla ei mitään oireita koskaan. Toisaalta mitä vähemmän ottaa kokeellisia aineita kehoonsa sen parempi.

      • Anonyymi

        Vanhat, eläviä heikennettyjä taudinaiheuttajia sisältävät rokotteet olet ottanut kuitenkin?
        Mikä sai sinut epäilemään juuri mRNA-rokotteita?
        Tuo vastuuvapaus ei koske viallisia tuotteita joten se ei ole "täysi".


    • Anonyymi

      Et sie lähtöö vältä piikeilläkää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe