Milloin ne kuolemat alkaa?

Anonyymi-ap

Olen nyt odotellut jo kotvasen niitä kuolemia myrkkypiikin takia. Onko minulla tosiaan mennyt ne joukkokuolemat huomaamatta ohi?

Nythän riskiryhmät ja ammattinsa puolesta jotkut saavat myrkkypiikin lintuinfluenssaan.

Kyllä nyt ihan varmana tulee ruumita. Eikö tulekkin?

Nimim. 4 myrkkypiikkiä saanut

17

444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vain harva otti 4 rokotetta, joten saatat olla trolli


      https://x.com/VigilantNews/status/1760788589141533182

      Dr. Pierre Kory Asks One Simple Question the FDA and CDC Don’t Want to Answer

      158,000 MORE Americans died in the first 9 months of 2023 than expected.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ole huoleti. Minäkin olen ottanut kaikki piikit. Ainoa, minkä olen huomannut, että edes flunssaa ei ole ollut vuosiin. Tosin nyt eläke-iässä en ole niin paljon ihmisten kanssa ja tungoksissa tekemisissä koko ajan, niin kuin työ-elämässä. Busseissa ja junissa aion käyttää maskia ainakin heti kun sitä suositellaan. Voinpa täysissä busseissa syksyllä flunssa-aikaan käyttää maskia , vaikka ei olisi virallista suositusta.
      Kyllä se niin on, että muutama agressiivinen hysteerikkö, salaliitto-teorian omaava tökittää jatkuvasti valheitaan. Itse ne kai pitää mielipiteitään oikeina. Surullista, joku heikko voi uskoa tuollaista.

      • Anonyymi

        Jostakin syystä menettelyäsi eivät salkkarit hyväksy. Pelkäävät ehkä enemmän väärässä olemista kuin viruksia. Outoa sekin, että jos joku minulle tuntematon ihminen ei ota rokotetta seottuaan salaliittoteorioihin, se ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Mutta täällä joku minulle tuntematon ihminen on huolissaan minun terveydestäni niin paljon, että jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen linkata mis- ja disinfoa ja varoittaa minua pikaisesta kuolemasta piikin jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jostakin syystä menettelyäsi eivät salkkarit hyväksy. Pelkäävät ehkä enemmän väärässä olemista kuin viruksia. Outoa sekin, että jos joku minulle tuntematon ihminen ei ota rokotetta seottuaan salaliittoteorioihin, se ei voisi minua vähempää kiinnostaa. Mutta täällä joku minulle tuntematon ihminen on huolissaan minun terveydestäni niin paljon, että jaksaa päivästä ja vuodesta toiseen linkata mis- ja disinfoa ja varoittaa minua pikaisesta kuolemasta piikin jälkeen.

        Miljoonat suomalaiset kieltäytyivät tehosteesta juuri salaliitto teorioiden takia

        Mutta he eivät uskalla sanoa sitä


    • Anonyymi

      Hei sinä muhoslainen pöljä. Onko mennyt jotain vähän ohi... Tässä.

      https://stat.fi/julkaisu/cl8jvjt9h8rtp0cvzvoaviukd
      Kuolleisuus kasvoi historiallisesti Suomessa vuonna 2022

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010044567.html
      Tilastokeskus arvioi: Suomessa kuoli viikossa ennätysmäärä ihmisiä

      https://yle.fi/a/74-20068773
      Ruumishuoneet ovat täynnä Tampereella – vainajia on jouduttu säilyttämään jopa lämpimässä salissa

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a02f6c5-5569-4e10-b4ed-6833193cacf3
      STT: Ruumishuoneet eivät enää riitä – Vainajat kylmäkonteissa
      Useilla paikkakunnilla on jouduttu turvautumaan kylmäkontteihin, kun ruumishuoneiden tila ei riitä.

      • Anonyymi

        Keskustelet maksetun trollin kanssa


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      niitä joukkokuolemia ei ole muualla kuin hysteeristen, valheellisten ihmisten päässä.

      • Anonyymi

        niinpä, joka päivän lehdessä julkisten pois meno,


      • Anonyymi

        Ylikuolleisuutta 9000 vuodessa


    • Anonyymi

      Luotettavien lähteiden mukaan ne rokotteista johtuvat joukkokuolemat alkavat samoihin aikoihin kuin Jeesus tulee takaisin. Tuo ajankohta on vähän ennen kuin piikkikammoinen tulee järkiinsä.

      Nimim. 5 myrkkypiikkiä saanut.

      • Anonyymi

        Joukkokuolemat alkoivat keväällä 2021


    • Anonyymi

      Ei yhtään koronarokotetta perheelläni 5 henkilöä
      Korona pahimmillaan oli lievän flunssan kaltainen.

      Epäilin suuresti uudentyypistä mrna rokotetta
      Joihin lääketehtaat vaativat täyden vastuuvapauden
      Mahdollisiin haittoihin.
      Mielestäni tein oikean päätöksen korona sairastettiin
      Lähes huomaamattomasti osalla ei mitään oireita koskaan. Toisaalta mitä vähemmän ottaa kokeellisia aineita kehoonsa sen parempi.

      • Anonyymi

        Vanhat, eläviä heikennettyjä taudinaiheuttajia sisältävät rokotteet olet ottanut kuitenkin?
        Mikä sai sinut epäilemään juuri mRNA-rokotteita?
        Tuo vastuuvapaus ei koske viallisia tuotteita joten se ei ole "täysi".


    • Anonyymi

      Et sie lähtöö vältä piikeilläkää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe