Mistä tule hyttyset autoon

Anonyymi-ap

Auto on Dethlefss 2006vm
Tiivisti kattoluukkuja kun niistä tuli mutta tulee silti edelleen.

31

357

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieläkin tulee juttusi autoon.

    • Anonyymi

      Minä laitoin kattoluukun rakoihin leikattavaa suodantinmattoa.
      Sopivan korkuiset suikaleet. Kehyskasetin kun painaa paikoilleen niin suoatinmaton suikaleet tiivistyy kehyksen ja katon väliin. Sieltä ei ainakaan hyttyset nyt tule.

    • Anonyymi

      Ovesta.

    • Anonyymi

      Rumatikillä on hyvä puhaltaa hyttyset pois Elnakista
      Palstavahti Kuopiosta neuvoo

    • Anonyymi

      Ransitissani tulee hyttyset lappeenrannassa seinään tettämässäni reiästä täällä Kotkassa , on jokapaikka niitä mustanaan kun on matkakulkimeni talvi korjuussa pihalla.

      • Anonyymi

        Onko joku muukin teettättänyt Lappeenrannassa reijän Foordiiinsa, onko kori venähtänyt?


      • Anonyymi

        En ole Fordin puolesta puhuja ,huolimatonta työtä


      • Anonyymi

        Minun Elnakkiin tulee raatokärpäsiä. Kuopiolainen hurmuri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole Fordin puolesta puhuja ,huolimatonta työtä

        Ei koskaan enään Foordia, ja jos jokus vaihdan vaihdan vielä vanhempaan.

        Palstavahti Kuopiosta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan enään Foordia, ja jos jokus vaihdan vaihdan vielä vanhempaan.

        Palstavahti Kuopiosta

        Reinolla on skeptistä tuo elämä, Reinohan on vuoroviikoin vakituisella asumuksellaan Kotkassa, ja vuoroin taas terapiahoidoissa Kuopiossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reinolla on skeptistä tuo elämä, Reinohan on vuoroviikoin vakituisella asumuksellaan Kotkassa, ja vuoroin taas terapiahoidoissa Kuopiossa.

        Tarkoitit varmaan hektistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reinolla on skeptistä tuo elämä, Reinohan on vuoroviikoin vakituisella asumuksellaan Kotkassa, ja vuoroin taas terapiahoidoissa Kuopiossa.

        Älä Joksu yritä olla kovin älykäs se on turhaa.

        Reinolla on "skeptistä" tuo elämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä Joksu yritä olla kovin älykäs se on turhaa.

        Reinolla on "skeptistä" tuo elämä

        Resurssien puute ja Reinon skeptinen asenne lääkehoidon hyödyllisyyteen ovat olleet suurimmat syyt Reinon aivotoiminnan rappeutumiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resurssien puute ja Reinon skeptinen asenne lääkehoidon hyödyllisyyteen ovat olleet suurimmat syyt Reinon aivotoiminnan rappeutumiseen.

        Totta , minäkin joudun päivystämään yötä päivää tällä Palstalla Reinon kirjoituksia , ettei hän vaan kirjoittele mitään minun Elnakistani ja rumatikistäni mitään sopimatonta.
        Ja erityisesti , ettei muuttele minun Fiattini vikalistaani
        Viinaa kuluu paljon päivystäessäni Palstaa.

        Palstavahti Kuopiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei koskaan enään Foordia, ja jos jokus vaihdan vaihdan vielä vanhempaan.

        Palstavahti Kuopiosta

        Löytyi nettisivuilta samanlainen ti 574 tötterö minkä minulle möivät, paskan möivät.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyi nettisivuilta samanlainen ti 574 tötterö minkä minulle möivät, paskan möivät.

        Minullekin " möivät" Kuopiossa.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin " möivät" Kuopiossa.

        Eipäs kun Lappeenrannassa ne sen minulle möivät .
        Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minullekin " möivät" Kuopiossa.

        Kävin kevät talvella 9 vuotta sitten vaihtamassa tämän uuden/käytetyn Ransitin citykaravanilla ,ei ole ilonpäivää näyttänyt.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipäs kun Lappeenrannassa ne sen minulle möivät .
        Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun autokauppias myy toisille autoja joissa ei ole moitteen sijaa.Minulle onnettomalle on myyty kaikki ne risat, niin uudet, kuin käytetyt, merkistä riippumatta!KELE.

        Ai sinullekin "" möivät"" .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin kevät talvella 9 vuotta sitten vaihtamassa tämän uuden/käytetyn Ransitin citykaravanilla ,ei ole ilonpäivää näyttänyt.

        Köyhää ja tyhmää on helppo jymäyttää. Etkö saanut enää Kuopiossa maksuaikaa ?? kun Citykaravaaniin menit Palstavahti.


    • Anonyymi

      Palstavahti Alkoholisti sekoilee useasti kirjoituksissaan.
      Ainoastaan Palstavahti kirjoitti Faitin vikalistansa selväsanaisesti , että kaikki ymmärsivät hänen tarkoituksensa.

      1780km etuvalosta palo lyhytlamppu ja parkkimis valaisin
      2810 km ratiosda kääntyi kanava yötäpäivää Niuvassa eri asemalle

    • Anonyymi

      Sama ongelma oli minullakin Dethleffsissä. Kovan tutkimustyön tuloksena havaitsin takaosan kattoikkunan vieressä "ilmanvaihtoventtiilin" katossa ja siinä hyvin harva muoviritilä, joka esti vain isot koppakuoriaiset ja perhoset. Veivasin sisäpuolelta putken irti ja laitoin hyttysverkkoa ja työnsin putket takaisin ja hyttystulva loppui.

    • Anonyymi

      Palstavahdin skeptisyys tai hektisyys jatkuu selväsanaisesti kännissä.
      1743 km hävisi Potapotin tankin korkkki ja roiskutti

    • Anonyymi

      😁🫵

    • Anonyymi
      UUSI

      Palstavahti , " Möivätkö" he sinulle karjapuskurin ja hienot 50 eur lisävalohimmelin samalla kun sinusta tuli Elnakin haltija 10 vuodeksi??

      • Anonyymi
        UUSI

        En ostanut ,mutta sain kaupan tekijäisinä uudet vermeet kaasukoppiin kun olivat laittomat grillivermeet siinä silloin.


    • Anonyymi
      UUSI

      Hyvä. Onko Elnakissasi kiinteä portapotta ja tai sellainen irtonainen keskellä salia istuttava potta Palstavahti ??

      • Anonyymi
        UUSI

        Minulle porattiin Lappeenrannassa seinään pyöreä reikä, johon vauhtipyöräveljeni asensi tratin elikkäs suppilon.
        Ei tarvitse enää öisin ravata vessoihin .


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle porattiin Lappeenrannassa seinään pyöreä reikä, johon vauhtipyöräveljeni asensi tratin elikkäs suppilon.
        Ei tarvitse enää öisin ravata vessoihin .

        Voi v.... kun välkky Palstavahti keksii huippujuttuja.
        Kyllä nauretaan kippurassa.

        Elikkäs tratin tai suppilon . On vahvaa juttua menossa kännissä.


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi v.... kun välkky Palstavahti keksii huippujuttuja.
        Kyllä nauretaan kippurassa.

        Elikkäs tratin tai suppilon . On vahvaa juttua menossa kännissä.

        Käytän sitä keltaista litkua kulkimeni lämmittäjän putkissa . On vahvaa ainetta.


    • Anonyymi
      UUSI

      Zuomen kesä on vaan niin lyhyt ja vähä luminen?🥳

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1985
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1463
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      105
      836
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe