Naisten takapuolia kuvattu ylilaudalle

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/digitoday/art-2000010523302.html
"Yle: Ylilaudalla jaettu satoja salaa otettuja kuvia naisten takapuolista
Keskustelussa on jaettu lähes 600 salakuvaa.
Keskustelupalsta Ylilaudalla jaetaan salaa otettuja kuvia naisten takapuolista. Verkon keskustelupalstalla jaetaan myös vinkkejä siihen, miten ja missä takapuolien salakuvaaminen onnistuu. Asiasta kertoo Yle.
Ylen mukaan naisia on salakuvattu muun muassa kuntosalilla, kadulla, bussissa, rannalla, työpaikalla ja kaupoissa.
Ylen mukaan salaa kuvatun kuvan julkaisusta voi joutua vastuuseen kunnianloukkauksesta tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä."

Tarviihan julkisella paikalla otettu kamera näkyvissä kuvaaminenkin luvan henkilöiltä, joita kuvassa esiintyy, jos kuvan julkaisee.
Mites yle on esittänyt tv-uutisissa pätkiä, kun on kuvattu kaupan kassalla, kun asiakas on näppäillyt tunnuslukua kortinlukijaan, niin kameralla on kuvattu, kun on näppäillyt tunnuslukua ja yle on sen tv:ssä näyttänyt, ei takuulla ole kysynyt lupaa asiakkaalta!

Tietenkin tässä jutussa, vaikkei manita, niin syytteet kohdistuvat miehiin, eivät naiset kuvaa naisten takapuolia.
Tosin, eipä mainita mitään miesten takapuolien kuvaamisesta.
Taitavat naiset kuvata miesten takapuolia, kun älypuhelimet tanassa kulkevat kadulla ja esittävät, että lukevat ylen uutisia, mutta varmana kamera kuvaa kadulla kulkevia miehiä ja miesten takapuolia, vaikkeivät sitä tunnusta!
Tälläkin pastalla naiset komentoivat takapuoliin "HYI, ei kiinnosta miesten takapuolet"

No mitä se sitten on, kun naiset istuu puiston penkillä ja lähestyy tiukkoihin shortseihin pukeutunut yläkorppa paljaana oleva lihaksikas mies, niin nainen menee yht'äkkiä kuin paniikkiin ja kaivaa käsilaukkuaan ja sieltä älypuhelin esiin.
Teeskennellään lukevansa lööppilehden uutisia, instagrammia, facebookia tai muuta, mutta todellisuudessa kuvataan ja zoomataan miehen etumusta jatakapuolta, vaikkei sitä tietenkään myönnetä.

51

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En kuvaa ketään enkä kenenkään takapuolia. Marsujen peffa voi näkyä, mutta sitten näkyy loppukin osa marsusta kokonainen pötkylä. 🥰🩷🩷 Mun rakkaat..

      • Anonyymi

        Minäpäs kerran pervoilin oikein kunnolla kaupassa.
        Menin kauppaan ja ilostuin, kun kaikki hymyilivät minulle. Toki tervehdin iloisena.

        Kotona sitten selvisi totuus. Mulla oli ollut koko ajan sepalus auki. 😄

        Erään toisen kerran tuli valtava pieru hyllyjen välissä. Lähdin äkkiä pois ja odottelin, että joku menee sinne.

        Kun sitten joku viaton ihmispolo meni sinne, syöksyin heti hakemaan sitä tavaraa, jonka hakeminen keskeytyi.

        Samalla nuuhkaisin suurieleisesti ja loin paheksuvan katseen viattomaan ihmispoloon.
        Reppana meni ihan punaiseksi, vaikkei ollut tehnyt mitään.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs kerran pervoilin oikein kunnolla kaupassa.
        Menin kauppaan ja ilostuin, kun kaikki hymyilivät minulle. Toki tervehdin iloisena.

        Kotona sitten selvisi totuus. Mulla oli ollut koko ajan sepalus auki. 😄

        Erään toisen kerran tuli valtava pieru hyllyjen välissä. Lähdin äkkiä pois ja odottelin, että joku menee sinne.

        Kun sitten joku viaton ihmispolo meni sinne, syöksyin heti hakemaan sitä tavaraa, jonka hakeminen keskeytyi.

        Samalla nuuhkaisin suurieleisesti ja loin paheksuvan katseen viattomaan ihmispoloon.
        Reppana meni ihan punaiseksi, vaikkei ollut tehnyt mitään.

        >simiti<

        Hmph. Oot se sinäkin melko velmuilija. 😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs kerran pervoilin oikein kunnolla kaupassa.
        Menin kauppaan ja ilostuin, kun kaikki hymyilivät minulle. Toki tervehdin iloisena.

        Kotona sitten selvisi totuus. Mulla oli ollut koko ajan sepalus auki. 😄

        Erään toisen kerran tuli valtava pieru hyllyjen välissä. Lähdin äkkiä pois ja odottelin, että joku menee sinne.

        Kun sitten joku viaton ihmispolo meni sinne, syöksyin heti hakemaan sitä tavaraa, jonka hakeminen keskeytyi.

        Samalla nuuhkaisin suurieleisesti ja loin paheksuvan katseen viattomaan ihmispoloon.
        Reppana meni ihan punaiseksi, vaikkei ollut tehnyt mitään.

        >simiti<

        Mut, jos se pierusi kohteeksi joutunut tulis hymyilen sieltä pois, mitäs sitten....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut, jos se pierusi kohteeksi joutunut tulis hymyilen sieltä pois, mitäs sitten....

        Sitten mies olisi varmasti löytänyt kaksoiskaasunsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäpäs kerran pervoilin oikein kunnolla kaupassa.
        Menin kauppaan ja ilostuin, kun kaikki hymyilivät minulle. Toki tervehdin iloisena.

        Kotona sitten selvisi totuus. Mulla oli ollut koko ajan sepalus auki. 😄

        Erään toisen kerran tuli valtava pieru hyllyjen välissä. Lähdin äkkiä pois ja odottelin, että joku menee sinne.

        Kun sitten joku viaton ihmispolo meni sinne, syöksyin heti hakemaan sitä tavaraa, jonka hakeminen keskeytyi.

        Samalla nuuhkaisin suurieleisesti ja loin paheksuvan katseen viattomaan ihmispoloon.
        Reppana meni ihan punaiseksi, vaikkei ollut tehnyt mitään.

        >simiti<

        Eipä se juuri haittaa, jos sepalus unohtuu auki. Enemmän se haittaa, jos se unohtuu kiinni...


    • Anonyymi

      Julkisella paikalla saa kuvata ja videoida lupaa kysymättä ja teokset saa julkaista lupia pyytelemättä.

      Tämä on oikein siksikin, että rumaruhoiset harkitsevat kahdesti mitä panevat päälle.

      • Anonyymi

        Läskit työttömät pysykööt pois ihmisten silmistä.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ihan mutkatonta ole, joissain tapauksissa kuvan julkaiseminen voi johtaa kunnianloukkaukseen tai yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämiseen.
        https://www.minilex.fi/a/yksityisyydensuoja-ja-valokuvaus

        Lue sivu uudelleen, ajatuksella.

        Seuraava pitää paikkansa: Julkisella paikalla saa kuvata ja videoida lupaa kysymättä ja teokset saa julkaista lupia pyytelemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue sivu uudelleen, ajatuksella.

        Seuraava pitää paikkansa: Julkisella paikalla saa kuvata ja videoida lupaa kysymättä ja teokset saa julkaista lupia pyytelemättä.

        Seuraavakin pitää paikkansa:

        Jotkut videoidut saattavat viitata kintaalla sille mikä on laillisesti sallittua kun aletaan oikeutta jakamaan.

        Lue ajatuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavakin pitää paikkansa:

        Jotkut videoidut saattavat viitata kintaalla sille mikä on laillisesti sallittua kun aletaan oikeutta jakamaan.

        Lue ajatuksella.

        Onko tuossa kyseessä se vuonna 2015 tai 2016 julkaistu YLE-kinnas joka estää seksuaalista kommunikaatiota?


    • Anonyymi

      NIIN MIjärke3ä oikeastikaan on kuvata jotain pyly-kuvia tryötöis

    • Anonyymi

      Naiset kerjää huomiota, ei kukaan muuten pukeutuisi tuollaisiin makkarankuoriin, sitten kun sitä huomiota tulee, kitistään siitäkin. Tuollaista kutsutaan naisen logiikaksi.

      Huomiohuorat, laittakaa normaalit vermeet päälle, niin ei teidän perseitä kukaan kuvaa.

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt löytää tutkimusta joka käsittelee kaunotarten (sekä rumapainoisten) paljaita pararoita julkisilla paikoilla, kuten uimalat ja uimarannat, siis miksi sellainen uima-asu. Tämmöinen aiheeseen osittain liittyvä tutkimus löytyy, "Women's use of intimate apparel as subtle sexual signals in committed, heterosexual relationships": https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7069627/

        Olen aina käskenyt exiä ja tyttöystäväkokelaitani käyttämään g-stringiä, ja aina kun olen kysynyt miltä ne tuntuvat, on vastaus ollut muotoa: no eihän ne nyt mukavat ole, muuta kyllä niihin tottuu. Ja kysymykseen, onko sulla nyt paljas olo, vastaus on ollut muotoa: No arvaa. Pakaroiden paljastelulla siis on muitakin ulottuvuuksia kuin objektien oikeus pukeutua miten tahansa haluaa.

        Omat havaintoni ovat seuraavia: Kovin nuoret naiset (13v ja alle) harvemmin pukeutuvat pakarat kokonaan paljastavaan uima-asuun, luulen että he ovat vanhempiensa sorron alla. Jotkin kaunottaret paljastavat pakaransa, koska miehensä niin käskee tekemään ja samasta syystä toiset piilottavat ne. Yksin tai tyttöryhmässä pakaroita paljastellaan kun aktiivisesti houkutellaan kumppania. Pakaroiden paljastelijoiden ryhmässä olevaa pakaroiden piilottelijaa ei siis tyypillisesti kannata lähestyä seksuaalisesti, paitsi jos hän on huumavan kaunis. Yh-äiti lapsensa kanssa tyypillisesti ei paljastele pakaroitaan kokonaan, mutta sellaisiakin on - kaikki parinvalintatilaisuudet on syytä käyttää hyväkseen kun on yh. Suureksi kysymysmerkiksi jää ikänaiset sekä rumapainoiset, onko hirviöpakaroiden paljastelun perusteena vain kaiken kattava katkeruus kaikkea kohtaan?


    • Anonyymi

      Joku hyypiö kuvasi mun takapuolta rannalla viime kesänä, olin ihan vaan uimapuvussa, veteen menossa. (En harrasta auringonottoa, puin sen jälkeen päälle.) Se oli aika hämmentävää ja jotenkin kiusallista. Siis, ihmettelen syytä, en ole pyllystöni mitenkään ylpeä enkö sitä esittele, ja toivon ettei kuva/video päätynyt mihinkään nettiin.

      Ei se kuvaaminen varmaan olisi haitannut jos en olisi huomannut sitä, nyt jäi vähän sellainen fiilis ettei huvita mennä mihinkään uimapuvussa.

      • Anonyymi

        Laihduta itsesi esittelykuntoon tai hanki uimaburgha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laihduta itsesi esittelykuntoon tai hanki uimaburgha.

        Niin, musta on alkanut tuntua että islamissa on ehkä ymmärretty jotain oikein siitä millaisia miehet ovat, ratkaisut vaan kohdistuu väärin, siihen syyttömään osapuoleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, musta on alkanut tuntua että islamissa on ehkä ymmärretty jotain oikein siitä millaisia miehet ovat, ratkaisut vaan kohdistuu väärin, siihen syyttömään osapuoleen.

        Ehkä ymmärretty vielä enemmän, millaisia naiset ovat. Kohta tuo islam on arkea Suomessakin ja naiset on säkitettävä mustiin kaapuihin. Siitä saa kiittää kaikkia muita, paitsi PS äänestäneistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, musta on alkanut tuntua että islamissa on ehkä ymmärretty jotain oikein siitä millaisia miehet ovat, ratkaisut vaan kohdistuu väärin, siihen syyttömään osapuoleen.

        Niin, miesten silmät pitäisi peittää nurinpäin olevalla burkhalla ja kännykkään asettaa sähköiskutoiminto, jos kuvaa sopimattomia. 🤣


    • Anonyymi

      Onhan se kivaa kun nuoret naiset ottaa aurinkoa stringeissään, puistoissa ja kallioilla ja yksinäiset setämiehet voi kierrellä siellä katselemassa, mutta en lähtisi kuvaamaan. Lähinnä huvittaa koko juttu.

    • Anonyymi

      Voiko siihen yhdistää kasvot sitten helpostikin?

    • Anonyymi

      Vai sellasta tällä kertaa. No tuskinpa tuntisin omaa ahteriani, vaikka jossain kuvan näkisinkin. Ei tule sitä puolta juuri koskaan itse katseltua.

      • Anonyymi

        Aivan se kulkee perässä pyytämättäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan se kulkee perässä pyytämättäkin

        Jep, siellä se kulkee perässä ja toimii kaikin puolin hyvin. Muutoin ei hirveämmin kiinnosta.


    • Anonyymi

      No sepä. Varmaan kiva ringissä run*ata vaikka oman siskon p* rseelle.

      • Anonyymi

        On sulla mies fantasiat.


    • Anonyymi

      Ihan vain uteliaisuudesta kysyn, että miksi hitossa mun tarvitsisi kuvata miesten perceitä? Mitä mä muka sellaisilla kuvilla tekisin? Mikä sellaisten kuvien funktio on, että ottaisin kuvia jonkun tuntemattoman miehen perceestä?

    • Anonyymi

      Naisena pakko todeta, että ei liikuta kauheasti. Eikö sellainen takamusten tyrkytys ole seksuaalista ahdistelua ympäristölle, kaksi kannikkaa töröttää muiden kauhuna, vielä lähes eroteltuna toisistaan? Hyvä etteivät kuvanneet edestä. Herätys naisille ehkä?

    • Anonyymi

      No, kaikki runkkarit tietävät, että julkisella paikalla kuvaaminen on sallittua, kuvia ei vain saa jakaa.

    • Anonyymi

      Kovasti palstan perusincelit yrittää tuotakin puolustella.
      Miksi pitää aina olla eri mieltä, mitä 99% kansasta?

    • Anonyymi

      Ei takamuskuvien julkaisussa ole mitää laitonta, jos niistä ei voi tunnistaa henkilöä. Turhaa taas naiset vaahtoavat.

    • Anonyymi

      Takapuoli jota ei voi yhdistää sen kantajaan? No ei hetkauta, kuvailkoot r*nkkarit rauhassa. Jonkun mies-tai naisystävä voi kylläkin vääntää käden ja kännykän solmuun jos sellaista toimintaa näkee - eipä hetkauta sitten sekään (en nähnyt mitään).

      xLiner

    • Anonyymi

      Oletteko naiset jo ostaneet 10 euroa maksavan kultatilin että pääsette tarkastamaan onko teitä salakuvattu?

      • Anonyymi

        Ei niistä langoista ainuttakaan yli 30-vuotiasta naista löydy.
        Ei ole palstatätien ongelma siis tämä.


    • Kyllä tämäkin niin panee mielen matalaksi, jos oma perse ei ole lainkaan kuvauksellinen.

    • Anonyymi

      Jumaleissön mikä mökä pienestä kun miehet kuvaavat ja osalla on siihen vielä kaiken lisäksi oikeus.

      Mutta kun nainen kuvaa uimahallin suihkutiloissa täysin alastomia naisia ja lapsia ja lähettää suoraa lähetystä ouunlifaanssiin, niin kukaan ei paheksu. Kaikki ovat hiljaa kuin hiiret.

      Voi, voi teidän kaksoisstandardeja.

      https://www.is.fi/urheilu/art-2000010511863.html

      • Anonyymi

        Korjaan: tapahtui sisäpelikeskuksen yleisessä suihkussa, eikä uimahallissa.


    • Anonyymi

      Sanon samaa, mitä muutama muukin on jo sanonut ... pelkkä tunnistamaton perse ... ketä kiinnostaa. Mulle on ihan yksi lysti, jos joku tuntee tarvetta pelkää persettäni kuvata tai katsella.

      Mä itse tiedän ihan faktaksi, että en todellakaan omaa persettäni tunnista. Olen mä useamman sellaisen valokuvan nähnyt, jossa olen ahteri kameraa kohti, vaikkei niitä kuvia olekaan tarkoituksella juuri mun perseestäni otettu, enkä todellakaan tunnista omaa persettäni. Pari kertaa olen ihmetellyt ihan ääneen, että kelläs noin hyvä perse on ja saanut vastauksen "sun omasihan se on". Arvatkaa vaan uskooko tuollaisessa kukaan, etten aidosti tunnistanut sitä omakseni 🤣.

    • Anonyymi

      IsIam tekee tuloaan Suomeen ja sitten on kiva kulkea kesähelteillä kaapu päällä:D

      • No täällä ei ole montaakaan originalia kantasuomalaista enää siinä vaihessa elossakaan. että ihan vapaasti saavat sitten täällä mellastaa. Näin se maailma muuttuu. Suomi oli ja meni. Ehkä joku jossain tulevaisuudessa muistaa menneitten aikojen sinivalkoisen suomen.


      • Anonyymi

        Istuin eilen metrossa ja tuo kaapusakki "tuoksuu" näin helteellä melko voimakkaasti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Istuin eilen metrossa ja tuo kaapusakki "tuoksuu" näin helteellä melko voimakkaasti.

        Huh, no kai niille tulee hiki näillä helteillä... Ei oikein istu heidän kulttuuri tänne. Mutta minkäs sille enää mahtaa?


      • Anonyymi

        On se kumma, kun ei nuo Etelä-Aasian ihmiset osaa pukeutua Suomen helteillä. Suomalaiset ne pelkät speedot jalassa kaupungilla kulkien hanskaa tuon ihosyövän hankkimisen yms.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi sellaisia on jaettu? Rakkaudestako,hyvyydestäkö,empatiastako?

      • Anonyymi

        Jos on jaettu niin kuka ,miksi ja millä motiivilla? Ne takapuolet on toisarvoista,lähettäjän motiivit ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on jaettu niin kuka ,miksi ja millä motiivilla? Ne takapuolet on toisarvoista,lähettäjän motiivit ei.

        Mulla on ainakin niin kaunis takapuoli että kyllä sitä kelpaakin katsella. Katselkaa rauhassa. 🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Ja tuo viimeinen lause oli niin oman mielikuviesi tuotetta. Fantasiaa. Toiveajattelua. Pässi ei tajuu että kaikki ei ole pässejä. Ihan ihmisiäkin löytyy.

    • Anonyymi

      Ehkä tällaiset jämät kokevat tämän yrityksen halventaa naisia kimpassa seksuaalisesti todella emansipoivana, jee jee betat

      • Anonyymi

        Niinpä luulee että sillä irtoaa? Kuin tyhmä voi ihminen olla?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe