Elämä on ihanaa

Anonyymi-ap

Viime aikoina ollut negatiivisuutta palstalla, joten tehdäänpä hyvän mielen ketju. Elämä on ihanaa, ja elämässä on niin paljon hyviä vaihtoehtoja. Uskon että elämä on juuri sitä millaiseksi sen itse luomme. Olkaamme siis tyytyväisiä jokaiseen päivään joka meille suodaan.

49

536

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olipa ihunaa nukkua tunti ulkona varjoisassa paikassa, riippumatolla. Ihana kesä mahdollistaa sen. ❣️

      T. Kesänlapsi


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kelapummin elämää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kelapummin elämää.

        Kesät on mun töissä breikkiä. Kelasta saa, jos hakee 2 kuukaudelta minimi tuen. Työmarkkinatuki. Mä oon vasta saanu ammatillisen kuntoutuksen kuntoutusrahan. Joten ei tuu muuta. Se oli 765 euroa kerta/kk. Sillä koitetaan selvitä ja puolison hoteissa saan olla. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kesät on mun töissä breikkiä. Kelasta saa, jos hakee 2 kuukaudelta minimi tuen. Työmarkkinatuki. Mä oon vasta saanu ammatillisen kuntoutuksen kuntoutusrahan. Joten ei tuu muuta. Se oli 765 euroa kerta/kk. Sillä koitetaan selvitä ja puolison hoteissa saan olla. 🙂

        Olen myös lasten lomien aikana paljon lomilla, jollei satu olemaan jotain kerhotoimintaa tms. Johon hyppään vetämään. Ne omat kesälomat menee niihin ajanjaksoihin. Ja on palkattomia lomiakin. Ei tarvi kadehtia, joudun ihan töitä tekee kumminkin muuten ympäri vuoden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelapummin elämää.

        En ole kelapummi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelapummin elämää.

        Ihan niinkuin töiden jälkeenkin ei muka olisi näillä keleillä vielä mahdollista pienille unosille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kelapummin elämää.

        Mikäs taho se sinun sairausloman maksaa? Kelalle olet itsesi asiakkaaksi hoitanut sinäkin


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Olen myös lasten lomien aikana paljon lomilla, jollei satu olemaan jotain kerhotoimintaa tms. Johon hyppään vetämään. Ne omat kesälomat menee niihin ajanjaksoihin. Ja on palkattomia lomiakin. Ei tarvi kadehtia, joudun ihan töitä tekee kumminkin muuten ympäri vuoden.

        Ja montako lasta sinulla mies olikaan kerrohan luulosairaalle läskärille lisää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs taho se sinun sairausloman maksaa? Kelalle olet itsesi asiakkaaksi hoitanut sinäkin

        Karma kuittasi univelat



      • Anonyymi

      • EivorCreed kirjoitti:

        Tässä vielä rakkauspakkauksia. 🥰

        https://youtu.be/TvjOWHHtizw?si=CJ85yHxTlRs1ZE0G

        Rotissa häiritsee karvattomat osuudet jaloissa ja erityisesti se häntä 🤔, kyllä mä pysyn näissä kateissa 🐈 🐈


      • E-Lukka kirjoitti:

        Rotissa häiritsee karvattomat osuudet jaloissa ja erityisesti se häntä 🤔, kyllä mä pysyn näissä kateissa 🐈 🐈

        Heh, ai hiirillä on sama. Ja hännässäkin on hienoa hentoa karvaa, vaikka suomuisuus näkyy ja tuntuukin. Minusta se häntä just on ihana. Ja varpaat. 😍

        Hiiretkin laittaa häntää kiepille sirmiin, käsivarteen, kasvoihin ja vipeltää paidan alla paljasta ihoa vasten, se tuntuu kivalle. 😃

        Joskus tulevausuudessa aion vielä ottaa kaksi kunnon reilua poika rottaa ja lellin ne ihan pilalle, sylissä on tilaa aina niille. Samoin hupparin hupussa ja taskuissa. Oikeen semmonen hellyydenkipee rotta, oi voi rakastun. 🥰❤️


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, ai hiirillä on sama. Ja hännässäkin on hienoa hentoa karvaa, vaikka suomuisuus näkyy ja tuntuukin. Minusta se häntä just on ihana. Ja varpaat. 😍

        Hiiretkin laittaa häntää kiepille sirmiin, käsivarteen, kasvoihin ja vipeltää paidan alla paljasta ihoa vasten, se tuntuu kivalle. 😃

        Joskus tulevausuudessa aion vielä ottaa kaksi kunnon reilua poika rottaa ja lellin ne ihan pilalle, sylissä on tilaa aina niille. Samoin hupparin hupussa ja taskuissa. Oikeen semmonen hellyydenkipee rotta, oi voi rakastun. 🥰❤️

        Voi sitä mekkalaa jos tämän katon alla eläjille kertoisi hommanneensa hiiriä tai hirmuisen ROTAN, se iik-kuoron ääni kantaisi pitkälle 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, ai hiirillä on sama. Ja hännässäkin on hienoa hentoa karvaa, vaikka suomuisuus näkyy ja tuntuukin. Minusta se häntä just on ihana. Ja varpaat. 😍

        Hiiretkin laittaa häntää kiepille sirmiin, käsivarteen, kasvoihin ja vipeltää paidan alla paljasta ihoa vasten, se tuntuu kivalle. 😃

        Joskus tulevausuudessa aion vielä ottaa kaksi kunnon reilua poika rottaa ja lellin ne ihan pilalle, sylissä on tilaa aina niille. Samoin hupparin hupussa ja taskuissa. Oikeen semmonen hellyydenkipee rotta, oi voi rakastun. 🥰❤️

        Itelläni taas tekee pahaa nostas hiirtä tai rottaa hännästä, tyvestä on ok nostaa. Mutten ole ikinä nostanut. Musta se tuntuu jotenkin keljulle, kun toinen on kuin mitättömyys jota hännästä roikotellaan.

        Kato iso ihminen tuun ja nostelen sua hännästä. 😮‍💨

        Saan ne ilman minkäänlaista hännän nostelua tai ahdistelua syliini kyllä. Kärsivällisyys opettaa niksit. 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Voi sitä mekkalaa jos tämän katon alla eläjille kertoisi hommanneensa hiiriä tai hirmuisen ROTAN, se iik-kuoron ääni kantaisi pitkälle 🙂

        Hehee, kyllä mun äitikin ensin vähän hartaasti katsoi, kun läjä hiiriä vipeltää mun päällä ja menee kuka minnekin, paidan alle, hiuksiin, niskaan jne. Ja paskoo myös mennessään ja pissii basmatiriisin hajuista pissaa. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hehee, kyllä mun äitikin ensin vähän hartaasti katsoi, kun läjä hiiriä vipeltää mun päällä ja menee kuka minnekin, paidan alle, hiuksiin, niskaan jne. Ja paskoo myös mennessään ja pissii basmatiriisin hajuista pissaa. 😂

        Eniten iik on aiheuttanut kuitenkin se, että pussailen eläimiäni. Moni on sanonu että hyi yök, sehän on siellä puruissaan ja pissoissaan. 🤮

        Joo, ei haittaa. 😊

        Olen syönyt miljoonat hiiri, hamsu, marsu, kissa ja koira ja gerbiili pöpöt. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eniten iik on aiheuttanut kuitenkin se, että pussailen eläimiäni. Moni on sanonu että hyi yök, sehän on siellä puruissaan ja pissoissaan. 🤮

        Joo, ei haittaa. 😊

        Olen syönyt miljoonat hiiri, hamsu, marsu, kissa ja koira ja gerbiili pöpöt. 😂

        Ja jos niihin kuolen, kuolempahan rakkaudesta. 🤗


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hehee, kyllä mun äitikin ensin vähän hartaasti katsoi, kun läjä hiiriä vipeltää mun päällä ja menee kuka minnekin, paidan alle, hiuksiin, niskaan jne. Ja paskoo myös mennessään ja pissii basmatiriisin hajuista pissaa. 😂

        No ei kyllä aikoinaan tullut mieleen riisin tuoksut kun lapioin vuosia hiirten vallassa olleesta komerosta remontin yhteydessä puruja poies, aika pahaa jälkeä olivat tehneet ja haju oli kyllä melkoinen, henkeä laittoi pidättelemään maskin alla 🙄.
        Olen kyllä vähän sitä mieltä että on epäkohteliasta paskoa omistajansa ylle 😁


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eniten iik on aiheuttanut kuitenkin se, että pussailen eläimiäni. Moni on sanonu että hyi yök, sehän on siellä puruissaan ja pissoissaan. 🤮

        Joo, ei haittaa. 😊

        Olen syönyt miljoonat hiiri, hamsu, marsu, kissa ja koira ja gerbiili pöpöt. 😂

        Sitten sulle on käynyt kuten palotarkastajalle meille viimeisen käynnin yhteydessä kun meni avaamaan ylisille menevää luukkua monttu auki 😂, yhteinen makuelämys 😋


      • E-Lukka kirjoitti:

        No ei kyllä aikoinaan tullut mieleen riisin tuoksut kun lapioin vuosia hiirten vallassa olleesta komerosta remontin yhteydessä puruja poies, aika pahaa jälkeä olivat tehneet ja haju oli kyllä melkoinen, henkeä laittoi pidättelemään maskin alla 🙄.
        Olen kyllä vähän sitä mieltä että on epäkohteliasta paskoa omistajansa ylle 😁

        Villihiiri ja kesyhiiri voi olla pikkusen eri aterioilla ja hajuinen. 😛

        Kyllähän kesyhiiri pojat tuoksuu voimakkaalle, jotkut ällöää sitä hajua, mutta minusta se on hyvä haju, kun se ei johdu likaisuudesta. Se on ominaistuoksu.

        Tyttö hiiretkin haisee, minusta jopa pahemmalle kun pojat, kun laumassa pissaavat.

        Ne ei paljon mieti, kun hätä tulee, jännäkakkakin voi tulla. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Villihiiri ja kesyhiiri voi olla pikkusen eri aterioilla ja hajuinen. 😛

        Kyllähän kesyhiiri pojat tuoksuu voimakkaalle, jotkut ällöää sitä hajua, mutta minusta se on hyvä haju, kun se ei johdu likaisuudesta. Se on ominaistuoksu.

        Tyttö hiiretkin haisee, minusta jopa pahemmalle kun pojat, kun laumassa pissaavat.

        Ne ei paljon mieti, kun hätä tulee, jännäkakkakin voi tulla. 😂

        Marsutkin sylussä kusee joka kerta syliini ja paskookin. Pidän vissiin niin kauan että ehtii tulla hätä. Nukkuu välillä, pissaa ja kakkaa. Tyttömarsuilla tulee oikeen suihkuten se pissa... Viltti märkänä. 😜


      • E-Lukka kirjoitti:

        Sitten sulle on käynyt kuten palotarkastajalle meille viimeisen käynnin yhteydessä kun meni avaamaan ylisille menevää luukkua monttu auki 😂, yhteinen makuelämys 😋

        Ainii, se sai ne paskulit suuhunsa! 🤣😇


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ainii, se sai ne paskulit suuhunsa! 🤣😇

        Yksi mikä joitain muksuja on jotenkin hihityttänyt ja vähän öllöttänytkin, että kun poika hiirillä on joillain näistä minunkin hiiri miehistä isot ulkonevat kivekset. Että kun ne osuu kädelle tai iholle, niin yöks.

        Vaan samaa nahkaa ja hiiri ukkoa ne on kun muukin keho. 😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Yksi mikä joitain muksuja on jotenkin hihityttänyt ja vähän öllöttänytkin, että kun poika hiirillä on joillain näistä minunkin hiiri miehistä isot ulkonevat kivekset. Että kun ne osuu kädelle tai iholle, niin yöks.

        Vaan samaa nahkaa ja hiiri ukkoa ne on kun muukin keho. 😄

        Vähän kyllä hyi olkoon juttu, etenkin miespuoliselle 😝. Biljardia pelaaville ei niinkään 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Vähän kyllä hyi olkoon juttu, etenkin miespuoliselle 😝. Biljardia pelaaville ei niinkään 🙂

        Heh, oikeesti miespuolisetkin jotka jyrsijöistä tykkää, niitä ei haittaa ne urospuolisten jyrsijöitten pallit yhtään. Kuuluu varusteluun joten suhtautuminen on luonnollinen. Lapsilla noi jutut on vielä vähän irrallisia mielikuvia, jotka ei sulaudu kokonaisuuteen. 😄

        Aikanaan kyllä ne pallitkin on vaan osa kehoa, kuten varpaat tai nenäkin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, oikeesti miespuolisetkin jotka jyrsijöistä tykkää, niitä ei haittaa ne urospuolisten jyrsijöitten pallit yhtään. Kuuluu varusteluun joten suhtautuminen on luonnollinen. Lapsilla noi jutut on vielä vähän irrallisia mielikuvia, jotka ei sulaudu kokonaisuuteen. 😄

        Aikanaan kyllä ne pallitkin on vaan osa kehoa, kuten varpaat tai nenäkin.

        On varmaan aikuisiakin joille sukuelimet on irrallinen mielikuva jota karsastaa, mutta heillä on jääny joku kehitysvaihe väliin, eikä asiasta ole tullut normaalia kokonaisuutta käsittävä asia, luonnollinen asia.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        On varmaan aikuisiakin joille sukuelimet on irrallinen mielikuva jota karsastaa, mutta heillä on jääny joku kehitysvaihe väliin, eikä asiasta ole tullut normaalia kokonaisuutta käsittävä asia, luonnollinen asia.

        Sinäkö naisena esiintyvä mies tiedät kaiken alahuulista? En usko kyllä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Heh, oikeesti miespuolisetkin jotka jyrsijöistä tykkää, niitä ei haittaa ne urospuolisten jyrsijöitten pallit yhtään. Kuuluu varusteluun joten suhtautuminen on luonnollinen. Lapsilla noi jutut on vielä vähän irrallisia mielikuvia, jotka ei sulaudu kokonaisuuteen. 😄

        Aikanaan kyllä ne pallitkin on vaan osa kehoa, kuten varpaat tai nenäkin.

        Have you ever hold other than yours in your pocket man?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, oikeesti miespuolisetkin jotka jyrsijöistä tykkää, niitä ei haittaa ne urospuolisten jyrsijöitten pallit yhtään. Kuuluu varusteluun joten suhtautuminen on luonnollinen. Lapsilla noi jutut on vielä vähän irrallisia mielikuvia, jotka ei sulaudu kokonaisuuteen. 😄

        Aikanaan kyllä ne pallitkin on vaan osa kehoa, kuten varpaat tai nenäkin.

        😂 tutkimaton alue mulle nuo jyrsijöitten pallukat, kaikilla lemmikeillä on ollut kulmahampaat ja karvaiset kellit tähän mennessä, siinähän tosiaankin ovat roikkuneet muun ohessa 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 tutkimaton alue mulle nuo jyrsijöitten pallukat, kaikilla lemmikeillä on ollut kulmahampaat ja karvaiset kellit tähän mennessä, siinähän tosiaankin ovat roikkuneet muun ohessa 🙂

        Jyrsijöillä ne pallit on suhteettoman suuret eläimen kokoon nähden, kun ihmisellä päinvastoin. 😂

        Joku kiinankääpiöhamsteri uroskin, niin voi sisso. Näyttää sille ettei kykene kun raahaamaan munapussejaan perässä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jyrsijöillä ne pallit on suhteettoman suuret eläimen kokoon nähden, kun ihmisellä päinvastoin. 😂

        Joku kiinankääpiöhamsteri uroskin, niin voi sisso. Näyttää sille ettei kykene kun raahaamaan munapussejaan perässä.

        kääpiöhamsteriksi nimittäneet ovat katsoneet hamsteria ihan väärästä suunnasta, nimi pitäisi muuttaa jättikääpiöhamsteriksi 😂.
        Kyllä ihmisten on ihan turha mennä egoilemaan omillaan kun löytyy otuksia joiden miehiset osat painavat neljänneksen kokonaispainosta ja joiden kulkuväylää ei tarvi mennä arvailemaan pelkkien tassunjälkien perusteella 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        kääpiöhamsteriksi nimittäneet ovat katsoneet hamsteria ihan väärästä suunnasta, nimi pitäisi muuttaa jättikääpiöhamsteriksi 😂.
        Kyllä ihmisten on ihan turha mennä egoilemaan omillaan kun löytyy otuksia joiden miehiset osat painavat neljänneksen kokonaispainosta ja joiden kulkuväylää ei tarvi mennä arvailemaan pelkkien tassunjälkien perusteella 😁

        Hahaa. 🤣👍

        Mutta sääliksi käy se hansu poika, elämä yhtä munapussien raahaamista, muutenkin lyhyt elämä.😔


      • EivorCreed kirjoitti:

        Hahaa. 🤣👍

        Mutta sääliksi käy se hansu poika, elämä yhtä munapussien raahaamista, muutenkin lyhyt elämä.😔

        Totta puhuen harmittaa hiukan itteenikin näitten paikasta toiseen raijailu, kaupan kassien kanssa rehaamisellakin on jokin tarkoitus mutta ei näillä enää nykyään 😂


    • Anonyymi

      I like this elämä too

      • Anonyymi

        Why sick m-fuchas hate it so much


    • Anonyymi

      Oli tosi mukavaa käydä polkupyöräilemässä. Aurinkorasvat ihon päällä tirisi. Tuli "hanukasta" ilman taikinakuorrutusta.

      AV

      • Aika rajua näillä helteillä. Masokismia. Taidan mennä istumaan uima-altaaseen. Ei uidakkaan jaksa, kun verenpaineet piiputtaa helteessä. 🥵


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Aika rajua näillä helteillä. Masokismia. Taidan mennä istumaan uima-altaaseen. Ei uidakkaan jaksa, kun verenpaineet piiputtaa helteessä. 🥵

        No jokos on mies kekaroille ip-kerho löytynyt kesäksi, että voit ottaa soolia?


    • Anonyymi

      Ääh. Elämän ihanuus on mun osalta nyt nähty. Se on vähän kuin tulisi viimeisenä suklaakonvehtirasian ääreen; kaikki ihanat vaihtoehdot ovat mennyttä ja mietit, että syötkö väkisin niitä pahoja, vai oletko koko loppuelämän syömättä kokonaan.

      • Anonyymi

        Tuota sanotaan pessimismiksi, joka ruokkii itseään. Kun olet päättänyt, että elämän ihanuus on jo nähnyt, se on. Muuttamalla ajattelutapaasi olisi toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota sanotaan pessimismiksi, joka ruokkii itseään. Kun olet päättänyt, että elämän ihanuus on jo nähnyt, se on. Muuttamalla ajattelutapaasi olisi toisin.

        No minäpäs muutankin ajattelutapani saman tien takaisin optimismiin! Kiitos! En olisi ikinä keksinyt!!!


    • Joo, tänäänkin on katto päänpäällä ja ruokaa saanu mahan täyteen. Aurinko paistaa ja on kesä. Netti toimii ja töitäkin saa tehdä ja palkkaa nostaa... :)

    • Anonyymi

      Oli kumppanin kanssa muutaman päivän känävälit ja tänään ainakin pääasiat selvitettiin ja kerrottiin että rakastetaan toisiamme. Kurjistelu ja kärvistely muuttui helpotukseksi ja vapautuneeksi.

    • Kävin kiintorasteilla. Hyönteisten lisäksi kyy paistatteli päivää kalliolla, kauris oli pellonreunassa juomassa ja nyt illalla poistin punkin nivusista.

    • Anonyymi

      Elämä on kuolewmista ja vweden juomista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe