Tällä viikolla vauvapalstalla joukko miehiä tai poikasia haukkui R sanalla koska oli eri mieltä heidän kanssa, olen suomalainen nainen. Lisäksi yksi uhkasi murhata minut ja läheiseni hirt.tämällä puuhun roikkumaan. Lisäksi ehkä sama tyyppi tai joku muu väitti että pitäisi myydä takamusta (en viitsi sanoa sitä rumaa sanaa) Viipurin torilla. Vauva palsta myös sensuroi automaatilla jos yritän kirjoittaa sinne tästä uhkauksesta, jonka sain. Rumia sanoja tyypeillä oli paljon. Olen saanut "normaalissa keskustelussa" netissä paljon hyökkääjiä kimppuuni nuoresta lähtien (ja uhkauksia) vaikken sano mitään kovin kummallista (toinen olettaa että hän riitelee kanssani tai että haastan jotain) ja myös kivaan aloitukseen. Ilkeyttä, negaajia loputtomasti ja rumia sanoja. Moni muu saa samoin varmaan, osa pahempiakin. Ei mun aloitus ole sille ilkeälle tosin ollut. Sori, pitkä teksti, ei ole kaikille sopiva tämäkään. Livessä on myös uhattu, painostettu ja ahdisteltu, kun olin nuorempi. Vaikka millä mitalla. Olisipa osannut varoa. Netissä ei pääse pakoon, jos joku aloittaa herjaamaan.
Ymmärrän jos joku on eri mieltä kanssani. Mutta sen voi sanoa normaalisti, mitä moni ei tee tai tule tekemään. Näitä tekijöitä ei kukaan blokkaa koskaan niin, että ne räyhäisivät keskenään omilla sivustoillaan ja ne jatkavat taval. ihmisten kiusaamista, uhkailua ja pelottelua. Laki sallii hyökkäykset joukolla yhden kimppuun selvästi tai todella pahojen asioiden sanomisen, koska näitä samoja räyhääjiä ei saada irti kimpusta, uhrilleen eivät maksa korvausta pahoista teoistaan euroina suoraan (niin ettei uhrin tiedot mene niille). Ei ole kyse enää tavallisesta kahden riidasta, vaan ihmisten maalittamisesta ja he kiihdyttävät itsensä siihen sairaaseen tilaan. Osa tuntuu harrastavan tyyliin "mustaa magiaa" tai on demonisen oloisia. Nimittelevät ihmisiä jotka yrittävät keskustella suht sivistyneesti muita haukkumatta tai se pysyy edes jossain oletetussa kuosissa. Ainoa vaihtoehto olisi se ettei mene lainkaan nettiin ja ei ilmaise itseään lainkaan. Mutta ongelma siinä on se, että sitten vain ne ilkeät manipuloivat muita, eikä muut kommunikoi keskenään mitenkään, paitsi tätien pitsinnypläyskerhossa. Ellei ole suljettu someryhmä.
Vauva keskustelupalsta ja uhkaukset
Anonyymi-ap
0
132
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663205
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272253Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681839Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t261698Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157