Kumpi leipä sopii paremmin

Anonyymi-ap

Ruisleipä vai vaalealeipä 1 keiton kanssa esim nakkikeitto 2 hernekeiton kanssa ja 3 ruskeankastikkeen kera

21

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mene ruokapalstalle 👉

• Anonyymi

Tämä aihe on aikuisille ja aikuisten makuun ei aina seksi juttuja vaan aikuiset ihmiset haluaa puhua muustakin eli aikuiset ymmärtää

• Anonyymi

Syön oikeastaan vain tummaa leipää, eli ruisleipää. Minulta on siis turha kysellä kumpi sopii paremmin. Mulle on kuitenkin ihan sama mitä leipää toinen syö. Eli syököön vaaleaa leipää, jos tykkää.

• Anonyymi

Kelpaako vain tumma tai tummat makkarat miksi vaalea makkara ei kelpaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Syön oikeastaan vain tummaa leipää, eli ruisleipää." Etkö osaa lukea?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku valikoiva lukihärö, etkä osaa lukea sanaa LEIPÄ? Osaat kirjoittaa sen, mutta yrittäessäsi lukea sen, sen muuttuu päässäsi sanaksi makkara? Vai pitikö aloituksessasi lukea makkara, mutta kirjoititkin leipä? Eli sä siis kysyt kumpi on parempaa nakkikeiton kanssa, tumma vai vaalea makkara?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla joku valikoiva lukihärö, etkä osaa lukea sanaa LEIPÄ? Osaat kirjoittaa sen, mutta yrittäessäsi lukea sen, sen muuttuu päässäsi sanaksi makkara? Vai pitikö aloituksessasi lukea makkara, mutta kirjoititkin leipä? Eli sä siis kysyt kumpi on parempaa nakkikeiton kanssa, tumma vai vaalea makkara?

Eli sanot tykkäät tummista leivistä ja vaaleasta makkarasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syö makkaraa. Saat pitää ne kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kypsentämättömät raakamakkarat eivät ole makuuni, mielummin kunnolla grillattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En syö makkaraa. Saat pitää ne kaikki.

Kummiskin huulesi ahmii ja nauttii makkarasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummiskin huulesi ahmii ja nauttii makkarasta

Väärin arvattu. Yritä uudestaan. Mä tiedän kyllä, että sä et saa millään tarpeeksesi makkarasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kypsentämättömät raakamakkarat eivät ole makuuni, mielummin kunnolla grillattu.

No uuniin laitetaan ja kun valmis niin makkara on kypsä ja rasvat poksahtaa ulos mut nyt tupakil ja nukkumaan öitä makkara suu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No uuniin laitetaan ja kun valmis niin makkara on kypsä ja rasvat poksahtaa ulos mut nyt tupakil ja nukkumaan öitä makkara suu

Kuulostaa yököttävältä tuo sinun makkarasi. Mä en mitään poksahtelevia rasvamakkaroita huoli. Ensiksi tehdään kunnon viillot makkaran kylkeen, ettei poksahtele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunnon viillot terävällä veitsellä ja väliin tomaattia ja mozzarellajuustoa. Ei mitään poksahteleviä kökkömakkaroita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin arvattu. Yritä uudestaan. Mä tiedän kyllä, että sä et saa millään tarpeeksesi makkarasta.

Tykkään laittaa makkaraa uuniin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tykkään laittaa makkaraa uuniin

Ja suuhusi.

• Nakkikeiton kanssa vaalea leipä, joku sämpylä, hernekeiton kanssa ruisleipä ja ruskeakastikkeen kanssa ei niin väliä. No ei sillä muutenkaan niin väliä.

• Anonyymi

Jaahas. Välis haaveilee taas makkarasta makkaralla makkaran kera, kaikissa värivaihtoehdoissa. Varsinainen makkaramiesten makkaramies.

• Anonyymi

Ainahan Väliksellä on vain makkarat mielessä. Tänään näköjään tummat makkarat.

• Just se leipä mistä ite tykkää sopii sen kanssa..

• Keittojen kanssa sopii ruisleipä, näkkäri, hapankorput ja/ tai saaristolaisleipä. Suosikkisoppa on lohikeitto. Menee kesät-talvet. On hyvää, 😋

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      170
      3349
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2151
    3. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      49
      2068
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1971
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1471
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1241
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1203
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      385
      1075
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      1003
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      46
      879
    Aihe