Nainen voi olla huono sängyssä

Anonyymi-ap

Ainoastaan kolmella tavalla.
1. Nainen ei suostu tekemään mitään esim esileikin aikana eikä ole oma aloitteinen muutenkaan.
2. Nainen puhuu liikaa pahimpia on jotkut arkiset asiat mitkä latistaa tunnelman täysin tai välillä pomppiminen vastaamaan puhelimeen.
3. Nainen pelkää näyttää omaa vartaloansa hän ei tajua sitä miehen visuaalista tarvetta ja kaikki on hänen mielestään perverssiä mistä mies tykkää.

Naisen seksi on muutenkin aivan erillaista kuin miehen. Hän vaan makaa haarat levällään monttu auki ja mies tekee kaiken työn. Oletteko ikinä naiset koettaneet olla niissä asennoissa jossa mies on esim päällä käsiensä varassa? Olkaa siinä ensin pari minuuttia ja samalla teette lantiolla liikkeitä ikäänkuin nussisitte. Katsokaa kuinka kauan jaksatte.

15

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kukaan ei ole seppä syntyessään ja harjoitus ja uuden kokeileminen tekee mestarin. Tossa oli kyllä hyviä pointteja. Onko kaikki miehetkään niin taitavia heti niissä puuhissa? Ja uskaltaako kumpikaan sanoa kumppanilleen, mitä haluaisi? Ja toivoisi?

    • Anonyymi

      Mitä se tarkoittaa että " ei suostu"?

    • Anonyymi

      Nainen ei koe sinua kiihottavana. Kyllä oikein miehen kanssa tekee temput kuin temput.

      • Tui on lähes oikein!

        "Kun naiset sanovat: "En tee sitä", lisää siihen aina päässäsi: "Sinun kanssasi." Koska hän tekee sen miehen kanssa, jota hän pitää tällaisen seksuaalisen voimistelun arvoisena."
        - Richard Cooper


    • Anonyymi

      Koitapa sinä puristella syvillä lihaksilla koko aktin ajan. Puristaa niin, että toisella ei veri kierrä. Etpä ole. Itke uudestaan, kun olet koittanut.

    • Anonyymi

      Nainen ei suostu seksiin miltä se kuulosta luettelossasi?

    • Anonyymi

      Esileikit jää tekemättä

    • Anonyymi

      "välillä pomppiminen vastaamaan puhelimeen."

      Jos noin tekee paiskaat puhelimen ulos ja avaat oven. Naista ei saa paiskata pihalle mutta näin se lähtee nopeasti omin jaloin.

    • Anonyymi

      "Naisen seksi on muutenkin aivan erillaista kuin miehen. Hän vaan makaa haarat levällään monttu auki ja mies tekee kaiken työn."

      Voiko tuohon sanoa miteen muuta, kuin että otan osaa. Et ilmeisesti ole koskaan elämässäsi harrastanut hyvää ja tyydyttävää seksiä. Epäilen vahvasti, että myöskään kanssasi seksiä harrastaneet naiset eivät ole silloin harrastaneet hyvää ja tyydyttävää seksiä. Se taas voi tietysti omalta osaltaan selittää myös tuota kuvausta, joka kuulostaa siltä, että toista ei se seksi oikeasti kiinnosta yhtään, mutta hän vain alistuu siihen.

      • Anonyymi

        "hän ei tajua sitä miehen visuaalista tarvetta ja kaikki on hänen mielestään perverssiä mistä mies tykkää."

        Eipä ole vielä koskaan tullut vastaan miestä, jolla ihan aidosti olisi ollut jotain visuaalisia tarpeita. Kyllä osalla miehistä varmaan sellaisia onkin, onhan osalla naisistakin, mutta ei tuo vaikuttaa enemmän olevan urbaanilegenda, että miehet yleisesti olisivat jotenkin visuaalisempia. Taitaa vain tuon visuaalisuutta kaipaava miesjoukko olemaan se äänekkäämpi huutelija ja ne toiset eivät jaksa vaivautua huutamaan takaisin, kun eihän siitä heille mitään hyötyä olisi.


    • Anonyymi

      Hmm ... voin olla väärässä, mutta mulle tulee aloituksesta sellainen tunne, että ap ei sitten kuitenkaan hyväksyisi/kestäisi seksissä aktiivista partneria. Tuosta tulee tunne miehestä, jonka on pakko olla dominoiva ja jolle ainoa hyväksyttävä aktiivisuus toisen taholta, on toteuttaa hänen toiveitaan ja fantasioitaan.

    • Anonyymi

      Hienoja olettamuksia teillä mitä ei edes lukenut tekstissä. Ne tulivat siis omista päistänne. Nainen joka haluaa itse seksiä ja tulee sen takia useamman kerran ihan itse eli ei alistettuna mutta ei sitten kuitenkaan esileikki kiinnosta tai osallistuminen eli on paska sängyssä. Lähes kaikki miehet on visuaalisia eli kiihottuvat naisen vartalosta tämä tiedoksi eräälle ketjuun vastanneelle joka ei ole heitä tavannut. Ehkä vartalosi ei ole kiinnostava ja tapailet jämä miehiä jolle käy pillu vaikka aitaan maalattuna. "Ei ole koskaan saanut hyvää seksiä" Mistähän tämä tuli? Ehkä kirjoittajan oma kokemus? Olen saanut paljon hyvää seksiä ja siksi erotan huonot. Ottakaa opiksi tuosta tekstistä älkää kitiskö. Nautinnollista kesää T:AP

      • Anonyymi

        "Ehkä vartalosi ei ole kiinnostava ja tapailet jämä miehiä jolle käy pillu vaikka aitaan maalattuna"

        Tämä oli juuri noita sinun msinitsemiasia "hienoja olettamia, mitä ei lukenut tekstissä ja joka tuli omasta päästäsi". Jostain syystä kuvittelet, että noilla täytyy edes olla ytyään mitään tekemistä minun vartaloni, minun seksikokemusteni tai tapailujeni kanssa.

        ""Ei ole koskaan saanut hyvää seksiä" Mistähän tämä tuli? Ehkä kirjoittajan oma kokemus? Olen saanut paljon hyvää seksiä ja siksi erotan huonot."

        Se, että et ole koskaan saanut hyvää seksiä, näkyy selvästi kaikesta mitä kirjoitit. Tuon viimeisimmän lquseen jälkeen voimme todeta, että tokko olet koskaan edes harrastanut seksiä muiden kuin kätesi kanssa.


      • Anonyymi

        "Olen saanut paljon hyvää seksiä ja siksi erotan huonot"

        Voi poika parka. No, jos joskus satut oikeasti pääsemään harrastamaan seksiä niin opit, ettei hyvän ja huonon seksin erottamiseen tarvita lainkaan kokemusta. Sä tiedä kyllä ihan jo sillä ekallakin kerrallasi, että oliko se hyvää vai huonoa. Jos sulla käy sitten vielä uudelleenkin flaksi, niin saatat saada parempaakin seksiä, mutta myöhemmät kokemuksesi eivät muuta sitä jo ollutta kokemusta hyväksi tai huonoksi, korkeintaan paremmaksi tai huonommaksi.


      • Anonyymi

        Höpsö, se on nimenomaan päinvastpin. Hyväkroppainen oppii helposti tajuamaan sen, että miesten visuaalisuus on myytti ja miten vähän sillä kaikella lopulta on väliä hyvin suuren osan miehisyä kanssa. Huonokroppainen taas kuvittelee, että vika on nimenomaan siinä hänen huonossa kropassaan ja että miehet todellisuudessa haluaisivat jotain muuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe