Nainen, luotatko sormiisi

Anonyymi-ap

Vai asiaan kuuluviin leluihin kun haluat tehdä kivaa itsellesi?

19

244

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytän ihan ehtaa Marttamuorin perunanuijaa! 👵🏼

      • Anonyymi

        Ok sinulla onkin sitten löysä pimpukka.


    • Anonyymi

      Lelut on kiinnostavia ja tuntuu tosi hyvälle pimpsussa.
      Mutta itse tykkään sormista paljon.

      • Anonyymi

        🖐🖖🫲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🖐🖖🫲

        Joooo🤤


      • Anonyymi

        Miten pitkät kynnet? Onko vaara haavoittaa alapäätä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten pitkät kynnet? Onko vaara haavoittaa alapäätä?

        Lyhyet kynnet pitää olla, muuten ottaa kipeää pimppuun.


    • Anonyymi

      Olen ollut suhteessa jossa mies oli työnsä puolesta paljon pois. Silloin lelu tuli tutuksi. Jos oikein arkisiin asioihin mennään, niin myönteistä oli ajoitus. Voi suorittaa session ennen hiusten pesua kotihommien jälkeen ja mennä sen jälkeen rentoutuneena suihkuun. Huvittaa nyt itseäkin järjestelyni mutta näin todella toimin, sitten kun lapset nukkuivat. Olen vähän liian järkevä. Pidän tärkeänä että synnytyselinten toimivuuden kannalta orgasmi ja seksi ovat omiaan pitämään nämä elimet toimivina ja uskon ettei sinne pesiydy sairauksiakaan yhtä helposti kuin käyttämättömään. Eli kodin hoidon jälkeen hoidin vielä tunnollisesti myös itseni. Ja tietenkin myös työni, täydellisyyttä nääs.
      Läheisyyttä eivät korvaa koneet, joten kyllä sylissä on paras ja sormet ovat paremmat kuin laite. Ehdottomasti ensisijaisesti mies ja sormet jos valita saa.

      • Anonyymi

        Aika söpöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika söpöä

        Sinä kirjoittelet tälle trololoomiehelle hyvin lapsellisesti, ikäänkuin haluaisit asettua jonkun henkilön yläpuolelle henkisesti, tämä naisia esittävän miehen valtaama keskustelupalsta on juuri turvallinen tila sellaiseen☺️


    • Anonyymi

      Nainen pitää pöksynsä tiukasti jaloissaan, kun sormeilee kehoaan ja koskettelee samoihin sallittuihin paikkoihin, joihin mies saa koskea eli käsivarret, seltkä, hartiat, olkapäät, varpaat, jalkaterät.

      • Anonyymi

        Voi miksi ei sallittua muu


    • Anonyymi

      Omat sormet parhaat !!!

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aina oon halunnu puhuu näist päristimistä

      • Anonyymi

        Harmi ettei kukaan muu oo vastannut edes tälläi läpällä ja vinoillen muu ku yhtä sanaa ylikorostava mies ite siis


    • Anonyymi

      Olen surautellut itseni vähän piloille. Laitteet nykyään niin tehokkaita, että miehen on teknisesti hyvin vaikea pärjätä näille.

    • Anonyymi

      Kauko-ohjaimella ajettava pimpero väristin oiva vekotin tosin kerran unohtui Kaupas käydessä olee paikallaan alkoi jonossa surisee yks kaks pian ulos jyoksujalkaa rassaa Kauko ohjainta mikä olikin lapsen käsissä kun oli autosa

    • Anonyymi

      Alla lyhyt analyysi sormista verrattuna lusikkaan, jolla toivon uteliaisuutesi tyydyttyvän 😀

      Tutkimusten mukaan käsin syöminen lisää niiden ruokailijoiden kokemia aistihavaintoja ruoasta, jotka yleensä katsovat ruokaansa ennen syömistä. Ruoan koskettaminen käsin lisää tutkimusten mukaan syömisen nautintoa. Koskettaminen vaikuttaa syöjän ruokahaluun ja kokemukseen ruoan maukkaudesta..
      Sormien nuolemista ei kuitenkaan pidetä suotavana. 🤣💦

      🐾

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe