Kaupassa oli nainen, joka ei kiinnittänyt minuun mitään huomiota. Mutta sitten kun hän tuli minun viereeni hihnan päähän pakkaamaan ostoksiaan, niin hän yhtäkkiä yllättyneen oloisena katsoikin minua. Ja kaupasta ulostullessaan vielä katseli ympärilleen, ihan kuin minua katseellaan etsien.
Kerran minulle tapahtui niin, että eräs nainen oli tulossa innokkaana juttelemaan kanssani. Mutta kun hän tuli lähelle, "minun tilaani" niinsanotusti, niin hän yhtäkkiä menikin ihan hiljaiseksi ja poistui paikalta.
Onko minussa jokin energia, aura? 🤔
Tapahtui äsken kaupan kassalla.
10
268
Vastaukset
- Anonyymi
Voi olla aurakin mutta ehkä olet jonkun hänen tuntemansa näköinen.
- Anonyymi
Entäs tämä toinen nainen, joka yhtäkkiä vaikeni ja kävelikin pois?
- Anonyymi
Unohdit asettaa sen märe-erottimen hihnalle.
- Anonyymi
Juu tuli vastaus. Mä olen 5Dtä ja 3Dläiset eivät "näe" meitä. Mutta hän astui "tilaani" ja huomasi, silloin hän oli että WOW mikä tuo on.
- Anonyymi
Tuli vielä tuohon, että muut nousee 5Dhen mutta minä olen jo 7Dtä. Mahtaako se johtua ahkerasta opiskelustani, vai vain kohtalosta. En osaa sanoa?
- Anonyymi
Hanki oikea elämä ja lopeta haaveilu. Ihan normi käytöstä kassaneideiltä. Jos noin kokisin niin kaikki kassaneidit olisi lesboja.
- Anonyymi
Mistä ihmeestä sä nyt kassaneidin tuohon keksit?🤔
- Anonyymi
Haiset pahalta?
- Anonyymi
Suihkusta tulleena kävin kaupassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suihkusta tulleena kävin kaupassa.
Se selittänee hämmennyksen. Naiset ovat tottuneet siihen, että miehet haisevat pahalta, kaikenlaisilta ruumiineritteiltä, kuten pallihieltä.
Vähän niin kuin jos menisit juttelemaan nuorelle kauniille naiselle ja hän vastaisi sinulle yllättäen vaikka Sean Conneryn äänellä. Hiljaiseksi se varmaan vetäisi ja jäisit ehkä jopa toljottamaan, että mikä ihme tuo oli. Odotukset eivät täyty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275