Sinkkunaisille tänään tehtävä

Anonyymi-ap

Tehtävä on että sinkkunaiset lähtee tänään ulos ja juttelee miehille ja jos joku kiva sinkkumies löytyy niin pyydät että mies viettäis päivän kanssasi ja siit se sitten lähteekin

46

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaa tulla ukkosmyrsky jossakin päin maatamme, joten suosittelen pysymään kotona poissa kyliltä silloin.

      • Anonyymi

        Kyllä sinkkunaisten täytyy mennä ulos jutteleen miehille ja hankkia tai etsiä elämänkumppani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinkkunaisten täytyy mennä ulos jutteleen miehille ja hankkia tai etsiä elämänkumppani

        Paremmalla säällä, ei se pariutuminen ole asia joka ei voisi odottaa parempaa hetkeä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Paremmalla säällä, ei se pariutuminen ole asia joka ei voisi odottaa parempaa hetkeä.

        Jokainen sekuntti on pois rakkaudesta ja suukoista


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen sekuntti on pois rakkaudesta ja suukoista

        Ei se määrä, vaan se laatu.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei se määrä, vaan se laatu.

        Eikä sekään yhtään asiaa auta, jos saa salaman iskun ja kuolee.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Eikä sekään yhtään asiaa auta, jos saa salaman iskun ja kuolee.

        Sit kuoli kaksi rakastavaista ja tuleva avoipari tosi ikävää olis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sit kuoli kaksi rakastavaista ja tuleva avoipari tosi ikävää olis

        Jos kuolee ennen kun ehtii edes rakastua? Turha riski, kandee jäädä sääsuojaan kotiin.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Jos kuolee ennen kun ehtii edes rakastua? Turha riski, kandee jäädä sääsuojaan kotiin.

        No ainakin kuoli ihastuksensa kanssa ja ehkä pussaillen


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin kuoli ihastuksensa kanssa ja ehkä pussaillen

        Ehkei edes ehtinyt törmätä kehenkään kehen ihastua, kun salama löysi ensin?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ehkei edes ehtinyt törmätä kehenkään kehen ihastua, kun salama löysi ensin?

        Tai myrskyssä kattopelti lensi päin ja pudotti pään harteilta. 😇


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ehkei edes ehtinyt törmätä kehenkään kehen ihastua, kun salama löysi ensin?

        Se riski on otettava voihan se salama kotiinkin iskeä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se riski on otettava voihan se salama kotiinkin iskeä

        Ei sitä riskiä tarvi ottaa. Kotiin kuollessa on edes kotona, eikä ties missä muitten töllisteltävissä ja kuvattavana.


    • Anonyymi

      Olen tajunnut, että en ole sopiva kkumppani kenellekään.

      • Mulla vähän sama vika(a).


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mulla vähän sama vika(a).

        Periaatteessa voin olla, käytännlssä mun ajatusmaailmani on vaikeaa sovittaa yhteen kenenkään kanssa, niin että voisi sanoa just sopiva. Joku asia käy hyvin yhteen, toinen asia onkin sitten eri planeetalta ja soppa valmis.


    • En mä kyllä jaksa...
      😪

      • Anonyymi

        Menikö pupu pöksyyn


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menikö pupu pöksyyn

        Ei mennyt...
        Eikä tarvii ainakaa mun pöksyihin mitää
        pupuja tullakaan..

        Ei vaan oo nyt hyvä olla...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Ei mennyt...
        Eikä tarvii ainakaa mun pöksyihin mitää
        pupuja tullakaan..

        Ei vaan oo nyt hyvä olla...

        Ei ole hyvä olla ehkä tarvitsisit orgasmin tai kaks


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole hyvä olla ehkä tarvitsisit orgasmin tai kaks

        No tota ...
        Voishan sitä joo...
        😉


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        No tota ...
        Voishan sitä joo...
        😉

        En tiedä mitä nyt sanoa olen iloinen puolestasi eli ihanaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä mitä nyt sanoa olen iloinen puolestasi eli ihanaa

        Mitäs ihanaa ja iloista siinä on et vois
        tarvita yhen tai kaks....

        Ihanempaa ja kivempi ois olla tarviimatta sellasta mitä ei nyt ole saatavilla...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitäs ihanaa ja iloista siinä on et vois
        tarvita yhen tai kaks....

        Ihanempaa ja kivempi ois olla tarviimatta sellasta mitä ei nyt ole saatavilla...

        Orgasmit on aina ihana juttu ja kaikkein parasta jos itse voisin antaa naiselle orgasmeja mutta naisen orgasmi on aina ihana juttu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Orgasmit on aina ihana juttu ja kaikkein parasta jos itse voisin antaa naiselle orgasmeja mutta naisen orgasmi on aina ihana juttu

        Oi voi...

        Pitikin eilen sanoa jotain et jos
        asuttaisiin samassa kaupungissa niin ...


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Oi voi...

        Pitikin eilen sanoa jotain et jos
        asuttaisiin samassa kaupungissa niin ...

        Niin voisin antaa sinulle muutamia orgasmeja ja sen jälkeen etsittäis sinulle iki oma mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin voisin antaa sinulle muutamia orgasmeja ja sen jälkeen etsittäis sinulle iki oma mies

        Mutta munkki kahveista en luovu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin voisin antaa sinulle muutamia orgasmeja ja sen jälkeen etsittäis sinulle iki oma mies

        Mitenkäs sellaisessa tilanteessa jos...

        Et haluis enää jatkaa matkaasi,
        tai jos et saisi??

        😉


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Mitenkäs sellaisessa tilanteessa jos...

        Et haluis enää jatkaa matkaasi,
        tai jos et saisi??

        😉

        Se vaara siinä äkkiä on että pidänkin sinusta ja antaisin sinulle kielihoidon niin jäisin luoksesi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se vaara siinä äkkiä on että pidänkin sinusta ja antaisin sinulle kielihoidon niin jäisin luoksesi

        Saattais käydä ilman kielijuttujakin
        jotenkin tollei tai sillei....

        Sä oot muuten "kesyyntynyt" siitä
        mitä olit aiemmin 😉


    • Anonyymi

      Parantelen juuri rikkoutuneita siipiäni, sain edellisessä suhteessa osuman ja yritän toipua. Ehkä ensi viikolla tai kuukauden päästä kunhan toivun. Vielä on toivoa, hyvä ehdotus!

      • Anonyymi

        Onnea sen oikean löytämiseksi


    • Anonyymi

      No. Lyylin pitää vaivautua Uspenskiin kruunulle. Ei velvoita mihinkään ennen tai jälkeen! Oblivion stout...

    • tosi.typy

      Havaintoja viime viikolta.
      Eräällä suositulla terassilla oli pöytä täynnä viehättäviä naisia kesämekoissaan. He keskustelivat vilkkaasti ja heillä tuntui olevan hauskaa.
      Saman terassin kulmassa oli pöytä täynnä miehiä. Vilkasta keskustelua ja naurua.
      Näiden kahden pöydän henkilöiden välillä ei ollut minkäänlaista vuorovaikutusta. Vaikka tilanne olisi ollut mitä parhain tutustua ja lähestyä.

      Miksi ei haluta käydä tervehtimässä ja tutustua naapuripöydän väkeen? Ymmärrän, ettei haluta häiritä, mutta kummatkin seurueet näyttivat olevan viihteellä.

      Olemmeko me suomalaiset todella näin ujoja?

      • Anonyymi

        "Miksi ei haluta käydä tervehtimässä ja tutustua naapuripöydän väkeen? "

        En kävisi itsekään tervehtimässä silloin olen kavereiden kanssa hauskaa pitämässä. Iskureissut on ihan erikseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Miksi ei haluta käydä tervehtimässä ja tutustua naapuripöydän väkeen? "

        En kävisi itsekään tervehtimässä silloin olen kavereiden kanssa hauskaa pitämässä. Iskureissut on ihan erikseen.

        Siinä olisi ollut sinkuille mahdollisuus tutustua. Tuossa olisi ollut hyvä tilaisuus "rikkoa jäätä".
        Tämän ketjun aloitus kohdistetaan sinkkunaisiin, samoin voidaan kyyä sinkkumiehiltä.

        Silloin muinoin, sinkkuna ollessani, en itsekään tyrkyttänyt seuraani muiden pöytään. Olin aivan liian ujo siihen.


      • Anonyymi

        En tietenkään osaa juuri noiden henkilöiden puolesta sanoa, joten kerron miten tuo minun ystäväpiirissäni menee. Kun ollaan kavereiden kanssa liikkeellä, niin ei silloin vilkuilla vieraisiin pöytiin, vaan vietetään aikaa niiden kavereiden kanssa. Niitä iltoja ei miehillä sotketa ja sellaista pidettäisiin epäkohteliaana ja huonona käytöksenä. Sellaisilla voi olla eri juttu, jotka pyörivät jatkuvasti keskenään tuolla terasseilla.

        Ei siis ainakaan meillä liity mitenkään ujouteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään osaa juuri noiden henkilöiden puolesta sanoa, joten kerron miten tuo minun ystäväpiirissäni menee. Kun ollaan kavereiden kanssa liikkeellä, niin ei silloin vilkuilla vieraisiin pöytiin, vaan vietetään aikaa niiden kavereiden kanssa. Niitä iltoja ei miehillä sotketa ja sellaista pidettäisiin epäkohteliaana ja huonona käytöksenä. Sellaisilla voi olla eri juttu, jotka pyörivät jatkuvasti keskenään tuolla terasseilla.

        Ei siis ainakaan meillä liity mitenkään ujouteen.

        Lähinnä vastasin aloituksen tehtävään.
        Vaikka olisi mahdollisuus, kukaan ei tutustu naapuripöydän tarjontaan. Ollaan vaan omissa porukoissa. Silloin ei välttämättä löydä toivottua kumppania.

        Outoa, että tuossa aloituksessa on tehtävä kohdistettu ainoastaan sinkkunaisille. Eikö ne miehet hae myös kumppania itselleen?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Lähinnä vastasin aloituksen tehtävään.
        Vaikka olisi mahdollisuus, kukaan ei tutustu naapuripöydän tarjontaan. Ollaan vaan omissa porukoissa. Silloin ei välttämättä löydä toivottua kumppania.

        Outoa, että tuossa aloituksessa on tehtävä kohdistettu ainoastaan sinkkunaisille. Eikö ne miehet hae myös kumppania itselleen?

        Kyllä varmaan moni tutustuukin, mutta tilanne voi olla sekin, ettei niitä kavereitaakaan ehdi joka päivä tai joka viikonloppu näkemään. Ne seuranhakureissut voi tehdä sitten omalla ajallaan ja olla pilaamatta sillä muiden iltaa tai pahimmillaan jättää kaveri yksikseen, joka on kuitenkin nähnyt sen vaivan, että on lähtenyt yhdessä sitä iltaa viettämään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmaan moni tutustuukin, mutta tilanne voi olla sekin, ettei niitä kavereitaakaan ehdi joka päivä tai joka viikonloppu näkemään. Ne seuranhakureissut voi tehdä sitten omalla ajallaan ja olla pilaamatta sillä muiden iltaa tai pahimmillaan jättää kaveri yksikseen, joka on kuitenkin nähnyt sen vaivan, että on lähtenyt yhdessä sitä iltaa viettämään.

        Ystävät ovat toki arvokkaita. Ymmärrän pointtisi.
        Yhteistä aikaa ei usein ole ja kun sitä järjestetään, siihen sitoudutaan.

        Minkälanen se seuranhakureissu oikein on? Ehkä loppuillasta yksin baariin katsomaan tarjontaa?


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Ystävät ovat toki arvokkaita. Ymmärrän pointtisi.
        Yhteistä aikaa ei usein ole ja kun sitä järjestetään, siihen sitoudutaan.

        Minkälanen se seuranhakureissu oikein on? Ehkä loppuillasta yksin baariin katsomaan tarjontaa?

        Itsellä on kokemusta sellaisistakin "kavereista", jotka saattoivat noin vain häipyä kesken illan. Heidän kanssaan ei montaa kertaa tullut lähdettyä mihinkään.

        Ehkä jotain sellaista. En tosin ikinä ole lähtenyt yksinäni liikkeelle nimenomaan loppuillasta, kun en kaipaa humalaista seuraa ja silloin on suuri riski joutua sellaisen piirittämäksi.


    • Anonyymi

      Ei tänään ehdi tuollaisiin. Muutenkin Suomen kesä on niin lyhyt, että en viitsi tuhlata tolladiin puuhiin.

    • Anonyymi

      Juttele jollekin tuntemattomille ja sitten vielä kuluta koko hiivatin päivä siihen. Kuulostaa tylsältä. Ei kiitos! 🙂

    • Anonyymi

      Monilla pelimiehillä on kalenterissa vapaata tilaa vielä yhdelle tai kahdelle viikko panolle. Kun paikka on mennyt, voi mennä vuosikin ennenkuin haaremista vapautuu uusi paikka. Älä missaa tilaisuutta tai jäät ilman!

    • Niinpä, kovin vakavasti ei sinkkunaiset kyllä nyt suhtaudu ainakaan tähän sinkkumieheen. Ghostaus jee, no tahkoa ei tarvinnut tällä kertaa vääntää, pääsin vähällä 😁.
      Taidan alkaa veistämään tuohon mun kävelykeppiini loven jokaisen ghostauksen jälkeen merkiksi 🤔: Tosimiehet kuulemma veistelee merkkejä sängynpäätyynsä, mutta kaipa mun on tyytyminen näihin merkintöihin...jotain edes 😝

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe