Exä kummittelee suhteessa

Anonyymi-ap

Oletko koskaan ollut tai oletko suhteessa jossa joku exä kummittelee taustalla? Miten olet pärjännyt sen kanssa?

16

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan ei halua olla vaihtoehto B, se johon joudutaan tyytymään.
      Kaikilla on kuitenkin tiettyyn ikään ehtiessä painolastia mukanaan, ja joskus edellisten suhteiden haamut kummittelevat uudessa suhteessa. Ahdistusta, surua ja jopa traumoja joutuu joskus käsittelemään pitkään suhteen päätyttyäkin, mutta se ei ole suoranainen este uudessa parisuhteessa olemiselle. Kysymys onkin mielestäni enemmän siitä, miten exä näkyy kumppanin käytöksessä ja elämässä.
      Onko kyseessä normaalia tunteiden ja muistojen käsittelyä vai jotain muuta, esim vertaileeko hän sinua entiseensä, ja onko sävy negatiivinen sinua kohtaan? Haikaileeko hän exän perään? Vai yrittääkö kykyjensä mukaan "parantua" edellisen suhteen jäljiltä ja haluaa olla kanssasi, ei exän.

• Anonyymi

Mä tapailin kerran jonkin aikaa yhtä naista jolla oli exä aina kuvioissa mukana, soittelivat ja tekstailivat vähän koko ajan, pari kertaa suostuin heidän mukaan baariin. Tuli ihan outo olo koko hommasta, että ketä tää nainen halusi tapailla. Seksiä kyllä oli mutta tunsin että olin kolmas pöyrä ja tää nainen oli jotenkin kiinni tässä ex- miesystävässä eikä osannut päästää irti siitä. Päästin sitten itse irti ja lopetin suhteen siihen, en halua olla suhteessa jossa on joku exä kuvioissa mukana.

• Anonyymi

No eihän sitä toivonut koskaan, että mies olisi ollut niin häikäilemätön kuten ex naisensa jonka kanssa viestitteli ja näki milloin missäkin ja tapaamiset painottui että harrastivat seksiä

• Anonyymi

Siiskö että nainen kävi harrastamassa sexiä exän kanssa?

• Anonyymi

Täälläkummittelee sitten eksä

• Anonyymi

Itse olen seurustellut reilun vuoden miehen kanssa, jolla ex:ät vahvasti edelleen arjessa mukana. Toisen kanssa hänellä aikuinen lapsi ja väittää minulle kun sanoin tiiviin yhteydenpidon häiritsevän, että vain lapsen asioita hoitavat. On kuitenkin kertonut että ovat hyviä ystäviä. Kyseinen ex halusi myös minut mukaan ex miehensä ja tyttärensä kanssa päivälliselle, ex:n nykyinen puoliso ei ollut mukana. Minulle ei tapaamisesta olisi todennäköisesti kerrottu ellei ex puoliso olisi halunnut minua mukaan. Asetelma oli kyllä ahdistava koska koin itseni todella ulkopuoliseksi. Puhelut ja viestittely on ex:n kanssa viikoittaista, siitä ei minulle mainita mutta tiedän sen ja naisen vaistoni varoittaa minua mutta voin olla toki vainoharhainenkin. Asiasta on puhuttu mutta silti se vaivaa minua.

• Anonyymi

Huonisti pärjännyt sen k anssa...

• Anonyymi

Kuuluu suureen kertomukseen meistä.

• Anonyymi

Kuinka teimme sen yhdessä

• Anonyymi

Lopetellaan nyt kummittelu ja ekksä haaveet eksä on kuollut.

• Anonyymi

Hukkunut painui järven pohjaan

• No jos on yhteisiä lapsia, niin minusta on luonnollista, että lasten yhteisiä asioita joudutaan hoitamaan, mutta ei muuta. Kaikenlaiset yhteiset tapaamiset yms on syytä unohtaa, jos siirtyy uuteen suhteeseen.

• Anonyymi

Yhteisten lasten hoitamiseen liittyvä asiointi on ok, mutta jos lapsia ei ole niin silloin on epäasiallista pitää yhteyttä exiin uuden suhteen kustannuksella.

• Anonyymi kirjoitti:

Yhteisten lasten hoitamiseen liittyvä asiointi on ok, mutta jos lapsia ei ole niin silloin on epäasiallista pitää yhteyttä exiin uuden suhteen kustannuksella.

Samaa mieltä. Silloin sen parisuhteen toisen osapuolen pitää avata suunsa ja kertoa, että se ei tunnu hänestä hyvältä ja haluaisi yhteydenpidon loppuvan.

• Yogamies kirjoitti:

Samaa mieltä. Silloin sen parisuhteen toisen osapuolen pitää avata suunsa ja kertoa, että se ei tunnu hänestä hyvältä ja haluaisi yhteydenpidon loppuvan.

Turha ajatella toisen olevan ajatustenlukija. Toisille se voi oikeasti olla ihan normaalia, että jatketaan kavereina eron jälkeen.

• Anonyymi

On naitava lisää muitten kanssa. Ja paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe