Moi. Tossa noin 4 viikkoa sitten mopo lähti hallinnasta irtohiekalla jonka seurauksena kaatusin ja jalka jäi alle. Ensimmäinen reaktioni oli että onko mopo kunnossa jalka ei kiinnostanut. Sitten hälytyskellot alkoi soimaan ku jalka yhtäkkiä muljahteli. No ei siitä muuta ku ambulanssii soitto ja sairaalaa. Sairaalassa todettiin että olen ilmeisesti saanut jonkun tripley murtuman nilkkaan ja ala säären murtuman. Ensiksi sairaalassa totesivat että 12viikkoa kipsi sitten 8vk ja nyt 6viikkoa eli ilmeisesti huomenna minun pitäisi saada lyhyempi kipsi joka on minulla 2 viikkoa. Osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti kipsin poiston jälkeen pääsen ajamaan jo mopolla. Ainakin minun mielestä jalkajarrua käyttäessä tapahtuu samalla sitä treenaus liikettä mitä nyt jalkaa ylösalasin piti heilutellakkaan. Ajo kuume on todella kova ja haluan mahdollisimman nopeasti päästä ajamaan. Olen siis perusterve nuori. Vaikuttaako mikään nikotiini/alkoholin käyttö luutumiseen. Ja onko normaalia jos jalkaa alkaa mojottamaan/sattumaan aina välillä ja sitten kipu katoaa. Kiitos vastauksista etukäteen
Nilkan ja sääriluun murtuma (mopolla ajaminen kipsin jälkeen)
4
395
Vastaukset
- Anonyymi
Koipesi hakee ilmeisestikin vielä muotoaan, voit säätää sen nyt mopoiluun ideaaliksi juurikin lajinomaisella harjoittelulla, joten ei muuta kuin kovaa ajoa.
- Anonyymi
En ny ihan ymmärtäny
Tässä kävi nyt näin et sain tänää lyhyemmän kipsin mutta kipsi aika piteni 2viikolla
- Anonyymi
Päivitys. Astuin koko painolla vahingossa mutta ei sattunut muutakuin polveen kun taittui niin bopeasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651413Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia105845YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä45678Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39677- 53673
- 54672
Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606025635Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli66633Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan69621Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.40616