Miten miehen saisi kitnapattua

Anonyymi-ap

Minä olen jo miettinyt että olenko hullu vai mikä kun mietin tämmöstä joten olen hullu

7

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Puhu fiksuja, synnytä häneen lämmin ja luottamusta synnyttävä side. Tee itsestäsi tavoittelemisen arvoinen (epäitsekäs toiminta)? Aisti hyviä asioita hänessä, tuo niitä julki hänelle? Sen jälkeen voi olla helpompi saada hänet viihtymään seurassasi? Silloin ei tarvi miettiä mitään kidnappauksia vaan voit keskittyä nauttimaan aikaan saannoksistasi ja siitä, että hän viihtyy seurassasi?

• Anonyymi

Miten olisi jos teet hänelle selväksi että pidät hänestä, sillä tavalla pehmeästi ettei miesparka järkyty liiaksi kokemastaan huomionosoituksesta. Käytännön tasolla tapahtuvaan kidnappaukseen en lähde neuvoja jakelemaan :D

• Anonyymi

Olet vain hauska ja annat miehen löytää polku luoksesi.

• Anonyymi

Eiköhän se nykypäivänä toimi samalla lailla kuin siinä Mel Brooksin elokuvassa. Maailman historia tai jotain sinne päin.

• Asioiden ajattelemin ja asioiden tekeminen on kaksi eri asiaa. Kyllä sitä kaikkea saa pohdiskella ilman hullun leimaa, kunhan ei lähde kaikkia ajatuksia toteuttamaan.

• Anonyymi

Jos mies on jo saanut vuosien vaikutelman sinusta, niin unohdat vain koko jutun.
      Siirry paremmille kalavesille.

• Anonyymi

Äläs ny hulluja kirjoittele. Luotettavimmat ovat yleensä niitä varovaisempia näissä asioissa ja jos sellainen johtaa hyvään lopulta? Sellainen suhde voi kestää kovempia sattumuksia, kuin joku illan säätö tai vastaava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      73
      3363
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2661
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2172
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1729
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1697
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1695
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1618
    Aihe