Syylä

Heidi heidi heidi hoo

Miten eroon kasvoissa olevista syylistä.

4

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luontaistuotekaupan osterivinokaskapseleita on meille mainostettu. Hoitoaika on kahdesta viikosta puoleen vuoteen, 2 kapselia 2-3 kertaa päivässä. Kolmas paketti menossa jalkapohjan syyliin, nyt näyttää siltä, että syylät ovat vähän huonolla hapella. Rupeavat reunoista kesimään. Toivossa on hyvä elää, mutta ei tuo aine ainakaan tapa, tehty sienistä.

• pääsin

syylistä eroon eteerisillä öljyillä. Laitoin aamuin illoin topsiin tipan laventelin- ja sitruunan eteeristä öljyä ja sivelin topsilla syylät läpi. Meni kaksi viikkoa ja hupsista, siitä lähtien olen ollut syylätön! :)

• vera

Millaisilta kasvojen syylät näyttävät?

Minulla on ollut jaloissa ja käsissä vaihteleva (mutta jatkuva) syyläongelma jo kymmenen vuotta. Nyt pelkään että ongelma on levinnyt kasvoihinkin: Kaksi pientä rypyläistä, tummahkoa pistettä,jotka näyttävät lähes luomilta, mutta eivät kuitenkaan ole sitä.

Itse olen kokeillut lähes kaikkea koululääketieteestä luontaishoitoon. Moni hoito on vähentänyt syylien määrää, mutta ne ovat puhjenneet myöhemmin uudelleen uusiin paikkoihin. Todennäköinen syy epäonnistumiseen on ollut pitkäjänteisyyden puute.

Tässä muutamia kokeilemiani konsteja:

Osterivinokkaiden lisäksi luontaistuotekaupoista saa Vocca-syylänpoistoainetta (10e), joka toimi ainakin minulla käsien syyliin. Paikallishoitona on suositeltu myös puhdasta aloe veraa (tai kapseleista puristettua e-vitamiinia) suoraan syyliin aamuin illoin.

Eteerisistä öljyistä auttaa myös teepuuöljy sekä timjami.

Homeopaattisista lääkkeistä ainakin tuija on tehokas, se kun auttaa kehittämään kehon omaa vastustuskykyä. Muutenkin kannattaa buustata vastustuskykyä, huolehtia vitamiinien ja hivenaineiden saannista, liikkua paljon ja pitää hyvää mieltä yllä. Syylien kun sanotaan lisääntyvän erityisesti stressitilanteissa.

• mmmmmmmä

apteekista sai ainakin joitakin vuosia sitten ostettua Verruxin nimistä geeliä syyliin. on kuulemma toiminut ihan hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe