Mitä muuta tämä maa on kuin Diktatuuri maa?

Anonyymi-ap

Kansan mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin jo etukäteen päätetyillä lausunnolla:
"Yhtään tehtyä päätöstä ei peruta jyrisi Orpo viime syksynä teeveessä".
Mitä muuta tämä enää on kuin Diktatuuria?

97

603

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kansan mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin teipataan jo etukäteen päätetyillä lausunnolla.
      Vaalit ovat ääntenlaskun manipuloinnin tulosta. Suomi ei tee mitään muuta kuin mitä Wef ja IMF sekä EKP, EU ja NATO käskevät ja määräävät.
      Miten tässä jonkun kansalaisen "ääni" muka enää mitään muuttaisi?
      On tämä järjetöntä touhua mihin suuntaan tämä maa on yhden hallituksen aikana mennyt.

      • Anonyymi

        Kansan mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin teilataan.
        Ei nämä kännykät osaa edes kieliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansan mahdollisuus vaikuttaa päätöksiin teilataan.
        Ei nämä kännykät osaa edes kieliä.

        ?
        ?
        Kun SDP:n ÄäriVasemmiston Hallitus Teki Päätöksiä !

        - - - - - - Sekin Täytyi Olla DIKTATUURIA !

        - - - - - - Koska Se Hallitus Teki PÄÄTÖKSIÄ - EIKÄ NIITÄ OLE - PERUTTU !

        Tämä Perustuu ALOITTAJAN Perusteluihin !

        !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        ?
        Kun SDP:n ÄäriVasemmiston Hallitus Teki Päätöksiä !

        - - - - - - Sekin Täytyi Olla DIKTATUURIA !

        - - - - - - Koska Se Hallitus Teki PÄÄTÖKSIÄ - EIKÄ NIITÄ OLE - PERUTTU !

        Tämä Perustuu ALOITTAJAN Perusteluihin !

        !

        Tuosta saa repiä paremmaksi jos pystyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ?
        ?
        Kun SDP:n ÄäriVasemmiston Hallitus Teki Päätöksiä !

        - - - - - - Sekin Täytyi Olla DIKTATUURIA !

        - - - - - - Koska Se Hallitus Teki PÄÄTÖKSIÄ - EIKÄ NIITÄ OLE - PERUTTU !

        Tämä Perustuu ALOITTAJAN Perusteluihin !

        !

        Se perustuu sinun harhoihin, ei aloittajan.


      • Anonyymi

        Eh venäjällä on vangittu 14 000 mielenosoittajaa


    • Anonyymi

      Saako Pietarissa kananmunia kapasta?

    • Anonyymi

      Herää russakka, ei Suomi mikään venäjä ole vaikka siitä unta näetkin.

      • Anonyymi

        Vakiovastaus pelleltä joka pitää kaikkia eri mieltä olevia ryssinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakiovastaus pelleltä joka pitää kaikkia eri mieltä olevia ryssinä.

        Ankkatesti: Jos se näyttää ankalta, ui niin kuin ankka ja vaakkuu kuin ankka, niin se on todennäköisesti ankka.


    • Anonyymi

      Hyvien päätösten pitämistä.

    • Anonyymi

      Miksi nää vaaleissa hävinneet aina kitisee?

      Uskokaa vain se että te ootte vähemmistö.

      Saa muuttaa pois jos Suomen kaltainen demokratia ei kelpaa.

      • Anonyymi

        Kaikki maat ovat samanlaisia. Kantaupseerit hallitsevat jokaisessa maassa. Missä maassa näin ei ole? Rahaa löytyy sotimiseen koska tahansa mutta esim. syövän hoitamiseen täytyy erikseen ruinata rahaa. Onko kansa tosiaan tätä mieltä? Ukrainassakin jo heti ensialkuun maanviljelijät käskivät sotilaita painumaan vit*uun. Kuunneltiinko heitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki maat ovat samanlaisia. Kantaupseerit hallitsevat jokaisessa maassa. Missä maassa näin ei ole? Rahaa löytyy sotimiseen koska tahansa mutta esim. syövän hoitamiseen täytyy erikseen ruinata rahaa. Onko kansa tosiaan tätä mieltä? Ukrainassakin jo heti ensialkuun maanviljelijät käskivät sotilaita painumaan vit*uun. Kuunneltiinko heitä?

        Ooppa rauhassa ja hae apua tuohon harhaisuuteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooppa rauhassa ja hae apua tuohon harhaisuuteen.

        Mihin harhaisuuteen? Voinko minä kieltäytyä siitä että verorahoistani menee automaattisesti siivu kantaupseereille ja aseteollisuuteen?


    • Anonyymi

      Äänestäkää pölvästit oikein! Sitä se demokratia tarkoittaa, että saa valita jonkin muunkin kuin putiinin.

      • Anonyymi

        Ja jos ehdokkaat ei miellytä niin ehdollekin saa mennä.

        Tosin Venäjällähän siitä pääsee hengestään.


      • Anonyymi

        No ketä kannattaa äänestää ettei jatkossa mene automaattisesti rahaa kantaupseereille ja laitteisiin joilla on tarkoitus tappaa lajitovereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketä kannattaa äänestää ettei jatkossa mene automaattisesti rahaa kantaupseereille ja laitteisiin joilla on tarkoitus tappaa lajitovereita?

        No, menepä vaikka ihan ite ehdokkaaksi seuraaviin vaaleihin ja ota vaaliteemaksi tuo upseerivihasi, läpimenosi on taattu?
        Sen jälkeen päättäjänä sinulla on jo paljon paremmat työkalut muuttaa maailmaa kuin lässyttää typeryyksiä epämääräisillä mielipidepalstoilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ketä kannattaa äänestää ettei jatkossa mene automaattisesti rahaa kantaupseereille ja laitteisiin joilla on tarkoitus tappaa lajitovereita?

        Entäs kun se lajiTOVERI yrittää tappaa sinut ??? Annatko vaan tapahtua ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs kun se lajiTOVERI yrittää tappaa sinut ??? Annatko vaan tapahtua ???

        Sotatilanteessa en suostu asetta ottamaan. Meillä on ongelmana kun jokaiseen maahan koulutetaan jatkuvasti uusia sotilaita ja ostetaan lisää aseita. Ei sodatkaan voi koskaan loppua. Kyllä sitä nyt vaan jossain vaiheessa ihmiskunnan kehityksessä täytyy sotien loppua. Kuvitteletteko että nyt sitten tämän sodan jälkeen aseteollisuus pistää hanskat naulaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos ehdokkaat ei miellytä niin ehdollekin saa mennä.

        Tosin Venäjällähän siitä pääsee hengestään.

        No mitäs sitten tapahtuu jos menee ehdolle ja valitaan? Saako sitten tahtonsa läpi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitäs sitten tapahtuu jos menee ehdolle ja valitaan? Saako sitten tahtonsa läpi?

        Saa ainakin kertoa mielipiteensä sellaisella foorumilla missä päätökset tehdään.
        Jos vielä onnistutverkostoitumaan useitten samanmielisten kanssa, voi ainakin saada asiansa käsittelyyn. Ainoastaan täydellinen typerys kuvittelee, että joku yksinäinen ihminen saa tahtonsa läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saa ainakin kertoa mielipiteensä sellaisella foorumilla missä päätökset tehdään.
        Jos vielä onnistutverkostoitumaan useitten samanmielisten kanssa, voi ainakin saada asiansa käsittelyyn. Ainoastaan täydellinen typerys kuvittelee, että joku yksinäinen ihminen saa tahtonsa läpi.

        Mitenkäs kun koulussa opetetaan että jokainen ihminen saa olla oma itsensä? Minä olen sellainen etten halua verorahoistani menevän aseteollisuuteen tai kantaupseereille. Lisäksi haluan työn jossa saan olla yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitenkäs kun koulussa opetetaan että jokainen ihminen saa olla oma itsensä? Minä olen sellainen etten halua verorahoistani menevän aseteollisuuteen tai kantaupseereille. Lisäksi haluan työn jossa saan olla yksin.

        Valtio antaa militaristien toteuttaa unelmaansa ja tarjoaa automaattisesti työtä hyvillä ylenemismahdollisuuksilla mutta ihmiselle joka on puolet elämästään palvellut kyseisiä yksilöitä ja muita yhteiskunnan jäseniä tehnyt kaikki paskahommat heidän puolestaan ja maksaa vielä joillekin vitun vakuutusyhtiöille ym. mitään tekemättömille toimistotyöläisille joilta ei saa mitään takaisin. Valtio ei kykene tarjoamaan yhtään mitään muuta kuin että saa palvella kusipäitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtio antaa militaristien toteuttaa unelmaansa ja tarjoaa automaattisesti työtä hyvillä ylenemismahdollisuuksilla mutta ihmiselle joka on puolet elämästään palvellut kyseisiä yksilöitä ja muita yhteiskunnan jäseniä tehnyt kaikki paskahommat heidän puolestaan ja maksaa vielä joillekin vitun vakuutusyhtiöille ym. mitään tekemättömille toimistotyöläisille joilta ei saa mitään takaisin. Valtio ei kykene tarjoamaan yhtään mitään muuta kuin että saa palvella kusipäitä.

        Mitäköhän tarkoitit tuolla sekopäisellä vuodatuksellasi?
        Ei tuo avautunut yhdellä eikä edes kahdellakaan lukemisella, sekopäistä vuodatusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän tarkoitit tuolla sekopäisellä vuodatuksellasi?
        Ei tuo avautunut yhdellä eikä edes kahdellakaan lukemisella, sekopäistä vuodatusta.

        Ei se idiooteille aukeakaan. Jos osaat lukea niin aika selkeä teksti. Tietysti jos kuulut tuohon porukkaan jota palvellaan niin varmasti et edes halua ymmärtää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäköhän tarkoitit tuolla sekopäisellä vuodatuksellasi?
        Ei tuo avautunut yhdellä eikä edes kahdellakaan lukemisella, sekopäistä vuodatusta.

        No selitäpä nyt mitä minä saan takaisin siitä että minä olen palvellut kantaupseereita? Sota kun syttyy niin minä olen siellä etulinjassa tapettavana ja kantaupseerit piilossa bunkkerissa kaukana rintamalta. Jälleen kerran istutaan kivassa bunkkerissa ja lipitellään konjakkia joita sotilaat bunkkeriin kantavat kun ei itse tosiaan viitisi ja ohjaillaan muita. Siinä se kivasti menee koko elämän pituinen jakso. Mikäs siinä muiden palvellessa.


    • Anonyymi

      Kiinnittäkää huomio ensin mihin teidät on johdettu puheilla ja media, tai joku lahko, puhuja. Sen jälkeen pitää tarkistaa oma pää ajatusten osalta, onko aivopesty tai palkan vuoksi mukana jossain ja omat vaatimukset. Ja sitten miettiä kun se päättäjä alkaa toteuttaa kaikkien erilaisia vaatimuksia. Joku sossu holhoamassa aikuisia on aika turha rahanmenoerä, kontrollissa.
      Osa kansasta vaati heikennyksiä ja osa äänestää tavan vuoksi lähes hypnoositilassa. Jotkut hokevat oikein poliitikkojen nimiä hurmostilassa. Osa ei enää halua niitä heikennyksiä. Osa ei kannattanutkaan. Se systeemi ei muutu tai ei voi olla erilainen, koska se on kone ja koneisto. Sen ulkopuolella VOI olla ihmisyys, jos sen tekee ja ymmärtää.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä mikä maa tämä on. "Diktatuuri" olisi tälle liian komea nimi.

      Rikollisten johtama, sitä Suomi on.

      • Anonyymi

        Ja silti et osaa lähteä pois?

        Miten daiju pitää olla että istu ja itkee vaan?


      • Anonyymi

        Voi lapsikulta sinun harhojasi! Otapas ensin selvää mitä diktatuuri tarkoittaa.

        Jos tämä todella olisi rikollisten tai diktaattorin johtama valtio. et sinäkään vappasti kirjoittelisi noita idiootin mielipiteitäsi täällä, olisit joko ammuttu tai leirillä.


    • Anonyymi

      Et sitten ymmärrä mikä on diktatuuria ja mikä demokratiaa?
      En ole kuullut moista jyrinää mutta, pääministeri ei demokraattisessa valtiossa ole mikään diktaattori. Sanoi hän mitä tahansa, eduskunta Suomessa päättää asioista, ei pääministeri, ei presidentti.

      • Anonyymi

        Tasavalta on sellainen jossa jokainen kansalainen päättää itse omista asioistaan. Suomi ei voi käyttää nimitystä tasavalta koska kansalaiset eivät voi päättää itse omista asioistaan. esim. kun käy töissä niin vasten omaa tahtoa joutuu antamaan verorahoista osuuden aseiden valmistukseen joilla on tarkoitus tappaa ihmisiä. Lisäksi koulutetaan joka vuosi lisää tappajia vasten yksilön omaa tahtoa. Suomi on diktatuuri ja joka muuta väittää valehtelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasavalta on sellainen jossa jokainen kansalainen päättää itse omista asioistaan. Suomi ei voi käyttää nimitystä tasavalta koska kansalaiset eivät voi päättää itse omista asioistaan. esim. kun käy töissä niin vasten omaa tahtoa joutuu antamaan verorahoista osuuden aseiden valmistukseen joilla on tarkoitus tappaa ihmisiä. Lisäksi koulutetaan joka vuosi lisää tappajia vasten yksilön omaa tahtoa. Suomi on diktatuuri ja joka muuta väittää valehtelee.

        Jos on 20 nallekarkkia ja ne jaetaan TASAN 10 ihmisen kesken niin kuinka monta karkkia kukin yksilö saa? Suomi on kuulemma TASAvalta. Äidinkielen termiä TASA täytyisi hieman muuttaa koska se ei tarkoitakaan sitä mitä on opetettu. Nallekarkkien TASAN jakaminen onkin näköjään sitä että täytyy valita joku ehdokas joka sitten voi kertoa oman mielipiteensä suuressa neuvostossa kuinka nallekarkit tulisi jakaa 10 ihmisen kesken ja lopuksi suuri neuvosto kuitenkin päättää kuinka karkit jaetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 20 nallekarkkia ja ne jaetaan TASAN 10 ihmisen kesken niin kuinka monta karkkia kukin yksilö saa? Suomi on kuulemma TASAvalta. Äidinkielen termiä TASA täytyisi hieman muuttaa koska se ei tarkoitakaan sitä mitä on opetettu. Nallekarkkien TASAN jakaminen onkin näköjään sitä että täytyy valita joku ehdokas joka sitten voi kertoa oman mielipiteensä suuressa neuvostossa kuinka nallekarkit tulisi jakaa 10 ihmisen kesken ja lopuksi suuri neuvosto kuitenkin päättää kuinka karkit jaetaan.

        Automaattisesti kuitenkin kantaupseerit ottavat osan karkeista eikä sitä voi mitenkään estää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasavalta on sellainen jossa jokainen kansalainen päättää itse omista asioistaan. Suomi ei voi käyttää nimitystä tasavalta koska kansalaiset eivät voi päättää itse omista asioistaan. esim. kun käy töissä niin vasten omaa tahtoa joutuu antamaan verorahoista osuuden aseiden valmistukseen joilla on tarkoitus tappaa ihmisiä. Lisäksi koulutetaan joka vuosi lisää tappajia vasten yksilön omaa tahtoa. Suomi on diktatuuri ja joka muuta väittää valehtelee.

        Nythän vasta vitsin murjaisit! Miten voi olla yhteiskuntaa jossa jokainen tekisi mitä mieleen juolahtaa. Sellainen ei ainakaan olisi mikään demokratia vaan anarkia. Demokratia tarkoittaa, että eletään enemmistön hyväksymien pelisääntöjen mukaan, jos jollain olisi parempi malli hoitaa asioita, voi yrittää muuttaa niitä mutta vain demokratian keinoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattisesti kuitenkin kantaupseerit ottavat osan karkeista eikä sitä voi mitenkään estää.

        Virassa oleva upseeri ei voi osallistua politiikkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tasavalta on sellainen jossa jokainen kansalainen päättää itse omista asioistaan. Suomi ei voi käyttää nimitystä tasavalta koska kansalaiset eivät voi päättää itse omista asioistaan. esim. kun käy töissä niin vasten omaa tahtoa joutuu antamaan verorahoista osuuden aseiden valmistukseen joilla on tarkoitus tappaa ihmisiä. Lisäksi koulutetaan joka vuosi lisää tappajia vasten yksilön omaa tahtoa. Suomi on diktatuuri ja joka muuta väittää valehtelee.

        Venäjällä annetaankin asekoulutusta jo alakoulussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on 20 nallekarkkia ja ne jaetaan TASAN 10 ihmisen kesken niin kuinka monta karkkia kukin yksilö saa? Suomi on kuulemma TASAvalta. Äidinkielen termiä TASA täytyisi hieman muuttaa koska se ei tarkoitakaan sitä mitä on opetettu. Nallekarkkien TASAN jakaminen onkin näköjään sitä että täytyy valita joku ehdokas joka sitten voi kertoa oman mielipiteensä suuressa neuvostossa kuinka nallekarkit tulisi jakaa 10 ihmisen kesken ja lopuksi suuri neuvosto kuitenkin päättää kuinka karkit jaetaan.

        Jos ne nallekarkit jaetaan tasan,, niin huomenna joillakuilla ei ole yhtään nallekarkkia, muutamilla yksi tai kaksi ja parilla kolmella ainakin viisi.
        Toiset eivät vaan pysty huolehtimaan omaisuudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän vasta vitsin murjaisit! Miten voi olla yhteiskuntaa jossa jokainen tekisi mitä mieleen juolahtaa. Sellainen ei ainakaan olisi mikään demokratia vaan anarkia. Demokratia tarkoittaa, että eletään enemmistön hyväksymien pelisääntöjen mukaan, jos jollain olisi parempi malli hoitaa asioita, voi yrittää muuttaa niitä mutta vain demokratian keinoin.

        Emme siis ole demokratia koska toimimme vähemmistön laatimien pelisääntöjen mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Emme siis ole demokratia koska toimimme vähemmistön laatimien pelisääntöjen mukaan.

        Demokratiassa nimenomaan toimitaan enemmistön laatimien pelisääntöjen mukaan.
        Mikä tuossa on noin vaikeaa tajuta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automaattisesti kuitenkin kantaupseerit ottavat osan karkeista eikä sitä voi mitenkään estää.

        Koeta nyt hakea apua tuohon sairaalloiseen upseerivihaasi. Ei enää ole tolkullisen ihmisen ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratiassa nimenomaan toimitaan enemmistön laatimien pelisääntöjen mukaan.
        Mikä tuossa on noin vaikeaa tajuta?

        Niin mutta kun me emme toimi enemmistön laatimien sääntöjen mukaan. Mistä yleensäkään olet tullut tulokseen että enemmistö on laatinut jotain sääntöjä? Tässä ketjussahan on mainittu että äänestetään joku jonnekin ja sitten sitä kautta ehkä saadaan asioita muutettua. Missä vaiheessa se enemmistö tässä nyt sitten tekee päätöksiä jos meitä on n. 5 miljoonaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratiassa nimenomaan toimitaan enemmistön laatimien pelisääntöjen mukaan.
        Mikä tuossa on noin vaikeaa tajuta?

        Demokratiassa toimitaan enemmistön laatimien sääntöjen se on totta mutta me toimimme niin että äänestetään 5 miljoonasta ihmisestä muutama ihminen tekemään päätöksiä muiden puolesta eivätkä hekään voi tehdä sellaisia päätöksiä kuin itse haluavat jotenka me emme voi olla mikään demokratia koska totuus on että vähemmistö tekee päätökset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratiassa toimitaan enemmistön laatimien sääntöjen se on totta mutta me toimimme niin että äänestetään 5 miljoonasta ihmisestä muutama ihminen tekemään päätöksiä muiden puolesta eivätkä hekään voi tehdä sellaisia päätöksiä kuin itse haluavat jotenka me emme voi olla mikään demokratia koska totuus on että vähemmistö tekee päätökset.

        Kerrohan, miten viisi miljoonaa ihmistä voisi tehdä päätökset valtakunnan asioista?
        Sinne äänestetään sellaisia ihmisiä, joihin äänestäjät enempi tai vähempi luottavat, ja he tekevät päätöksiä mihin ovat puolueohjelmassa sitoutuneet.
        Tämä enemmistö on ihan itse sen vähemmistön sinne äänestänyt, kuten ymmärrät, ei ne viisi miljoonaa ihmistä sinne eduskuntaan voi marssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan, miten viisi miljoonaa ihmistä voisi tehdä päätökset valtakunnan asioista?
        Sinne äänestetään sellaisia ihmisiä, joihin äänestäjät enempi tai vähempi luottavat, ja he tekevät päätöksiä mihin ovat puolueohjelmassa sitoutuneet.
        Tämä enemmistö on ihan itse sen vähemmistön sinne äänestänyt, kuten ymmärrät, ei ne viisi miljoonaa ihmistä sinne eduskuntaan voi marssia.

        Luottavat? No eivät varmasti luota enää!
        Pelkkiä huijareita tuolla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrohan, miten viisi miljoonaa ihmistä voisi tehdä päätökset valtakunnan asioista?
        Sinne äänestetään sellaisia ihmisiä, joihin äänestäjät enempi tai vähempi luottavat, ja he tekevät päätöksiä mihin ovat puolueohjelmassa sitoutuneet.
        Tämä enemmistö on ihan itse sen vähemmistön sinne äänestänyt, kuten ymmärrät, ei ne viisi miljoonaa ihmistä sinne eduskuntaan voi marssia.

        Demokratiassa toimitaan ENEMMISTÖN laatimien sääntöjen mukaan me emme ole demokraattinen tasavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koeta nyt hakea apua tuohon sairaalloiseen upseerivihaasi. Ei enää ole tolkullisen ihmisen ajattelua.

        Mihin upseerivihaan? Miksi minun täytyisi hakea apua? Minä en ole se joka komentaa sotilaspoliisit tappamaan oman maan kansalaisia siitä syystä että kieltäytyvät osallistumasta sotaan. Onko se mieleltään terveen kansalaisen käytöstä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luottavat? No eivät varmasti luota enää!
        Pelkkiä huijareita tuolla on.

        Voithan aina muuttaa sinne missä on mielestäsi luotettavia päättäjiä?
        Demokraattisesta maasta voi myös lähteä pois, jos meno ei miellytä, diktatuurissa se on mahdotonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin upseerivihaan? Miksi minun täytyisi hakea apua? Minä en ole se joka komentaa sotilaspoliisit tappamaan oman maan kansalaisia siitä syystä että kieltäytyvät osallistumasta sotaan. Onko se mieleltään terveen kansalaisen käytöstä?

        Terveen kansalaisen käytöstä ei ole vihata niitä upseereita jotka toimivat puolustusvoimissa vain ja ainoastaan maan lakien mukaan.
        Olet jatkuvasti huutanut kurkku suorana vihaasi noita upseereita kohtaan ja väittänyt valheellisesti että he johtaisivat tätä maata.
        SINUN käytöksesi ei ole terveen kansalaisen käytöstä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Demokratiassa toimitaan ENEMMISTÖN laatimien sääntöjen mukaan me emme ole demokraattinen tasavalta.

        Mikä mättää, nimenomaan täällä toimitaan ENEMMISTÖN laatimien sääntöjen mukaan.
        Mainitse yksikin laki, joka on tullut voimaan Eduskunnan vähemmistön kannattamana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä mättää, nimenomaan täällä toimitaan ENEMMISTÖN laatimien sääntöjen mukaan.
        Mainitse yksikin laki, joka on tullut voimaan Eduskunnan vähemmistön kannattamana?

        Miten voi alunperinkään olla enemmistön laatimia kun missään vaiheessa ei edes ole kysytty mielipidettä yhtään mihinkään? Uudet sukupolvet syntyvät tähän maailmaan ja missään vaiheessa ei ole kyselty mielipidettä. Lapset ei ymmärrä sotimisista yhtään mitään yhdessäkään maassa siihen saakka kun kantaupseerit tulee kouluihin opettamaan että sivarit on homoja ja venäläiset on ryssiä ja vihollisia. Oma lehmä toki ojassa kun tarvitaan lisää mortteja kyykytettäväksi tai loppuu työt. Pakko värvätä. Siviilipalveluksesta ei sitten koulutuksia pidettykään muuten kuin että homoja on ja paskavaippoja joutuu vaihtamaan. Minäkö tässä olen se häiriintynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten voi alunperinkään olla enemmistön laatimia kun missään vaiheessa ei edes ole kysytty mielipidettä yhtään mihinkään? Uudet sukupolvet syntyvät tähän maailmaan ja missään vaiheessa ei ole kyselty mielipidettä. Lapset ei ymmärrä sotimisista yhtään mitään yhdessäkään maassa siihen saakka kun kantaupseerit tulee kouluihin opettamaan että sivarit on homoja ja venäläiset on ryssiä ja vihollisia. Oma lehmä toki ojassa kun tarvitaan lisää mortteja kyykytettäväksi tai loppuu työt. Pakko värvätä. Siviilipalveluksesta ei sitten koulutuksia pidettykään muuten kuin että homoja on ja paskavaippoja joutuu vaihtamaan. Minäkö tässä olen se häiriintynyt?

        Voi lapsikulta, kyllä sinä olet se häiriintynyt, hakisit jo pikaisesti tarvitsemaasi apua, ei noin harhaisena ihmisenä eläminen ole elämisen arvoista.
        Tuo sinun upseerivihasi ja tuo harha, että upseerit hallitsisivat jo kouluopetusta tekee sinun jutuistasi täysin sairasta huuhaata.
        Sinulta on jokaisissa vaaleissa kysytty mielipidettä, jos et ole sitä ilmaissut, se on sinun oma valintasi, mutta kuten ymmärrät, edustuksellisessa demokratiassa ei yhden ihmisen mielipide muuta koko kansakunnan suuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi lapsikulta, kyllä sinä olet se häiriintynyt, hakisit jo pikaisesti tarvitsemaasi apua, ei noin harhaisena ihmisenä eläminen ole elämisen arvoista.
        Tuo sinun upseerivihasi ja tuo harha, että upseerit hallitsisivat jo kouluopetusta tekee sinun jutuistasi täysin sairasta huuhaata.
        Sinulta on jokaisissa vaaleissa kysytty mielipidettä, jos et ole sitä ilmaissut, se on sinun oma valintasi, mutta kuten ymmärrät, edustuksellisessa demokratiassa ei yhden ihmisen mielipide muuta koko kansakunnan suuntaa.

        Kysyttäessä minulta löytyy kyllä todisteita jos on tarve niin pitkälle mennä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttäessä minulta löytyy kyllä todisteita jos on tarve niin pitkälle mennä.

        En myöskään ole niin harhainen kuin upseerit jotka kuvittelevat että koko venäjän kansa on sitä mieltä että lähdetään sotaan suomen kanssa. Sota tulee syttymään siten että venäjän upseerit noudattavat ylimpien päälliköiden käskyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttäessä minulta löytyy kyllä todisteita jos on tarve niin pitkälle mennä.

        No , pistäs sitten niitä todisteita näkyviin.
        Ja niitten on parasta olla todisteita, eikä sinun omia päänsisäisiä harhoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virassa oleva upseeri ei voi osallistua politiikkaan.

        Jaa no minkä takia tv:ssä näkyy upseereita selittelemässä ukrainan sodasta jos he eivät saa osallistua poliitiikkaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virassa oleva upseeri ei voi osallistua politiikkaan.

        Tässä on nyt siis tapahtunut rikos koska tv:ssä on ollut everstiluutnantti selittelemässä ukrainan sodasta mitä siellä tapahtuu kuinka se vaikuttaa sekä muita arvauksia. Todellista tietoa se ei voi olla koska ainoa joka oikeasti voi nähdä mitä tapahtuu ja mitä tulevaisuudessa tapahtuu on Jumala. Täällä sanottiin ettei virassa oleva upseeri voi vaikuttaa poliitiikkaan eli rikos on tapahtunut ja demokraattisessa tasavallassa aloitettaisiin tutkinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on nyt siis tapahtunut rikos koska tv:ssä on ollut everstiluutnantti selittelemässä ukrainan sodasta mitä siellä tapahtuu kuinka se vaikuttaa sekä muita arvauksia. Todellista tietoa se ei voi olla koska ainoa joka oikeasti voi nähdä mitä tapahtuu ja mitä tulevaisuudessa tapahtuu on Jumala. Täällä sanottiin ettei virassa oleva upseeri voi vaikuttaa poliitiikkaan eli rikos on tapahtunut ja demokraattisessa tasavallassa aloitettaisiin tutkinta.

        Otappa rauhallisesti, televisiossa kommentointi ei ole politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa rauhallisesti, televisiossa kommentointi ei ole politiikkaa.

        Kerros meille mitä on politiikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerros meille mitä on politiikka?

        Politiikka on yhteisten asioitten hoitamista.
        Televisiossa faktojen kommentointi ei ole politiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Politiikka on yhteisten asioitten hoitamista.
        Televisiossa faktojen kommentointi ei ole politiikkaa.

        Fiktioiden koska kukaan ei voi varmuudella tietää mitä on meneillään ja miten se vaikuttaa tulevaisuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiktioiden koska kukaan ei voi varmuudella tietää mitä on meneillään ja miten se vaikuttaa tulevaisuudessa.

        Ennustaminen on vaikeaa ja tulevaisuuden varsinkin, mutta nämä kommentaattorit kertovat nimenomaan faktoja ja niitten perusteella voi esittää ennusteita, mitä voisi tälläisten tilanteiden jälkeen tulevaisuudessa tapahtuu. Ei niitä juttuja hatusta vedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyttäessä minulta löytyy kyllä todisteita jos on tarve niin pitkälle mennä.

        En ole tänne aikoihin kommentoinut, syynä on se, ettei ole mitään kommentoitavaa - samat kirjoittajat ja jutut kiertävät kehää. Myös useat anonyymit voi kohtalaisesti tunnistaa aiheistaan ja kirjoitusasusta.

        Muistaakseni viime vuonna joskus taisin kommentoida upseeri -vihaasi, joka on todella irrationaalista. Ei ole olemassa minkäänlaista upseeristoa, joka seurailee ja ohjaa kansalaisia ties missä. Upseereita on armeijassa (työ) ja reservissä, jotka eivät ole "upseerin töissä", vaan elävät aivan tavanomaista elämää, käyden joskus kertauksissa, kuten kirjoittaja ollessaan vielä oikeassa iässä.

        Väität, että sinulle on todisteita väittämistäsi - ole hyvä ja tuo niitä esille, muutoin väite on epälooginen ja perusteeton.

        Kysyin myös aiemmin myös mistä upseeri -vihasi johtuu. Et vastannut tähänkään kysymykseen. Arvelin sen johtuvan varusmiesaikana tapahtuneesta asiasta tai lapsuuden kokemuksista jollain muotoa. Nämä ovat täysin arvauksia.

        Tämänkin totesin, psyykkinen vointisi ei ainakaan parane, kun kirjoitat tänne vihastasi, etkä tee asialle yhtään mitään. Sinulle käy siten, että heität bensaa tuleen - olo ei helpotu laisinkaan, vaan ahdistus pahenee.

        Et pidä upseereista, koska he määräävät tappamaan. Ymmärrän tämän asian - on vain siten, että upseereita ja aliupseereita tarvitaan, sillä maassa on armeija - oma tai vieras. Oma on paras ratkaisu.

        Kaikella ystävyydellä
        Markku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänne aikoihin kommentoinut, syynä on se, ettei ole mitään kommentoitavaa - samat kirjoittajat ja jutut kiertävät kehää. Myös useat anonyymit voi kohtalaisesti tunnistaa aiheistaan ja kirjoitusasusta.

        Muistaakseni viime vuonna joskus taisin kommentoida upseeri -vihaasi, joka on todella irrationaalista. Ei ole olemassa minkäänlaista upseeristoa, joka seurailee ja ohjaa kansalaisia ties missä. Upseereita on armeijassa (työ) ja reservissä, jotka eivät ole "upseerin töissä", vaan elävät aivan tavanomaista elämää, käyden joskus kertauksissa, kuten kirjoittaja ollessaan vielä oikeassa iässä.

        Väität, että sinulle on todisteita väittämistäsi - ole hyvä ja tuo niitä esille, muutoin väite on epälooginen ja perusteeton.

        Kysyin myös aiemmin myös mistä upseeri -vihasi johtuu. Et vastannut tähänkään kysymykseen. Arvelin sen johtuvan varusmiesaikana tapahtuneesta asiasta tai lapsuuden kokemuksista jollain muotoa. Nämä ovat täysin arvauksia.

        Tämänkin totesin, psyykkinen vointisi ei ainakaan parane, kun kirjoitat tänne vihastasi, etkä tee asialle yhtään mitään. Sinulle käy siten, että heität bensaa tuleen - olo ei helpotu laisinkaan, vaan ahdistus pahenee.

        Et pidä upseereista, koska he määräävät tappamaan. Ymmärrän tämän asian - on vain siten, että upseereita ja aliupseereita tarvitaan, sillä maassa on armeija - oma tai vieras. Oma on paras ratkaisu.

        Kaikella ystävyydellä
        Markku

        Olet oikeassa Markku...täysin arvauksia kuten ammattikuntaasi kuuluukin...arvauksia...voisimpa minäkin tienata elantoni arvailemalla. Haluaisin vain elää itseni näköistä elämää rauhassa yksin ja voida hyvin mutta se ei ole tässä yhteiskunnassa mahdollista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole tänne aikoihin kommentoinut, syynä on se, ettei ole mitään kommentoitavaa - samat kirjoittajat ja jutut kiertävät kehää. Myös useat anonyymit voi kohtalaisesti tunnistaa aiheistaan ja kirjoitusasusta.

        Muistaakseni viime vuonna joskus taisin kommentoida upseeri -vihaasi, joka on todella irrationaalista. Ei ole olemassa minkäänlaista upseeristoa, joka seurailee ja ohjaa kansalaisia ties missä. Upseereita on armeijassa (työ) ja reservissä, jotka eivät ole "upseerin töissä", vaan elävät aivan tavanomaista elämää, käyden joskus kertauksissa, kuten kirjoittaja ollessaan vielä oikeassa iässä.

        Väität, että sinulle on todisteita väittämistäsi - ole hyvä ja tuo niitä esille, muutoin väite on epälooginen ja perusteeton.

        Kysyin myös aiemmin myös mistä upseeri -vihasi johtuu. Et vastannut tähänkään kysymykseen. Arvelin sen johtuvan varusmiesaikana tapahtuneesta asiasta tai lapsuuden kokemuksista jollain muotoa. Nämä ovat täysin arvauksia.

        Tämänkin totesin, psyykkinen vointisi ei ainakaan parane, kun kirjoitat tänne vihastasi, etkä tee asialle yhtään mitään. Sinulle käy siten, että heität bensaa tuleen - olo ei helpotu laisinkaan, vaan ahdistus pahenee.

        Et pidä upseereista, koska he määräävät tappamaan. Ymmärrän tämän asian - on vain siten, että upseereita ja aliupseereita tarvitaan, sillä maassa on armeija - oma tai vieras. Oma on paras ratkaisu.

        Kaikella ystävyydellä
        Markku

        Kyllä minä vastasin aikoinaan. Olen kirjoittanut syyt täsmälleen niin kuin ne ovat. Ongelmana tässä on vain se että sinä et ole kokenut täsmälleen samaa mitä minä ja siksi et usko tai halua uskoa ja väännät väkisin asiat omaan ajatusmalliisi sopivaksi. Metsästäjä haluaa tappaa ja tämä maailma on sopiva metsästyshenkisille kaikkina vuoden aikoina pystyy selviämään riistalla helposti ja valtio tarjoaa ammatin hyvillä eduilla ja ylenemismahdollisuuksilla. Valtio ei anna mitään ihmiselle joka on vuosikymmeniä palvellut raskaissa töissä ja haluaisi lyhyen kapisen loppuelämän olla yksin. Sitä ei sallita se ei vaan ole mahdollista.


    • Anonyymi

      Aloittaja voisi antaa itselleen lyhyen oppimäärän mitä on diktatuuri.

      Mene ensin Kauppatorille kyltin jossa lukee "Fuck Stubb" ja kävele ympyrää koko päivä ilman huolta.

      Sitten tee sama Punaisella Torilla kyltin kanssa jossa on "Fuck Putin" ja tule kertomaan mitenkä kävi.

      Huomannet varmaan eron?

      • Anonyymi

        Pahvikyltti on erikseen, lue kerrankin aloitus ennenkuin kommentoitu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahvikyltti on erikseen, lue kerrankin aloitus ennenkuin kommentoitu.

        Sun pitää sitten selvästi opetella mitä on edustuksellinen demokratia.

        Äänestäjät sai päättää ketä on vallassa, ja ne jotka sitten valtaan pääsee saa päättää mitä haluavat äänestäjien antamalla mandaatilla.

        Näin se menee, diktatuuri on ihan toinen juttu.

        Lues nyt siis kerrankin mitä käyttämäsi sanat tarkoittavat, jookos?


    • Anonyymi

      Kyllä tilanteesta saa vahvasti sen kuvan, ettei hallituksella ole todellista valtaa päättää mistään, vaan maata johdetaan ulkopuolelta.

      • Anonyymi

        Tai sitten sinun kuvasi on vahvasti väärä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten sinun kuvasi on vahvasti väärä?

        Se on juuri oikea ja sinulla väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juuri oikea ja sinulla väärä.

        Tai sitten ihan päinvastoin, sinä esitit väitteen, todistustaakka on ainoastaan sinulla.


      • Anonyymi

        Maata johdetaan VAIN JA AINOASTAAN ulkopuolelta perustuslainkin mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maata johdetaan VAIN JA AINOASTAAN ulkopuolelta perustuslainkin mukaan.

        Kunhan höperöitset, Suomea johdetaan Suomesta.


    • Anonyymi

      Kun lukee tätäkin palstaa niin on teidän puolesta hyvillään ettette päätä yhtään mistään. Parempi niin kaikille.

      • Anonyymi

        Et voisi kuitenkaan tehdä mitään - huolehdi läheisistäsi ja elä niin hyvää elämää kuin pystyt.


    • Anonyymi

      Selvää osaamispulaa on hallinnossa ja maan johdossa.
      Talous mataa, maa velkaantuu....
      - esim. mikä hinku pienellä Suomella on netto-maksajaksi ja häviäjäksi suurvalta sotaan ? Vaikea on ymmärtää tätä sodan himoa.
      Ja tubi on selvästi haitta Suomelle.
      Täysin ulkoa ohjattu vanha aikuinen setä, ja globalistien lobbari.
      Oikeastaan tubi on jo ajatusten eläkkeellä, kuten bidee us pres.

      Suurissa harhoissa siis menee tämä nato kylmä sota.

      • Anonyymi

        Mikset sitten SINÄ ole pyrkinyt tuonne pääkallonpaikalle kun noin hyvin osaisit valtion asiat hoitaa? Täällä huutelu ei ole kovin järkevää ja ei paranna maailmaa pätkääkään.

        "Ja tubi on selvästi haitta Suomelle"? Siis tuberkuloosi? Vai mitä oikein tarkoitit? Olisiko järkevämpää kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset sitten SINÄ ole pyrkinyt tuonne pääkallonpaikalle kun noin hyvin osaisit valtion asiat hoitaa? Täällä huutelu ei ole kovin järkevää ja ei paranna maailmaa pätkääkään.

        "Ja tubi on selvästi haitta Suomelle"? Siis tuberkuloosi? Vai mitä oikein tarkoitit? Olisiko järkevämpää kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä?

        Tätä maailmaa ei pysty parantamaan. Silloin kun kaikki tehtiin, niin tyhmä kansa oli opetettu huutelemaan foliohattuja, lääkityksen tarkistamista, muumien olemista laaksossa, intiaanien laskentaa kanootissa ja penaalin terävimmistä kynistä. Jukolavita, se oli
        raskasta yrittää tiedottaa, ja harakoille meni kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä maailmaa ei pysty parantamaan. Silloin kun kaikki tehtiin, niin tyhmä kansa oli opetettu huutelemaan foliohattuja, lääkityksen tarkistamista, muumien olemista laaksossa, intiaanien laskentaa kanootissa ja penaalin terävimmistä kynistä. Jukolavita, se oli
        raskasta yrittää tiedottaa, ja harakoille meni kaikki.

        Se oli äärimmäisen raskasta, kun itsellä oli todella tieto hallussa pääkallopaikalta, mutta kun se ei sopinut silloiseen tyhmistettyyn maailmankuvaan - tänä päivänä sopisi, mutta sillä ei enää ole merkitystä - se vain toteutui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tätä maailmaa ei pysty parantamaan. Silloin kun kaikki tehtiin, niin tyhmä kansa oli opetettu huutelemaan foliohattuja, lääkityksen tarkistamista, muumien olemista laaksossa, intiaanien laskentaa kanootissa ja penaalin terävimmistä kynistä. Jukolavita, se oli
        raskasta yrittää tiedottaa, ja harakoille meni kaikki.

        Kyllä tätä maailmaa pystyy parantamaan, kunhan sinne päättäviin elimiin saadaan riittävästi ammailaisia.
        Tosin Sinä et kuulu heihin.


    • Anonyymi

      LUOJA. Eikö teistä kukaan tiedä edes uudesta perustuslaista, joka astui voimaan masliskuussa 2013?! Ei Suomessa ole demokratiaa senkään mukaan.

      • Anonyymi

        Perustuslain idea on turvata kansalaisten perusoikeudet, ja uusi perustuslaki tehtiin nimenomaan niiden viemiseksi - siis täysin päinvastoin.

        Kuvaavaa tilanteeseen oli, että presidentti Niinistö ratifioi kolme kuukautta sen jälkeen Irlannille poikkeuslain Lissabonin sopimukseen nimeltä 'Laki Irlannin kansan huolenaiiheista', koska Irlanti ei olisi muuten allekirjoittanut Lissabonin sopimusta. Laki koski sitä, että Irlannin kansan oikeutta elämään ei saa rajoittaa.

        Teillä ei ole pahimmissa painajaisunissannekaan tietoa siitä missä mennään. Mutta kuvaavaa oli, ettei edes poliisi saanut kadonneen etsinnässä tietoja sairaalasta, että onko henkilö mahdollisesti löydetty ja siellä. On kielletty kertomasta.

        Itse - tosin toinen EU maa, mutta koko Euroopassa on sama tilanne - pelastin äärimmäisin toimin henkilön terminaalihuoneesta, kun hänen elämänsä oli päätetty lopettaa.

        Olen kuullut tilanteesta, että ihmiset ovat onnistuneet pakenemasn jopa itse, eli eivät ole häilyneet edes kuoleman rajalla. Minun pelastamani henkilö oli kyllä vammainen, mutta ei sairas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perustuslain idea on turvata kansalaisten perusoikeudet, ja uusi perustuslaki tehtiin nimenomaan niiden viemiseksi - siis täysin päinvastoin.

        Kuvaavaa tilanteeseen oli, että presidentti Niinistö ratifioi kolme kuukautta sen jälkeen Irlannille poikkeuslain Lissabonin sopimukseen nimeltä 'Laki Irlannin kansan huolenaiiheista', koska Irlanti ei olisi muuten allekirjoittanut Lissabonin sopimusta. Laki koski sitä, että Irlannin kansan oikeutta elämään ei saa rajoittaa.

        Teillä ei ole pahimmissa painajaisunissannekaan tietoa siitä missä mennään. Mutta kuvaavaa oli, ettei edes poliisi saanut kadonneen etsinnässä tietoja sairaalasta, että onko henkilö mahdollisesti löydetty ja siellä. On kielletty kertomasta.

        Itse - tosin toinen EU maa, mutta koko Euroopassa on sama tilanne - pelastin äärimmäisin toimin henkilön terminaalihuoneesta, kun hänen elämänsä oli päätetty lopettaa.

        Olen kuullut tilanteesta, että ihmiset ovat onnistuneet pakenemasn jopa itse, eli eivät ole häilyneet edes kuoleman rajalla. Minun pelastamani henkilö oli kyllä vammainen, mutta ei sairas.

        Kysyin hoitajilta sairaalassa, että mikä häntä vaivaa - he sanoivat, että eivät he tiedä.

        He eivät lain mukaan saa nähdä ollenkaan potilaiden papereita, heidän on annettava vain aineet, jotka lääkäri määrää.

        Kielsin antamasta mitään, ja he sen jälkeen laittoivat ne pöydälle, josta vedin ne muovipussiin, ja kävin hänen viereensä terminaalihuoneessa makaamaan ja sanoin, etten lähde pois ennen kuin myös hänet päästetään. Meni monta päivää.

        Monen erikoisen mutkan jälkeen väittein tappavista taudeista ja erittäin vaarallisista bakteereista, he antoivat lopulta periksi. Sanoin kylmän tylysti, en usko heitä.

        Käteen saaduissa papereissa lähtiessä luki, ettei hänessä ollut mitään vikaa - vain tuo perusvammaisuus mikä ei ollut uusi asia.

        Elämme Lissabonin sopimuksenkin ideologian mukaan natsi-Saksassa (Ludwig Erhard natsien ekonomisti).

        Pitäkää huoli toisistanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin hoitajilta sairaalassa, että mikä häntä vaivaa - he sanoivat, että eivät he tiedä.

        He eivät lain mukaan saa nähdä ollenkaan potilaiden papereita, heidän on annettava vain aineet, jotka lääkäri määrää.

        Kielsin antamasta mitään, ja he sen jälkeen laittoivat ne pöydälle, josta vedin ne muovipussiin, ja kävin hänen viereensä terminaalihuoneessa makaamaan ja sanoin, etten lähde pois ennen kuin myös hänet päästetään. Meni monta päivää.

        Monen erikoisen mutkan jälkeen väittein tappavista taudeista ja erittäin vaarallisista bakteereista, he antoivat lopulta periksi. Sanoin kylmän tylysti, en usko heitä.

        Käteen saaduissa papereissa lähtiessä luki, ettei hänessä ollut mitään vikaa - vain tuo perusvammaisuus mikä ei ollut uusi asia.

        Elämme Lissabonin sopimuksenkin ideologian mukaan natsi-Saksassa (Ludwig Erhard natsien ekonomisti).

        Pitäkää huoli toisistanne.

        Olen nyt kuullut tapauksista Suomessa - omainen vie vaikkapa puolisonsa kohtalaisen hyvässä kunnossa tutkimuksiin sairaalaan, ja vain parin päivän kuluttua tämä on hourivassa tilassa, ja kolme päivää jälkeen jo kuollut. Omaiselle jää jäljelle surussa vain pelkkiä kysymysmerkkejä. En ole kertonut mitä itse koin - totuus ei auta enää siinä vaiheessa ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen nyt kuullut tapauksista Suomessa - omainen vie vaikkapa puolisonsa kohtalaisen hyvässä kunnossa tutkimuksiin sairaalaan, ja vain parin päivän kuluttua tämä on hourivassa tilassa, ja kolme päivää jälkeen jo kuollut. Omaiselle jää jäljelle surussa vain pelkkiä kysymysmerkkejä. En ole kertonut mitä itse koin - totuus ei auta enää siinä vaiheessa ketään.

        Jukolavita, on täysin käsittämätöntä, että tämä kaikki onnistuttiin tekemään, ja ihmiset vain tottelee, kun käsketään, kuin natsi-Saksassa. Tämä on sitä terveydenhoidon alasajoa ja soterahan puutetta - tarkoitus on tappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukolavita, on täysin käsittämätöntä, että tämä kaikki onnistuttiin tekemään, ja ihmiset vain tottelee, kun käsketään, kuin natsi-Saksassa. Tämä on sitä terveydenhoidon alasajoa ja soterahan puutetta - tarkoitus on tappaa.

        Voi ihmiset, miten hyväuskoisia ja luottavaisia te olette!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukolavita, on täysin käsittämätöntä, että tämä kaikki onnistuttiin tekemään, ja ihmiset vain tottelee, kun käsketään, kuin natsi-Saksassa. Tämä on sitä terveydenhoidon alasajoa ja soterahan puutetta - tarkoitus on tappaa.

        Eniten mä ihmettelen että MITÄ VITTUA sä joka olet tajunnut missä mennään vielä sitten asut Suomessa?

        Itse osasin poistua jo kolmatta vuosikymmentä sitten.

        Raja ulos on edelleen, toistaiseksi, auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukolavita, on täysin käsittämätöntä, että tämä kaikki onnistuttiin tekemään, ja ihmiset vain tottelee, kun käsketään, kuin natsi-Saksassa. Tämä on sitä terveydenhoidon alasajoa ja soterahan puutetta - tarkoitus on tappaa.

        Tai sitten koko juttu on jonkun sairaan mielikuvitusta, ei totuutta siteeksikäään.


      • Anonyymi

        Oletko lakihenkilö?
        Ymmärrätköhän Suomen perustuslaista yhtikäs mitään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ihmiset, miten hyväuskoisia ja luottavaisia te olette!

        En ainakaan ole niin luottavainen, että uskoisin noita mielikuvituksellisia novelleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jukolavita, on täysin käsittämätöntä, että tämä kaikki onnistuttiin tekemään, ja ihmiset vain tottelee, kun käsketään, kuin natsi-Saksassa. Tämä on sitä terveydenhoidon alasajoa ja soterahan puutetta - tarkoitus on tappaa.

        Teoriassa elinkauppaa voidaan noinkin harrastella. Eikä siitä tarvitse tietää kuin lääkärin ja jonkun patologin. Muutenkin aika häiriintynyttä jos tykkää leikellä elimiä. Eikai siinä pikku lisätienestit kauheasti kylmää.


    • Anonyymi

      Onneksi sentään Venäjällä on toimiva demokratia! kaikki saavat vapaasti äänestää Putiinia!

      • Anonyymi

        Venäjällä saa myös vapaasti olla samaa mieltä kuin Putin!


    • Anonyymi

      Vallitsevista tosi-asioista ei keskustella.
      Keskustellaan sivuasioista, ja johdetaan ajatusta sivuraiteille ! OVELAA.
      Reiluus puuttu, rehellisyys heikkoa. Ahneus kukoistaa.
      nyt eletään kokoomus sosialismia, - kulut yhteiskunnalle, hyödyt yksityis businekseen..
      Härskiä ja ahnetta.
      Ja se viher vas toiminta on anarkian ja terrorin ihailua, pervouden ihailua, yms. Epäterveitä nihilisti ajatuksia tuo viher vas vallankumous ja tuho aate.
      Toisaalta oikealla ja busines piireissä on myös tuhon ja riiston halua, kun halutaan riisto-yhteiskuntaa, joka mahdollistaa keinottelun...
      Että tuhon aate elää vasemmalla vihreissä ja oikealla.

      Kaikissa yhteiskunnan ja politiikan tapahtumissa käy näin,, - heti pongahtaa "asiantuntijoita" esiin.
      Ja useimmat eivät kyllä ole minkään alan asiantuntijoita, kun niitä tarkemmin kuuntelee!! - Mutta ilmeisesti se hölötys täydestä menee ??

      Huvittavaa on myös, että aiempia ns. asiantuntijoita valittiin eduskuntaan ja brysseliin mepeiksi.
      Tämä on haitta Suomelle, koska esim.. nämä maksetut cia nato lobbarit eivät aja Suomen ja suomalaisten asiaa.

      Tilanne on muutenkin huono nykyään, kun Suomessa on lapselliset ja likinäköiset poliitikot. Ja Touhu on epä-pätevää.
      Suomi on sotkettu suurvalta sotaan.
      Itsenäisyys myytiin tosi halvalla.
      Näin se nettomaksajan elintaso laskee, verorasitus kasvaa.
      Suomesta on tullut alistettu eu nato siirtomaa.
      Ja jopa , selvästi, vähitellen, "matemaattisesti hivuttaen", Suomea rakennetaan turvattomaksi pohjolan kongoksi.
      Joka jatkossa rypee sopeutumis haluttomien terrorin alla, raiskausten, huumeiden, pervouden, ja uskontojen, terrorin alla taantuen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe