Miksi ei saa laihduttaa,pätkäpaasto,nopea lihominen,pelkällä liikunnalla voi laihtua.

Anonyymi-ap

Tyttö on laihduttanut itse koko elämänsä ja pitää itseään liian suuri kokoisena ja sanoo samaan aikaan muille että ELÄ LAIHDUTA
https://vm.tiktok.com/ZGes8wR1y/

Tässä sanotaan että kahdessa päivässä ei voi lihoa,mutta kuka nyt oikeasti syö VAIN 2 päivää suurikalorisesti.
https://vm.tiktok.com/ZGebUWnxj/

Totuus on se että 5 sen päivän aikana lihoo OIKEAA LÄSKIÄ kun syö 4000 kaloria niiden päivien aikana.
Pätkäpaasto,nopea lihominen
Neste turvotus ja 14.000 kal 2 kiloa

Pelkällä liikunnalla voi tosiaan laihtua,jos niin laihduttaa pitää harrastaa liikuntaa erittäin paljon ja se pitää olla aika raskasta liikuntaa.
-siinä PITÄÄ tehdä päivän aikana 2 liikunta suoritusta kestoltaan 2-2,5 tuntia suoritus
Näin tehtynä paino pysyy lähes samassa ja rasva sulaa pois vyötäröltä VAIKKA syö PALJON ja hyvää ruokaa.
Itse laihduin viime kesänä pelkällä liikunnalla.2500-5000 kalorin päiviä oli kuurin aikana 15 ja ei yhtään alle 2400 kalorin päivää.

11

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pätkäpaastolla PYSTYY pitämään painoa samassa,mutta ei sillä kannata laihduttaa.
      Yhden jos 4000-5000 kalorin päivän jälkeen pitää 2-3 2000 kalorin päivää niin ei liho

      • Anonyymi

        Tavallisen ihmisen on lähes mahdotonta syödä 5000 kaloria vuorokaudessa.

        Se voi onnistua erittäin poikkeuksellisena päivänä ehkä pari kertaa vuodessa, jos juo rasvaa pullon suusta tai syö kilon rasvaista juustoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallisen ihmisen on lähes mahdotonta syödä 5000 kaloria vuorokaudessa.

        Se voi onnistua erittäin poikkeuksellisena päivänä ehkä pari kertaa vuodessa, jos juo rasvaa pullon suusta tai syö kilon rasvaista juustoa.

        Ei ole kuule homma eikä mikään syödä 5000 kaloria päivässä.
        Jo yksi pitsa ON 1000 kal,siihen kun syö lisäksi karkit,kemajäätelöä,ranskalaisia perunoita,makkaraa munkkeja yms se täyttyy hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuule homma eikä mikään syödä 5000 kaloria päivässä.
        Jo yksi pitsa ON 1000 kal,siihen kun syö lisäksi karkit,kemajäätelöä,ranskalaisia perunoita,makkaraa munkkeja yms se täyttyy hetkessä.

        Sinulle onnistuu mikä vain.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle onnistuu mikä vain.

        Juu, 5 pitsaa tai vastaavaa päivässä on kyllä huomattavaa syömistä. Ei onnistu ihan jokaiselta.

        Lihavat ihmiset syövät yleensä vain muutaman sata kilokaloria päivässä liikaa eikä sekään yleensä tule varsinaisesta ruuasta.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Juu, 5 pitsaa tai vastaavaa päivässä on kyllä huomattavaa syömistä. Ei onnistu ihan jokaiselta.

        Lihavat ihmiset syövät yleensä vain muutaman sata kilokaloria päivässä liikaa eikä sekään yleensä tule varsinaisesta ruuasta.

        Eikä nyt kukaan syö viittä pitsaa,ne isot kalorit TULEE monesta eri lähteestä,esim 1 pitsa,Lita kermajäätelöä,perunalastupussi,karkki 300g yms niin 5000 kaloria on täynnä päivän päätteeksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nyt kukaan syö viittä pitsaa,ne isot kalorit TULEE monesta eri lähteestä,esim 1 pitsa,Lita kermajäätelöä,perunalastupussi,karkki 300g yms niin 5000 kaloria on täynnä päivän päätteeksi

        Sinun pitää syödä joka päivä runsaasti, jotta ahmimisentarve katoaa. Ahmiminen on paha juttu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä nyt kukaan syö viittä pitsaa,ne isot kalorit TULEE monesta eri lähteestä,esim 1 pitsa,Lita kermajäätelöä,perunalastupussi,karkki 300g yms niin 5000 kaloria on täynnä päivän päätteeksi

        Ei tarvitse olla erityisen älykäs jättämällä syömättä 300 g irtokarkkia, 300 g sipsejä ja litran kermajäätelöä. Tuossa on 3500 kcal.

        Jäätelöä pitäisi riittää 50 g ja sipsit sekä karkit eivät kuulu järkevään elintapaan. Popcornissa on muuten huomattavan paljon vähemmän energiaa kuin sipseissä koska ne ovat kevyempiä. Niitäkin korkeintaan 50 g eikä joka päivä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitää syödä joka päivä runsaasti, jotta ahmimisentarve katoaa. Ahmiminen on paha juttu.

        Joo ja tavallista ruokaa.


      • Anonyymi
        hvp27 kirjoitti:

        Ei tarvitse olla erityisen älykäs jättämällä syömättä 300 g irtokarkkia, 300 g sipsejä ja litran kermajäätelöä. Tuossa on 3500 kcal.

        Jäätelöä pitäisi riittää 50 g ja sipsit sekä karkit eivät kuulu järkevään elintapaan. Popcornissa on muuten huomattavan paljon vähemmän energiaa kuin sipseissä koska ne ovat kevyempiä. Niitäkin korkeintaan 50 g eikä joka päivä.

        Söin monesti nuorena kerralla kokonaisen pellillinen korvapuusteja noin 10 kpl 3500 kal
        ,välillä mustikkapiirakkaa tai ohrarieskaa johon päälle voita ja juustoa,varmasti samat kalorit niissäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Söin monesti nuorena kerralla kokonaisen pellillinen korvapuusteja noin 10 kpl 3500 kal
        ,välillä mustikkapiirakkaa tai ohrarieskaa johon päälle voita ja juustoa,varmasti samat kalorit niissäkin.

        Sinun pitäisi alkaa harrastaa triathlonia. Katso kuinka hyväkuntoinen meidän Stubbimme on. Näin voisit syödä karkkia aina silloin tällöin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe