musiikissa musta ei hyvyys määräydy sen mukaan jos musa myy hyvin

Anonyymi-ap

Minusta on paljon esim semmosii musanimiä, joijen musa ei myy hyvin ja ne on hyviä. Sitten on myös semmosia joijenm musa ei myy eikä minusta niije musa ole hyvvää . Ja taas vastaisuuvessa on semmosia, joijen musa myy tosi hyvin, mut en itte kuule mitään hyvää aina heidän musassa ja sitten on ne hyvinmyyvät musanimet joist mää tykkään palijo.

Yleensäki mä diggaan jos musassa on oma tyyli ja persoona tai musa saavuttaa mut tunnetasolla tai jos musa on äärimmäisen pysäyttävän koskettavaa. Samuli putro on mm pystynyt pysäyttämään minut musallaan eli se on kieltämättä tosi vaikuttava juttu ollu elämässäni ja toinen joka pystyny putron ohella samaan on edu kettunen esim lentäjän poika-kappaleellaan.

ja musasa minnuun tekkee vaikutuksen myös omaperäisyys, persoonallisuus ja mielenkiintoisuus tai joku hieman mystinen juttu(sellainen niinku tavoittamaton).

Genrellä ei minusta ole eikä pitäs olla mitään merkitystä että onko musa hyvvää vaiko huonoa. Näkkee palijon kommentteja joissa minusta aika suppeat näkemykset että joku klassisen musan fani sannoo että klassinen musa on ainoa oikea musalaji tai joku sannoo että rock on ainoa oikea juttu musassa ja moni tuntuu sanovan että räppimusa ei ole musaa niin esim tuo viimeksimainittu ei perustu edes minkäänlaiseen faktaan enkä toki haluis puhua faktoista kun fakta-asioita musakeskusteluissa pitäs välttää mutta on olemassa tietyt faktat joita ei voi kumota kuten se että räppimusa on tietenkin musiikkia koska perustelen sen sillä, että räppimusassa nimenommaan ne soitinten melodiat ja kaikkein taitavimmat räppärit osaa myös panna räppijuttuihin melodiaa (se on vaativa juttu jonka osaa vain parhaat räppärit).

Saa sanua mielpitteitä mut ei sais lähttee pois faktoista.

1

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      tosin myöhäisiällä oon pannu merkille sen, että aiemmin ne joije musaa oon inhonnut nii oon kuitenni löytäny niiltäkin hyviä teoksia =)
      että kannattas aina tutkia syvemmin eri musanimien musatuotokset mut ajan myötä varmaan myös viisastuu ihmisenä.

      Esim cheek joka jakkaa mielpitteet eli paljon tykkää ihimiset sen musasta mut myös moni ei pidä sen musajutuista ja minä aiemmin nuorempana olinsitä mieltä että ei tee hyvää musaa koskaan että kaikki sen biisit on huonoja ja mielpije on muuttunut kun aloin syvemmin tutkia sen tuotantoa niin löysin sieltä ne omat lempparit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19481
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      96
      3825
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2296
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      1993
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      301
      1702
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1402
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1385
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1197
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      245
      1103
    Aihe