täysin odotettu vastaus tuli Väyrysen ja Ilkka Luoman itkupotkuvalitukseen ja tylysti todeten, rikosta ei ole ja miksi vielä itkette. Väyrynen veti taas arbuusiin herkkään nokkaansa ja uhrituu suorastaan koomisesti. Kremlin palvelija Luomaa kyrsii myös suunnattomasti, venäläistäminen ei etene millään.
https://www.paavovayrynen.fi/2024/06/30/rikosepailyt-jaivat-selvittamatta-onko-suomi-oikeusvaltio/
Nyt Väyrystä kyrsii ja kysyy: Onko Suomi oikeusvaltio?
8
191
Vastaukset 8
- Anonyymi
Väyrynen varmaan kuvittelee edelleen, että vaalit mitätöidään ja aloitetaan alusta. Väyrysen mielestä vaalien tulos on väärä, koska hän ei päässyt ehdokkaaksi. On kyllä varsinainen kesäteatterin koomisin hahmo.
- Anonyymi
Väyrysellä on omituinen käsitys "oikeusvaltiosta", ehkä Väyrynen tarkoittaa, että Suomen pitäisi olla samanlainen oikeusvaltion kuin Venäjän.
- Anonyymi
Väyrysen käsitys oikeudesta on se, että hän on aina oikeassa.
- Anonyymi
Kuvitteleekohan Väyrynen ihan tosissaan, että vaalien tulos peruttaisiin ja järjestettäisiin uudet vaalit? Ei kai edes Väyrynen voi olla niin tyhmä? Toki onhan Väyrynen lähellä keskustaa.
- Anonyymi
Ikään kuin Väyrynen olisi tyytymätön Stubbin valintaan;-))))))))))
- Anonyymi
Mielenkiintoista nähdä, että kauanko Väyryseltä kestää tajuta, että hävisi jo tämäkin kisan.
- Anonyymi
Väyrynen elää omassa todellisuudessaan ja ei ymmärrä enää, että mitä ympäristössä tapahtuu. Seniili suuruuden hullu pösilö koko Väyrynen.
- Anonyymi
Väyrynen kysyy: Eikö mikkään mäne kohtuuvella ja rinnastakkiiii niiiin juilii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2161039Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "215784- 68687
- 48609
- 46593
- 64566
- 77534
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513