Olin ennen tyyppi, joka stressasi kaikesta

Anonyymi-ap

sitten paloin loppuun ja jotenkin lakkasin välittämästä. Nykyään olen vain kaarnalaiva ilman peräsintä ja purjeita, jota virta kuljettaa (minne tahtoo).

10

408

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuulostaa kovin tutulta

• Anonyymi

Suotuisia tuulia sinulle silti toivon. :)

• Anonyymi

Oli tuo sama vaihe. Ajattelin, että ajaisipa bussi rampista alas ja pääsisi pois koko systeemistä. Kävin syvällä. Minusta tuntui kuvainnollisesti siltä kuin kauhoisin hiekkakuopassa itseäni ylös. (Hiekka vain valuu enkä pääse omin voimin ylös.)

Surut on nyt surtu. (Aivan sama, kuka haukkuu minua seuraavaksi tähän.) Neuvoni: Älä luovuta vielä. Tulee vielä parempia päiviä.

• Anonyymi

Kuten edellinen sanoi, uskoa huomiseen. Kaikki saattaa näyttäytyä toisin.

• Anonyymi

Sun pitää vaan reilusti tunnustaa, että tekemäsi päätökset ovat olleet huonoja ja vääriä ja että susta ei ole ylläpitämään sellaista elämää, jota olet yrittänyt ylläpitää. Kun voimat loppuu, on otettava askel taakse tai sivulle ja kevennettävä taakkaa. Se ei toimi niin, että lepäilet muutaman viikon ja sitten yrität sitä samaa oravanpyörää uudestaan. Ei se tunnu yhtään sen paremmalta, kevyemmältä tai merkityksellisemmältä. Sun pitää ehkä laittaa elämäsi peruspalikat kokonaan uusiksi ja määritellä elämäsi, tavoitteesi ja kiinnostuksen kohteesi kokonaan uusiksi niin, että elämä tuntuu jälleen mielekkäältä, innostavalta ja merkitykselliseltä.

• Anonyymi

Tai alat vaatiin itseltäsi liikaa ja aivopeset itsesi nauttimaan yksinkertaisista asioista.

• Anonyymi

Hyviä kommentteja!
      Itselläni ainakin uusien asioiden luominen oli vaikeaa. Vanhasta piti irtaantua ja luoda uusia kiinnostuksen kohteita. Kyllä se sieltä tulee!

• Anonyymi

Lesboilla ja juoruta toisten asiosta,puuttua heidän elämään väärällä tavalla kuten yrittää naittaa ihmisiä ketkä ei ole toisistaan kiinnostuneet romanttisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lesboilla ja juoruta toisten asiosta,puuttua heidän elämään väärällä tavalla kuten yrittää naittaa ihmisiä ketkä ei ole toisistaan kiinnostuneet romanttisesti.

Nyt meni puurot ja vellit sekaisin.

• Anonyymi

Kyllä se kurssi sieltä taas löytyy. Ilman että tarvii puristaa ruoria liikaa. Pehmeästi vain lipuen suojaisille vesille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1335
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      789
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      717
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      581
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      576
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      557
    10. Millä alalla olet töissä?!

😊
      Ikävä
      48