Silloin tällöin näkee kaulatatuoinnin jossa kaula on kokonaan töhritty - tai suorastaan maalattu - musteella aina leuan alapuolelle asti, josta syntyy (ainakin minulle) outo ja häiritsevä visuaalinen vaikutelma että tautoitu olisi kuristumassa kaulatatuointiinsa. Onko kukaan muu ajatellut samoin? Ovatko kaulatatuoinnit sinun mielestä vastenmielisiä?
Vastaukset 6
- Anonyymi
Ovat vastenmielisiä. Vältän näitä.
- Anonyymi
Mun puolesta vois ihan hyvin kuristua kaulatatuointiinsa. En jäisi murehtimaan asiaa.
- Anonyymi
Tatuoitu Marko lienee joka aidin suosikkivävy. Halkaistu kieli lipittää somasti kuin käärmeellä ja silmätatuoinnit luovat empaattisen katseen. Lävistyksiä naamataulu täynnä . Ihanuuteen uskoo ken haluaa.
- Anonyymi
Toisin kuin ns tavistatuoinnit, on silmien tatuointi täysin peruuttamattomana toimenpiteenä todellinen sitoumus koko loppuelämäksi. Haluaisitko sinäkin olla koko loppuikäsi kuin jokin julkinen sirkuseläin jota hyljeksivästi tuijotetaan missä ikinä liikutkin?
- Anonyymi
Kaulatatuoinnit on kamalia, ei ainakaan tee mieli pussata. Ehkä ne onkin sitä varten eli älä tule lähelle viestejä.
- Anonyymi
Aivan älytöntä on menny överiksi🤔!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062215- 103886
- 66833
- 46800
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21746Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57551