Minkälainen parta?

Anonyymi-ap

Itse laiskottelin, enkä jaksanut ajaa partaa. Lopulta näytin erakoituneelta apinalta.

Ajelinkin sitten viikset ja parran pois. Jätin kuitenkin sellaisen ohuen parran leukaan.

Nyt näytän ihan väkivaltaiselta hipsteriltä ja se on hyvä. Työttömillä ja kouluttamattomilla vihaaja klanipäillä ei parta edes kasva ja sen takia ovat niin vihaisia ulkomaalaisten vihaajia.

>simiti<

46

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielummin ei partaa lainkaan.

    • Se menee niin että "ei parta pahoille kasva, turpajouhet joutaville" Jälkimmäinen lause on kalevalaista runomittaa puhtaimmillaan.

      • Pohjalainen hipsteri. Ihan vähän alkoi kiinnostamaan millaisen kuvan tekoäly piirtäisi näillä spekseillä. Jonkinlainen latomeri varmaan taustalle. Sitten jussipaita tai ehkä -bolero tai -poncho.


      • scrg kirjoitti:

        Pohjalainen hipsteri. Ihan vähän alkoi kiinnostamaan millaisen kuvan tekoäly piirtäisi näillä spekseillä. Jonkinlainen latomeri varmaan taustalle. Sitten jussipaita tai ehkä -bolero tai -poncho.

        Se piirtäisi Lauri Tähkän, silmä sirrillään.


    • Tyttäret kielsi ajamasta partaa pois ja toisaalta kielsivät kasvattamasta pidemmäksi 🤔. Suunnittelin palmikoivani sen pidempänä mutta ei sitten kun kiellettiin, erakoituneen apinan lookki näyttäis istuvan hyvin 😁

      • Anonyymi

        Hieno, tyrtäresi on oikeassa :) Juuri sopiva pituus.

        Hieno sinulla on nimikin. Hämmästyin vanhaa sähköpostiani, miksi nimesi näytti olevan lähettäjänä. Tarkemmin tarkasteltuna siinä luki E-kukka 😅

        🐾


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hieno, tyrtäresi on oikeassa :) Juuri sopiva pituus.

        Hieno sinulla on nimikin. Hämmästyin vanhaa sähköpostiani, miksi nimesi näytti olevan lähettäjänä. Tarkemmin tarkasteltuna siinä luki E-kukka 😅

        🐾

        Aha, no pysyn vielä toistaiseksi e-lukkasena enkä muutu e-kukkaseksi, jotenkin istuu meikäläiseen paremmin 🙂.
        ja sitten jos haluaa vastaanottaa postia ehdalta e-lukalta, riittää kun tassuttelee tuonne mun profiiliin, osoite on siellä näkyvissä taas vaihteeksi 😉


      • Minäkin kielsin isääni aina ajamasta partaa pois ja suutuin jos oli ajanut. Ei näyttänyt iskä enää yhtään iskälle ilman partaa. Se turvallinen isä ikään kuin katosi parran mukana, vaikka siinähän se oli. Vain ilman partaa. 😅❤️

        Isällenikin sopii parta. Upea parta.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Minäkin kielsin isääni aina ajamasta partaa pois ja suutuin jos oli ajanut. Ei näyttänyt iskä enää yhtään iskälle ilman partaa. Se turvallinen isä ikään kuin katosi parran mukana, vaikka siinähän se oli. Vain ilman partaa. 😅❤️

        Isällenikin sopii parta. Upea parta.

        Isäni on ollut aina kova halailemaan minua jo ihan pienestä pitäen. Syntymästäni asti oon ollut hänen silmäterä ja se parta aina halatessa osui minua kasvoihin tai tunsin sen hiusteni joukossa päätä vasten. Siinä oli jotain niin turvallista ja rakasta, isäni symboli.

        Kai mulle on jääny parrasta niin hyvä mieli, että yhä tykkään siitä kaikkien naamassa. 😅


      • EivorCreed kirjoitti:

        Minäkin kielsin isääni aina ajamasta partaa pois ja suutuin jos oli ajanut. Ei näyttänyt iskä enää yhtään iskälle ilman partaa. Se turvallinen isä ikään kuin katosi parran mukana, vaikka siinähän se oli. Vain ilman partaa. 😅❤️

        Isällenikin sopii parta. Upea parta.

        Sitähän se on kun on tottunut näkemään isukin koko ikänsä parta naamassa, ainut kuva missä mulla ei partaa vielä ole taitaa olla tuo siloposki hääkuva 🙂. Hyvä tosiaankin ettei suututtu kun parranajolla pelottelin 😀


      • E-Lukka kirjoitti:

        Sitähän se on kun on tottunut näkemään isukin koko ikänsä parta naamassa, ainut kuva missä mulla ei partaa vielä ole taitaa olla tuo siloposki hääkuva 🙂. Hyvä tosiaankin ettei suututtu kun parranajolla pelottelin 😀

        Sehän se, parta kuuluu sinuun ja lasten isäkuvaan oleellisena osana. Sitä on vaikea tarkalleen selittää auki, mutta jotain siinä on, että parta tuo rauhallisen olon. Pidän partanaamaista miestä jotenkin turvallisempana, tutumpana ja miellyttävempänä kun parratonta. Vaikka tokintajuan, että se joku oarrakas voi olla kirvesmurhaaja ja se joku parraton kiltti kun mikä, eikä kärpäsellekkään pahaa tekisi.

        Sen täytyy liittyä isäkokemukseen jotenkin.

        Kyllä mäkin parrasta tykkäisin, vaikka nainen olenkin. Sitä vaan moni ihmettelisi. 🤣

        Mun naamani komistuisi kummasti parrasta. 😜


      • EivorCreed kirjoitti:

        Isäni on ollut aina kova halailemaan minua jo ihan pienestä pitäen. Syntymästäni asti oon ollut hänen silmäterä ja se parta aina halatessa osui minua kasvoihin tai tunsin sen hiusteni joukossa päätä vasten. Siinä oli jotain niin turvallista ja rakasta, isäni symboli.

        Kai mulle on jääny parrasta niin hyvä mieli, että yhä tykkään siitä kaikkien naamassa. 😅

        Meillä ei ole jostain syystä kauheasti halailtu, mitä nyt jonkun verran tuli annettua partahaleja ihan pienenä kauhusta kikattavalle nappulalle 😁.
        Heräsin tässä tuumimaan että miksi tosiaankaan ei pahemmin halailtu 🤔, kyllä se mun notkahdus niihin aikoihin varmaan vaikutti.
        Nykyään kyllä halit taas maistuisi, halipulaa on tullut hoidettua huonosti 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Meillä ei ole jostain syystä kauheasti halailtu, mitä nyt jonkun verran tuli annettua partahaleja ihan pienenä kauhusta kikattavalle nappulalle 😁.
        Heräsin tässä tuumimaan että miksi tosiaankaan ei pahemmin halailtu 🤔, kyllä se mun notkahdus niihin aikoihin varmaan vaikutti.
        Nykyään kyllä halit taas maistuisi, halipulaa on tullut hoidettua huonosti 🙂

        Moni asia voi vaikuttaa miksi ei. Oma vointi varmasti eniten ja jos ei ole ihmistyyppiä joka kokee halit kivoiksi ja jos ei omassa kotona olla halailtu. Voi kaikki tuommonen olla syynä ettei itsekkään sitten halaile, vaikka tykkää läheisistään. 🙂

        Ei mun äitikään ole ollu ikinä mikään paijailija ja halityyppi. Isä joskus on siitä purnannutkin, kun hän olis halunnu enemmän haleja ja paijailuja. Ja minä purnaan omalle miehelleni, kun hän ei älyä mua omatoimisesti ikinä halata, mun pitää aina olla aloitteentekijä ja sittenkin hän ei näytä halista nauttivan kuten minä taas sieluni kyllyydestä. Hälle se on enempikin onko pakko, kai se on. 🙄

        Mun isä on mutkin opettanut hellijäksi. 😛

        Äiti ei olis kyenny, liian viilee ihminen siihen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Moni asia voi vaikuttaa miksi ei. Oma vointi varmasti eniten ja jos ei ole ihmistyyppiä joka kokee halit kivoiksi ja jos ei omassa kotona olla halailtu. Voi kaikki tuommonen olla syynä ettei itsekkään sitten halaile, vaikka tykkää läheisistään. 🙂

        Ei mun äitikään ole ollu ikinä mikään paijailija ja halityyppi. Isä joskus on siitä purnannutkin, kun hän olis halunnu enemmän haleja ja paijailuja. Ja minä purnaan omalle miehelleni, kun hän ei älyä mua omatoimisesti ikinä halata, mun pitää aina olla aloitteentekijä ja sittenkin hän ei näytä halista nauttivan kuten minä taas sieluni kyllyydestä. Hälle se on enempikin onko pakko, kai se on. 🙄

        Mun isä on mutkin opettanut hellijäksi. 😛

        Äiti ei olis kyenny, liian viilee ihminen siihen.

        Ja hei, ei vieläkään oo myöhäistä! Mun äitikin on vasta vanhemmiten oppinu halimaan tunteita osoittaakseen ja nauttimaan halaamisesta myös. 🙂👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Sehän se, parta kuuluu sinuun ja lasten isäkuvaan oleellisena osana. Sitä on vaikea tarkalleen selittää auki, mutta jotain siinä on, että parta tuo rauhallisen olon. Pidän partanaamaista miestä jotenkin turvallisempana, tutumpana ja miellyttävempänä kun parratonta. Vaikka tokintajuan, että se joku oarrakas voi olla kirvesmurhaaja ja se joku parraton kiltti kun mikä, eikä kärpäsellekkään pahaa tekisi.

        Sen täytyy liittyä isäkokemukseen jotenkin.

        Kyllä mäkin parrasta tykkäisin, vaikka nainen olenkin. Sitä vaan moni ihmettelisi. 🤣

        Mun naamani komistuisi kummasti parrasta. 😜

        No johan noissa kuvakokeiluissa on muutamia versioita tullut nähtyä, jos nyt kuitenkin pysyisit ilman partaa ettei äitikokemus ihan mene vesittymään nappuloiden osalta 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja hei, ei vieläkään oo myöhäistä! Mun äitikin on vasta vanhemmiten oppinu halimaan tunteita osoittaakseen ja nauttimaan halaamisesta myös. 🙂👍

        Kyllä mä uskon pohjimmiltani olevani halijatyyppi, voi olla sitten että vähän valikoivampi tapaus...noh, aika näyttää 🤗 onko musta halijaksi.


      • E-Lukka kirjoitti:

        No johan noissa kuvakokeiluissa on muutamia versioita tullut nähtyä, jos nyt kuitenkin pysyisit ilman partaa ettei äitikokemus ihan mene vesittymään nappuloiden osalta 😂

        Heheh, kiva oli leikkiä kuvilla. Jollain tapaa se helpotti nuoruudessa koettua identiteettikriisiä, kun näin itseni kuvassa kuten näin ja koin itseni joskus sisälläni, silloin kun koin olevani kehoni vankina, naisena.

        Enää en koe niin. Olen oppinut ymmärtämään ettei mun kehoni estä mua kokemasta mitä koen, eikä sillä ole mitään väliä miten muut minua määrittelee ja näkee. Sillä on väliä, että elän sisimpäni mukaan tomumajassani ja rakastan itseäni, rakastan läheisiäni. Kehoni hoitaa virkaansa henkisen minäni palvelijana vain yhden ihmiselämän ajan, joten en meinaa käyttää sitä murehtien kehoni ominaisuuksia.

        Ja olen juuri niin hullunkurinen ja ristiriitainen, kerroksisuus sukupuolia kun olen. Olen mitä olen, mutta elämä on tässä.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kyllä mä uskon pohjimmiltani olevani halijatyyppi, voi olla sitten että vähän valikoivampi tapaus...noh, aika näyttää 🤗 onko musta halijaksi.

        Yym, voi olla että miellät halit ehkä enemmän kumppanin ja itsesi väliseksi, kuin lasten halailijaksi? Mä nyt halin eläimetkin, sammakotkin. Toki ymmärrän, ettei eläimelle hali välttis ole ollenkaan mukavaa, vaan ahdistavaa ja annan olla intopinkoilujeni. Silittelen sitten halin sijaan.

        Ymmärrän ettei kaikki ihmiseläimetkään ole samanlaisia ja ymmärrän ettei joku tykkää yhtään koskemisesta ja niitä rajoja pyrin kunnioittamaan, vaikka itteni tekis kuinka mieli rutistella. 😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heheh, kiva oli leikkiä kuvilla. Jollain tapaa se helpotti nuoruudessa koettua identiteettikriisiä, kun näin itseni kuvassa kuten näin ja koin itseni joskus sisälläni, silloin kun koin olevani kehoni vankina, naisena.

        Enää en koe niin. Olen oppinut ymmärtämään ettei mun kehoni estä mua kokemasta mitä koen, eikä sillä ole mitään väliä miten muut minua määrittelee ja näkee. Sillä on väliä, että elän sisimpäni mukaan tomumajassani ja rakastan itseäni, rakastan läheisiäni. Kehoni hoitaa virkaansa henkisen minäni palvelijana vain yhden ihmiselämän ajan, joten en meinaa käyttää sitä murehtien kehoni ominaisuuksia.

        Ja olen juuri niin hullunkurinen ja ristiriitainen, kerroksisuus sukupuolia kun olen. Olen mitä olen, mutta elämä on tässä.

        Hienoa että olet sujut itsesi kanssa 👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Yym, voi olla että miellät halit ehkä enemmän kumppanin ja itsesi väliseksi, kuin lasten halailijaksi? Mä nyt halin eläimetkin, sammakotkin. Toki ymmärrän, ettei eläimelle hali välttis ole ollenkaan mukavaa, vaan ahdistavaa ja annan olla intopinkoilujeni. Silittelen sitten halin sijaan.

        Ymmärrän ettei kaikki ihmiseläimetkään ole samanlaisia ja ymmärrän ettei joku tykkää yhtään koskemisesta ja niitä rajoja pyrin kunnioittamaan, vaikka itteni tekis kuinka mieli rutistella. 😂

        On mulla hiiriäkin jotka ei tykkää yhtään syliinkään ottamisesta, joten annan niitten olla rauhassa. Välillä tietty teen terveystsrkastuksen ja joudun ottamaan syliin tehdäkseni havaintoja onko kaikki hyvin, jotain huolestuttavaa ja huollettavaa, kynnet, iho jne. Mitta noin muuten lällyttelen vain niitä eläimiäni jotka näkee viihtyvän sylissä ja jopa tykkää paijailusta. Ne saa olla rauhassa jotka ei tykkää ihmisen lähmimisestä. Lepertelen niille kyllä muuten.


      • EivorCreed kirjoitti:

        On mulla hiiriäkin jotka ei tykkää yhtään syliinkään ottamisesta, joten annan niitten olla rauhassa. Välillä tietty teen terveystsrkastuksen ja joudun ottamaan syliin tehdäkseni havaintoja onko kaikki hyvin, jotain huolestuttavaa ja huollettavaa, kynnet, iho jne. Mitta noin muuten lällyttelen vain niitä eläimiäni jotka näkee viihtyvän sylissä ja jopa tykkää paijailusta. Ne saa olla rauhassa jotka ei tykkää ihmisen lähmimisestä. Lepertelen niille kyllä muuten.

        Sama mulla pätee kaikkiin elollisiin, toisen rajoja noudattaen.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Hienoa että olet sujut itsesi kanssa 👍

        Järki vissiin pakottaa joskus päätäni ja sen turvin osaan tehdä elämästäni helpompaa. 😂👍

        Ettei mennä tunteella, jos ne aiheuttaa vaan kärsimystä mulle.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Järki vissiin pakottaa joskus päätäni ja sen turvin osaan tehdä elämästäni helpompaa. 😂👍

        Ettei mennä tunteella, jos ne aiheuttaa vaan kärsimystä mulle.

        Vaan yhäkin mulle olis ihan sama herätä aamulla miehenä, vaikka menin nukkumaan naisena. En ole mitenkään takertunut tai kasvanut naissukupuoleen psyykelläni, sen enempää kun miessukupuoleenkaan. Omaisille se olisi järkytys, mulle ei mitenkään.

        Oppinu olemaan sujuvasti molempia naiskehoon pakattuna. 😛


      • EivorCreed kirjoitti:

        Yym, voi olla että miellät halit ehkä enemmän kumppanin ja itsesi väliseksi, kuin lasten halailijaksi? Mä nyt halin eläimetkin, sammakotkin. Toki ymmärrän, ettei eläimelle hali välttis ole ollenkaan mukavaa, vaan ahdistavaa ja annan olla intopinkoilujeni. Silittelen sitten halin sijaan.

        Ymmärrän ettei kaikki ihmiseläimetkään ole samanlaisia ja ymmärrän ettei joku tykkää yhtään koskemisesta ja niitä rajoja pyrin kunnioittamaan, vaikka itteni tekis kuinka mieli rutistella. 😂

        Kumppanin puolelta ottaisin luultavasti ilomielin vastaan kaikki halit, sammakkoja en kyllä suostu halimaan vaikka minkälainen prinsessa putkahtaisi esiin suukon saatuaan 😝


      • E-Lukka kirjoitti:

        Kumppanin puolelta ottaisin luultavasti ilomielin vastaan kaikki halit, sammakkoja en kyllä suostu halimaan vaikka minkälainen prinsessa putkahtaisi esiin suukon saatuaan 😝

        Kvaak, kvaak Tuksu terve. Saanko halin? Ei vaan, ei haukuta Tuksuakaan sammakoksi, kun prinsessa kokee olevansa. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kvaak, kvaak Tuksu terve. Saanko halin? Ei vaan, ei haukuta Tuksuakaan sammakoksi, kun prinsessa kokee olevansa. 🙂

        Vai oliko se ankka, huuliankka? No kummiskin. Käyttäydyn nyt nätimmin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Järki vissiin pakottaa joskus päätäni ja sen turvin osaan tehdä elämästäni helpompaa. 😂👍

        Ettei mennä tunteella, jos ne aiheuttaa vaan kärsimystä mulle.

        Se osaa kanssa olla äänessä häiritsemässä touhuiluja kaiken aikaa, just olin moporeissussa ja olin vähän sillä tuulella että tarvii kierroksiakin nostaa välillä...nostinkin, silti se jaksoi hokea useampaan kertaa ettei papan saa noin tehdä 😁, ilonpilaaja.
        Tuota tunnepuolta on tullut jarruteltua jo niin monia pitkään että liekö enää toimivakaan kaikilta osin, no voi olla että siihen tepsii samat lääkkeet kuin halipulaankin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kvaak, kvaak Tuksu terve. Saanko halin? Ei vaan, ei haukuta Tuksuakaan sammakoksi, kun prinsessa kokee olevansa. 🙂

        Voi että näitä täytteiden kanssa tuksuttelijoita 🙄, kyllä tuksu saa olla jonkun muun heiniä vaikka olisi ehta prinsessa. Karseita muunnoksia osuu joskus silmiin


      • E-Lukka kirjoitti:

        Se osaa kanssa olla äänessä häiritsemässä touhuiluja kaiken aikaa, just olin moporeissussa ja olin vähän sillä tuulella että tarvii kierroksiakin nostaa välillä...nostinkin, silti se jaksoi hokea useampaan kertaa ettei papan saa noin tehdä 😁, ilonpilaaja.
        Tuota tunnepuolta on tullut jarruteltua jo niin monia pitkään että liekö enää toimivakaan kaikilta osin, no voi olla että siihen tepsii samat lääkkeet kuin halipulaankin.

        On se välillä häirikkökin joo. Mutta kun ikää tulee enemmän, alkaa ymmärtää ettei se pahaa tarkoita. 😂


      • E-Lukka kirjoitti:

        Voi että näitä täytteiden kanssa tuksuttelijoita 🙄, kyllä tuksu saa olla jonkun muun heiniä vaikka olisi ehta prinsessa. Karseita muunnoksia osuu joskus silmiin

        Joo, kauneuskäsitykset on epäinhimillisiä. Jotenkin ne ei enää silloin täytä minun kriteerejä kauneudesta. Mutta mä oonkin suututtanut useita naisia kommenteillani mm. meikistä ja sen turhuudesta, joten kumihuulien yms. keskellä saisin varmaan silikonipistoksen sydämeeni. Vittuuntuisivat minuun tyystin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Joo, kauneuskäsitykset on epäinhimillisiä. Jotenkin ne ei enää silloin täytä minun kriteerejä kauneudesta. Mutta mä oonkin suututtanut useita naisia kommenteillani mm. meikistä ja sen turhuudesta, joten kumihuulien yms. keskellä saisin varmaan silikonipistoksen sydämeeni. Vittuuntuisivat minuun tyystin.

        😁 se on semmoinen asia mitä minä en uskaltaudu tekemään, nimittäin naisen meikkien tai outfittien arvostelu...seurauksena on takuuvarma sotatila sen jälkeen. Korkeintaan olen joskus vihjannut että onko nuo tuumaiset irtoripset nyt ihan tarpeelliset, että koetapa kokeilla pystytkö sulkemaan silmäsi vastatuulessa 🙂.
        Aika hillittömiä meikkejä tyttärilläkin on tullut nähtyä, ajan kanssa ovat sitten tyylinsä löytäneet ja järkiintyneet ihan omin neuvoin.
        Ajan henki on vain sellainen ettei meikittömyys taida olla enää mikään vaihtoehto, ala-asteikäiset tytötkin jo pakkeloivat siihen tyyliin että iho on pilalla jo ennen kuin täytetään viisitoista, vahvoja aineita.


      • E-Lukka kirjoitti:

        😁 se on semmoinen asia mitä minä en uskaltaudu tekemään, nimittäin naisen meikkien tai outfittien arvostelu...seurauksena on takuuvarma sotatila sen jälkeen. Korkeintaan olen joskus vihjannut että onko nuo tuumaiset irtoripset nyt ihan tarpeelliset, että koetapa kokeilla pystytkö sulkemaan silmäsi vastatuulessa 🙂.
        Aika hillittömiä meikkejä tyttärilläkin on tullut nähtyä, ajan kanssa ovat sitten tyylinsä löytäneet ja järkiintyneet ihan omin neuvoin.
        Ajan henki on vain sellainen ettei meikittömyys taida olla enää mikään vaihtoehto, ala-asteikäiset tytötkin jo pakkeloivat siihen tyyliin että iho on pilalla jo ennen kuin täytetään viisitoista, vahvoja aineita.

        No minä oon uskaltanut aina kritisoida senkin uhalla, että saan turpaani. Ja kritisoin jatkossakin asioita joita en näe tarpeellisiksi tai pidän jopa vahingollisena mm. minäkuvalle. Ihmiset on luisuneet mielestäni liikaa tehtyyn imago maailmaan, missä kaikki tavoittelee jotain epätodellista, muka parempaa ja muka hienompaa. Jotenkin kai realismi on liian raskasta hyväksyä ja tykätä, sitten paetaan johonkin laalaa maailmaan, missä voi leikkiä barbia ja keniä.

        Olla enemmän kuin vain tsvallinen finniturpa rypistyvän ja eltaantuneet nahan sisässä eli ihan vaan ihminen.

        Mun tytöt ei kumpikaan meikkaa eikä edes tykkää habituksesta meikattu, muokattu, feikattu. Onneksi. 😊


      • EivorCreed kirjoitti:

        No minä oon uskaltanut aina kritisoida senkin uhalla, että saan turpaani. Ja kritisoin jatkossakin asioita joita en näe tarpeellisiksi tai pidän jopa vahingollisena mm. minäkuvalle. Ihmiset on luisuneet mielestäni liikaa tehtyyn imago maailmaan, missä kaikki tavoittelee jotain epätodellista, muka parempaa ja muka hienompaa. Jotenkin kai realismi on liian raskasta hyväksyä ja tykätä, sitten paetaan johonkin laalaa maailmaan, missä voi leikkiä barbia ja keniä.

        Olla enemmän kuin vain tsvallinen finniturpa rypistyvän ja eltaantuneet nahan sisässä eli ihan vaan ihminen.

        Mun tytöt ei kumpikaan meikkaa eikä edes tykkää habituksesta meikattu, muokattu, feikattu. Onneksi. 😊

        Joku Alicia Keys esimerkiksi, luopui meikeistä ja kas mikä kaunotar ja aivan luomuna. Pamela Andersson toisena, vanhentuva nainen kehtaa olla vanhentuva nainen, ei baywatch kuminukke meikkipytty. Pisteet heille. 👍

        Vain pari mainitakseni.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Joku Alicia Keys esimerkiksi, luopui meikeistä ja kas mikä kaunotar ja aivan luomuna. Pamela Andersson toisena, vanhentuva nainen kehtaa olla vanhentuva nainen, ei baywatch kuminukke meikkipytty. Pisteet heille. 👍

        Vain pari mainitakseni.

        Vaan nyt toivottelen underdog hyvää iltaa. Ja liukenen irl. 🙂

        https://youtu.be/izyZLKIWGiA?si=UtgDFYDhWYq5qiEy

        Alicia ihanainen tietysti. 😍👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Vaan nyt toivottelen underdog hyvää iltaa. Ja liukenen irl. 🙂

        https://youtu.be/izyZLKIWGiA?si=UtgDFYDhWYq5qiEy

        Alicia ihanainen tietysti. 😍👍

        Hoidin vähän kuntoani tässä välissä, muuta kuin verbaalista 🙂. Hyvää huomenta siis seuraavalle aamulle.
        Ok, underdog siis 😝, ymmärrän. Itsetuntoni kestää kyllä rankemmankin vihjailun 😛


      • EivorCreed kirjoitti:

        No minä oon uskaltanut aina kritisoida senkin uhalla, että saan turpaani. Ja kritisoin jatkossakin asioita joita en näe tarpeellisiksi tai pidän jopa vahingollisena mm. minäkuvalle. Ihmiset on luisuneet mielestäni liikaa tehtyyn imago maailmaan, missä kaikki tavoittelee jotain epätodellista, muka parempaa ja muka hienompaa. Jotenkin kai realismi on liian raskasta hyväksyä ja tykätä, sitten paetaan johonkin laalaa maailmaan, missä voi leikkiä barbia ja keniä.

        Olla enemmän kuin vain tsvallinen finniturpa rypistyvän ja eltaantuneet nahan sisässä eli ihan vaan ihminen.

        Mun tytöt ei kumpikaan meikkaa eikä edes tykkää habituksesta meikattu, muokattu, feikattu. Onneksi. 😊

        No sitähän minäkin olen toisinaan väittänyt että kyllä minustakin joskus vielä ihminen tulee, katsotaan 🙂


    • Parta saa olla kuten tykkää. Omasihan se on.

      • Anonyymi

        Onko nossella pukinparta ja pulsarit.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko nossella pukinparta ja pulsarit.

        Nossella on ihan kunnollinen koko parta. Poskista vähän harvempaa kun muualta. Komea parta pojalla. ❤️


      • Anonyymi

        Isot silikoonit on ihanat. Niitä palloja kun pyörittelee nyt kyllä jäykistyy laiskempikin kanki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isot silikoonit on ihanat. Niitä palloja kun pyörittelee nyt kyllä jäykistyy laiskempikin kanki.

        Makunsa kullakin. Mä en taas tykkäisi yhtään.


    • Anonyymi

      Karvanaamoja on muutenkin liikaa... Monella klanipäällä karvat ovat leuassa.

    • Anonyymi

      Parta on muuten ihan mahdoton värkki, jos tykkää pi**un nuolemisesta :).
      Sitä sotkua ei saa lopulta pois millään, jos ei heti mene suihkuun.

      Ja kyllä, tykkään nuolla naisen värkkiä ja mieluiten sellaista, jota ei ole sokeroitu tai vahattu.
      Joku raja tietysti luomuilullakin, jos naisen jalkoväli on kuin Miedon Jussin parta, jätän väliin, kiitos.
      Päässä kuuluu olla siistitty tukka ja alakerrassa tarvittaessa siistitty puska.

      Näin siis minusta. Ja parta kutisee, haisee ja on koko ajan tiellä vähänkään tarkemmassa hommassa ja jos mitään konepuolen hommia tekee, skegge on joko rasvassa, jossain välissä tai jopa tulessa (nähty, hitsatessa).

      Pillukarvojen leimahtamista en ole koskaan todistanut

    • Anonyymi

      Kyllä eräälle komealle miehelle parta sopisi.

    • Anonyymi

      Minua kiinnostaa vain sellaiset ikäiseni lyhyet miehet joilla ei ole partaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe