Nilkan ja sääriluun murtuma!!!!!

Anonyymi-ap

Moi. Tossa noin 4 viikkoa sitten mopo lähti hallinnasta irtohiekalla jonka seurauksena kaatusin ja jalka jäi alle. Ensimmäinen reaktioni oli että onko mopo kunnossa jalka ei kiinnostanut. Sitten hälytyskellot alkoi soimaan ku jalka yhtäkkiä muljahteli. No ei siitä muuta ku ambulanssii soitto ja sairaalaa. Sairaalassa todettiin että olen ilmeisesti saanut jonkun tripley murtuman nilkkaan ja ala säären murtuman. Ensiksi sairaalassa totesivat että 12viikkoa kipsi sitten 8vk ja nyt 6viikkoa eli ilmeisesti huomenna minun pitäisi saada lyhyempi kipsi joka on minulla 2 viikkoa. Osaako kukaan sanoa kuinka nopeasti kipsin poiston jälkeen pääsen ajamaan jo mopolla. Ainakin minun mielestä jalkajarrua käyttäessä tapahtuu samalla sitä treenaus liikettä mitä nyt jalkaa ylösalasin piti heilutellakkaan. Ajo kuume on todella kova ja haluan mahdollisimman nopeasti päästä ajamaan. Olen siis perusterve nuori. Vaikuttaako mikään nikotiini/alkoholin käyttö luutumiseen. Ja onko normaalia jos jalkaa alkaa mojottamaan/sattumaan aina välillä ja sitten kipu katoaa. Kiitos vastauksista etukäteen. Piti uusi keskustelu aloittaa kun vanha ei saanut ollenkaan näkyvyyttä

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        36
        3259
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        153
        1985
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        193
        1571
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        129
        1463
      5. 80
        1105
      6. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        234
        1084
      7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        258
        949
      8. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        52
        879
      9. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        105
        836
      10. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        67
        778
      Aihe