Puhelin suhde, miksi sinä nainen siihen suostuit

Anonyymi-ap

Voiko joku kertoa minulle jolla on puhelin suhde jonkun henkilön kanssa miksi on siihen alkanut ja mitä itse siitä saa. Mikä saa olemaan siinä suhteessa vuosia ja kuuntelemaan toisen ihmisen vuodatuksia tunteja päivässä. Yksinäisyys vai mikä. Minun miehellä on ollut aina näitä puhelinsuhteita. Nytkin ollut ennen eroa ja vieläkin eron jälkeen on ollut saman naisen kanssa yli vuoden. Eivät tapaa koskaan mutta päivässä mies soittaa hänelle monta kertaa aamulla ja illalla , yöllä ja he puhuvat kuukaudessa 272 puhelua ja ovat noin 65 h kk puhelin. nainen ei voi soitaa miehelle päin vain mies soittaa naiselle
Minä olen pitänyt tätä aina vakavana pettämisenä. Suhteita ollut muka näitä ystävä suhteita koko avioliiton ajan.. . Mutta se ei ollut tämän kysymyksen pointti kuka pitää sitä normaalina ja kuka pettämisenä. Siitä on niin paljon keskusteluja joten älkää siihen vastattu... vaan miksi ryhdyitte siihen ja mitä siitä itse saitte ja miksi ??? Siinähän petetään teitäkin kun se nykyinen tai ex on kuvioissa. Minun tapauksessa mies ehdottelee seksiä vieläkin minulle joten tavallaan hän pettää myös puhelin kumppania jos hän vaikka odottaa enemmän

Mikä saa ryhtymään tuollaiseen sen naisen. Onko tuo alistamista vai manipulointia . Onko hänet pakotettu ja mitä hän tuosta suhteesta itse saa. Kuuntelee kun toinen kertoo miten elämä on kurjaa.. On kuulema miehen terapeutti mutta mitkä on naisen motiivit ollut jatkaa tuota suhdetta jo toista vuotta . Ei liity kuulema puhelin seksiä. Onko hän joku reppana joka ei saa muuten ystäviä tms. Pelkään naisen puolesta että jollain tavalla manipulointiin suuntautunut mies käyttää tuota ihmistä hyväksi.

5

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyväksi käytöllä tarkoitin taloudellista hyväksikäyttöä

    • Anonyymi

      Ehkä tälläiset hämärät Soitto suhteet on aika yleisiä. Joku pitää niitä pettämisenä tai toiset ei. Se miksi kukin ryhtyy niin ehkä yksinäisyys tai saa muuten ystäviä. Ja voihan siitä ajan saatossa kehkeytiä suhdekin kun tutustuu.

      Kai jokainen aikuinen osaa lopettaa jos tuntee itsensä uhatiksi. Se miksei hommaa etsi oman sukupuolen ystävä on tavallaan outoa. Miehellä voi olla myös huono äitisuhde. Etsii äitihahmoa.. No naisen ryhtymistä en tiedä. Kai yksinäisyys, ystävien puute

      • Anonyymi

        Olegilla taas psykoosittulilla! Koko yön keksinyt valheita ja esiintynyt toisina ihmisinä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olegilla taas psykoosittulilla! Koko yön keksinyt valheita ja esiintynyt toisina ihmisinä!

        Miksi kommentoit jotain mikä ei liity asiaan ...


    • Anonyymi

      Kyllä kai soittosuhde on vakava kun siitä naisesta ei saa pahaa sanoa. Hauskaa ettei kukaan soittohommia tekevä nainen uskalla tähän kommentoida. Itse en pidä puhelimessa puhumisesta , en jaksa puuta heinää jauhaa. Hoidan kaikki asiat joko verkossa tai sähköpostilla. harvoin soitan minnekään. Voisiko joku kommentoida miksi on suostunut puhelin suhteeseen ja mitä siitä saa palkaksi tai itse palkkioksi. Miksi . Niin voisin sitä toistakin osapuolta ymmärtää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9549
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      392
      4057
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2810
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2574
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      183
      2559
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1645
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe