Puhelin suhde, miksi sinä nainen siihen suostuit

Anonyymi-ap

Voiko joku kertoa minulle jolla on puhelin suhde jonkun henkilön kanssa miksi on siihen alkanut ja mitä itse siitä saa. Mikä saa olemaan siinä suhteessa vuosia ja kuuntelemaan toisen ihmisen vuodatuksia tunteja päivässä. Yksinäisyys vai mikä. Minun miehellä on ollut aina näitä puhelinsuhteita. Nytkin ollut ennen eroa ja vieläkin eron jälkeen on ollut saman naisen kanssa yli vuoden. Eivät tapaa koskaan mutta päivässä mies soittaa hänelle monta kertaa aamulla ja illalla , yöllä ja he puhuvat kuukaudessa 272 puhelua ja ovat noin 65 h kk puhelin. nainen ei voi soitaa miehelle päin vain mies soittaa naiselle
Minä olen pitänyt tätä aina vakavana pettämisenä. Suhteita ollut muka näitä ystävä suhteita koko avioliiton ajan.. . Mutta se ei ollut tämän kysymyksen pointti kuka pitää sitä normaalina ja kuka pettämisenä. Siitä on niin paljon keskusteluja joten älkää siihen vastattu... vaan miksi ryhdyitte siihen ja mitä siitä itse saitte ja miksi ??? Siinähän petetään teitäkin kun se nykyinen tai ex on kuvioissa. Minun tapauksessa mies ehdottelee seksiä vieläkin minulle joten tavallaan hän pettää myös puhelin kumppania jos hän vaikka odottaa enemmän

Mikä saa ryhtymään tuollaiseen sen naisen. Onko tuo alistamista vai manipulointia . Onko hänet pakotettu ja mitä hän tuosta suhteesta itse saa. Kuuntelee kun toinen kertoo miten elämä on kurjaa.. On kuulema miehen terapeutti mutta mitkä on naisen motiivit ollut jatkaa tuota suhdetta jo toista vuotta . Ei liity kuulema puhelin seksiä. Onko hän joku reppana joka ei saa muuten ystäviä tms. Pelkään naisen puolesta että jollain tavalla manipulointiin suuntautunut mies käyttää tuota ihmistä hyväksi.

5

557

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyväksi käytöllä tarkoitin taloudellista hyväksikäyttöä

• Anonyymi

Ehkä tälläiset hämärät Soitto suhteet on aika yleisiä. Joku pitää niitä pettämisenä tai toiset ei. Se miksi kukin ryhtyy niin ehkä yksinäisyys tai saa muuten ystäviä. Ja voihan siitä ajan saatossa kehkeytiä suhdekin kun tutustuu.

Kai jokainen aikuinen osaa lopettaa jos tuntee itsensä uhatiksi. Se miksei hommaa etsi oman sukupuolen ystävä on tavallaan outoa. Miehellä voi olla myös huono äitisuhde. Etsii äitihahmoa.. No naisen ryhtymistä en tiedä. Kai yksinäisyys, ystävien puute

• Anonyymi

Olegilla taas psykoosittulilla! Koko yön keksinyt valheita ja esiintynyt toisina ihmisinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olegilla taas psykoosittulilla! Koko yön keksinyt valheita ja esiintynyt toisina ihmisinä!

Miksi kommentoit jotain mikä ei liity asiaan ...

• Anonyymi

Kyllä kai soittosuhde on vakava kun siitä naisesta ei saa pahaa sanoa. Hauskaa ettei kukaan soittohommia tekevä nainen uskalla tähän kommentoida. Itse en pidä puhelimessa puhumisesta , en jaksa puuta heinää jauhaa. Hoidan kaikki asiat joko verkossa tai sähköpostilla. harvoin soitan minnekään. Voisiko joku kommentoida miksi on suostunut puhelin suhteeseen ja mitä siitä saa palkaksi tai itse palkkioksi. Miksi . Niin voisin sitä toistakin osapuolta ymmärtää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      21
      1361
    2. 67
      1285
    3. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1251
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1245
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1059
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      999
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      967
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      923
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      87
      880
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      45
      871
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      801
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      696
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      666
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      653
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      646
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      628
    18. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      123
      602
    19. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      576
    20. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      574
    Aihe