Miten tehdään ositustodistus kun puolisot on sopineet ettei vaadita mitään toisilta ja omat tavarat on jo jaettu
Ositustodistus
5
625
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikoi "ositussopimus" ja erittele sitten siihen kaikki varat ja miten ootte ne jakaneet.
Alle paikka ja päiväys, molempien allekirjoitukset nimenselvennyksineen ja niiden alle samoin kaksi todistajaa.- Anonyymi
Eikai siihen mitään todistajia tarvita? Jos puolisot tekee kirjallisesti sovussa ja yhteisymmärryksessä toistensa kanssa sopparit?
- Anonyymi
Riittääkö teksti "puolisoilla ei vaatimuksia ja ositus sovittu" tms? Sitten allekirjoitukset ja todistajat.
- Anonyymi
Kannattaa ehkä varmuuden vuoksi ihan virallisesti tuollainen tehdä lakimiehen kanssa.
Jos vaikka eroprosessin aikana toinen sattuisi voittamaan lotossa niin..... Ja vaikka ei sitten sattuisikaan niin koskaa ei voi tietää miten ja mistä katkeruus syntyy. - Anonyymi
Virallisesti kannattaa ja pitää tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305